abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141800352
Het westen :'). Indianen b-)
pi_141801098
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef hoink581 het volgende:

[..]

De meeste mensen die beginnen met roken, beginnen met een sigaret tijdens het uitgaan. Omdat het zo "sociaal" is en stoer en stiekem "wel lekker als je gedronken hebt".
Daar leer je te roken, als dit tafereel in het uitgaan wordt verbannen, komt een nieuwe generatie niet in aanraking met die gewenning en zal het aantal rokers in de toekomst afnemen.

Ik denk dan ook dat dit een maatregel is ter preventie ipv betutteling van de rokers nu, want dat heeft weinig effect.
Dé reinste kul werkelijk waar! Laat de jeugd lekker roken en anders dit een taak van de ouders en niet van de overheid laat staan de staatsecreraris van Volksgezondheid, de lamlul.
pi_141802208
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef wenfer2 het volgende:
laat staan de staatsecreraris van Volksgezondheid, de lamlul.
Dus voorkomen dat een deel van de bevolking in de toekomst hart- en vaatziekten, Astma, COPD en kanker gespaard blijft vanwege het niet-roken zie jij niet als taak van het ministerie van Volksgezondheid?

En voordat je antwoord geeft zou ik als ik jou was nog maar even goed nadenken over de betekenis van het woord "volksgezondheid".
pi_141802501
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dus voorkomen dat een deel van de bevolking in de toekomst hart- en vaatziekten, Astma, COPD en kanker gespaard blijft vanwege het niet-roken zie jij niet als taak van het ministerie van Volksgezondheid?

En voordat je antwoord geeft zou ik als ik jou was nog maar even goed nadenken over de betekenis van het woord "volksgezondheid".
Aan de andere kant vangt de minister van financien wel weer dik door de aczijnzen, ook zon constructieve maatregel voor de volksgezondheid. Als volksgezondheid zo veel geeft om onze gezondheid laat ze dande europese landbouw subsidies per direct stoppen en zorgen dat we alleen nog maar biologisch voedsel krijgen voorgschoteld. Dit soort maatregelen als nu zijn een verlengde van eerdere en ook internationale politiek. Roken is misschien slecht maar dat is de keuze van de mensen zelf.
pi_141802658
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Zo kan je het ook zien maar eigenlijk ga je dan vanaf de andere kant te werk. Als de overheid wil dat minder mensen roken kunnen ze toch net zo goed nog duurder maken of gewoon verbieden?
Ik vind het raar dat je het wel mag kopen en roken maar dan niet in je eigen kroeg. Lijkt net zo krom te worden als het softdrugsbeleid naar mijn idee, maar ik kan er volledig naast zitten.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_141806915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Nergens concludeer ik dat aangezien jij nu weer een conclusie in mijn schoot probeert te werpen.
Ik vraag naar specifieke voorbeelden van politici die niet aan het volk denken en jij komt met die namen op de proppen.

Hoe moet ik dat antwoord van jou dan wél interpreteren? Leg dat dan eens uit.

Ik wacht met smart.
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:01:04 #82
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_141810519
:r wat een behfel ist befehl land is dit zeg
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')