Volgens mij is het spel nog steeds in alpha stage. Ik kreeg iig een technical alpha invite deze week :pquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:03 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik zit nog altijd te wachten op een key, terwijl iedereen om me heen al toegang heeft tot de beta...
Zelfde verhaal als met Starcraft 2 en Diablo 3
Blizzard haat jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:03 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik zit nog altijd te wachten op een key, terwijl iedereen om me heen al toegang heeft tot de beta...
Zelfde verhaal als met Starcraft 2 en Diablo 3
Inderdaad alpha ja, maar ziet er meer beta uit dan sommige uitgebrachte spellen die ik heb gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:27 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Volgens mij is het spel nog steeds in alpha stage. Ik kreeg iig een technical alpha invite deze week :p
Het speelt wel oké maar ik heb nooit echt het idee dat bepaalde acties echt doorslaggevend zijn voor de overwinning. Het is echt heel moeilijk om overzicht te houden omdat de UI niet zo goed is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:32 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Inderdaad alpha ja, maar ziet er meer beta uit dan sommige uitgebrachte spellen die ik heb gezien.
Deze snap ik nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:32 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Inderdaad alpha ja, maar ziet er meer beta uit dan sommige uitgebrachte spellen die ik heb gezien.
Misschien slecht verwoord, maar ik bedoelde gewoon dat dit er meer als beta (of echt release) uit ziet, dan sommige spellen die al echt released zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:35 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Deze snap ik niet.
Het spel zit in Alpha, maar ziet er minder "af" uit dan sommige al uitgebrachte spellen? Nogal wiedes, het spel zit nog niet eens in Beta
er zijn geen keys voor HOTSquote:
Ik ben altijd unlucky met zo'n dingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
er zijn geen keys voor HOTSje krijgt een invite of niet... :-/ ... kameraad van me zit momenteel ook te wachten op een invite terwijl de rest van ons al een invite heeft gehad...
Twee van mijn maten hopen nog tijdens de Technical Alpha toegang te krijgen. Anders zal het vast wel tijdens de Closed Beta gebeuren (als die net zo closed is als die van DOTA 2 toen).quote:Op zondag 16 november 2014 18:04 schreef Munchlax het volgende:
Goed dat je het een schop geeft, is inderdaad wel nodig.
Speel het nu ook wel, niet heel veel maar een vriend heeft ook een key dus dan word het een stuk leuker (en krijg je meer xp)
Net gazlowe gekocht trouwens, ook de eerste die ik heb gekocht na de reset.
(heb voor de reset veel gespeeld)
Ja, die moet ik ook nog even krijgen, zal wel fijn zijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:05 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Twee van mijn maten hopen nog tijdens de Technical Alpha toegang te krijgen. Anders zal het vast wel tijdens de Closed Beta gebeuren (als die net zo closed is als die van DOTA 2 toen).
Gazlowe heb ik nog niet mee gespeeld. Heb zelf de Starters Bundle gekocht voor ¤ 4,- en Sonya en Valla met in-game gold. Heb nu een level 10 profile, zou fijn zijn om binnenkort een extra rotation slot te krijgen.
't Scheelt dat er nog geen 100 heroes zijn zoals in LOL en DOTA 2 :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |