ja, maar ergens bij de Rode Doos in Leidsche Rijn ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:45 schreef Norrage het volgende:
Nu ben ik benieuwd, grote schermen bij de halve finale?? 4 jaar terug was dat eindelijk het moment dat de gemeente zwichtte toch?

Whehequote:Op maandag 7 juli 2014 14:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, maar ergens bij de Rode Doos in Leidsche Rijn ofzo.

Gaat naar Groningen geloof ik? ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Whehe
Wat gaat er nu gebeuren met de rode doos trouwens?

Het geld was op om iets aan de muren van de kamers te doen?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:18 schreef Nielsch het volgende:
Hotel Mother Goose is open, waar eerst 't Ubica pand zat. Mooi dat die lelijke puist is verdwenen. Aanwinst voor de binnenstad.
http://www.thegrandgoose.com/

Natuurlijk niet!quote:Op maandag 7 juli 2014 14:45 schreef Norrage het volgende:
Nu ben ik benieuwd, grote schermen bij de halve finale?? 4 jaar terug was dat eindelijk het moment dat de gemeente zwichtte toch?

Yep. Verder helemaal niets. Welkom in Utrecht.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:33 schreef Blik het volgende:
Hoe was dat 4 jaar geleden, toen was ik in Indonesië, dus niks er van meegekregen. Alleen een groot scherm bij Vredenburg Leidsche Rijn? Zou wel triest zijn.

Zondag? of vandaag?quote:

quote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer? Het doet best wel kil aan op foto's..correct me if i'm wrong want ik laat me graag overtuigen.

Thanksquote:

Oeh dat ziet er wel heel tof uit! Ik denk dat we woensdag ook gaanquote:

ik zou niet te lang nadenken, is denk ik zo uitverkochtquote:Op maandag 7 juli 2014 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Oeh dat ziet er wel heel tof uit! Ik denk dat we woensdag ook gaan

Nog een filmpje:quote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer? Het doet best wel kil aan op foto's..correct me if i'm wrong want ik laat me graag overtuigen.

dat denk ik ook! Daarom ben ik nu snel wat vrienden aan het mobiliserenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zou niet te lang nadenken, is denk ik zo uitverkocht

woensdag wel, maar zondag wordt het beterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:41 schreef Q. het volgende:
Ach, het wordt toch kloteweer. Dus overal binnen nog veel drukker.

Veels te gewaagd jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef zatoichi het volgende:
Waarom hebben ze het over opties; gewoon op al die plekken een scherm neerzetten... maar dat is vast veel te gewaagd denken van mij....
 en droom verder
 en droom verder   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |