2019. Is bijna.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:39 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel niet voor het station af is, wel het hele gebied er omheen
Tip voor de gemeente, 9 maanden voor het WK wordt de loting gedaan voor het wk. En dan zijn alle mogelijke speeldata al bekend... Stelletje prutsers.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Q. het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)k-scherm-in-centrum/
Het WK is bijna afgelopen en nu gaat de gemeente even onderzoeken of er misschien wel schermen kunnen komen.
Precies dat ja. Ik heb jarenlang een festival georganiseerd met mijn moeder en als we verwachten dat er grote mensenmassa's zouden zijn dan zetten we extra beveiliging in, dat staat los van de politie. Ik zou als gemeente die vergunning afgeven met als eis dat er extra beveiliging ingehuurd moet worden. Ik snap echt het probleem nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:28 schreef zatoichi het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat überhaupt het argument beveiliging wordt gebruikt.
Tenslotte is er een festival op een terrein waarvoor de beveiliging in orde is. Of je nou naar een optreden of wedstrijd kijkt.
Nu zorg je ervoor dat er massaal mensen gaan reizen op exact hetzelfde tijdstip. Heeft de gemeente daarvoor al beveiliging ingeschakeld?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent de enige uit deze reeks die ik regelmatig her en der in Utrecht tegenkom. Maar goed, jij bent dan ook de enige die ik IRL ken volgens mij. Alhoewel ik speknek 100 jaar geleden ook wel eens een keer heb gezien.
Oh ja, jij bent er ook nog.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef Neelix het volgende:
[..]wij hebben elkaar ook ooit eens een keer IRL gezien
Gast, wij ook! Althans, jij mij. Ik wist niet meer wat voor of achter was.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Q. het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)k-scherm-in-centrum/
Het WK is bijna afgelopen en nu gaat de gemeente even onderzoeken of er misschien wel schermen kunnen komen.
Oh ja. Jij. Of wat er van je over was. Damn, dat is lang geleden. Ik word oud.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, wij ook! Althans, jij mij. Ik wist niet meer wat voor of achter was.
Met een schermpje van 2 m2. Zo schattig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Paul het volgende:
Bij Cafe de Zaak zag het er idd wel lollig uit met de wedstrijden![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |