SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hendrikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef StijnDa het volgende:
Nou ben ik ook benieuwd. Wat is je naam MrVanTrapz?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iets anders neergezetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Desnoods Courtois erin
Maar liever Axelle.
Van Maver23 of Maver24?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet zijn naam allang. Kan nu alleen geen DMs sturen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mark Ver........
Ik bedoelde eigenlijk de naam van Trapz. De voornaam dan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hangt van de gelegenheid af?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
Fles champagne leuk cadeau voor je ouders?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klenequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die dikke loopt ook alweer te janken daaro.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
George himself
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2883517.page![]()
In ieder topic dat ik open heeft hij wel een postquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die dikke loopt ook alweer te janken daaro.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik die van jou ook geile bilmusketier van me.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mark Ver........
Ik bedoelde eigenlijk de naam van Trapz. De voornaam dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn naam is: Oliphant Chuckerbutty
Genoemd naar een beroemde componist.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oliphant_ChuckerbuttyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hendrik van Eewat een bazennaam heb je dan zeg.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Genoeg gekletst, tijd voor jullie om een Xbox one te kopen in september, wel even pre-orderen he. Gratis Forza5 en Fifa 15 erbij![]()
![]()
ga wegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
Genoeg gekletst, tijd voor jullie om een Xbox one te kopen in september, wel even pre-orderen he. Gratis Forza5 en Fifa 15 erbij
[ afbeelding ]![]()
Xboxquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
Genoeg gekletst, tijd voor jullie om een Xbox one te kopen in september, wel even pre-orderen he. Gratis Forza5 en Fifa 15 erbij
[ afbeelding ]![]()
![]()
Krijg je hier provisie voor?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kutwajong... beetje Xbox one met mijn belastingcenten kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
al kreeg ik geld toe kocht ik nog geen XBOX
#FreeTrapz![]()
Ja toch, zo doen we datquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kutwajong... beetje Xbox one met mijn belastingcenten kopen.![]()
inb4 Kamikazie met zijn nieuwe inzicht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
maarja hij heeft wel een punt hoor
eerst was xbox 100 euro duurder.. nu evenduur+gratis fifa erbij.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En geen kinect.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
maarja hij heeft wel een punt hoor
eerst was xbox 100 euro duurder.. nu evenduur+gratis fifa erbij.![]()
http://imagizer.imageshack.us/v2/506x675q90/842/wf1j0.jpg (copy/paste deze link)
bij Heerlen, 366, vanaf nu te koop.
Maar ik ben er weer vandoor. lekker van het weer genieten, ajuus![]()
Tongworstelen met een modje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:41 schreef Zhano het volgende:
ja waar is mn lekkere worstenbroodke eigenlijk?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welk weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:41 schreef Maver24 het volgende:
[ http://imagizer.imageshack.us/v2/506x675q90/842/wf1j0.jpg (copy/paste deze link) ]
bij Heerlen, 366, vanaf nu te koop.
Maar ik ben er weer vandoor. lekker van het weer genieten, ajuusHet is gvd de hele dag al bewolkt in Roffa.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kijk eens aanJammer dat ik geen 400 euro over heb.
klopt. maar wel de console.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Beter koop je gewoon een PS4, poepvlek.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier volop zon. lekker hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Welk weer?Het is gvd de hele dag al bewolkt in Roffa.
![]()
Hier ook heerlijk weer. Net ff lekker een balletje getrapt op het kunstgras
Kunstgras>grasi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb gisteren ook even gevoetbald voor ons huis. Ging best goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:48 schreef el-blanchito het volgende:
Hier ook heerlijk weer. Net ff lekker een balletje getrapt op het kunstgras
Kunstgras>gras![]()
Nieuw PR met 5x hooghouden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook even gevoetbald voor ons huis. Ging best goed.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met wie? Wat doe je meestal als je gaat voetballen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook even gevoetbald voor ons huis. Ging best goed.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Is Tienen met kontje knallen eigenlijk nog hip?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Met wie? Wat doe je meestal als je gaat voetballen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat kan ik helemaal niet.. maar mijn record is hoger dan dat.quote:
We gingen even tieneren.. met o.a. mijn broer.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon een PS4, poepvlek.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Tienen met kontje knallen eigenlijk nog hip?Bohhhhh
dat mis ik echtTienerenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet.. maar mijn record is hoger dan dat.
We gingen even tieneren.. met o.a. mijn broer.
Niet hip, maar ik ken het nog wel jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Tienen met kontje knallen eigenlijk nog hip?
Wij doen meestal lijnen/vijftigen/16'en of hoe je het wilt noemen. Vandaag sinds lange tijd weer genaaibald, prima spel
Kopbal 2 puntenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi was die tijd
Over een paar jaar doe ik dat gewoon weer met Sen
Hakje 3 punten
Achter het standbeen 4 punten
Van beide nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Niet hip, maar ik ken het nog wel ja
Wij doen meestal lijnen/vijftigen/16'en of hoe je het wilt noemen. Vandaag sinds lange tijd weer genaaibald, prima spel![]()
bruggetjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kopbal 2 punten
Hakje 3 punten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pikbal 9quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kopbal 2 punten
Hakje 3 punten
Achter het standbeen 4 punten![]()
![]()
Bohhh iedereen 10x hooghouden en met het hoofd afmaken is insta-blauwpoepen.quote:quote:
Er kwamen steeds vreemdere dingen bij ja.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
5x achter elkaar blauwpoepen is baksteenpoepen
lolwhut?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
5x achter elkaar blauwpoepen is baksteenpoepen![]()
Iedereen mag dan 1 baksteen gooien op je reet.quote:
Omhaal 5quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kopbal 2 punten
Hakje 3 punten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Naaiballen
Bal mag steeds 1x stuiteren en je mag hem maar 1x raken. Je moet een bal pakken als je hem kan hebben en je mag alleen strak passen met de kop
Jezus, ik doe deze twee weken gewoon niks behalve om 13 uur uit bed, beetje eten, beetje internetten, beetje studeren, beetje batsen en beetje wk kijken
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jup, nog nooit hoeven staan. Werd altijd fanatiek (en vriendjespolitiek) wanneer die regel van kracht was.quote:![]()
![]()
Jij hebt een vriendin?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Jezus, ik doe deze twee weken gewoon niks behalve om 13 uur uit bed, beetje eten, beetje internetten, beetje studeren, beetje batsen en beetje wk kijken![]()
Picsquote:![]()
waar staan je centjes op vandaag jongen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En degene waarmee je afstudeert ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet.. maar mijn record is hoger dan dat.
We gingen even tieneren.. met o.a. mijn broer.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee, die woont helemaal in het zuidwesten van Friesland.quote:
Wij hebben voor ons huis een speeltuin (met 1 doel) waar je kan voetballen.![]()
Dempsey to score @ ¤4.10quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pics![]()
waar staan je centjes op vandaag jongen?![]()
haha mazzelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pics![]()
waar staan je centjes op vandaag jongen?
ik heb van die monsterbet van 7 alleen Arg door nog open en Arg door nog in 2 andere combis (in totaal als Arg door gaat 80 euro vandaag)
Gister nog 5 euro ingezet op USA door, Arg door en Ned door naar halve finale en 4,60 op Arg door, Ned halve finale en Colombia naar halve finale
GRAAG VERWIJDEREN![]()
"Helemaal" ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die woont helemaal in het zuidwesten van Friesland.
Wij hebben voor ons huis een speeltuin (met 1 doel) waar je kan voetballen.
Dat is gewoon nog steeds vakje E2 in de 6e editie van de Grote Bosatlas hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij weet dat uit je hoofd?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Helemaal" ook
Dat is gewoon nog steeds vakje E2 in de 6e editie van de Grote Bosatlas hoor![]()
toe maarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
haha mazzel
ik heb van die monsterbet van 7 alleen Arg door nog open en Arg door nog in 2 andere combis (in totaal als Arg door gaat 80 euro vandaag)
Gister nog 5 euro ingezet op USA door, Arg door en Ned door naar halve finale en 4,60 op Arg door, Ned halve finale en Colombia naar halve finalehier de under 1.5 gepakt bij arg-zwi beide niet heel overtuigend tot nu toe, hopen op een aftastende wedstrijd. rest miss nog wat livebets. schat zwitserland hoger in dan de bookies tot nu toe denken.
#FreeTrapz![]()
Nee joh, ik ben toch geen autist. Ik heb het ook niet opgezocht, die E2 was gewoon een gokje. En daarbij: het gaat natuurlijk gewoon om de moraal van het verhaalquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb echt heel veel vertouwen in Colombia (of juist niet in Braziliequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe maarhier de under 1.5 gepakt bij arg-zwi beide niet heel overtuigend tot nu toe, hopen op een aftastende wedstrijd. rest miss nog wat livebets. schat zwitserland hoger in dan de bookies tot nu toe denken.
) en Colombia door staat gewoon op 3. Dat vind ik echt absurd hoog, Neymar is ook net terug en niet 100%.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als Colombia gewoon Falcao had gehadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel vertouwen in Colombia (of juist niet in Brazilie) en Colombia door staat gewoon op 3. Dat vind ik echt absurd hoog, Neymar is ook net terug en niet 100%.
Maar goed Brazilië is ook eigenlijk pas de eerste echte uitdager.
![]()
Maar Colombia is, samen met Nederland, in mijn ogen het meest fitte teamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Colombia gewoon Falcao had gehadMaar goed Brazilië is ook eigenlijk pas de eerste echte uitdager.
Mijn voorspelling halve finalisten: Arg, Ned, Col, Dui. Arg puur door Messi en Duitsland puur omdat het Duitsers zijn met hun eeuwige mazzel
EDIT: Meest fitte team met kwaliteitGRAAG VERWIJDEREN![]()
dit heb ik ook een beetje met Colombia. Uruguay was natuurlijk gewoon slecht en niet er bij met de kop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Colombia gewoon Falcao had gehadMaar goed Brazilië is ook eigenlijk pas de eerste echte uitdager.
zelf heel veel vertrouwen in frankrijk, maar na gister is dat ook een beetje weg. nog geen echte uitdaging gehad. duitsland pielt een beetje lang in balbezit en zet nog geen echte druk. allemaal twijfels weer hier
#FreeTrapz![]()
Nog steeds best ver met de trein hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben toch geen autist. Ik heb het ook niet opgezocht, die E2 was gewoon een gokje. En daarbij: het gaat natuurlijk gewoon om de moraal van het verhaal![]()
Doe eens een voorspelling mbt de halve finalisten als je wil?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit heb ik ook een beetje met Colombia. Uruguay was natuurlijk gewoon slecht en niet er bij met de kop.
zelf heel veel vertrouwen in frankrijk, maar na gister is dat ook een beetje weg. nog geen echte uitdaging gehad. duitsland pielt een beetje lang in balbezit en zet nog geen echte druk. allemaal twijfels weer hier
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wel een prachtig WK in dat opzichtAlle favorieten laten zwakke wedstrijden zien, dus het is eigenlijk niet te zeggen wie wint. Kan gewoon; Nederland, Brazilië, Colombia, Frankrijk, Duitsland, Argentinië worden.
Dat was 4 jaar geleden wel anders.![]()
Net zo ver als met de fietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog steeds best ver met de trein hoor.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iddquote:fucked blind vs messi
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
BEL had ook ARG kunnen zijn hoor wat mij betreft om het even, denk dat NL meer kans heeft tegen argentinie zelfs. maar NED BEL leek me gewoon wel een toffe wedstrijdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon op NL na het compleet tegenovergestelde
#FreeTrapz![]()
yupquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Costa Rica moet nog lukken, maar daarna is kansloos'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dachten we bij spanje chili en mejico ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Costa Rica moet nog lukken, maar daarna is kansloosPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
mja zodra hij de bal krijgt loopt blind vast 15 meter achteruitquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als van Gaal hier een oplossing voor weet te vinden (behalve 6atb) is hij een tovenaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dachten we bij spanje chili en mejico ookNAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als van Gaal hier een oplossing voor weet te vinden (behalve 6atb) is hij een tovenaar.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kende het niet, maar klinkt aardig kut. Alleen MP ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is gewoon plants vs zombies in een batman jasjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Kende het niet, maar klinkt aardig kut. Alleen MP ook.![]()
hij kreeg gewoon poep hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kap eens met dat domme geschreeuw man
wachten op een kogelbrief zo
klaar voor dempsey en jozy trouwens?GRAAG VERWIJDEREN![]()
boh ik weet niet of ik dat wel aan kan hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
hij kreeg gewoon poep haha
klaar voor dempsey en jozy trouwens?![]()
Fernando Gaga?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij blijft maar Gaga ipv Gago zeggen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na mijn post had hij het voor het eerst goedquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet je de opstelling van België al?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na mijn post had hij het voor het eerst goed![]()
Neuh, dat soort dingen maken ze pas een uur voor de aftrap ongeveer bekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Weet je de opstelling van België al?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dacht dat jij contact had met Boskamp, die dan weer goed contact had met Wilmots.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh, dat soort dingen maken ze pas een uur voor de aftrap ongeveer bekend.![]()
twitter:chelseafc twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 18:07:17Agreement reached with Atletico Madrid for the transfer of Diego Costa: http://t.co/y1QwupqQGC #CFC http://t.co/xRG5TkwuoF reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De kans. De redding.
Hij wilde al "de goal" zeggen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lavezzi staat RW toch? MOTM zou wel heel tof zijn op die plek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spits naast Higuain op het wedstrijdformulier, Messi op "10"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Lavezzi staat RW toch? MOTM zou wel heel tof zijn op die plekwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hmm ok. Op de FIFA site staat hij wel RW.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Spits naast Higuain op het wedstrijdformulier, Messi op "10"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net een post van die Shaarawyquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FIFA momentje dit. Denken dat de keeper uitkomt, maar hij loopt terug waardoor je stiftje echt wordt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:21 schreef Tim86 het volgende:
twitter:chelseafc twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 18:07:17Agreement reached with Atletico Madrid for the transfer of Diego Costa: http://t.co/y1QwupqQGC #CFC http://t.co/xRG5TkwuoF reageer retweet
![]()
![]()
Een dure headset en een game naar iemand die je niet eens kent. Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook niet goed als je dat stuurt.![]()
Wacht maar op Dempsey #topscorervantoernooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
wedstrijd 5 met 0-0 als ruststandthe cheese is real
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ik weet niet of ik me in kan houden als hij scoort hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wacht maar op Dempsey #topscorervantoernooi![]()
![]()
Altijd zo kut is dat als iemand zijn gk uit laten komen en dan weer terugquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
FIFA momentje dit. Denken dat de keeper uitkomt, maar hij loopt terug waardoor je stiftje echt wordt![]()
![]()
#hardeplasserquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet niet of ik me in kan houden als hij scoort hoorGRAAG VERWIJDEREN![]()
Kom opppppppppppp ZwitserlandAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, afgelopen wedstrijd hadden wij 4 Nederlanders, 2 Surinamers, 1 halve Marokkaan en 4 Mongolen erin staan.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oranje kan misschien nog wel beter tegen Argentinië spelen, dan tegen Zwitserlandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:07 schreef StijnDa het volgende:
Zou mooi zijn als Argentina eruit fikkert inderdaad![]()
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vertrouw die Messi nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oranje kan misschien nog wel beter tegen Argentinië spelen, dan tegen ZwitserlandGeef die een halve kans en hij ligt opeens in het net. Daar moet je niet tegen willen spelen met onze defensie en keeper.
![]()
Zou je die 4 Mongolen even kunnen specificeren? Dank.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, afgelopen wedstrijd hadden wij 4 Nederlanders, 2 Surinamers, 1 halve Marokkaan en 4 Mongolen erin staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, dan wordt Kiid boos.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou je die 4 Mongolen even kunnen specificeren? Dank.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsof die Zwitserse defensie van roestvrij staal isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Messi nietGeef die een halve kans en hij ligt opeens in het net. Daar moet je niet tegen willen spelen met onze defensie en keeper.
Sowieso Djourou
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeker niet, maar Messi heeft nu ook toevallig nog geen kans gehad na een uur spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof die Zwitserse defensie van roestvrij staal is
Sowieso Djourou![]()
Dat niet, maar ze snijden er wel vaak doorheen bij die Argentijnen. Tackles zijn ook precies op tijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof die Zwitserse defensie van roestvrij staal is
Sowieso DjourouAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die rabonaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef StijnDa het volgende:
Wel mooi om de acties van Di Maria en Lavezzi te zien voordat ze de bal inleverenWat een techniek
GAGAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fernando Gagaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:17 schreef StijnDa het volgende:
Met 1 type Pirlo was Argentinië dodelijk geweest. Gelukkig hebben ze die niet.![]()
![]()
Ik ga het niet zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:17 schreef StijnDa het volgende:
Met 1 type Pirlo was Argentinië dodelijk geweest. Gelukkig hebben ze die niet.![]()
![]()
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt er op dit toernooi op dat de betere ploegen pas echt in de 2e helft het verschil kunnen maken.
Voor wat betreft de knock-out fase dan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat ligt aan jou idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt er op dit toernooi op dat de betere ploegen pas echt in de 2e helft het verschil kunnen maken.![]()
Waterkneus zei het gisteren al. Veel wedstrijden worden in de laatste 20 minuten pas beslist.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt er op dit toernooi op dat de betere ploegen pas echt in de 2e helft het verschil kunnen maken.
Voor wat betreft de knock-out fase dan.![]()
zelfs dat konden die duitsers nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waterkneus zei het gisteren al. Veel wedstrijden worden in de laatste 20 minuten pas beslist.
#FreeTrapz![]()
Of in de verlenging. De onderlinge verschillen zijn echt klein.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waterkneus zei het gisteren al. Veel wedstrijden worden in de laatste 20 minuten pas beslist.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok manneke pis.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die had ik van jou kunnen verwachten ja![]()
Under 1.5 kan nu toch bijna niet meer fout gaan
#FreeTrapz![]()
Hoeveel goals zijn dat? #dtvquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:48 schreef FCsuarez het volgende:
Under 1.5 kan nu toch bijna niet meer fout gaan![]()
Gastquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb je al binnen, dat geldt alleen voor de 90 minutenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:48 schreef FCsuarez het volgende:
Under 1.5 kan nu toch bijna niet meer fout gaan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ja durfde het niet te posten voor de 90e minuutquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
heb je al binnen, dat geldt alleen voor de 90 minuten
#scenarionederland2x5minutenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
minder dan 1.5 dus er mag 1 goal vallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geef dan gewoon antwoordIs pas eerste keer dat ik iets met voetbal weddenschap doe.
kom die pleuris mobiele app niet in
#FreeTrapz![]()
Oke, thanks!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
minder dan 1.5 dus er mag 1 goal vallen.
kom die pleuris mobiele app niet in![]()
maar je kan toch logisch nadenken of niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geef dan gewoon antwoordIs pas eerste keer dat ik iets met voetbal weddenschap doe.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Hugo is nog dommer dan een aardappel hahaha![]()
![]()
Zegt de braboquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Hugo is nog dommer dan een aardappel hahaha![]()
![]()
Timafhankelijk. #watdenkjetim'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je kan toch logisch nadenken of niet?Dat dus. Vragen mag altijd, maar deze vond ik wel heel ergquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je kan toch logisch nadenken of niet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb geen bets verder. Heb wel het gevoel dat de Zwitsers er doorheen zitten..zal wel 0-0 of 1-0 worden, maar dat is ook niet zo'n gewaagde uitspraak. Argentijnen blijven ook brak.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
0 - 0quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb geen bets verder. Heb wel het gevoel dat de Zwitsers er doorheen zitten..zal wel 0-0 of 1-0 worden, maar dat is ook niet zo'n gewaagde uitspraak. Argentijnen blijven ook brak.
ET - Correct Score 2.4
done'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
thanks tim86quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
napaloneon geld al binnen>?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:59 schreef wieisboos het volgende:
Heb mn laatste unibet centjes gezet op double chance Zwitserland & USA![]()
Napoleon geld is hier verkloot door duitsers.quote:nooit betten op duitsers
#FreeTrapz![]()
+1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Napoleon geld is hier verkloot door duitsers.nooit betten op duitsers
+2quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Napoleon geld is hier verkloot door duitsers.nooit betten op duitsers
![]()
ze sjokken over het veld man die argentijnen
#FreeTrapz![]()
nadal is altijd slecht op gras.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:12 schreef Alovenac het volgende:
Ondertussen verslaat Kyrgios gewoon even Nadal op Wimbledon.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:12 schreef Alovenac het volgende:
Ondertussen verslaat Kyrgios gewoon even Nadal op Wimbledon.![]()
![]()
Toch echt 2 keer Wimbledon gewonnen en 2x de finale bereikt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan ben je inderdaad altijd slecht op grasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch echt 2 keer Wimbledon gewonnen en 2x de finale bereikt.![]()
![]()
Beter toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Zul je zien dat Arg gewoon niet doorgaat
Gaat toch echt 0-0 blijven dit.![]()
Nee, dat kost mij zo'n 85 euroquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:20 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Beter toch?
Gaat toch echt 0-0 blijven dit.GRAAG VERWIJDEREN![]()
heb je ze doorgaan of winnen na verlenging?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je niet per ongeluk gebakken hond besteld?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:23 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
nu maar hopen dat mijn speler gekocht wordAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk gebakken hond besteld?![]()
![]()
zou zomaar kunnen, zit alleen te twijfelen waar ik straks packs ga openen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk gebakken hond besteld?
WC of gewone FUT, opzich ook leuk met Pogba Neuer Neymar Messi Iniesta in packs
#FreeTrapz![]()
Denk het niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:23 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
nu maar hopen dat mijn speler gekocht wordRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
pff Tim waarom ging ik voor de 0-0#nietvolledigluisterennaarTim
mijne ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Boh...mijn poule gered
Voorlopig danalleen uruguay heeft het verkloot
#FreeTrapz![]()
WC zou ik doen als je die mode ook gewoon leuk vindt. Dan krijg je toch weer bij iedere pack een free pack.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, zit alleen te twijfelen waar ik straks packs ga openen.
WC of gewone FUT, opzich ook leuk met Pogba Neuer Neymar Messi Iniesta in packsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
In de poule met mijn vrienden heb ik Argentinië als eindwinnaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijne ookalleen uruguay heeft het verkloot
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja lekker, geen winkel in een 5km straal dan waar ik eten kan halenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker rustig in Rotterdam'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik ook argentinie brazilie als finalequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de poule met mijn vrienden heb ik Argentinië als eindwinnaar![]()
uruguay frankrijk als andere halve finalisten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik mag er nog 65 openenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WC zou ik doen als je die mode ook gewoon leuk vindt. Dan krijg je toch weer bij iedere pack een free pack.![]()
![]()
En de goal. Nee. Ja. Ow ow ow.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jammer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee driesje maakt m de volgende ronde wel hoorquote:
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |