SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hendrikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef StijnDa het volgende:
Nou ben ik ook benieuwd. Wat is je naam MrVanTrapz?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iets anders neergezetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Desnoods Courtois erin
Maar liever Axelle.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van Maver23 of Maver24?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet zijn naam allang. Kan nu alleen geen DMs sturen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mark Ver........
Ik bedoelde eigenlijk de naam van Trapz. De voornaam dan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hangt van de gelegenheid af?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
Fles champagne leuk cadeau voor je ouders?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klenequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die dikke loopt ook alweer te janken daaro.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
George himself
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2883517.page![]()
In ieder topic dat ik open heeft hij wel een postquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die dikke loopt ook alweer te janken daaro.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik die van jou ook geile bilmusketier van me.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mark Ver........
Ik bedoelde eigenlijk de naam van Trapz. De voornaam dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn naam is: Oliphant Chuckerbutty
Genoemd naar een beroemde componist.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oliphant_ChuckerbuttyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hendrik van Eewat een bazennaam heb je dan zeg.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Genoeg gekletst, tijd voor jullie om een Xbox one te kopen in september, wel even pre-orderen he. Gratis Forza5 en Fifa 15 erbij![]()
![]()
ga wegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
Genoeg gekletst, tijd voor jullie om een Xbox one te kopen in september, wel even pre-orderen he. Gratis Forza5 en Fifa 15 erbij
[ afbeelding ]![]()
Xboxquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
Genoeg gekletst, tijd voor jullie om een Xbox one te kopen in september, wel even pre-orderen he. Gratis Forza5 en Fifa 15 erbij
[ afbeelding ]![]()
![]()
Krijg je hier provisie voor?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kutwajong... beetje Xbox one met mijn belastingcenten kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
al kreeg ik geld toe kocht ik nog geen XBOX
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja toch, zo doen we datquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kutwajong... beetje Xbox one met mijn belastingcenten kopen.![]()
inb4 Kamikazie met zijn nieuwe inzicht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
maarja hij heeft wel een punt hoor
eerst was xbox 100 euro duurder.. nu evenduur+gratis fifa erbij.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En geen kinect.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
maarja hij heeft wel een punt hoor
eerst was xbox 100 euro duurder.. nu evenduur+gratis fifa erbij.![]()
http://imagizer.imageshack.us/v2/506x675q90/842/wf1j0.jpg (copy/paste deze link)
bij Heerlen, 366, vanaf nu te koop.
Maar ik ben er weer vandoor. lekker van het weer genieten, ajuus![]()
Tongworstelen met een modje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:41 schreef Zhano het volgende:
ja waar is mn lekkere worstenbroodke eigenlijk?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welk weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:41 schreef Maver24 het volgende:
[ http://imagizer.imageshack.us/v2/506x675q90/842/wf1j0.jpg (copy/paste deze link) ]
bij Heerlen, 366, vanaf nu te koop.
Maar ik ben er weer vandoor. lekker van het weer genieten, ajuusHet is gvd de hele dag al bewolkt in Roffa.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |