Ik had nog nooit van deze user gehoord. Ik besloot zijn pohi te lezen, want iemand met zo'n grote bek, die moet wel kwaliteit posten niet? Ik kwam de eerste pagina's geen enkel topic van hem tegen. Helemaal niks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Een verschrikkelijke kutuser, dát ben je.
Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef Yalesa het volgende:
Sommigen reageren hun frustratie nou eenmaal graag af op virtuele anderen.
Ik bén Braddie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent een klein beetje geobsedeerd door Bradley is het niet?
Ook wel een pareltje toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker opteren uit dit topic, mislukte homofiel zonder toekomstperspectief.
Wederom een goed voorbeeld. Ik heb de discussie niet teruggelezen, maar waarom iemand zo moet reageren...quote:
Veel mensen hebben hun studie afgerond en werken gewoon.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef Gregor1994 het volgende:
Heeft NIEMAND HIER VAKANTIE?
Ik wil medemensen zien zonder leven
Ga werken dan slet. Iedere keer die schreeuw om aandacht van ''help ik heb geen vakantie''.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef Gregor1994 het volgende:
Heeft NIEMAND HIER VAKANTIE?
Ik wil medemensen zien zonder leven
Jaa treu shit. Ga zo effe bellen naar AH..even wat meer werken en zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ga werken dan slet. Iedere keer die schreeuw om aandacht van ''help ik heb geen vakantie''.
Ga langs bij de Gamma. Dat is pas werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:13 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jaa treu shit. Ga zo effe bellen naar AH..even wat meer werken en zo
Niet gedurende die 48 uur. Ik constateer een trend die al een tijdje gaande is. Na mijn ban is het me extra opgevallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef LookAtMe het volgende:
Is er zoveel veranderd tijdens die 48 uur ban van je?
Moet nieuw baantje vinden, weet alleen niet wat...Ga ook langs bij uitzendbureaus en zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ga langs bij de Gamma. Dat is pas werken
Leuke profielfoto heb jij zeg! Wat leuk!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Niet gedurende die 48 uur. Ik constateer een trend die al een tijdje gaande is. Na mijn ban is het me extra opgevallen.
Hebben ze nog wat? Ik denk erover om weer terug te gaan naar Nederland.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Moet nieuw baantje vinden, weet alleen niet wat...Ga ook langs bij uitzendbureaus en zo
Hier alvast een inspiratietopic:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Moet nieuw baantje vinden, weet alleen niet wat...Ga ook langs bij uitzendbureaus en zo
Wacht, jij woont niet in NL?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze nog wat? Ik denk erover om weer terug te gaan naar Nederland.
Is Tsjechië nou zo kut danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze nog wat? Ik denk erover om weer terug te gaan naar Nederland.
Dank je lekker actueel!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:15 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Hier alvast een inspiratietopic:
WGR / welke bijbaan verdient het beste
Doet het er toe dan? In die 8 jaar is ook zoveel veranderd qwa bijbaantjes. Het geeft je gewoon een idee van wat je kan doen qwa bijbaan. Ipv ons lastigvallen met je kutgezeikquote:
NIET VEEL GEVONDEN, maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:17 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Doet het er toe dan? In die 8 jaar is ook zoveel veranderd qwa bijbaantjes. Het geeft je gewoon een idee van wat je kan doen qwa bijbaan. Ipv ons lastigvallen met je kutgezeik
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
Copthorne, NieuweNier, BlauweTijger, Fushia2, Mapima, Spongeboss, HostilMeister. Gewoon zo even uit mijn hoofd dé shitlist van FOK!
Niet veel. Maar wel wat dus. Ga maar solliciteren dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:18 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
NIET VEEL GEVONDEN, maar toch bedankt!
Het leven hier is goed, maar ik ben er na een kleine anderhalf jaar op uitgekeken.quote:
Ach Nederland is ook niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het leven hier is goed, maar ik ben er na een kleine anderhalf jaar op uitgekeken.
Sorry, maar waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef Rezania het volgende:
Zo TS, ben je gefrustreerd joh. Groei wat ballen en herhaal hier eens wat je zo liefkozend tegen mij via DM zei?
Wel als je uit het mooie stadje achter de duinen komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ach Nederland is ook niet zo boeiend.
Stuurt die jou ook wel eens DM's als je hem op zijn bullshit callt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef Rezania het volgende:
Zo TS, ben je gefrustreerd joh. Groei wat ballen en herhaal hier eens wat je zo liefkozend tegen mij via DM zei?
Ok, wanneer wil je terug dan TS?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel als je uit het mooie stadje achter de duinen komt.
Is een voorbeeld, pik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef Trollscience het volgende:
haten op Olliewat voor kneus ben jij dan
Je moeder op een fucking driewieler, kneus. Ga niet ontkennen, pussy.quote:
Ik ken hem niet, dat was het probleem. Als we al 10 keer ruzie hadden gehad, dan zou zo'n reactie me niet verbazen. Nu kwam het uit het niets.quote:
Ja, blijkbaar ben ik een kutpauper met een kuthoofd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stuurt die jou ook wel eens DM's als je hem op zijn bullshit callt?
Steel de plakkertjes van zijn koelkast!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, dat was het probleem. Als we al 10 keer ruzie hadden gehad, dan zou zo'n reactie me niet verbazen. Nu kwam het uit het niets.
Kom op, man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar ben ik een kutpauper met een kuthoofd.
Maar wel daarnet blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kom op, man.Nu is het wel leuk geweest. Ik gebruik de DM-functie zelden.
Dus was dit de 1e keer , wil je tot een aantal van 10 komen moet het nu nog 9x gebeuren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, dat was het probleem. Als we al 10 keer ruzie hadden gehad, dan zou zo'n reactie me niet verbazen. Nu kwam het uit het niets.
Eckte Einstein dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Dus was dit de 1e keer , wil je tot een aantal van 10 komen moet het nu nog 9x gebeuren.
wijf.
Dit!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef Yalesa het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef Yalesa het volgende:
quote:
geilquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft sinds kort wel een mannenkapsel #kalekoppenietestoppe
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Whut dan is die kerel 12
Geloof er niets van
Ik moest m een screenshot sturen omdat ie liep te beweren dat ie me nog nooit had ge-dmt.quote:
Ik vind dit niet oké.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Zoveel doen dit.
Heeft niks met mijn uiterlijk te maken.
Het boeit me dan ook geen ene kut of je nou een vrouw of een vent bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik echt wel een vrouw ben.Zoveel plaatjes op het i-net...
die van jou was niet mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik echt wel een vrouw ben.Zoveel plaatjes op het i-net...
Gedurfd dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb nog nooit van deze user gehoord. Ik heb dus belsoten zijn pohi te lezen, want iemand met zo'n grote bek, die moet wel kwaliteit posten niet? Ik kwam de eerste pagina's enkel topics van hem tegen met daarin nodeloos gejank. Helemaal niks.
beetje stelen beetje zuipenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doet zo'n kwaliteitsuser als jij in dit topic?
niemand is zo misluktquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die van mij was... Zoveel plaatjes op het i-net...
Nee, wie ben jijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kent me, altijd op zoek naar de grens van het toelaatbare.
ruig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kent me, altijd op zoek naar de grens van het toelaatbare.
Nog nooit van mij gehoord.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb nog nooit van deze user gehoord. Ik heb dus belsoten zijn pohi te lezen, want iemand met zo'n grote bek, die moet wel kwaliteit posten niet? Ik kwam de eerste pagina's enkel topics van hem tegen met daarin nodeloos gejank. Helemaal niks.
rode ruisquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En voor de haters het rode ruis bovenaan
Ik reageer in ieder topic.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nog nooit van mij gehoord.Je bent er altijd als de kippen bij om te reageren in een topic van mij. Je behoort tot mijn trouwste publiek.
Ik weet niet waar ik met mijn gedachten was, maar erg fris kan het nooit geweest zijn.quote:
Kan me inderdaad weinig topics van de laatste tijd herinneren die niet werden gevuld met jouw wijze uitspraken en goede adviezen.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik met mijn gedachten was, maar erg fris kan het nooit geweest zijn.
En zie: wederom word ik niet genoemd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
Copthorne, NieuweNier, BlauweTijger, Fushia2, Mapima, Spongeboss. Gewoon zo even uit mijn hoofd dé shitlist van FOK!
Wees maar niet bezorgd. We zijn enorm blij met jouw aanwezigheid hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En zie: wederom word ik niet genoemd.
Blijkt dus maar weer dat ik geen kutuser ben.![]()
En ga ik dus niet weg en stop ik ook niet af en toe topics openen met terechte klachten.
Krijg ik ook van jouw topicsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:55 schreef Copthorne het volgende:
Ohhh, hou op met die plaatjes!Pijn aan mijn ogen.
Gewoon een kutuserquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto is wel een beetje een kutuser.
Maar wel een lieve kutuser.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto is wel een beetje een kutuser.
Maar wel een lieve kutuser.
Je weet dat et waar is.quote:
whehequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat et waar is.
Ik daarentegen, ben een ware kwaliteitsuser.
dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat et waar is.
Ik daarentegen, ben een ware kwaliteitsuser.
Vooral mijn seksuele frustratiesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef Yalesa het volgende:
Omdat ik jou (misschien) vergeten was in die lijst?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:55 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En zie: wederom word ik niet genoemd.
Blijkt dus maar weer dat ik geen kutuser ben.![]()
En ga ik dus niet weg en stop ik ook niet met af en toe topics openen met terechte klachten.
Ga dood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:24 schreef tong80 het volgende:
Een echte kutuser post in KPD of het Keldertje.
En dat bedoel ik dus te zeggen: Áls ik écht zo'n kutuser zou zijn, had je me wel gelijk genoemd. Dan was je me niet vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik jou (misschien) vergeten was in die lijst?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus te zeggen: Áls ik écht zo'n kutuser zou zijn, had je me wel gelijk genoemd. Dan was je me niet vergeten.
Het feit is dat iedereen je kut vindt hoor.quote:
dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het feit is dat iedereen je kut vindt hoor.
De meeste fokkers hier verbergen hun vele gebreken,maar jij komt er openlijk voor uitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus te zeggen: Áls ik écht zo'n kutuser zou zijn, had je me wel gelijk genoemd. Dan was je me niet vergeten.
De FEITEN spreken dat tegen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het feit is dat iedereen je kut vindt hoor.
De hele dag op je zolderkamer als een diehard fokkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niks gezegd hoor.
knip het draadje van je toetsenbord maar door.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niks gezegd hoor.
Beverwijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van? Ik kan even niet op komen waar ik je van ken.
Sociale werkplaats gok ik. Teringjood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van? Ik kan even niet op komen waar ik je van ken.
Hou het even netjes, dankjewel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Sociale werkplaats gok ik. Teringjood.
Nee, er was genoeg voetbal en dus genoeg afleiding.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:47 schreef EDMAN- het volgende:
Is dat nou zwaar? Zo'n 48-uurs ban? Ligt je dan serieus in een hoekje te huilen? Ja he?
-supergirl- bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:51 schreef -supergirl- het volgende:
er lopen wel echte kutusers hier rond ja
Hoe kun je nou respect hebben voor weglopers?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Copthorne het volgende:
Dankzij Ajax heeft Nederland twee startbewijzen voor de Champions League (een rechtstreekse en eentje voor de play-offs), dus wat meer respect voor die jodenclub is wel op zijn plaats.
Hoezo zijn zij weglopers?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou respect hebben voor weglopers?
Oh, de users hier. Ik zat ooit op een ander forum en daar konden Ajax-supporters nooit tegen kritiek op hun cluppie. Wellicht is het hier hetzelfde.quote:
Onwaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kom op, man.Nu is het wel leuk geweest. Ik gebruik de DM-functie zelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |