Ik had nog nooit van deze user gehoord. Ik besloot zijn pohi te lezen, want iemand met zo'n grote bek, die moet wel kwaliteit posten niet? Ik kwam de eerste pagina's geen enkel topic van hem tegen. Helemaal niks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Een verschrikkelijke kutuser, dát ben je.
Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef Yalesa het volgende:
Sommigen reageren hun frustratie nou eenmaal graag af op virtuele anderen.
Ik bén Braddie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent een klein beetje geobsedeerd door Bradley is het niet?
Ook wel een pareltje toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker opteren uit dit topic, mislukte homofiel zonder toekomstperspectief.
Wederom een goed voorbeeld. Ik heb de discussie niet teruggelezen, maar waarom iemand zo moet reageren...quote:
Veel mensen hebben hun studie afgerond en werken gewoon.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef Gregor1994 het volgende:
Heeft NIEMAND HIER VAKANTIE?
Ik wil medemensen zien zonder leven
Ga werken dan slet. Iedere keer die schreeuw om aandacht van ''help ik heb geen vakantie''.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef Gregor1994 het volgende:
Heeft NIEMAND HIER VAKANTIE?
Ik wil medemensen zien zonder leven
Jaa treu shit. Ga zo effe bellen naar AH..even wat meer werken en zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ga werken dan slet. Iedere keer die schreeuw om aandacht van ''help ik heb geen vakantie''.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |