Maar je redt het wel met je dieet, je hoeft geen insuline te spuiten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben blij dat je ook jouw mening geeftEr zat ook een stagiaire bij, dus misschien dat ze daarom misschien wat anders deed
Zoals ik al zei, er zit iemand in de wegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Crumpette het volgende:
wij hebben nooit leftover pizza
dat impliceert dat je gisteren je pizza niet hebt opgegeten
Ik ben 1,64 lang. Niet supergroot dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Heliotrope het volgende:
Stormqueen ik zag juist wel jouw lijstje, volgens mij gewoon primagezonde hoeveelheid!
Wat zijn we opeens in een voedseltopic veranderd.
Hoe groot ben je dan Risu?
Ik heb maar een half dagje gewerkt vandaag en dat beviel iets te goedmoet nog wel ergens heen nu maar niet actief werken. Scheelt wel.
Dat had ik dus ook, inderdaad. Het is niet fijn, maar het is maar even en ik vond het toch wel erg prettig dat ik niet hoefde te spuiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee sly, gelukkig geen insuline. Als ik gezondigd heb kom ik eigenlijk nooit boven de 8.8 mmol uit, terwijl je 7.8 max mag hebben. Geen bizar hoog suiker, maar als je dat constant hebt, wordt het wel een probleem denk ik![]()
Maar het is wel een uitdaging... Ik ga straks met zus wat drinken bij La Place en dat zal dan wel thee worden denk ik (aangezien ik vanmorgen al koffie op heb) zonder iets erbij![]()
Ik heb echt respect voor mensen die echt suikerziekte hebben en die heel hun leven een dieet moeten volgen hoor.
En nu ga ik was opvouwen
Jemig, over tact gesproken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Fatsecret heet de app. En als ik de chocolade en chips zou laten staan was er ook niks aan de hand hoor
Gisteren kwam er een collega langs die kennelijk niet wist dat ik zwanger was: "zo, jij zit ook echt heel de dag te eten he?" Dan moet ik echt oppassen dat ik geen gal over zo iemand uitbraak
Maar waar de een de hele dag misselijk id, 2.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Fatsecret heet de app. En als ik de chocolade en chips zou laten staan was er ook niks aan de hand hoor
Gisteren kwam er een collega langs die kennelijk niet wist dat ik zwanger was: "zo, jij zit ook echt heel de dag te eten he?" Dan moet ik echt oppassen dat ik geen gal over zo iemand uitbraak
Maar waar de een de hele dag misselijk is, heb ik de hele dag honger. Al de hele zwangerschap.
Ik krijg dit niet weg: id, 2.
Ja, mijn respons is altijd: "Ik ben zwanger, ik mag mezelf eindelijk legitiem vetmesten dus dat zal ik doen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
O ja dat drinken. Nooit mijn sterkste punt geweest maar ik vergeet het gewoon. Probeer weleens met dreumes op te drinken maar dat verslof ik na en paar dagen weer. Ik zorg dat zij op gezette tijden haar natje en droogje krijgt maar vergeet mezelf gewoon.
Jezus SQ wat een opmerking. Lag er toevallig niet iets tactisch op je tong op dat moment?
Ik denk dat als ik zou werken ik nog meer zou eten hoor. Dan verbrand je toch meer. En in de eerste 16 weken had ik ook veel hongerrrrr .. dus extra bammetjes mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |