Auto's zijn zo voor mensen in een dorp ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Interieur is ook vrijwel hetzelfde geloof ik. De Toyota wijkt qua buitenkant iets meer af, die vond ik zelf wat leuker. Heb in alle versies gezeten, heb de goedkoopste genomen
Fietsen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Auto's zijn zo voor mensen in een dorp ook![]()
Blij dat hij weg is. Fietsen in de stad![]()
Behalve gisteren met die regen!Toen stom!
Je moet ze ook niet steeds jatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietsen.Ik heb echt teveel fietsen nu. Kan ze nergens meer kwijt.
Ze kan nog niet apporteren. Wel high five'enquote:
quote:
Ik nul.quote:
Dan maak je niet genoeg geluidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze kan nog niet apporteren. Wel high five'en
[..]Het leidt gewoon nogal af als zo'n beest op de achtergrond aan het piepen is
Dat geldt wel voor allesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Sinceria het volgende:
Fietsen zijn fijn zolang ze niet stuk gaan of gejat worden. Maar we leven niet in een utopie.
Ik welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Sinceria het volgende:
Fietsen zijn fijn zolang ze niet stuk gaan of gejat worden. Maar we leven niet in een utopie.
Ik heb er gewoon 1. Zou niet weten waarom ik er meer moet. Tenzij je voor sport ook nog fietst dan heb je er twee nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietsen.Ik heb echt teveel fietsen nu. Kan ze nergens meer kwijt.
Of zij te veel.quote:
Een lekker band is voor mij vaak reden om een paar weken te gaan lopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zelf 1 en twee in bruikleen. Alleen die twee hebben beiden een lekke band
Ik las buikleen en dacht dat je je telefoon te diep geduwd hadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zelf 1 en twee in bruikleen. Alleen die twee hebben beiden een lekke band
Als je een vast traject met openbaar vervoer hebt is het wel handig om er eentje te hebben staan bij een station als dat op fietsafstand van je werk is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 1. Zou niet weten waarom ik er meer moet. Tenzij je voor sport ook nog fietst dan heb je er twee nodig
Een back up fiets is wel handig als je alles voornamelijk op de fiets doetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 1. Zou niet weten waarom ik er meer moet. Tenzij je voor sport ook nog fietst dan heb je er twee nodig
Ik las laatst over iemand die in een zatte bui de hamster van z'n vriendin uit t raam had gegooid met de tekst "Pikachu, ik kies jooouuu!"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is dat trouwens voor maffe wet dat je honden, katten en ganzen niet meer zelf dood mag maken?
Ik bedoel, ik ben het wel eens met het idee van de wet, maar hoe moet ik dat zien?
Hoe komt iemand er nu weer achter of ik zelf mijn gans de nek om heb gedraaid?
En ze willen het uitbreiden naar alle huisdieren. Wie gaat er dan bijhouden of ik mijn goudvis niet door de wc spoel?
Dat moest er even uit
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Sinceria het volgende:
Een lekker band is voor mij vaak reden om een paar weken te gaan lopen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik las buikleen en dacht dat je je telefoon te diep geduwd had
Een extra stationsfiets bij je uitstapstation zou nog een reden zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |