Ik laat het weten, bedankt !quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
PM terug.
Zodra ik het overgemaakt heb zal ik je daarvan op de hoogte stellen.
-edit: geld is zojuist overgemaakt. Zal dan in de loop van morgenvroeg op je rekening bijgeschreven moeten zijn![]()
Veel plezier ermee! Hopelijk mer dan ik. Kocht hem toen ik 2 jaar geleden een ps3 aanschafte, maar daarna kocht ik gelijk skyrim, ik denk 10 minuten oblivion gespeeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Oblivion plofte zojuist op mijn deurmat![]()
Kan ik weer een game van mijn lijst 'nog te kopen' schrappen. Nu alleen nog een keer ergens tijd zien te vinden
Komt goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Veel plezier ermee! Hopelijk mer dan ik. Kocht hem toen ik 2 jaar geleden een ps3 aanschafte, maar daarna kocht ik gelijk skyrim, ik denk 10 minuten oblivion gespeeld.
11 euro incl?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:43 schreef MultiBanaan het volgende:
Rayman origins neem ik graag over
Check je dmquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:50 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
You got a deal, stuur maar een PM zodat we tot transactie over kunnen gaan
verzonden! hou rekening met het weekend.. hopelijk uiterlijk dinsdag/woensdag bij je in huis, hoor het graag als het goed gaat!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:50 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
You got a deal, stuur maar een PM zodat we tot transactie over kunnen gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |