Je bent minderjarig en illegaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:15 schreef niels0 het volgende:
DigiD is sowieso een terechte klacht. Niets mee van doen gelukkig.
Ben er ook altijd ver van gebleven. Gelukkig is het nog niet verplicht.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:15 schreef niels0 het volgende:
DigiD is sowieso een terechte klacht. Niets mee van doen gelukkig.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in Nederland. Dat is de enige reden.
Leuker kunnen we het niet maken, wel irritanter.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:57 schreef fathank het volgende:
DigID, weer zo'n automatiseringspareltje van de Nederlandse overheid
Je moet daar ook je gratis geld aanvragen in de vorm van studiefinanciering, dus het is vaak wel andersom.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel irritanter.![]()
Helemaal als je bedenkt dat je het ook nog eens doet om HEN te betalen en niet andersom. dus als het aan jezelf lag zou je er heel niet aan hoeven te beginnen.
Werkt perfect, behalve voor idioten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:57 schreef fathank het volgende:
DigID, weer zo'n automatiseringspareltje van de Nederlandse overheid
Had ik ook jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Was mijn wachtwoord vergeten, moet je weer helemaal opnieuw aanvragen, via de post komt dat dan. Inmiddels alles weer oké, wil ik eergisteren wat veranderen ergens... Heb ik weer een SMS-functie nodig om in te kunnen loggen, waar ik ook weer 5 werkdagen op moet wachten omdat dat via de post komt...
Je moest er zeker ook echt 5 werkdagen op wachten?quote:
Dat is de belastingsdienst tjappiequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:00 schreef Werkman het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wel irritanter.
Helemaal als je bedenkt dat je het ook nog eens doet om HEN te betalen en niet andersom. dus als het aan jezelf lag zou je er heel niet aan hoeven te beginnen.
Ditquote:
Gheghe, deed ik ook. Viel tegen inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:48 schreef EDMAN- het volgende:
nooit echt problemen gehad met DigiD, alleen als ik 'm gebruik is het om m'n studieschuld te checken. Daar word ik niet vrolijk van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |