Daaruit kan ik dus opmaken dat je graag mijn topics volgt! Bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef GezondeSpanning het volgende:
Door deze TS heb ik blaren op mijn netvlies.
Ik lees alle topics, ongeacht welke klootmongool de OP heeft geschreven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Daaruit kan ik dus opmaken dat je graag mijn topics volgt! Bedankt daarvoor!
Ah bedankt, dat is lief! Voor trouwe volgers als jij kan ik graag de energie bij elkaar rapen om iedere keer weer op de 'nieuw topic'-knop te drukkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:40 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik lees alle topics, ongeacht welke klootmongool de OP heeft geschreven.
ik weet nog wel een leuk onderwerp voor je nieuwe topic, Irritante Fokkers met een te hoog egoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:42 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ah bedankt, dat is lief! Voor trouwe volgers als jij kan ik graag de energie bij elkaar rapen om iedere keer weer op de 'nieuw topic'-knop te drukken
Nee dat zeg ik ook niet, maar het zijn wel die macho-supporters die over alles rellen (en met name over hommo's) die zelf dus erg hommo blijken te zijn, na kritische analyse van dit proleten spel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:46 schreef Etsu het volgende:
Niks mis mee, homo's die elkaar achteraan rennen
Zou zo mooi zijn als Depay homo is, dan kan ik hem gewoon versieren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:48 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, maar het zijn wel die macho-supporters die over alles rellen (en met name over hommo's) die zelf dus erg hommo blijken te zijn, na kritische analyse van dit proleten spel.
Ik heb nog slingers voor jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou zo mooi zijn als Depay homo is, dan kan ik hem gewoon versieren.
Hij is homo, lol.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou zo mooi zijn als Depay homo is, dan kan ik hem gewoon versieren.
Daar zal ik zo een topic over maken. Dan kan ik natuurlijk weer egotrippen en shinen met de hoofdrolquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:44 schreef dincky het volgende:
[..]
ik weet nog wel een leuk onderwerp voor je nieuwe topic, Irritante Fokkers met een te hoog ego
nou kan echt niet wachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Daar zal ik zo een topic over maken. Dan kan ik natuurlijk weer egotrippen en shinen met de hoofdrol![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |