Daarom zal het ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Als Brazilië wordt uitgeschakeld verwacht ik heftige riots.
ben bang dat 't idd. niet zal gebeuren ondanks dat Colombia gewoon veel beter speelt, ze zullen wel weer het geluk aan hun zijde krijgen. hoe dan ookquote:
feesjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Rombout is er klaar voor
dan ga je niet voor je lol een wandelingetje door Rio makenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Als Brazilië wordt uitgeschakeld verwacht ik heftige riots.
Frustiquote:
Voor wie ben jij dan?quote:
Nee, ik ben niet voor Duitsland. Maar ook zeker niet voor Frankrijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:37 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
Ben je voor Duitsland dan? Dan ben je echt niet helemaal lekker
lolquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk 54-46 voor Frankrijk, niet echt een favoriet.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Elke rechtgeaarde Nederlander is bij deze wedstrijd voor Duitsland.
Mani heeft gesproken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Maakt toch geen reet uit wie je treft als je de finale al haalt, als Colombia maar doorgaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit wie je treft als je de finale al haalt, als Colombia maar doorgaat.
Brazilië gaat niet door, gekkie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben toch voor Frankrijk, omdat ik denk dat de Fransen makkelijker Brazilië uit de finale kan houden dan Duitsland.
Frankrijk dusquote:
Dat wordt Colombia... mark my wordsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben toch voor Frankrijk, omdat ik denk dat de Fransen makkelijker Brazilië uit de finale kan houden dan Duitsland.
Staat genoteerd. Hopelijk ben je na 0:30 nog wakkerquote:
Staat eveneens genoteerd, ik spreek je om 0:30quote:
Zeker. Ik wil de rellen in Brazilië zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Hopelijk ben je na 0:30 nog wakker
Kijk er al naar uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staat eveneens genoteerd, ik spreek je om 0:30
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staat eveneens genoteerd, ik spreek je om 0:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |