je moeder is een friesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mag Heerenveen daar dan ook naar toe verplaatst worden ?
Mens, jij hebt helemaal niet zulke rare ideeënquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:30 schreef isax het volgende:
[..]
ook goed.
waarom ze rotterdam gewoon niet verhuizen naar duitsland heb ik toch nooit gesnapt.
Hoeveel paardenkrachten heeft die Audi van jou ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:36 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik paarden wel cool, als ik in het Wilde Westen had geleefd dan had ik m'n angst wel opzij gezet. Ik bedoel een stoere revolverheld met lange jas op een ezel is natuurlijk niks. Maar nu heb ik een Audi, dus ik zie er het nut niet zo van in.
dankuquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Mens, jij hebt helemaal niet zulke rare ideeën
Mwahquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:36 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik paarden wel cool, als ik in het Wilde Westen had geleefd dan had ik m'n angst wel opzij gezet. Ik bedoel een stoere revolverheld met lange jas op een ezel is natuurlijk niks. Maar nu heb ik een Audi, dus ik zie er het nut niet zo van in.
Patser ben je toch ook he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:36 schreef Jian het volgende:
Ik ga het niet zeggen, dan krijg ik "de groenen" van Fok op m'n nekquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoeveel paardenkrachten heeft die Audi van jou ?
Precies, dat gezeur hierquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Jolly Jumper is ook wel lief.
[ afbeelding ]
98 pas wat sneu zeg! Het leven is ook zo oneerlijk!!quote:
Nou. Ik geloof best dat 98 worden best kut kan zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
98 pas wat sneu zeg! Het leven is ook zo oneerlijk!!
Mooi nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |