twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:33 schreef Wazaaaaa het volgende:
BREAKING Rellen in Franse steden na uitschakeling van het thuisland.
RIP
Ze zijn allemaal te pakkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:33 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk. Brazilie en Argentinie plus Frankrijk zijn te pakken.
twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 00:06:5722 people kick a ball about for 92 minutes and at the end.... reageer retweet
twitter:
Wat Yvonne ervan vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yvonne is het zo met mij eens dat ze door het slot heen gaat!
Godverquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:33 schreef Wazaaaaa het volgende:
BREAKING Rellen in Franse steden na uitschakeling van het thuisland.
RIP
as usualquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Jane het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 00:06:5722 people kick a ball about for 92 minutes and at the end.... reageer retweet
twitter:
O ja, dat... - Ja, het zal nog lang onrustig blijven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat er zoveel Algerijnen daar wonen.
Sjongejonge, je bent niet scherp.
Ik vind het - met alle respect - een kortzichtige gedachte. Als de achtste finales iets laten zien, is het wel dat je geen enkele ploeg moet onderschatten. Het niveauverschil tussen de teams is vrij klein. De wedstrijd van net was een uitstekend voorbeeld. Het kwartje had maar zo de andere kant op kunnen vallen. Bij Nederland-Mexico trouwens ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik begin meer en meer te denken dat Nederland - Duitsland de finale wordt en vraag niet hoe beide teams die finale gaan bereiken.
Oh nee?!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat Yvonne ervan vindt, vind ik niet zo rullevant.
Ja, dat wordt rammedan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja, dat... - Ja, het zal nog lang onrustig blijven.
dat heb ik nou met die kutpool en oddsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat Yvonne ervan vindt, vind ik niet zo rullevant.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Jane het volgende:
twitter:
Die kun je weer op je CV bijschrijven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yvonne is het zo met mij eens dat ze door het slot heen gaat!
beker ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef kingmob het volgende:
Jammer dat Frankrijk over Duitsland heen walst, anders maak je verdomme nog kans op die beker ook nu.
Hij gaat toch niet dood mag ik hopen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef Maver24 het volgende:
Trainer van Algerije in tranen. Was zijn laatste wedstijd
Duitslandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef MakkieR het volgende:
Zeg het maar, Duitsland, Frankrijk, Brazilië en Colombia wie wordt daar de finalist?
Frankrijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef MakkieR het volgende:
Zeg het maar, Duitsland, Frankrijk, Brazilië en Colombia wie wordt daar de finalist?
Frankrijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef kingmob het volgende:
Jammer dat Frankrijk over Duitsland heen walst, anders maak je verdomme nog kans op die beker ook nu.
Colombiaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef MakkieR het volgende:
Geloof mij echt, dit gaat niét gebeuren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef kingmob het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |