lol hoeveel bets heb jij wel niet verlorenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, de Duitsers gaan door, dat staat vast.....
Had jij gisteren Griekenland ook al niet fout ?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, de Duitsers gaan door, dat staat vast.....
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah maar bij een steelpannetje is dat moeilijk, ze besloten daarom maar om er een glas water overheen te kieperentoen de halve keuken in de fik.
pannetje hebben ze toen maar naar buiten gegooid, over de railing heen, gelukkig was er niemand in de buurt, de olie schijnt overal heen gevlogen te zijn.
Wat een dombo's, water overheen gooien en uit het raam flikkeren. Je zou er maar net onder hebben gelopen, voor de rest van je leven verminktquote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah maar bij een steelpannetje is dat moeilijk, ze besloten daarom maar om er een glas water overheen te kieperentoen de halve keuken in de fik.
pannetje hebben ze toen maar naar buiten gegooid, over de railing heen, gelukkig was er niemand in de buurt, de olie schijnt overal heen gevlogen te zijn.
Toch vind ik Gizmo wel goed erbij passen in die flat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Wat een dombo's, water overheen gooien en uit het raam flikkeren. Je zou er maar net onder hebben gelopen, voor de rest van je leven verminkt
Ik sta op winst, zoals altijd, ik speel op zekerheidjes, zoals op de voetbalwet, "Duitsers gaan altijd door"quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hoeveel bets heb jij wel niet verloren![]()
![]()
jah dat was geen slimme actie.quote:
Ja, dat klopt, dat was een gok, dit nietquote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had jij gisteren Griekenland ook al niet fout ?
ja idd. sowieso een steelpannetje helemaal vullen met olie, daar zijn de meeste niet geschikt voor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Wat een dombo's, water overheen gooien en uit het raam flikkeren. Je zou er maar net onder hebben gelopen, voor de rest van je leven verminkt
Inderdaad. En gelukkig geen voetgangers..dat zou helemaal dramatisch zijn geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah dat was geen slimme actie.![]()
We hoorden ineens een geschreeuw en een hoop paniek.
je schikt je kapot.
had raar kunnen gaan, gelukkig geen grote brand.
Moslims zijn altijd fout. Heb ik zelf gehoord op het NOS journaal. Dus dat klopt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
nederland moet die moffen afslachten![]()
niet die moslims daar
nou idd 1 slachtoffer is meer dan genoegquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inderdaad. En gelukkig geen voetgangers..dat zou helemaal dramatisch zijn geweest.
Bij Gizmo moet ik altijd hier aan denkenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toch vind ik Gizmo wel goed erbij passen in die flat.
Die was tenminste nog schattig.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij Gizmo moet ik altijd hier aan denken [ afbeelding ]
lief he, daar is onze hond ook naar vernoemd.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij Gizmo moet ik altijd hier aan denken [ afbeelding ]
Als ze die films gaan rebooten met CGI weet ik zeker dat het er ruk uit gaat zien.quote:
Common Gateway Interfacequote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze die films gaan rebooten met CGI weet ik zeker dat het er ruk uit gaat zien.
Als GoT-fan had je dit moeten weten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk al... wheheheJa dan gaat er wel heel wat van de charme vanaf.
Denk je dat nog steeds? Ze mogen wel opschieten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sta op winst, zoals altijd, ik speel op zekerheidjes, zoals op de voetbalwet, "Duitsers gaan altijd door"
Damn, dus geen verleningen, jammer had daar zo op gehoopt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien nog een verlenging. Verleningen zie ik niet zo snel gebeuren.
Partner is die-hard IT-er, can't help myselfquote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als GoT-fan had je dit moeten weten.![]()
Maar heeft ie ook een grote lul?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Partner is die-hard IT-er, can't help mijself
Helaasch is dat allemaal maar relatief. But thats lifequote:Op maandag 30 juni 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Grote lul en IT'er, sommige mensen hebben ook alles.
Ik ben ouderwets aan het knallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol alles is vast niet veel meer bij je
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:02 schreef truushangmat het volgende:
Mail gestuurd naar zakendoenmetutopia...
Beste Utopiabewoners
Het initiatief om de loop voor hoop te organiseren is geweldig. Ik had graag iets aan sponsoring willen doen. Echter een Vanessa die rookt en drinkt en dit op de kosten van de medebewoners bekostigt, zal deze financiële bijdrage nooit van ons bedrijf kunnen komen.
Ik vraag me dan ook af hoe KWF met deze persoon geassocieerd wil worden dat aangeeft dat ze er dan maar kanker van moet krijgen.... Gesprek Giorgio Vanessa.
Ik denk dat het verstandig is dat iemand anders deze taak op zich gaat nemen, want deze input slaat kant noch wal..
Ben benieuwd of het echt aankomt... wel de bevestiging ontvangen dat het is afgeleverd..
lol. Gelukkig was 'alles' in dit geval 3 euro.quote:
Niet hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:02 schreef truushangmat het volgende:
Beste Utopiabewoners
Het initiatief om de loop voor hoop te organiseren is geweldig. Ik had graag iets aan sponsoring willen doen. Echter een Vanessa die rookt en drinkt en dit op de kosten van de medebewoners bekostigt, zal deze financiële bijdrage nooit van ons bedrijf kunnen komen.
Ik vraag me dan ook af hoe KWF met deze persoon geassocieerd wil worden dat aangeeft dat ze er dan maar kanker van moet krijgen.... Gesprek Giorgio Vanessa.
Ik denk dat het verstandig is dat iemand anders deze taak op zich gaat nemen, want deze input slaat kant noch wal..
Ben benieuwd of het echt aankomt... wel de bevestiging ontvangen dat het is afgeleverd..
Ach waarom niet, een voorzichtig feestje is op zijn plaats: Hitler - Allah 1-0quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
Iemand een Duits worstje erbij ?
[ afbeelding ]
En dat voor een mod...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach waarom niet, een voorzichtig feestje is op zijn plaats: Hitler - Allah 1-0
Astenblief zegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:02 schreef truushangmat het volgende:
Beste Utopiabewoners
..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach waarom niet, een voorzichtig feestje is op zijn plaats: Hitler - Allah 1-0
Ja foei, wat het lichtend voorbeeld voor de FOK~gemeenschap zou moeten zijn loopt hier weer eens dronken te brallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dat voor een mod...Heb ie een drankje op?
worstjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
Iemand een Duits worstje erbij ?
[ afbeelding ]
Maar waarom dan niet Hitler - Boumediene?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja foei, wat het lichtend voorbeeld voor de FOK~gemeenschap zou moeten zijn loopt hier weer eens dronken te brallen.![]()
Maar da's waar ook,. jij bent zo'n "en dat voor een mod" roepertje.
Die tweede dude ken ik toch, niet als proleet!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet Hitler - Boumediene?
Allah is chill.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Die tweede dude ken ik toch, niet als proleet!
Hij zou nog mooier worden als het penalties worden!quote:
Het was niet dat ik erop zat te letten (quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef Parlay het volgende:
Algerije heeft meer in de benen dan ik dacht. Vechtlust
En dat voor een modquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zou nog mooier worden als het penalties worden!
Ben dol op penalty-series.![]()
(Behalve bij Nederland)
Ja dat hebben de Duitsertjes goed gedaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef Jian het volgende:
Algerijntjes zijn op, leuke ploeg wel, dat wel ...
CAP?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het was niet dat ik erop zat te letten (), maar er was net een slow-mo close-up van zo'n Algerijn, leek net alsof ie een paar sokken in z'n broek had.
O ja sorry. Ehh... moge de beste winnen!quote:
Daar kijk ik toch heel niet naar johquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het was niet dat ik erop zat te letten (), maar er was net een slow-mo close-up van zo'n Algerijn, leek net alsof ie een paar sokken in z'n broek had.
Ze hebben niet meer de kracht om aan te vallen, maar nog wel de strijdlust om te verdedigen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef Jian het volgende:
Algerijntjes zijn op, leuke ploeg wel, dat wel ...
De Duitsertjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat hebben de Duitsertjes goed gedaan.
Je weet zeker ook niet meer wie het wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb die stream niet, misschien kan Joezi helpen.
Holy shitquote:
Hij was één van de meest blanke in het team, half lang haar geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet zeker ook niet meer wie het wasIk ga met hernieuwde aandacht kijken
Je weet waarom vrouwen voetbal kijken he...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij was één van de meest blanke in het team, half lang haar geloof ik.
Spot the big dick, Ygritte!![]()
Om big dicks te spotten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet waarom vrouwen voetbal kijken he...
Ja, voor het voetbal, ik heb nog niks leuks gezien deze avond qua mannelijk schoonquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben een close up gemist lees ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, voor het voetbal, ik heb nog niks leuks gezien deze avond qua mannelijk schoon
En die Neuer dan? Lekker Arisch.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, voor het voetbal, ik heb nog niks leuks gezien deze avond qua mannelijk schoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat ze er doorheen kunnen kleppen, domme vragen stellen en op foute momenten voor het beeld langslopen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodat ze er doorheen kunnen kleppen, domme vragen stellen en op foute momenten voor het beeld langslopen?
De ideale vrouw doet niets van dat en geeft blowjob in de rust.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodat ze er doorheen kunnen kleppen, domme vragen stellen en op foute momenten voor het beeld langslopen?
Als ik een grote lul wil zien dan kijk ik gewoon naast mequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben een close up gemist lees ik.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef isax het volgende:
true blood spoiler soort van:Sookie is dood?? FINALLYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh.quote:
Fokking hell zo'n grote potentiële kans nog. Maar ja, het zijn niet allemaal Robbens..quote:
Beetje richting van van Persie, mag ook een Franse amuse zijn.quote:
Dag Frankrijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:33 schreef Gert het volgende:
Mooie pot, en straks in de kwartfinale Frankrijk - Duitsland.
Voelt wel lekker, aan de juiste kant van het schema zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:33 schreef Gert het volgende:
Mooie pot, en straks in de kwartfinale Frankrijk - Duitsland.
Jawelquote:
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'Squote:
Zo, en of dat scheelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voelt wel lekker, aan de juiste kant van het schema zitten.
quote:
Ik vond laatst dezequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Beetje richting van van Persie, mag ook een Franse amuse zijn.Niet te Zuidelijke en niet te Noordelijk
Ranzige vieze kaaklijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond laatst deze [ afbeelding ]![]()
Beetje jong, maar vooruit
Brazil, Colombia, Frankrijk en Argentinië verslaan. Dan zou je in plaats van 4 jaar 8 jaar wereldkampioen mogen zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, en of dat scheelt.
Anders had je na Brazilïe verslagen te hebben, eerst Colombia nog even van de mat moeten tikken alvorens tegen de winnaar van Frankrijk - Duitsland te mogen aantreden.
Maarrrrrrr.... ik ben serieus bang dat Costa Rica zwáár onderschat wordt.
Yup, en Borsato en Jannes en Jan Smit verkopen meer cd's dan Bob Dylan in Nederland.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bijna 10 miljoen kijkers tegen Mexico
Alles op de beste apotheker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
Owja tour de france, kun je ook leuk op gokken
Waarom onderschat je Frankrijk zo?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:41 schreef Jian het volgende:
Die Fransen zijn voor de Tour thuis, lekker voor ze
Meh, ik val meer op de minder "mooie" mannen, beetje aristocratisch of aparte kop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond laatst deze [ afbeelding ]![]()
Beetje jong, maar vooruit
Mja.... maar mentaal is dit denk ik een lastige wedstrijd. Een combinatie van onderchatting plus de druk dat je tegen Costa Rica moét winnen omdat anders afgang.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Costa Rica is wel goed, maar wij kunnen beter voetballen en zijn fitter.
Zelfde verhaal dus als Mexico.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja.... maar mentaal is dit denk ik een lastige wedstrijd. Een combinatie van onderchatting plus de druk dat je tegen Costa Rica moét winnen omdat anders afgang.
Denk je niet dat dat sterker maakt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja.... maar mentaal is dit denk ik een lastige wedstrijd. Een combinatie van onderchatting plus de druk dat je tegen Costa Rica moét winnen omdat anders afgang.
Ik ook. Daarom maak ik me niet zo druk om Costa Rica.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schat Mexico veel hoger in dan Costa Rica ....
Mexico is wel veel meer een bekend voetballand.quote:
Nou helemaal gerust ben ik er niet op, hoezo zijn ze anders zo ver gekomen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom maak ik me niet zo druk om Costa Rica.
Vaste mandekking op Campbell en Ruiz, je ziet ze echt niet.
Dat je moét winnen omdat je anders afgaat? Nou, niet per se nee..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat sterker maakt?
Die dudes van Oranje weten toch ook dat ze eerste zijn geworden in een poule met Eng, Ita en Uru.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Mexico is wel veel meer een bekend voetballand.
Omdat ze nog niet zo'n bazenploeg als Oranje tegen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou helemaal gerust ben ik er niet op, hoezo zijn ze anders zo ver gekomen?
Ja ja, maar ook hier wordt er toch behoorlijk geringschattend over CR gepraat. Dat zit er toch een beetje in. Ik denk niet dat ze minder dan Mexico zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die dudes van Oranje weten toch ook dat ze eerste zijn geworden in een poule met Eng, Ita en Uru.
Ik ben het met je eens dat de 'Oranje-fans' Costa Rica onderschatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja, maar ook hier wordt er toch behoorlijk geringschattend over CR gepraat. Dat zit er toch een beetje in. Ik denk niet dat ze minder dan Mexico zijn.
Ik hoop zo dat je gelijk hebt!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet zo'n bazenploeg als Oranje tegen zijn gekomen.
Goede hoertjes daaro?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben 2 keer op vakantie geweest in Costa Rica. Echt een aanrader.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:55 schreef Parlay het volgende:
Voor Ygritte, "you know nothing"![]()
[ afbeelding ]
Zoiets![]()
Ik moest potvolblomme nog zoeken ook, meeste voetballers zijn van die mooiboys.
LoL, die zou ik ook niet wegsturen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:55 schreef Parlay het volgende:
Voor Ygritte, "you know nothing"![]()
[ afbeelding ]
Zoiets![]()
Ik moest potvolblomme nog zoeken ook, meeste voetballers zijn van die mooiboys.
In Zimbabwe staan we op nummer 1.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Is NL eigenlijk een beetje favoriet in andere landen?
We staan 4e bij de bookies, boven Frankrijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je begrijpt best wat ik bedoel.
Hoe groot wordt in het algemeen de kans geacht dat we winnen?
Oeh dat is helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:00 schreef Jian het volgende:
[..]
We staan 4e bij de bookies, boven Frankrijk
Gedeeld 2equote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:00 schreef Jian het volgende:
[..]
We staan 4e bij de bookies, boven Frankrijk
Kerstboompje er bijquote:
Nehh, niet echt, maar ik "vrees" wel voor de Belgjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zie Zwitserland wel van Argentinië winnen, jij ook neem ik toch aan?
De natuur is ook heel mooi. Ik ben deze vulkaan nog wezen bezichtigen. Als je daar in gaat zwemmen is er binnen een paar minuten niks meer van je over.quote:
Alles kan hebben we vanavond weer gezien, en Suisse en USA schat ik hoger in dan Nigeria en Algerije.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, niet echt, maar ik "vrees" wel voor de Belgjes
Verleidelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De natuur is ook heel mooi. Ik ben deze vulkaan nog wezen bezichtigen. Als je daar in gaat zwemmen is er binnen een paar minuten niks meer van je over.
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De natuur is ook heel mooi. Ik ben deze vulkaan nog wezen bezichtigen. Als je daar in gaat zwemmen is er binnen een paar minuten niks meer van je over.
[ afbeelding ]
Ik heb deze keer overgeslagen. Het is aan te raden als je snel gewicht wil verliezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
VerleidelijkHoelang heb je het volgehouden?
Ja. Het water schrikt niet echt af ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
VerleidelijkHoelang heb je het volgehouden?
Het was ook de eerste en laatste keer dat ik paard heb gereden. Dat kut beest liep een paar keer achteruit. En ik vond het sowieso niet echt fijn om op smalle bergpaadjes langs een ravijn paard te rijden.quote:
nou enquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is bij basketbal lieverd, daar mag je de bal in je handjes pakken enzo
Europa is niks zonder de VS. Dan sturen we zeker Fransje Timmermans om de problemen met Oekraïne op te lossen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:15 schreef Joezi het volgende:
Als die vieze Amerikanen wereldkampioen worden, stappen alle Europese landen uit de NAVO.
Whehehe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was ook de eerste en laatste keer dat ik paard heb gereden. Dat kut beest liep een paar keer achteruit. En ik vond het sowieso niet echt fijn om op smalle bergpaadjes langs een ravijn paard te rijden.
Dan zijn die Yankees toch al gauw 15% van het budget kwijt, dat zal ze leren ..........quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:15 schreef Joezi het volgende:
Als die vieze Amerikanen wereldkampioen worden, stappen alle Europese landen uit de NAVO.
Dan gaan we samenwerken met Rusland zoals het hoort, en dan zijn China en India niet ver meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Europa is niks zonder de VS. Dan sturen we zeker Fransje Timmermans om de problemen met Oekraïne op te lossen.
Ik vind het ook helemaal niet lekker zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb een keer op een kameel gereden. Dat klinkt ook veel leuker dan het is.
We zijn allemaal lammetjes in Europa. We blaffen wel maar bijten niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan gaan we samenwerken met Rusland zoals het hoort, en dan zijn China en India niet ver meer.
Ik vind dat we best gezellig meekijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks, de outfitjes zijn daar ook gewoon heel kek!
Ik ook ....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat we best gezellig meekijken.
Ik ben als kind geschopt door een paard, eigen schuld natuurlijk, ik ging erachter staan, maar wist ik veel dat die laffe beesten dan gaan trappen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben door een paard gebeten toen ik op paardrij les zat
meteen gestopt.
allemaal in duitsland proppen die beestenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben als kind geschopt door een paard, eigen schuld natuurlijk, ik ging erachter staan, maar wist ik veel dat die laffe beesten dan gaan trappen.
Kunnen ze er worst van makenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
[..]
allemaal in duitsland proppen die beesten
Lol!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
[..]
Watje, gewoon terug bijten, ik heb nog eens uit reflex een borstel naar het hoofd van een paard gegooit. Mij een beetje schoppenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben door een paard gebeten toen ik op paardrij les zat
meteen gestopt.
Of in Rotterdamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben gek op paarden, ook als vlees.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb helemaal niets met paarden. Ja van een afstandje zijn ze leuk om te zien.
kilometer of 10 jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb helemaal niets met paarden. Ja van een afstandje zijn ze leuk om te zien.
Mag Heerenveen daar dan ook naar toe verplaatst worden ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:30 schreef isax het volgende:
[..]
ook goed.
waarom ze rotterdam gewoon niet verhuizen naar duitsland heb ik toch nooit gesnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |