lol hoeveel bets heb jij wel niet verlorenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, de Duitsers gaan door, dat staat vast.....
Had jij gisteren Griekenland ook al niet fout ?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, de Duitsers gaan door, dat staat vast.....
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah maar bij een steelpannetje is dat moeilijk, ze besloten daarom maar om er een glas water overheen te kieperentoen de halve keuken in de fik.
pannetje hebben ze toen maar naar buiten gegooid, over de railing heen, gelukkig was er niemand in de buurt, de olie schijnt overal heen gevlogen te zijn.
Wat een dombo's, water overheen gooien en uit het raam flikkeren. Je zou er maar net onder hebben gelopen, voor de rest van je leven verminktquote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah maar bij een steelpannetje is dat moeilijk, ze besloten daarom maar om er een glas water overheen te kieperentoen de halve keuken in de fik.
pannetje hebben ze toen maar naar buiten gegooid, over de railing heen, gelukkig was er niemand in de buurt, de olie schijnt overal heen gevlogen te zijn.
Toch vind ik Gizmo wel goed erbij passen in die flat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Wat een dombo's, water overheen gooien en uit het raam flikkeren. Je zou er maar net onder hebben gelopen, voor de rest van je leven verminkt
Ik sta op winst, zoals altijd, ik speel op zekerheidjes, zoals op de voetbalwet, "Duitsers gaan altijd door"quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hoeveel bets heb jij wel niet verloren![]()
![]()
jah dat was geen slimme actie.quote:
Ja, dat klopt, dat was een gok, dit nietquote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had jij gisteren Griekenland ook al niet fout ?
ja idd. sowieso een steelpannetje helemaal vullen met olie, daar zijn de meeste niet geschikt voor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Wat een dombo's, water overheen gooien en uit het raam flikkeren. Je zou er maar net onder hebben gelopen, voor de rest van je leven verminkt
Inderdaad. En gelukkig geen voetgangers..dat zou helemaal dramatisch zijn geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah dat was geen slimme actie.![]()
We hoorden ineens een geschreeuw en een hoop paniek.
je schikt je kapot.
had raar kunnen gaan, gelukkig geen grote brand.
Moslims zijn altijd fout. Heb ik zelf gehoord op het NOS journaal. Dus dat klopt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
nederland moet die moffen afslachten![]()
niet die moslims daar
nou idd 1 slachtoffer is meer dan genoegquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inderdaad. En gelukkig geen voetgangers..dat zou helemaal dramatisch zijn geweest.
Bij Gizmo moet ik altijd hier aan denkenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toch vind ik Gizmo wel goed erbij passen in die flat.
Die was tenminste nog schattig.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij Gizmo moet ik altijd hier aan denken [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |