SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
2-1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zal je voorspelling denk ik wel kloppen.
Ik zag het. Maar ach, was ook wel te verwachten zoals je al zei.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Zaktabak het volgende:
Als ze die laatste gescoord hadden![]()
Dat was zo mooi geweest
Ja klopt, had alleen niet verwacht dat Duitsland het zo moeilijk zou hebben met Algerije.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar ach, was ook wel te verwachten zoals je al zei.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar dat zal wel kloppen met 120 minuten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja klopt, had alleen niet verwacht dat Duitsland het zo moeilijk zou hebben met Algerije.
Tering.quote:
Waarom ook echt. Snap het niet.quote:
Proberen de auto te sturen en zo denk ik.quote:
Godtering.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Proberen de auto te sturen en zo denk ik.![]()
Heb ik in een fabriekshal eens zien gebeuren met iemands been. Hij reed op een heftruck en wilde zijn been neerleggen op een machine om te rusten. Die heftruck was nog niet klaar met rijden.
Nou ja, alles onder de knie ging de ene kant op, alles boven de knie ging mee met de heftruck.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godtering.Been gebroken natuurlijk?
Kan dat zo slecht handelen eh.Een keer gezien dat iemand arm had gebroken en dat dat bot een beetje uit z'n arm stak. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |