Snap er toch geen fuck van.quote:
Ik kon geen fles Zubrowka meer krijgen en kreeg Grasovka mee van de slijter omdat die toch hetzelfde was, dat is 'ie niet, ik voel mij bedrogen.quote:
gewoon gall&gall huismerkquote:Op maandag 30 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kon geen fles Zubrowka meer krijgen en kreeg Grasovka mee van de slijter omdat die toch hetzelfde was, dat is 'ie niet, ik voel mij bedrogen.
Moet ik iemand bellen?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kon geen fles Zubrowka meer krijgen en kreeg Grasovka mee van de slijter omdat die toch hetzelfde was, dat is 'ie niet, ik voel mij bedrogen.
Daar zit niet zo'n leuke grasspriet in. Deze smaakt veel scherper, lang niet zo zacht. Rotzakken, allemaal.quote:
jij hebt echt t niveau van een 16 jarige hequote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Indd, jij bent meer een rat
ohhhh eat that mofooooo
That's not what she said.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij hebt echt t niveau van een 16 jarige he
ja preciesquote:
Dan zal je voorspelling denk ik wel kloppen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn nog bezig met verlenging, Duitsland staat 1-0 voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |