Dat is mijn uitspraakquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
Hbo scriptie in 5 tot 7 weken. Zou dat lukken?
Nou ja zegquote:
Haha. Dit.quote:
Sinds ik jouw foto zag :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij uit de kast dan :$
Met kersen danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh, pannenkoek met appel vind ik niet lekker
Dat zijn van die begeleiders die je een klap wilt verkopenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een goede begeleider hebt die gelijk goede feedback geeft en op de hoogte is van de eisen voor het eindresultaat.
Niet zo een die pas na het sturen van de conceptversie pas met iets inhoudelijks komt.
zag deze niet aankomen hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar ik mocht het niet door vertellen van je moeder.
dat zou ik bij meerdere mensen wel kunnen doen jaquote:
Ik verberg de updates van die mensen altijd :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik bij meerdere mensen wel kunnen doen ja
doe ik ook bij sommigen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verberg de updates van die mensen altijd :$
Deed ik ook, maar volgens mij zijn er helemaal niet zoveel mensen meer die dat nog doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verberg de updates van die mensen altijd :$
jouw cavia's ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen op FB hebben
Dieren hebben tegenwoordig ook een FB
Ik wil vrienden worden met jouw cavia's.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen op FB hebben
Dieren hebben tegenwoordig ook een FB
Nee, daar zijn ze te jong voor.quote:
net als hun baasjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil vrienden worden met jouw cavia's.
Die posten vast niet de hele tijd foto's van eten.![]()
Het leven van een cavia bestaat uit eten, elkaar irriteren en slapen, dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil vrienden worden met jouw cavia's.
Die posten vast niet de hele tijd foto's van eten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |