bohhhh jaaquote:
niet op in gaannnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Is er iets in dit topic waar je het wel mee eens bent?
Wat is jouw afkomst eigk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij haalt 3rook en Kubbah door elkaar. Kubbah = met vlees, 3rook zit geen vlees in
Wat leuk voor je! Maar het is wel geen saum als je de hele dag gaat slapen en nu pas wakker wordt.quote:
wat weet jij er nou van,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat leuk voor je! Maar het is wel geen saum als je de hele dag gaat slapen en nu pas wakker wordt.
The fuck bemoei jij je met anderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat leuk voor je! Maar het is wel geen saum als je de hele dag gaat slapen en nu pas wakker wordt.
veelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat weet jij er nou van,aaaahh omg ik hap alsnog
Ja werk is echt leuk happy happy joy joyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
bahquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
Shaikh Mahshi.. damn dat heb ik lang niet gegeten.
Jup wij koken het bvquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Wisten jullie dat...
- er 50 soorten Kubbah/Kibbe bestaan?
saum= het vasten maar hoe kan je overdag slapen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja werk is echt leuk happy happy joy joy
Geen idee wat saum is maar volgens mij is 9 uur slaap niet zo heel overdreven, of wel?
- sommige varianten frituur je, andere in de soep garenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Wisten jullie dat...
- er 50 soorten Kubbah/Kibbe bestaan?
Ik zeg toch dat ik moest werken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
saum= het vasten maar hoe kan je overdag slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |