Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Van mij mag je wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef Keskin58 het volgende:
Mag je met listerine ( mondwater ) je mond spoelen?
Ik vind het heel irritant dat ik met een vieze mondsmaak rond loop en tegen andere mensen ga praten bijvoorbeeld
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat soort informatie zet ik liever niet openbaar, ik stuur je wel even een DM.
Ja mag, alleen natuurlijk niet doorslikkenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef Keskin58 het volgende:
Mag je met listerine ( mondwater ) je mond spoelen?
Ik vind het heel irritant dat ik met een vieze mondsmaak rond loop en tegen andere mensen ga praten bijvoorbeeld
Dudequote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
stuur mij ook eensquote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Me too.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
Rode linzen curry maken voor vastende. Zelf wel even proeven.
Het leven is goed. En lekker.
hormonenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Estagfurallah! !!!
Je bent aan het vasten, jongeman! Houd je hormonen in bedwang.
Mietje! Ik ben aan het werk sinds 14:15 uur en moet nog door tot een half uur na iftartijd. En dat de hele week.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wilde hem niet pakken.
ik wil niet zeuren maar ik heb het wel echt moeilijk nu.
Erg Turks dit..quote:Op maandag 30 juni 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mietje! Ik ben aan het werk sinds 14:15 uur en moet nog door tot een half uur na iftartijd. En dat de hele week.
/liefdagboek
Misschien heb ik een 8-5 baan en daarna nog werk te doen? How would you know?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mietje! Ik ben aan het werk sinds 14:15 uur en moet nog door tot een half uur na iftartijd. En dat de hele week.
/liefdagboek
Niet doen?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben van plan om volgende keer als niet-moslim mee te doen uit sympathie. iemand tips?
Waarom de volgende keer pas?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben van plan om volgende keer als niet-moslim mee te doen uit sympathie. iemand tips?
omdat het te laat is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |