quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Disana het volgende:
Zouden de kijkers dit nu echt interessant vinden?
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Er zijn toch wel interessantere dingen gebeurd dan dit?
Ja natuurlijk. Straks zwijgend staren. Niets anders dan een ordinaire strijd om de macht.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nicolien is ook gek in haar hoofd
Ze doet het ook zelf hoor. Had altijd medelijden met haar maar ze had al lang van hem af kunnen zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Straks zwijgend staren. Niets anders dan een ordinaire strijd om de macht.
Ja hoor, ze doet er net zo hard aan mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze doet het ook zelf hoor. Had altijd medelijden met haar maar ze had al lang van hem af kunnen zijn.
Ze komt echt aardig over vandaagquote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Kijk lot het goed praten..
En dan beetje lachen haha
Vast niet. Te heikel.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:04 schreef Disana het volgende:
Dat was wel bar weinig over de geldkwestie. Ik hoop dat ze er de komende dagen op terugkomen.
Ze doet er zelf aan mee, zoals je al zei. Eerst wil ze praten, maar als hij dan praat, moet ie weg.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Wil je weggaan? Waarom? Dat snap ik. Maar ik blijf gewoon zitten.
Wat een creep is het toch.
Dat lijkt me wel. Anders had dit ook geen nut. Ik hoop met een krijsende Vanessa als climax: 'Ik maak 'm kapot!'quote:Op maandag 30 juni 2014 20:04 schreef Disana het volgende:
Dat was wel bar weinig over de geldkwestie. Ik hoop dat ze er de komende dagen op terugkomen.
Ik betwijfel of ze dat uit durven te zenden.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Anders had dit ook geen nut. Ik hoop met een krijsende Vanessa als climax: 'Ik maak 'm kapot!'
Als dat zo was, hadden ze dit opwarmertje er ook niet ingegooid, lijkt me.quote:
Dat is waar. Nou dan maar nagelbijtend wachten tot morgenquote:Op maandag 30 juni 2014 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat zo was, hadden ze dit opwarmertje er ook niet ingegooid, lijkt me.
Toevallig vanmiddag dat filmpje gekeken, dat wijf is niet om aan te horenquote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Anders had dit ook geen nut. Ik hoop met een krijsende Vanessa als climax: 'Ik maak 'm kapot!'
Nou net lieten ze ook zien dat ze zei: ik stomp hem op zijn bek of zoietsquote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze dat uit durven te zenden.
Het zal me benieuwen, en het zou ook wel zo eerlijk zijn als ze de ware gezichten van sommigen daar zouden laten zien.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou net lieten ze ook zien dat ze zei: ik stomp hem op zijn bek of zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |