SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vandeweek gelezen dat die Axelle weer naar huis is, dus die "seen against USA" is gratiesj geldwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ditquote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef Grandesco het volgende:
De scheidsrechter komt uit nieuw jersie.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die commentator.... wat heeft die gesnoven.....
Hij staat letterlijk een halve meter buitenspel... wat is dit nu weer.....![]()
![]()
![]()
bbc'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hij vindt van nietquote:Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Vraagt die kutsnoeks zich nog af of het buitenspel is ookwat een idiot
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:21 schreef The_Yakuza het volgende:
HIJ ZEGT HET VEROMME NOG EEN KEER: HET IS GEEN BUITENSPEL
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je moeder is (waarschijnlijk) ook een chick met tetten, lekker specifiek dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom is Alexandria uit de OPinb4 mensen die vragen wie dat is: die chick met die tetten.
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moeder is (waarschijnlijk) ook een chick met tetten, lekker specifiek dit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze dus:quote:Op maandag 30 juni 2014 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moeder is (waarschijnlijk) ook een chick met tetten, lekker specifiek dit.![]()
![]()
Wow!quote:Op maandag 30 juni 2014 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leg uit.
Ik kende haar al lang (heb zelfs de link van alle foto's van die shoot geplaatst)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
troep. niet kijkenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
mehhhh, echt niet HBO waardig. Lijkt een beetje op Under the Dome.quote:
Mja is nog maar de pilot he![]()
Welke?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
mehhhh, echt niet HBO waardig. Lijkt een beetje op Under the Dome.
Oh jezus als het lijkt op Under the dome blijf ik er ver vandaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
![]()
Vond het nog best oke weg kijken. Heeft potentie iigquote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neejoh misschien overdrijf ik wel weer.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef Jorwol het volgende:
Oh jezus als het lijkt op Under the dome blijf ik er ver vandaan.
Kijk de pilot en oordeel zelf![]()
![]()
Oh die zag ik op TPB en het leek me niks iddquote:Deze viel me ook wat tegen jaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh jezus als het lijkt op Under the dome blijf ik er ver vandaan.![]()
![]()
niet kijkennn je overdrijft nietquote:Op maandag 30 juni 2014 19:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neejoh misschien overdrijf ik wel weer.
Kijk de pilot en oordeel zelf
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Ze zouden het echt moeten verbieden om Amerikanen over 'soccer' te laten praten.Dom wicht.
Feyenoord Rotterdam![]()
En daarom moet Amerika eruitquote:Op maandag 30 juni 2014 19:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ze zouden het echt moeten verbieden om Amerikanen over 'soccer' te laten praten.Dom wicht.
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zeg je zeker ook bij de KFC ha-haquote:Op maandag 30 juni 2014 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
* DarkSonic2 moet zich inhouden om geen naamgrap over Odemwingie te makeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Www.fifa4coins.comquote:
Ik betaalde 2,30 per 100k en snel geleverd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is waar. Die Belgen denken ook dat ze het voetbal hebben uitgevonden met hun gouden generatie.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kiezen tussen de Belg en USA is als Aids en Ebola er zijn geen winnaarsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De arrogantie ook die ze hebben zo misplaatst weerquote:Op maandag 30 juni 2014 19:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar. Die Belgen denken ook dat ze het voetbal hebben uitgevonden met hun gouden generatie.![]()
![]()
Oh die site die ik gaf is gewoon 2x zo duur johquote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Www.fifa4coins.com
Ik betaalde 2,30 per 100k en snel geleverd.![]()
![]()
Hoe is dat geen rood?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
thanks palquote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Www.fifa4coins.com
Ik betaalde 2,30 per 100k en snel geleverd.![]()
Maar de prijzen van coins zijn gestegen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:11 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oh die site die ik gaf is gewoon 2x zo duur joh
Onazi![]()
![]()
Maakt niet uit als het maar niet dat stuk stront van een Clasie isquote:Op maandag 30 juni 2014 19:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Wel balen van Nigel. Kuyt dan maar cdm?![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, maar nog. Is wel een groot verschil qua prijzen bij beide sites.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar de prijzen van coins zijn gestegen.
Onazi![]()
quote:quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
fifa-coins.net maar die blijken tegenwoordig te scammen![]()
Ik was eerst best sceptisch over die site (zo goedkoop) maar best goede service!quote:Op maandag 30 juni 2014 19:11 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oh die site die ik gaf is gewoon 2x zo duur johRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ohquote:![]()
Hoe scammen ze dan ?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is wel een leuke prijs ja voor als je wat coins nodig hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik was eerst best sceptisch over die site (zo goedkoop) maar best goede service!
Hoelang duurde het leveren bij jou?![]()
20 minuutjes ofzoquote:Op maandag 30 juni 2014 19:17 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Is wel een leuke prijs ja voor als je wat coins nodig hebt.
Hoelang duurde het leveren bij jou?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is geen scammen. Dat is oplichten.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze je geld pakken en dat je niks krijgt he.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is scammen niet Engels voor oplichten?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is geen scammen. Dat is oplichten.![]()
Pfffffffffffffquote:Op maandag 30 juni 2014 19:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is geen scammen. Dat is oplichten.![]()
![]()
Frankrijk kan er wel eens uit gaan na deze wedstrijd. Zou wel wat zijn zeg.
Nederland op z'n gemakje wereldkampioen.Feyenoord Rotterdam![]()
Neequote:
scammen
scammen werkw.Afbreekpatroon: 'scam - men Herkomst: «Engels Verbuigingen: scamde (verl.tijd ) Verbuigingen: gescamd (volt.deelw.) diefstal van virtuele gegevens computer Voorbeeld: `met valse beloftes iemands credits scammen` ...
Maakt van de rest ook weinig uit. Daar niet meer kopen dus.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Airjapes is dood of zo. Heeft al 2 maanden niks meer geupload.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:22 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Valt mee inderdaad.. Futemporium moet toch ergens die Japes enzo van betalen he.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
met valse beloftes iemands credits scammen.
Dat is het toch ook? Ze beloven je coins, maar ze doen het niet![]()
Overigens coins van medeforummers hiero en is tot nu toe altijd goed en snel gegaan!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
GODDOMME DIRECT 90CT OP JOZY TO SCORE HATTRICKquote:Op maandag 30 juni 2014 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
JOZY ALTIDORE KAN MORGEN SPELEN, IK HERHAAL, JOZY ALTIDORE KAN MORGEN SPELEN #TEAMUSA #USMNTGRAAG VERWIJDEREN![]()
Die had best wel moeten zitten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
benzema doet er alles aan om geen topscorer te worden, alleen omdat ik dat ingevuld heb in mijn poulequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee hoor..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Airjapes is dood of zo. Heeft al 2 maanden niks meer geupload.![]()
dan reserveer ik een kamer in een 5* hotelquote:Op maandag 30 juni 2014 19:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
GODDOMME DIRECT 90CT OP JOZY TO SCORE HATTRICK![]()
![]()
Moet Frankrijk eerst wel door gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan reserveer ik een kamer in een 5* hotel
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb ook nog een kamer over hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan reserveer ik een kamer in een 5* hotel
Onbijtje op bed, gratis bier en spelen op een echte gameconsole.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met slot op de deur? Laat anders maar...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een kamer over hoor.
Onbijtje op bed, gratis bier en spelen op een echte gameconsole.![]()
![]()
Laatste dag van de steam summer sale.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat kan geregeld worden maar ik heb wel de loper..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met slot op de deur? Laat anders maar...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die valbuena is niet alleen klein, maar gewoon echt zwaar uit verhouding. Ziet er raar uit.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Eerder eentje van lindgrenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:37 schreef Revontulet het volgende:
Da's oneerlijk, Nigeria heeft 2 keepers.
Victor en Yama![]()
En Ikeme.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:37 schreef Revontulet het volgende:
Da's oneerlijk, Nigeria heeft 2 keepers.
Victor en Yama![]()
1m82.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Revontulet het volgende:
Godver, hij is ook echt 1.75 ofzo die keeper![]()
Sowieso een neger op doelquote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3 cm kleiner dan Casillas en net zo lang als Kenneth
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat is ook een negerquote:Op maandag 30 juni 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die van Feyenoord is precies hetzelfdeGRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |