Is dit je toekomst of heb je gewoon geld nodig. Want ik zou hier zelfs voor het geld niet gaan werken.quote:Subway, Eazie en de Horeca van de Hema,
Ik wil daar graag tot mijn pensioen blijven werkenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Basxt het volgende:
[..]
Is dit je toekomst of heb je gewoon geld nodig. Want ik zou hier zelfs voor het geld niet gaan werken.
Dit. Ga liever kranten bezorgen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Basxt het volgende:
[..]
Is dit je toekomst of heb je gewoon geld nodig. Want ik zou hier zelfs voor het geld niet gaan werken.
trol?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik wil daar graag tot mijn pensioen blijven werken
1 septemberquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef MichaelScott het volgende:
Bevalt je baantje bij de Action niet?
Wanneer begin je trouwens met je mbo-opleiding tot asfaltwerker?
Dan weet je al genoeg. Kansloos en trollerigquote:
Tip:quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:53 schreef mapima het volgende:
Nou ik ben aangenomen bij een restaurant jongensIemand tips voor de eerste dag? Hoe zorg ik ervoor dat ik dan mijn contract mag ondertekenen want het is proefdag en ik hoop dat het leuk werken is maar het is vast wel leuk.
Ik heb echt zero ervaring in de horeca en wil zo graag iets anders doen dan de detailhandel en horeca lijkt mij interessant
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tip:
Zeg zo weinig mogelijk totdat je het contract hebt ondertekent. Als ze pas na het tekenen erachter komen dat je een hersenkronkel hebt, dan zit je in ieder geval voorlopig gebakken.
bedienenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:07 schreef mrPanerai het volgende:
Tegen beter weten in, wat moet je er gaan doen? Bar, opdienen, keuken, afwas, ...
heb je vacatures voor me?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, qua werk kan je beter in een fabriek gaan werken, geregelde werktijden, minder stress, beter betaald.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:16 schreef mapima het volgende:
Iemand ervaring met La Place of Macdonalds? Ik ben 19 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |