?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:11 schreef Tamabralski het volgende:
betekent dit nu dat Duitsland tot nu toe ook alle wedstrijden zij hebben gespeeld hebben gewonnen?
Dat klopt wel ja. Maar o.a. op TV vind ik ze teleurstellend. Jan Mulder stookt het vuurtje flink op, maar ook Karl Vannieuwkerke vind ik de laatste wedstrijden ergerlijk. Beetje plagen is leuk, maar het moet geen treiteren worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg Belgen die wel rationeel kunnen nadenken, daarvan zitten er genoeg op Fok.
Die Vannieuwkerke is dus echt een rat. Jammer dat hij nu naar de Tour gaat.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Maar o.a. op TV vind ik ze teleurstellend. Jan Mulder stookt het vuurtje flink op, maar ook Karl Vannieuwkerke vind ik de laatste wedstrijden ergerlijk. Beetje plagen is leuk, maar het moet geen treiteren worden.
Mulder moet de eerstvolgende keer als in zich in Nederland vertoont dan ook gewoon ingemeerd worden met pek en veren en een briefje op zijn rug geplakt met "daar houden svp", voordat ie voorgoed de Belgische grens wordt overgetrapt.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Maar o.a. op TV vind ik ze teleurstellend. Jan Mulder stookt het vuurtje flink op, maar ook Karl Vannieuwkerke vind ik de laatste wedstrijden ergerlijk. Beetje plagen is leuk, maar het moet geen treiteren worden.
Dit vind ik ook een raar stuk trouwens. "Costa Rica heeft een briljante defensie rondom de keeper opgebouwd"? "Lieten de bal aan de Nederlanders"? Wat voor wedstrijd hebben die lui zitten kijkenquote:Op zondag 6 juli 2014 01:55 schreef borisz het volgende:
Guardian --> http://www.theguardian.co(...)rld-cup-match-report
Ik erger me vooral aan zijn laatdunkende en spottende toontje met betrekking tot Nederland.quote:
heb vanmiddag voor het eerst sporza gekeken voor het potje ArgBel. Vond hem toen ook nogal aanmatigend idd. Zonder woorden terug te nemen na het uiteindelijke verlies.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan zijn laatdunkende en spottende toontje met betrekking tot Nederland.
Die Karl vannieuwkerke die destijds zo ontzettend blij was dat NL verloor van Brazilie in 1998. Kutventquote:Op zondag 6 juli 2014 02:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
De buitenlandse publieke opinie over Nederland is sinds de laatste wedstrijden best wel gekanteld. Interessant om te zien. En Costa Rica wordt aan alle kanten zo geknuffeld dat men vanavond blijkbaar een blinde vlek had voor het anti-voetbal dat ze speelden. Want dat deden ze natuurlijk. 120 minuten lang gokken op strafschoppen met behulp van de buitenspelval.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:18 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een raar stuk trouwens. "Costa Rica heeft een briljante defensie rondom de keeper opgebouwd"? "Lieten de bal aan de Nederlanders"? Wat voor wedstrijd hebben die lui zitten kijken
Na Wuyts en Dutroux is dat inderdaad de grootste smeerlap van België.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:22 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Die Karl vannieuwkerke die destijds zo ontzettend blij was dat NL verloor van Brazilie in 1998. Kutvent
Ook als CRC 2 strafschoppen had moeten hebben, had het 15-2 moeten zijn. Die pech van het missen van al die kansen hadden de Belgen bijv. tegen de VS. Ik lees nergens dat er 110 minuten met 21 man op de helft van CRC is gevoetbald en dat NL gewoon zeer dominant was en dat CRC acteerde als een ploeg als Andorra of Moldaviëquote:Op zondag 6 juli 2014 02:21 schreef m0ridin het volgende:
Tja, als je pech hebt krijg je gewoon een penalty tegen... Niet terecht, maar toch wel een risico. Verder prima dat een ploeg voor de verdediging en penalties gaat, das ook een taktiek. Maar als je er dan alsnog uitvliegt is het volkomen terecht.
Nederland had het eerder moeten beslissen, maar het zat gewoon niet mee vanavond... Verder gewoon pure klasse dat ze het alsnog op deze manier voor elkaar krijgen!
Zozo. Jij mag de man niet erg, Zoveel is duidelijkquote:Op zondag 6 juli 2014 02:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na Wuyts en Dutroux is dat inderdaad de grootste smeerlap van België.
Vind zeker niet ddat CRC 2 strafschoppen had moeten hebben hoor... Maar je had er zomaar 1 tegen kunnen krijen per ongeluk. Verder gewoon n compleet terechte winnaar (maar je moet t maar wel ff doen,. top dat ze nu gewoon strafschoppen hebben gewonnen ook!)quote:Op zondag 6 juli 2014 02:24 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ook als CRC 2 strafschoppen had moeten hebben, had het 15-2 moeten zijn. Die pech van het missen van al die kansen hadden de Belgen bijv. tegen de VS. Ik lees nergens dat er 110 minuten met 21 man op de helft van CRC is gevoetbald en dat NL gewoon zeer dominant was en dat CRC acteerde als een ploeg als Andorra of Moldavië
Pardon? Ik heb geen overtreding in de 16m gezien, hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:48 schreef Knipoogje het volgende:
Het waren op zich wel strafschoppen waard, maar boeien...
Is Costa Rica überhaupt wel 2x in het Nederlandse strafschopgebied geweest? Ik heb ze serieus ook niet gezien dus. Raadselachtig.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:26 schreef DO2 het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb geen overtreding in de 16m gezien, hoor.
dit ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:27 schreef Morendo het volgende:
Wanneer dat strafschoppen waren dan had Costa Rica de wedstrijd met 7 man moeten eindigen en had de scheidsrechter 42 minuten blessuretijd moeten bijtellen. Get real.
Ja, ze zijn wel 'n paar keer in het strafschopgebied geweest.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is Costa Rica überhaupt wel 2x in het Nederlandse strafschopgebied geweest? Ik heb ze serieus ook niet gezien dus. Raadselachtig.
Veel haat voor Krul idd., En vooral de Britten zitten weer te vlammen over Robben hoe hij zou "diven"quote:Op zondag 6 juli 2014 02:46 schreef m0ridin het volgende:
Hoop haat voor Krul btw lijkt het... Beetje de tegenstander intimideren, hoe durf je
Op de BBC kwam ook het moment met Vlaar even voorbij. Maar daar werd Oranje verder wel geloofd en natuurlijk ook de move van Van Gaal aan het eind.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:47 schreef -0- het volgende:
Voorlopig zie ik ook werkelijk alleen in de Belgische media over penalty's voor CR gesproken worden.
Volgens mij is zelfs de Costa Ricaanse pers objectiever.
Yup, helemaal mee eens hoor... Maar ik had ook geen enkel probleem met de handsbal van Suarez in de tijd bijvoorbeeld, alles voor de winst.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef Dekatria het volgende:
Krul speelde het juist fantastisch. Zo mindfuck je nou met mensen tijdens een penaltyreeks.
Op TVR1 werd het ook aangehaald in de nabeschouwing en riep de commentator het al tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Op de BBC kwam ook het moment met Vlaar even voorbij. Maar daar werd Oranje verder wel geloofd en natuurlijk ook de move van Van Gaal aan het eind.
Het tijdrekken en de overtredingen tegen Robben waren in mijn ogen de reden dat iedere vorm van sympathie voor Costa Rica als sneeuw voor de zon verdween. Wat een anti-voetbal. Gelukkig heeft hun tactiek ze uiteindelijk de das om gedaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:27 schreef Morendo het volgende:
Wanneer dat strafschoppen waren dan had Costa Rica de wedstrijd met 7 man moeten eindigen en had de scheidsrechter 42 minuten blessuretijd moeten bijtellen. Get real.
Ik moest meteen aan Hans van Breukelen denken bij het EK wat door Oranje werd gewonnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:46 schreef m0ridin het volgende:
Hoop haat voor Krul btw lijkt het... Beetje de tegenstander intimideren, hoe durf je
Wat een held is het, alles is geoorloofd en prima gedaan!
'Had ze kunnen geven'. Ja, de scheids had ze kunnen geven als hij een fout had gemaakt. Maar voor een strafschop moet er toch echt een overtreding gemaakt zijn, en die is gewoon niet gemaakt. Een duel waarbij iemand valt hoeft niet te betekenen dat er een overtreding is begaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:11 schreef marcodej het volgende:
Het waren geen 100% penalty's, maar als een scheidsrechter op zijn strepen gaat staan kan hij ze geven en dan had je niks te zeggen gehad, als je de herhaling bekijkt.
Ik vond die kale grensrechter droeviger trouwens.
Ik heb geen idee waar HLN het over heeft. Nederland speelde goed, gaf vrijwel niets weg, maar scoorde niet. De penaltyserie werd gewonnen, Nederland is door. Dat s het verhaal van de wedstrijd. In Vlaanderen zien ze blijkbaar spoken.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:47 schreef -0- het volgende:
Voorlopig zie ik ook werkelijk alleen in de Belgische media over penalty's voor CR gesproken worden.
Volgens mij is zelfs de Costa Ricaanse pers objectiever.
Zeker niet aangezien ze wel beter kunnen. Ik heb ze in de poulefase veel en veel beter zien spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat ze met z'n allen op de doellijn gingen liggen tot daar aan toe, maar met op de grond liggen om tijd te rekken verdien je geen respect bij mij.
Idd, die gezichten van die Costa Ricanenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef Dekatria het volgende:
Krul speelde het juist fantastisch. Zo mindfuck je nou met mensen tijdens een penaltyreeks.
Ah, de fameuze zigeunerzender. Ja, daar werken echte kenners.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op TVR1 werd het ook aangehaald in de nabeschouwing en riep de commentator het al tijdens de wedstrijd.
Wat lul je nou man met die pingels?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:26 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Vind zeker niet ddat CRC 2 strafschoppen had moeten hebben hoor... Maar je had er zomaar 1 tegen kunnen krijen per ongeluk. Verder gewoon n compleet terechte winnaar (maar je moet t maar wel ff doen,. top dat ze nu gewoon strafschoppen hebben gewonnen ook!)
quote:My Dutch is shaky, but I could have sworn I saw this Pulp Fiction-esque exchange between van Gaal and his assistant late in extra time:
Louis: "Well, bring out the Gimp."
Assistant: "Gimp's sleeping."
Louis: "Well I guess you'll just have to go wake him up now, won't you?"
Idd niet zeiken, die Costa Ricanen hebben 5 penalty's gehadquote:Op zondag 6 juli 2014 05:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat lul je nou man met die pingels?Hou je muil man, gewoon 0% recht sop een penalty of ook maar de winst.
De grensrechter had nagenoeg áltijd gelijk hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:43 schreef Blik het volgende:
Buitenlandse media vergeten die 100% rode kaart voor de nummer 5 ook gewoon even? En het vele falen van de grensrechter ook
Altijd mooi dat de belgen dan wel moeten benadrukken dat we geluk hebben gehad met een aantal overtredingen, zoals die van Vlaar en BMi. Maar niet de andere kant kunnen belichten
quote:Van Gaal's bringing Krul on was basically him pulling down his trousers and slapping his balls on the table... However Krul's gamesmanship in the shoot out just wasn't on for me.
We zijn echt het nieuwe Duitsland lijkt het. We winnen alles in de laatste fase, strijden tot we erbij neervallen (Robben zelfs letterlijk soms, met zo nu en dan een mooie schwalbe) en iedereen in de wereld misgunt het onsquote:Op zondag 6 juli 2014 08:43 schreef Blik het volgende:
Buitenlandse media vergeten die 100% rode kaart voor de nummer 5 ook gewoon even? En het vele falen van de grensrechter ook
Altijd mooi dat de belgen dan wel moeten benadrukken dat we geluk hebben gehad met een aantal overtredingen, zoals die van Vlaar en BMi. Maar niet de andere kant kunnen belichten
Sowieso al 2 keer niet ( van de 13 keer) waarvan 1 keer vrij cruciaal want Robben kon toen zo doorlopen naar de keeper.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De grensrechter had nagenoeg áltijd gelijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |