SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kamikazie op 30-06-2014 14:09:26 ]![]()
Aldus degene die tot voor kort iedereen die hem niet aanstond uitmaakte voor rotte vis, maar ergens rond Pinksteren het licht heeft gezien, en zich nu gedraagt als een of andere Robin Hoodquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Btw: zet effe dat plaatje van Depay terug in de TT, dat ik er laatst in geplakt heb
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb een goed gesprek met 2happy4u gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aldus degene die tot voor kort iedereen die hem niet aanstond uitmaakte voor rotte vis, maar ergens rond Pinksteren het licht heeft gezien, en zich nu gedraagt als een of andere Robin Hood
welke plaatje? linkje!![]()
Nu nog met je diëtiste en je komt er wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb een goed gesprek met 2happy4u gehad
welke plaatje? linkje!![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb een goed gesprek met 2happy4u gehad
welke plaatje? linkje!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu nog met je diëtiste en je komt er wel.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of met jouw moeder. Oh nee die heeft haar bakkus vol.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu nog met je diëtiste en je komt er wel.
Sorry 2happy4u, kon me niet inhouden![]()
![]()
TR gemacht.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of met jouw moeder. Oh nee die heeft haar bakkus vol.
Sorry 2happy4u, kon me niet inhoudenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR Gemacht.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of met jouw moeder. Oh nee die heeft haar bakkus vol.
Sorry 2happy4u, kon me niet inhouden![]()
Ligt ook aan mij. Ik ga zelden mee met de publieke opinie en ben niet bang om een discussie aan te gaan. Dan is het logisch dat je als "nieuweling" mensen gaat irriteren. Helpt ook niet dat de meeste voor Ajax zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee vroeg me af of dat aan mij lag, dan kan ik er proberen iets aan te doen of het te negeren.
Maar wss ligt het aan jou
Maar het gaat vanzelf wennen. Of gewoon negeren inderdaad!![]()
Wat ben je lekker alternatief zegquote:Op maandag 30 juni 2014 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt ook aan mij. Ik ga zelden mee met de publieke opinie en ben niet bang om een discussie aan te gaan. Dan is het logisch dat je als "nieuweling" mensen gaat irriteren. Helpt ook niet dat de meeste voor Ajax zijn.
Maar het gaat vanzelf wennen. Of gewoon negeren inderdaad!![]()
Dat zagen we toen De Jong uitviel en Van Gaal de nog half geblesseerde BMI inbracht, terwijl hij nog twijfelde of hij niet De Guzman moest inbrengen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef Kiid het volgende:
Over alternatieven gesproken, Clasie zou een perfect alternatief zijn voor de Jong![]()
Gewoon Kuyt daar neerzettenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef Kiid het volgende:
Over alternatieven gesproken, Clasie zou een perfect alternatief zijn voor de Jong![]()
Kiid weet het natuurlijk beter dan van Gaal. Hoe kan je deze fout nou maken Stijnquote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zagen we toen De Jong uitviel en Van Gaal de nog half geblesseerde BMI inbracht, terwijl hij nog twijfelde of hij niet De Guzman moest inbrengen.![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk: hij had ook wel de beste speler van Mexico tegen zich staan. Maar dan nog was het gewoon onder de maat.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als die Verhaegh maar nooit meer speelt wat is die slecht zegNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onder de Janmaat hi ha ho.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: hij had ook wel de beste speler van Mexico tegen zich staan. Maar inderdaad, dan nog was het gewoon onder de maat.![]()
Janmaat is ook niet bijzonder maar had die maar gewoon laten staan.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: hij had ook wel de beste speler van Mexico tegen zich staan. Maar dan nog was het gewoon onder de maat.![]()
Oke?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zagen we toen De Jong uitviel en Van Gaal de nog half geblesseerde BMI inbracht, terwijl hij nog twijfelde of hij niet De Guzman moest inbrengen.
Maar wat moet ik nou hier mee. Moet ik mijn mening bijstellen omdat van Gaal hem niet opstelt? Moet ik dan nu Verhaegh ook beter vinden dan Janmaat?![]()
Zou je kunnen doen ja, maar ik heb het gevoel dat je redelijk eigenwijs bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke?
Maar wat moet ik nou hier mee. Moet ik mijn mening bijstellen omdat van Gaal hem niet opstelt? Moet ik dan nu Verhaegh ook beter vinden dan Janmaat?![]()
Als we iets hebben geleerd afgelopen 3 weken dan is het dat Louis altijd gelijk heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke?
Maar wat moet ik nou hier mee. Moet ik mijn mening bijstellen omdat van Gaal hem niet opstelt? Moet ik dan nu Verhaegh ook beter vinden dan Janmaat?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als we iets hebben geleerd afgelopen 3 weken dan is het dat Louis altijd gelijk heeft.![]()
Zo is dat. De kinders blijven maar doorzeuren ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als we iets hebben geleerd afgelopen 3 weken dan is het dat Louis altijd gelijk heeft.![]()
Wat een wijsheidquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
fypquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als we iets hebben geleerd afgelopen 3 weken jaar dan is het dat Louis Zhano altijd gelijk heeft.![]()
En zo niet (Janmaat-Verhaegh, De Guzman-Wijnaldum, 532 tegen Australie), dan is de schade in alle gevallen beperkt geblevenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als we iets hebben geleerd afgelopen 3 weken dan is het dat Louis altijd gelijk heeft.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze zouden eens wat minder VI moeten kijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is dat. De kinders blijven maar doorzeuren ook.![]()
Bedankt Timquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als we iets hebben geleerd afgelopen 3 jaar dan is het dat DS2 altijd gelijk heeft.![]()
![]()
Ook dan had hij gelijk en hoorde het allemaal bij het masterplan van DE BONDSCOACH.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En zo niet (Janmaat-Verhaegh, De Guzman-Wijnaldum, 532 tegen Australie), dan is de schade in alle gevallen beperkt gebleven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Speciaal bericht voor Toefjens.twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 30-06-2014 om 13:55:39Vanavond om half negen aan tafel bij VI-Oranje samen met Arie Ribbens, Ronnie Tober en Ben Cramer reageer retweet
![]()
Laat ik het anders stellen: zou jij je mening over een speler bijstellen puur omdat de trainer hem niet opstelt?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen ja, maar ik heb het gevoel dat je redelijk eigenwijs bent.
Ja, ik vind de keuze raar dat Wijnaldum speelt ipv De Guzman/Clasie puur omdat hij weinig gespeeld heeft en hij veelal op 10 heeft gespeeld. Moet ik het per se met hem eens zijn dan?!
En van Gaal zet Clasie er niet voor niets naast. Hij heeft meer vertrouwen in die anderen, maar aangezien die anderen niet bijster goed gespeeld heeft hoop ik dat Clasie een kans krijgt.![]()
Dat wordt een flopshow.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Zhano het volgende:
Speciaal bericht voor Toefjens.twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 30-06-2014 om 13:55:39Vanavond om half negen aan tafel bij VI-Oranje samen met Arie Ribbens, Ronnie Tober en Ben Cramer reageer retweet
![]()
Het is een publiek forum in een publieke sc. Gedraag jij je eens naar je lee- uh, doe es normaal.quote:![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bommen op Koeman!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, wen er maar aan. Aangezien dit een publiek forum is mag ik dat soort dingen ook posten.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het is een publiek forum in een publieke sc. Gedraag jij je eens naar je lee- uh, doe es normaal.![]()
Heeft Guidetti niet een dikke pens ondertussen?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bommen op Koeman!!!!!!!!!!![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heeft Guidetti niet een dikke pens ondertussen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft volgens mij maar 10 wedstrijden in 2 jaar gespeeldquote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heeft Guidetti niet een dikke pens ondertussen?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft wat weg van die gast van NEC... van Burgerking of zoiets.... die ook bij Feyenoord heeft gebalt.quote:![]()
Jhon van de Burgerkingquote:Op maandag 30 juni 2014 14:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij heeft wat weg van die gast van NEC... van Burgerking of zoiets.... die ook bij Feyenoord heeft gebalt.
Met zijn supersnelle sprint
Ik weet nog dat hij.. volgens mij was dat tegen Utrecht... hij 10 meter voorsprong kreeg en nog werd bijgehaald op zo'n 20 meter van het doelquote:Op maandag 30 juni 2014 14:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jhon van de Burgerking
Met zijn supersnelle sprint![]()
![]()
Wat een geheugenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij.. volgens mij was dat tegen Utrecht... hij 10 meter voorsprong kreeg en nog werd bijgehaald op zo'n 20 meter van het doel![]()
![]()
![]()
Guidetti mocht een paar keer invallen en hij klaagde al heel snel over te weinig speeltijd.. in al die invalbeurten heeft hij een keer ervoor gezorgd dat ze een penalty kregen maar in diezelfde wedstrijd werd hij heel snel weer gewisseld na een rode kaart voor iemand van Stoke (volgens mij Walters) #nuttelozeinfo![]()
Jezus, speelde net tegen iemand die 10 man op mijn doellijn zet bij een corner van hem. Kopt zo alles binnen![]()
![]()
Scroll eens 6 posts naar boven...quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ninja edit. Eerst stond het er nog niet wijsneusStond er wel man
Kijk eens naar de edit tijd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niemand geeft een neuk om die kneusquote:Op maandag 30 juni 2014 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Guidetti mocht een paar keer invallen en hij klaagde al heel snel over te weinig speeltijd.. in al die invalbeurten heeft hij een keer ervoor gezorgd dat ze een penalty kregen maar in diezelfde wedstrijd werd hij heel snel weer gewisseld na een rode kaart voor iemand van Stoke (volgens mij Walters) #nuttelozeinfo![]()
Scroll jij maar naar post #71 van dit topic.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Stond er wel man
Kijk eens naar de edit tijd.![]()
Dat kunnen wij niet zien jongeuh, alleen jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Stond er wel man
Kijk eens naar de edit tijd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet dat nou weer zo grof beste Litmanen?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om die kneus![]()
ST+RM uit de BPL. Met dubbel linkje dus.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je moederquote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet dat nou weer zo grof beste Litmanen?![]()
hi-ha-hoquote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die is aardig hè
Zag net bij iemand op een cv als vorige werkgever: FOKKER staan![]()
Heb niet met haar gepraat ze had haar mond volquote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die is aardig hè
Zag net bij iemand op een cv als vorige werkgever: FOKKER staan![]()
Als je nu wil spelen nu. Anders een paar dagen na het Matchday team.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:55 schreef Rijst het volgende:
wanneer is de beste tijd om hunterlaar te kopen?![]()
11:39quote:Op maandag 30 juni 2014 14:55 schreef Rijst het volgende:
wanneer is de beste tijd om hunterlaar te kopen?![]()
Baasquote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb niet met haar gepraat ze had haar mond vol![]()
![]()
![]()
Hajvalia director Xhavit Pacolli told Sport Plus:
Suarez can’t play in the next four months.
As we are not part of FIFA yet, I think he can play in Kosovo, so we have an offer that we will send to Liverpool.
This is the maximum we can offer. We offered ¤30,000 and a salary of ¤1500 for each month.
This might sound ridiculous to him, but that is all we can do. If he is willing to come and play for us, he is welcome. As we are not part of Fifa, it would be ideal for him.
Even 50 goals maken daar![]()
De creativiteitquote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb niet met haar gepraat ze had haar mond vol![]()
![]()
ik wacht wel lekker.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je nu wil spelen nu. Anders een paar dagen na het Matchday team.![]()
Dat is het probleemquote:Op maandag 30 juni 2014 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh dubbel link, ik dacht triple
in dat geval heb je ontzettend veel keuze tankje
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij welke clubs staat die in de belangstelling?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:02 schreef Zhano het volgende:
Echt blij als Finnbogasson verkocht is#moneyindabank
![]()
Geweldigquote:Echt de beste keuzes gemaakt heel de dag. Veel mensen hebben geklaagd over sets/muziek, maar wij waren juist telkens bij de goede dingen
Lekker van stage naar stage gaan en flink bouncen
Hveen is bijna rond met Sociedad. Die willen hem voor de eerste training (3 juli) hebben. 8 miljoen + clausules schijnt het te wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij welke clubs staat die in de belangstelling?![]()
![]()
Lekkerquote:Op maandag 30 juni 2014 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
GeweldigEcht de beste keuzes gemaakt heel de dag. Veel mensen hebben geklaagd over sets/muziek, maar wij waren juist telkens bij de goede dingen
Lekker van stage naar stage gaan en flink bouncen![]()
Wanneer volgende feesie?![]()
Lekker hoor. Ben wel benieuwd hoe hij het daar gaat doen vind het toch meer een Bundesliga spitsquote:Op maandag 30 juni 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hveen is bijna rond met Sociedad. Die willen hem voor de eerste training (3 juli) hebben. 8 miljoen + clausules schijnt het te worden![]()
Slecht, elke spits met een beetje fysiek scoort er 20 in de Eredivisie. Ik geloof niet dan hij potten kan breken in spanje.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ben wel benieuwd hoe hij het daar gaat doen vind het toch meer een Bundesliga spits![]()
10 augustus pas weer. Gaasper Pleisure.quote:
Jij dan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Solarquote:Op maandag 30 juni 2014 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
10 augustus pas weer. Gaasper Pleisure.
Jij dan?
En dat was het volgens mij. Ga ook enkel omdat ik een van de DJ's ken en keertje mee werd gevraagd.![]()
Wss dit weekend Wish. Zijn nog aan het twijfelen voor Electronic Family.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
10 augustus pas weer. Gaasper Pleisure.
Jij dan?![]()
Hoop goed, beter voor de reputatie. Maar denk het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ben wel benieuwd hoe hij het daar gaat doen vind het toch meer een Bundesliga spits![]()
Wish sla ik over dit jaar. Mede omdat ik dit weekend al ben geweest natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 15:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wss dit weekend Wish. Zijn nog aan het twijfelen voor Electronic Family.
En ik ga met vrienden mee doen met beach volleybal toernooi
Schud je deze pareltjes allemaal uit je mouw?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is niet nodig bij stukjes stront.![]()
![]()
Solar heeft dit jaar echt een hele slechte line-up. Eerdere edities kwamen nog wel wat bekenden.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Solar
En dat was het volgens mij. Ga ook enkel omdat ik een van de DJ's ken en keertje mee werd gevraagd.
Wel best een leuk festival, veel alternatieve dingen. Veel spelletjes en dergelijke.![]()
Spijkerpoepen?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Solar heeft dit jaar echt een hele slechte line-up. Eerdere edities kwamen nog wel wat bekenden.
Wel best een leuk festival, veel alternatieve dingen. Veel spelletjes en dergelijke.
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 30 juni 2014 15:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Solar heeft dit jaar echt een hele slechte line-up. Eerdere edities kwamen nog wel wat bekenden.
Wel best een leuk festival, veel alternatieve dingen. Veel spelletjes en dergelijke.
Ben niet zo van de festivals. Maar we gaan daar volgens mij gewoon gratis kei hard zuipen.
![]()
Dat vraag ik me nou ook bij elke post van jou afquote:Op maandag 30 juni 2014 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schud je deze pareltjes allemaal uit je mouw?![]()
Oh ik vroeg me af wanneer de sociale werkplaats weer open ging en hij weg zou zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook bij elke post van jou af![]()
quote:
Spijkerpoepen met Gigi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Hoe groot is jouw Gigi database op de computer?
Te kleinquote:Op maandag 30 juni 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GodverHoe groot is jouw Gigi database op de computer?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar wouden ze hem niet meer hebbenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me af wanneer de sociale werkplaats weer open ging en hij weg zou zijn.![]()
Hoor wel vaker van mensen met autistische trekjes dat ze daar last van hebben inderdaad. Stuur me desnoods een dm als je er niet uit kan komen. Ben altijd bereid te helpen en/of het van extra informatie te voorzien.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook bij elke post van jou af![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoor wel vaker van mensen met autistische trekjes dat ze daar last van hebben inderdaad. Stuur me desnoods een dm als je er niet uit kan komen. Ben altijd bereid te helpen en/of het van extra informatie te voorzien.
Neequote:
En die van Escha ook niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik informatie wil over iets dan vraag ik het wel aan iemand met een hoger IQ dan een giraf.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoor wel vaker van mensen met autistische trekjes dat ze daar last van hebben inderdaad. Stuur me desnoods een dm als je er niet uit kan komen. Ben altijd bereid te helpen en/of het van extra informatie te voorzien.![]()
2 punten nog nodig in 3 wedstrijden voor het kampioenschap in divisie 1
Prima filmpje Tim
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
De rest van het toernooi?quote:
Gewoon stiekem zijn bek vol stoppen met hamburgers en dan laten spelen.![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Er zijn genoeg spelers die wel een ramadan doen, maar niet op de dagen dat ze moeten voetballen of het gewoon helemaal verplaatsen ná het WK. Ook Ozil bijv.quote:![]()
Stelletje fagsquote:Op maandag 30 juni 2014 15:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die wel een ramadan doen, maar niet op de dagen dat ze moeten voetballen of het gewoon helemaal verplaatsen ná het WK. Ook Ozil bijv.![]()
mwauh ik vind het wel verstandig.quote:
Topsporten zonder gegeten/gedronken te hebben is echt onverantwoord.![]()
Benzema hoeft niet aan ramadan te doen want topsporters mogen het later inhalen. #TrapzMoslimWeetjes
StijnDa was me voor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja het is of het een of het ander he niet van beide walletjes proberen te eten. Had je maar over na moeten denken voor dat het voorhuidje eraf ging.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
mwauh ik vind het wel verstandig.
Topsporten zonder gegeten/gedronken te hebben is echt onverantwoord.![]()
Soms weet jij echt niet waar je over praat.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja het is of het een of het ander he niet van beide walletjes proberen te eten. Had je maar over na moeten denken voor dat het voorhuidje eraf ging.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Allah snackbar zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:33 schreef StijnDa het volgende:
Ze lullen alles recht wat krom is daar.
Als ze het zelf maar geloven.![]()
Je was er nog eerder dan ik dachtquote:Op maandag 30 juni 2014 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Soms weet jij echt niet waar je over praat.![]()
Hoe gaat het ouwe?![]()
Haha, gewoon lekker aan je begeleider vragen inderdaad. Groot gelijk heb jequote:Op maandag 30 juni 2014 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik informatie wil over iets dan vraag ik het wel aan iemand met een hoger IQ dan een giraf.![]()
Wat een baasquote:Op maandag 30 juni 2014 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://instagram.com/p/p1Ap5kTbC0/
Kami kijk dan jonge
Alhoewel het wegvallen van hem misschien uiteindelijk wel geholpen heeft.![]()
Beetje honger, maar voor de rest wel goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je was er nog eerder dan ik dacht![]()
Hoe gaat het ouwe?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee vraag het wel aan je moeder die weet wel raad met mequote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, gewoon lekker aan je begeleider vragen inderdaad. Groot gelijk heb je![]()
Heb je trek in een worst?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beetje honger, maar voor de rest wel goed.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Na 22:07 pas.quote:
Op het WK nu al net zoveel goals als het complete WK 2010
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel beter dat het niet nog niet vol zomer is dat zal wel een hoop schelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beetje honger, maar voor de rest wel goed.![]()
Inderdaad, wel een beetje mazzel mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel beter dat het niet nog niet vol zomer is dat zal wel een hoop schelen.
Klopt daar is ze voor opgeleid, maar ze werkt slechts part-time in die kliniek voor geestelijk gestoorden, maar bij wie kun je in de tussentijd terecht dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee vraag het wel aan je moeder die weet wel raad met me![]()
Oja, dat mag ook natuurlijk niet.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Strootman, De Jong, Van der Vaart geblesseerdWho's next? Sneijder?
Beetje treurig, op deze manier blijft er geen degelijk middenveld meer over.![]()
Ik mag je moeder elk moment van de dag bezoeken. Vraag maar aan je vaderquote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt daar is ze voor opgeleid, maar ze werkt slechts part-time in die kliniek voor geestelijk gestoorden, maar bij wie kun je in de tussentijd terecht dan?![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag je moeder elk moment van de dag bezoeken. Vraag maar aan je vaderHier gaat niemand iets mee winnen hequote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt daar is ze voor opgeleid, maar ze werkt slechts part-time in die kliniek voor geestelijk gestoorden, maar bij wie kun je in de tussentijd terecht dan?Doe eens lief
![]()
Ik durf het niet meer te zeggen... CLASIE!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef StijnDa het volgende:
Beetje treurig, op deze manier blijft er geen degelijk middenveld meer over.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moet je knuppels als Clasie gaan opstellenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef StijnDa het volgende:
Beetje treurig, op deze manier blijft er geen degelijk middenveld meer over.![]()
![]()
Hopelijk is Clasie next. Gebroken beentje ofzo zou leuk zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk is Clasie next. Gebroken beentje ofzo zou leuk zijn
Dan hoop ik dat Blind langs de A20 komt te staan met een paar boze Feyenoorders met een klauwhamer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net alsof ik daar wat om geefquote:Op maandag 30 juni 2014 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Blind langs de A20 komt te staan met een paar boze Feyenoorders met een klauwhamer.![]()
Ik ga jouw wijze raad opvolgen Stijn!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat niemand iets mee winnen heDoe eens lief
![]()
OH ALS JIJ DAT HOOPT HOOP IK NATUURLIJK DAT PELLE IETS GEBEURD11!!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Blind langs de A20 komt te staan met een paar boze Feyenoorders met een klauwhamer.
Nu zal ik je hebben !!![]()
Valt me op dat het altijd Ajax Feyenoord fittie is laatste tijd. Stellen wij PSVers ons weer bijzonder coulant op.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
OH ALS JIJ DAT HOOPT HOOP IK NATUURLIJK DAT PELLE IETS GEBEURD11!!!!
Nu zal ik je hebben !!![]()
Of niemand geeft wat om PSV.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Valt me op dat het altijd Ajax Feyenoord fittie is laatste tijd. Stellen wij PSVers ons weer bijzonder coulant op.
Al vind ik jullie best aardig en normaal.![]()
Klopt. Brabantse gemoedelijkheid hequote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Valt me op dat het altijd Ajax Feyenoord fittie is laatste tijd. Stellen wij PSVers ons weer bijzonder coulant op.![]()
![]()
Over Feyenoorders en klauwhamers gesproken, zag dit laatst op geenstijl voorbij komen. Wat een gast zeg
Filmpje over zon Feyenoord fan die een Twente fan heeft doodgestoken X aantal jaar terug en hoe het nu dan met hem gaat.![]()
Dat was een mes en tegen Twente.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Over Feyenoorders en klauwhamers gesproken, zag dit laatst op geenstijl voorbij komen. Wat een gast zegRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kijk mijn editquote:![]()
Maar wat een figuur zegdan heb ik liever meneer '3000 euro schuld en vriendin verloren'.
![]()
Aardige gozerquote:Op maandag 30 juni 2014 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk mijn edit![]()
Maar wat een figuur zegdan heb ik liever meneer '3000 euro schuld en vriendin verloren'.
dat je zover kan gaan voor een voetbal club dat je er eentje neer steektquote:Op maandag 30 juni 2014 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk mijn edit![]()
![]()
sommige zijn echt debiel hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als er zoveel man om je heen staat zoals bij Twente kan ik best begrijpen dat je dat doet uit zelfverdediging.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat je zover kan gaan voor een voetbal club dat je er eentje neer steekt![]()
sommige zijn echt debiel hoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fijn dat jij dat kan begrijpenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als er zoveel man om je heen staat zoals bij Twente kan ik best begrijpen dat je dat doet uit zelfverdediging.![]()
![]()
geen idee hoeveel man en staat maar dan nog vind ik het gebruik van wapens gewoon laf of het nu zelfverdediging is of niet. ze zullen daar ook niet zomaar per ongeluk tussen gestaan hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als er zoveel man om je heen staat zoals bij Twente kan ik best begrijpen dat je dat doet uit zelfverdediging.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe vaak ik wel niet stenen naar mijn hoofd heb gekregen bij een uitwedstrijdquote:Op maandag 30 juni 2014 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee hoeveel man en staat maar dan nog vind ik het gebruik van wapens gewoon laf of het nu zelfverdediging is of niet. ze zullen daar ook niet zomaar per ongeluk tussen gestaan hebben.En dat is dan wel ok?
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat zegt toch niemand ?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet stenen naar mijn hoofd heb gekregen bij een uitwedstrijdEn dat is dan wel ok?
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ractie-machine-19193
Bohhh DS2! handsfree fappen!wtf
nee vind ik ook belachelijk, maar weet niet hoe vaak jij een mes bij je hebt als je naar de voetbal gaat. ik in ieder geval nooit. zegt ook wel iets over je intenties.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet stenen naar mijn hoofd heb gekregen bij een uitwedstrijdEn dat is dan wel ok?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee vind ik ook belachelijk, maar weet niet hoe vaak jij een mes bij je hebt als je naar de voetbal gaat. ik in ieder geval nooit. zegt ook wel iets over je intenties.
Die gast geeft ook aan dat ze vaak zat naar andere steden gingen om daar dan te vechten, kroegen af te breken en uitsmijters in elkaar te beuken.
Dan gaat het ooit een keer (helaas) fout.![]()
Dit ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee vind ik ook belachelijk, maar weet niet hoe vaak jij een mes bij je hebt als je naar de voetbal gaat. ik in ieder geval nooit. zegt ook wel iets over je intenties.![]()
Ze hadden hem kapot moeten steken dan was de wereld weer iets mooier geweest. Overigens vind ik dat voor alle hooligans.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
Die gast geeft ook aan dat ze vaak zat naar andere steden gingen om daar dan te vechten, kroegen af te breken en uitsmijters in elkaar te beuken.
Dan gaat het ooit een keer (helaas) fout.![]()
![]()
Dit team
geweldig team, dat echt heerlijk speelt. De hele verdediging+keeper had ik al in de club en ze spelen heerlijk. Vooraf had ik weinig vertrouwen in de keeper, maar hij doet het best goed
Januzaj is de enige die soms wat tegenvalt, vooral omdat hij geen skills, (schot) kracht of snelheid heeft. Misschien dat hij als silver toch wat te licht is voor divisie 1. De spitsen bevallen met allebei erg goed, voor Huntelaar. Ik had hem eerst als enkele spits en toen bakte hij er niks van, maar nu is hij vooral een geweldige afmaker
Kan niet wachten tot de IMotm wat goedkoper is, dat moet wel helemaal een God zijn
Erg goed!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe goed is IF Luiz Gustavo? De NIF staat bij mij vaak voorin ondanks de workrates.
Bij mij staat hij vaak gewoon op z'n plekkie, misschien wel omdat Fellaini wat meer vooruit speelt. Hij heeft een goede pass en is sterk door de lucht. Ik heb nog niet met hem gescoord helaasi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
KutWilde FIFA13 ff completen qua trophies, moet je een seasons cup winnen. Das alleen in het weekend open
![]()
![]()
Kippevelquote:
Voor de Spotify-guru's, kan ik ergens terugvinden wat ik gister op de mobiele versie heb geluisterd?![]()
Had je last.FM eraan moeten koppelenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:25 schreef Zhano het volgende:
Voor de Spotify-guru's, kan ik ergens terugvinden wat ik gister op de mobiele versie heb geluisterd?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jammer dat die vroeger kon voetballen en nu niet meer. Lijkt me overigens wel onhaalbaar voor PSV.quote:![]()
Ja goede speler met leiderscapaciteitquote:Kan PSV wel gebruiken, zeker met Schaars nog zo lang geblesseerd. Als hij zich niet zo laat gaan als tegen Zuid Korea althans.
![]()
Die Chuck Norris geluidseffectenquote:Bij die kopbal van de Vrij kreeg Ochoa toch gewoon de bal tegen zn hoofd?
![]()
staat dat hij liep tegen zuid Korea en daarom geschorst isquote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja goede speler met leiderscapaciteitKan PSV wel gebruiken, zeker met Schaars nog zo lang geblesseerd. Als hij zich niet zo laat gaan als tegen Zuid Korea althans.
dat is toch niet erg
#FreeTrapz![]()
Misschien nog een verloren parkeerplaats gevonden.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat die vroeger kon voetballen en nu niet meer. Lijkt me overigens wel onhaalbaar voor PSV.Kan best een aardige versterking zijn jaquote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja goede speler met leiderscapaciteitKan PSV wel gebruiken, zeker met Schaars nog zo lang geblesseerd. Als hij zich niet zo laat gaan als tegen Zuid Korea althans.
Sander Lantinga op 3FM: Oranje is net Johnny de Mol. Het ziet er gewoon niet uit, maar wel ongekend scoren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee joh Defour is al jaren niks meer. Die is verkracht op CVM en kan er nu nog maar vrij weinig van.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien nog een verloren parkeerplaats gevonden.
[..]
Kan best een aardige versterking zijn ja![]()
Ohjaquote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
staat dat hij liep tegen zuid Korea en daarom geschorst isdat is toch niet erg
![]()
Had het artikel niet gelezen, al iets vergelijkbaars gezien.![]()
Tik m aan flauwe!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sander Lantinga op 3FM: Oranje is net Johnny de Mol. Het ziet er gewoon niet uit, maar wel ongekend scoren.![]()
moet je nagaan hoe goed nederland was als het ook nog eens een geweldig middenveld had gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sander Lantinga op 3FM: Oranje is net Johnny de Mol. Het ziet er gewoon niet uit, maar wel ongekend scoren.
#FreeTrapz![]()
Gooi Young er gewoon in dan? En eventueel czcszcechnyquote:Op maandag 30 juni 2014 16:16 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team
geweldig team, dat echt heerlijk speelt. De hele verdediging+keeper had ik al in de club en ze spelen heerlijk. Vooraf had ik weinig vertrouwen in de keeper, maar hij doet het best goed
Januzaj is de enige die soms wat tegenvalt, vooral omdat hij geen skills, (schot) kracht of snelheid heeft. Misschien dat hij als silver toch wat te licht is voor divisie 1. De spitsen bevallen met allebei erg goed, voor Huntelaar. Ik had hem eerst als enkele spits en toen bakte hij er niks van, maar nu is hij vooral een geweldige afmaker
Kan niet wachten tot de IMotm wat goedkoper is, dat moet wel helemaal een God zijn![]()
Ja, stel je nou eens voor dat Clasie in de basis stondquote:Op maandag 30 juni 2014 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe goed nederland was als het ook nog eens een geweldig middenveld had gehad
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of Gilissen bohhhquote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, stel je nou eens voor dat Clasie in de basis stondRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mehhh al zou iets meer voetbal dan de jong niet erg zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, stel je nou eens voor dat Clasie in de basis stond
in principe moet de wijn dit doen, maar die breng t nog niet erg. en dan staat sneijder ook nog een geregeld 15 meter voor de middenlijn op eigen helft (in balbezit zelfs)
#FreeTrapz![]()
Ik laat hem nog wel staan totdat hij cruciale fouten maakt\ik me ga ergeren. En die keeper blijft lekker staanquote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gooi Young er gewoon in dan? En eventueel czcszcechny
quote:
Om nog maar niet te spreken van Gill Swerts...dat zou nog eens een serieuze kwaliteitsinjectie zijn. Maar ja, dat is een Belg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de beste oplossing is misschien wel dat barry van galen zijn kicksen uit het vet haaltquote:Op maandag 30 juni 2014 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Om nog maar niet te spreken van Gill Swerts...dat zou nog eens een serieuze kwaliteitsinjectie zijn. Maar ja, dat is een Belg
#FreeTrapz![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
Tijd om die weer van stal te halen, al zo vaak om kapotgelachen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:47 schreef Zhano het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
Tijd om die weer van stal te halen, al zo vaak om kapotgelachen![]()
![]()
![]()
Wat is daarquote:Op maandag 30 juni 2014 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh Rutte krijgt al een stijve snikkel van al die extra inkomsten.![]()
of
aan?
![]()
Omdat ik het nog altijd vreemd vind dat je belasting over jouw spaargeld moet betalen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inderdaad. Met een beetje fantasie vertonen zwartspaarders hetzelfde gedrag als mensen die ten onrechte een uitkering vangen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar waarom wordt er eigenlijk belasting geheven over spaargeld vanaf een bepaald punt? Is dat omdat je rente krijgt/inkomsten hebt van je spaargeld?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh Rutte krijgt al een stijve snikkel van al die extra inkomsten.![]()
Of zijn er andere redenen voor?Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is een mening. Maar als de regel er is, zou hij toch echt voor iedereen moeten gelden. En niet voor de helft wel, en een andere helft niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat ik het nog altijd vreemd vind dat je belasting over jouw spaargeld moet betalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Spaargeld wordt boven een bepaald bedrag aangemerkt als inkomstenbron, want geld maakt geld (rente, dividend, etc).quote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar waarom wordt er eigenlijk belasting geheven over spaargeld vanaf een bepaald punt? Is dat omdat je rente krijgt/inkomsten hebt van je spaargeld?
Of zijn er andere redenen voor?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zit ff de training te kijken van Oranje, maar Veltman bakt er vrij weinig van. Huntelaar schiet wel met scherp
Ag ja dat moet iedereen. Het is niet anders, of onze infrastructuur had er nog zo uitgezien als in de 2e/3e wereld. Het is jammer dat het zo veel kost, maar dat maakt het niet terecht om je geld dan maar in het buitenland te parkeren en de regels te omzeilen, zo verplaats je de lasten alleen maar. De rest moet wel gewoon betalen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat ik het nog altijd vreemd vind dat je belasting over jouw spaargeld moet betalen.![]()
O zeker weten maar ik ben het helemaal niet eens met die regelgeving. Misschien vreemd geformuleerd in mijn vorige post.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is een mening. Maar als de regel er is, zou hij toch echt voor iedereen moeten gelden. En niet voor de helft wel, en een andere helft niet.Boven de 20.000 euro (quote:Op maandag 30 juni 2014 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Spaargeld wordt boven een bepaald bedrag aangemerkt als inkomstenbron, want geld maakt geld (rente, dividend, etc).__! )
Tja, sommige dingen zijn nou éénmaal zo, de sterkste schouders die de zwaarste lasten moeten dragen etc. Als ze dit laten vervallen, dan wordt het gat tussen rijk en arm nog groter dan het is, plus, dan mogen anderen het uiteindelijk bekopen via studiefinanciering, eigen risico in de zorg, langere wachtlijsten of gewoon aan de benzinepomp. Belastingen gaan nooit leuk worden, dit is een gevalletje van keuzes.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar waarom wordt er eigenlijk belasting geheven over spaargeld vanaf een bepaald punt? Is dat omdat je rente krijgt/inkomsten hebt van je spaargeld?
Of zijn er andere redenen voor?![]()
43.000 als je met zijn 2en bentquote:Op maandag 30 juni 2014 17:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O zeker weten maar ik ben het helemaal niet eens met die regelgeving. Misschien vreemd geformuleerd in mijn vorige post.
[..]
Boven de 20.000 euro (__! )
#FreeTrapz![]()
Ja als je getrouwd of een geregistreerd partnerschap hebt.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
oh zo ver is t nog niet bij mequote:Op maandag 30 juni 2014 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als je getrouwd of een geregistreerd partnerschap hebt.zou niet eens weten of ik belasting betaal
#FreeTrapz![]()
Que?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh zo ver is t nog niet bij mezou niet eens weten of ik belasting betaal
regelt de boekhouderquote:neem aan dat ik het netjes afdraag. al krijg ik altijd alleen maar terug van onze vrienden
#FreeTrapz![]()
Sjon, serieusquote:Op maandag 30 juni 2014 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
regelt de boekhouderneem aan dat ik het netjes afdraag. al krijg ik altijd alleen maar terug van onze vrienden
![]()
Als je iets terug krijgt is dat doorgaans alleen maar omdat je te veel betaald hebt hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gewoon geen maandelijkse teruggavequote:Op maandag 30 juni 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon, serieus![]()
Als je iets terug krijgt is dat doorgaans alleen maar omdat je te veel betaald hebt hoordan krijg je vanzelf terug he
#FreeTrapz![]()
Maar durven te zeggen dat je niet weet of je belasting betaaltquote:Op maandag 30 juni 2014 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon geen maandelijkse teruggavedan krijg je vanzelf terug he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
*psst* FIOD *psst* Ik zal maar eens bij Sjon kijken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tuurlijk betaal ik belasting maar of dit over mijn spaargeld is zou ik echt niet weten neem aan van wel. doelde meer op dat ik niet weet of voor mij de 20K of 43K grens telt. dat regelt de boekhouderquote:Op maandag 30 juni 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar durven te zeggen dat je niet weet of je belasting betaalt
#FreeTrapz![]()
Wel een heerlijk ontspannen sfeer is er bij de training van Oranjei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Met andere woorden: je weet niet hoeveel spaargeld je hebt?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk betaal ik belasting maar of dit over mijn spaargeld is zou ik echt niet weten neem aan van wel. doelde meer op dat ik niet weet of voor mij de 20K of 43K grens telt. dat regelt de boekhouder
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze topicreeks heeft behoefte aan Louis van Gaal dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
Wel een heerlijk ontspannen sfeer is er bij de training van Oranje![]()
ja dat weet ik dan weer welquote:Op maandag 30 juni 2014 17:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met andere woorden: je weet niet hoeveel spaargeld je hebt?hoe dat bedrag fiscaal verdeeld is moet je lekker aan mensen over laten met verstand er van
#FreeTrapz![]()
doe nou niet, zonde van je centjes.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon doen, is gratis geldquote:Op maandag 30 juni 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij was gevaarlijk man tegen Argentiniei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
die fransen kunnen iets beter verdedigen.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij was gevaarlijk man tegen ArgentiniePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
10 stokbroden en llorisquote:Op maandag 30 juni 2014 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Opstelling van de Fransen al bekend?
#FreeTrapz![]()
Pic?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:39 schreef Alovenac het volgende:
Bundesliga team gebouwd met groene huntelaari'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zijn er al ergens ingame stats?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
iMOTM Baas-jan [ afbeelding ] behoorlijk goedi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
voor hoeveel had je hem? en wat is je team?????quote:Op maandag 30 juni 2014 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
iMOTM Baas-jan [ afbeelding ] behoorlijk goed![]()
gratis en in WC. 433 met Depay en Samarasquote:Op maandag 30 juni 2014 18:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
voor hoeveel had je hem? en wat is je team?????
Forum Opties Forumhop: Hop naar: