https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Daarom ben ik blij dat hij vastzit in BC... kan ik veilig andere coins kopenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
Overal waar die jongen instapt komt chaos.
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat hij vastzit in BC... kan ik veilig andere coins kopen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat hij vastzit in BC... kan ik veilig andere coins kopen.
Ik hoorde dat BC tegelijkertijd met LTC op 34 komt te staan binnenkort.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot BC op 34 staat? Dan wegen we allemaal een ons tegen die tijd.
Tegelijk toegevoegd op GOX ook zeker?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hoorde dat BC tegelijkertijd met LTC op 34 komt te staan binnenkort.
Dikke kans ja.quote:
Ik mag voor je hopen dat je dat nu al weegt, het liefst nog een beetje extraquote:Op maandag 30 juni 2014 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot BC op 34 staat? Dan wegen we allemaal een ons tegen die tijd.
Kwestie van dagen voor die op $0.1 komt te staanquote:Op maandag 30 juni 2014 14:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Ondertussen ben ik al lang miljonair met mijn WDC's
Kat houdt van dikkies.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag voor je hopen dat je dat nu al weegt, het liefst nog een beetje extra
en dat is weinig tochquote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kwestie van dagen voor die op $0.1 komt te staan
1 ons is geen ons.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weeg jij een ons dan?
Dan gaat het niet helemaal goed met je.
Mensen die in BC zittenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:16 schreef edraket31 het volgende:
Alle buywalls op BC worden gebruikt door bagholders om van BC af te komen lijkt t wel.
Als BC niet heel rap omhoog gaat, is het over en uit en zie ik ze zo weer op 16 staan
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Ga nou BC, ik wordt ongeduldig
Oja, laatste kans om de kopen trouwens
Dat heet automatismequote:Op maandag 30 juni 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dat heeft vwo gedaan
inb4 Spatieloosquote:Op maandag 30 juni 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Echt jullie allerlaatste kans... gooi elke Bitcoin, Litecoin, Darkcoin en al die andere coins welke je nog op Mintpal hebt in BC
Gaan we er een gezellige dag van maken?!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als Toto er niet was was het weer zo'n gezellige middag geweest
Waar is iedereen?
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:16 schreef edraket31 het volgende:
Alle buywalls op BC worden gebruikt door bagholders om van BC af te komen lijkt t wel.
Als BC niet heel rap omhoog gaat, is het over en uit en zie ik ze zo weer op 16 staan
Opletten jonguhquote:Op maandag 30 juni 2014 14:54 schreef Nattekat het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER
Er is godverdomme een wall van 34btc binnen een paar tellen afgebroken
Werkenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als Toto er niet was was het weer zo'n gezellige middag geweest
Waar is iedereen?
Nattekut?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe eens niet
Ik voel me nu echt kut
Duhhhhquote:Op maandag 30 juni 2014 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet eerder gebeurd vandaag...
En ik moet blindelings jouw voorspellende gaven geloven?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Duhhhh
Waarom denk je dat ik t al eerder schreef dan? Omdat t nog niet gebeurd was?
Moet je vooral niet doen, ik wilde alleen maar aangeven dat het al eerder gebeurd was daar waar jij zei van niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik moet blindelings jouw voorspellende gaven geloven?
Veel van die voorspellingen/verwachtingen komen anders wel gewoon uit hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik moet blindelings jouw voorspellende gaven geloven?
Een bagholder die 34BTC aan BC dumpt kan niemand voorspellen, voor hetzelfde geld ging ie rap omhoog.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:02 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Moet je vooral niet doen, ik wilde alleen maar aangeven dat het al eerder gebeurd was daar waar jij zei van niet.
Dan heb je liggen slapen, behalve die buywall was er amper animo om te kopen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een bagholder die 34BTC aan BC dumpt kan niemand voorspellen, voor hetzelfde geld ging ie rap omhoog.
Je zit er wel in nuquote:Op maandag 30 juni 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
Grr een half gevulde order op VOOT op 915.
5000 vd 9500 maar... ben benieuwd of het nog zover zaktquote:
boven en onder je telkens 2 order van 1000sat, geen slechte aankoop dusquote:Op maandag 30 juni 2014 15:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
5000 vd 9500 maar... ben benieuwd of het nog zover zakt
800 is ook al geweest vandaag dus wie weet, laat de order nog wel even staan.
Heb ik ook gedaan (a) 3000 MIN verkocht rond 3k (4000 gehouden), en Vootjes voor gekocht.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:15 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik zou wel 25% van mijn MIN kunnen verkopen om nog een poging te wagen om in VOOT te stappen...
Jouw high is tenminste je koopprijsquote:Op maandag 30 juni 2014 15:30 schreef roislecxe het volgende:
Van WKC blijft niet veel over
24HR HIGH0.00040000 BTC
das precies mijn koopprijs
Dit... als hij morgen niet weer die kant op gaat, verlaag ik mijn sell naar mijn break-evenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:30 schreef roislecxe het volgende:
Van WKC blijft niet veel over
24HR HIGH0.00040000 BTC
das precies mijn koopprijs
Mwa, hoeveel verder kan het nog zakken... Ik wil best een week holden hoor om toch met winst te kunnen verkopen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit... als hij morgen niet weer die kant op gaat, verlaag ik mijn sell naar mijn break-even.
Hm, had dus beter op 151 kunnen verkopen om op 130 terug te kopen vandaagquote:Op maandag 30 juni 2014 15:51 schreef roislecxe het volgende:
En RZR gaat ook nog even naar de grond om te laten zien dat ik best een lagere buy had kunnen doen dan die van een paar uur geleden.
Ja ik weet het nu wel, ga maar omhoog.
Zag het net al gebeuren, heb de boel gauw weer op VOOT gezetquote:Op maandag 30 juni 2014 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die WKC wordt ook opfevreten... 140...
Ga BC traden.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga BC traden. -->
Ga inzetten op voetbalwedstrijden --> Nee levert niks op vandaag
Ga VRC traden -->
Ga hier gewoon niet lurken -->![]()
Dat klinkt heel bekendquote:Op maandag 30 juni 2014 16:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zag het net al gebeuren, heb de boel gauw weer op VOOT gezet
Hoef het niet te zien
Domme VOOT. Eerst mijn halve order opeten, dan komen er 2 orders boven op 925 en 926 a elk 3x de grootte van mijn order. Die gaan erdoor en mijne blijft staan. En nu is het weer veel hoger
Geen kunst aan vandaag. FR wint en en DU wint. Klaar, En je wint er niks mee want iedereen weet dat.quote:
112.15%quote:Op maandag 30 juni 2014 16:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen kunst aan vandaag. FR wint en en DU wint. Klaar, En je wint er niks mee want iedereen weet dat.
Nah. Als ik het doe zet ik alles op Duitsland. Vertrouw dat nog een beetje meer dan Frankrijkquote:Op maandag 30 juni 2014 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
112.15%
107.35%
Prima toch? Alle kleine beetjes helpen
Duitsland is 107quote:Op maandag 30 juni 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah. Als ik het doe zet ik alles op Duitsland. Vertrouw dat nog een beetje meer dan Frankrijk
Voor je het weet gaan ze weer ruzie zoeken met elkaar op het veld en stieren nadoen bij de tegenstander.
En van 98 120 ofzo.. hmm..quote:Op maandag 30 juni 2014 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duitsland is 107
En als je twee keer wint maak je van je 92 110BC
En als ze niet winnen nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:47 schreef roislecxe het volgende:
Maar Belgie wint morgen ook, denk dat je daar wel wat meer voor krijgt.
Grootste actieve coin van het moment op de coin die ik niet bij naam noem naquote:
Blijkbaar wil iedereen er vanaf. De grootste orders waren sellordersquote:Op maandag 30 juni 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grootste actieve coin van het moment op de coin die ik niet bij naam noem na
Ben blij dat ze zo dumpen, en niet alle kleine buys opkopen of een mega wall neerzettenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blijkbaar wil iedereen er vanaf. De grootste orders waren sellorders
33400 geloof ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:59 schreef edraket31 het volgende:
@Rois.....jij had toch een bepaalde koers van VRC dat je wel/niet wilde kopen een week of wat geleden.
Jij was toen (volgens mij) blij dat je uiteindelijk niet kocht waarbij ik zei dat het wel goede koop zou zijn.
Die koers was toen toch rond de 325?
Twee tellen. Er verscheen opeens een wall boven mijn buy dus ik heb even een 1btc wall opgegeten. 1,5% winstquote:
Ook goeiemiddag.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:20 schreef Joosie200 het volgende:
CAIX naar 6600 en instant naar 18800, lekker bezig. Tot je dit leest. BTC is wèl lekker bezigRZR zo waar naar 155 vannacht en uiteraard weer terug naar 130, idem voor VRC, naar 55k en nu terug naar 49k. Is die XXX coin soms de nieuwe WKC? Want van WKC blijft weinig over zo. MIN precies op tijd terug gekocht en goedkoper dan mijn sell
Niet echt RED monday, eerder RED meets GREEN monday
/komt binnenvallen na een dagje weggeweest te zijn
Ook goeiendagquote:
Voor mij een beetje een nikszeggend dagje vandaag. MIN doet het gewoon goed, maar WKR haalt het weer omlaag samen met FRAC. Deel van de winst van MIN verkocht en in VOOT gepropt. Gisteravond had ik 0.02 btc meer dan op het moment van typen. Weinig verandering dus in het totaalplaatje.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook goeiendagVoor het eerst ben ik eens blij bij het checken van de koersen en anderhalve dag niks gedaan te hebben
Mja, zul je altijd zien, doet 1 coin het goed, haalt de rest van de coins het wel weer onderuit. Wat voor een USP heeft VOOT nu eigenlijk? Ding hopt van 750 naar 1000 satoshi, met een korte spike naar 750. What's the fuzz all about? Misschien dat ik maar iets aan RZR en VRC kan cashen en dat in VOOT stop indien RZR/VRC weer hoger staan en VOOT naar de 750 duikelt voor een seconde of twee.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor mij een beetje een nikszeggend dagje vandaag. MIN doet het gewoon goed, maar WKR haalt het weer omlaag samen met FRAC. Deel van de winst van MIN verkocht en in VOOT gepropt. Gisteravond had ik 0.02 btc meer dan op het moment van typen. Weinig verandering dus in het totaalplaatje.
+1twitter:AltcoinAlerts twitterde op maandag 30-06-2014 om 14:04:17Our Pick of the Week is #VRC. Likely our pick for July. 10-100x+ possible. They are just too far ahead. We like #MIN. No P&D's Solid Devs reageer retweet
Mijn totaalbalans blijft vooralsnog op bittrex ongeveer gelijk, RZR daalt iets, MIN stijgt iets.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:06 schreef roislecxe het volgende:
Begint MIN eindelijk echt naar de maan te gaan?
Hier ook. WKC Daalt, MIN stijgt. VOOT stijgt.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef smiths het volgende:
[..]
Mijn totaalbalans blijft vooralsnog op bittrex ongeveer gelijk, RZR daalt iets, MIN stijgt iets.
VOOT ga ik nog proberen op 1k te kopen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier ook. WKC Daalt, MIN stijgt. VOOT stijgt.
RZR heb ik gekocht op Mintpal.
Ik kreeg een halve order daarstraks gevuld op 915.. gelijk daarna ging het omhoog. Beetje jammerquote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef smiths het volgende:
[..]
VOOT ga ik nog proberen op 1k te kopen.
Jawel denk?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
Hij stond met zijn linkervoet buitenspel, is dat niet genoeg voor volledig buitenspel?
Terug van weggeweest. Vanwaar die afwezigheid?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:23 schreef crashbangboom het volgende:
Post Maxbet the serial poster eigenlijk nog wel eens in deze reeks, of lukt dat niet zo zonder kleurtje?
Het deel dat ik op mintpal gekocht heb, heb ik overgezet naar Bittrex.quote:
Ik ben nooit weggeweest hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 18:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terug van weggeweest. Vanwaar die afwezigheid?
[SC] Cryptocurrencies #375 - To go up or not to go up?quote:
Das wel een dafuq momentjequote:Op maandag 30 juni 2014 18:30 schreef curantis het volgende:
Mijn cleanwater mining opbrengst die ik in een ver verleden bij elkaar geschraapt heb zijn me door een hard fork door de neus geboord
Ojaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:30 schreef curantis het volgende:
Mijn cleanwater mining opbrengst die ik in een ver verleden bij elkaar geschraapt heb zijn me door een hard fork door de neus geboord
Kom maar op met een stijging, daalt nu al een tijdje.twitter:TheRazorCoin twitterde op maandag 30-06-2014 om 18:27:50SMS and ATM(!) development are running smoothly. It's going to be a good week! reageer retweet
Ach.. even gas terugnemen om flatout te gaan en plankgas te geven kan geen kwaadquote:Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef smiths het volgende:
Kom maar op met een stijging, daalt nu al een tijdje.twitter:TheRazorCoin twitterde op maandag 30-06-2014 om 18:27:50SMS and ATM(!) development are running smoothly. It's going to be a good week! reageer retweet
Mja, hij heeft wekenlang zonder problemen in mijn wallet gestaan, tot het laatst ineens allemaal 'unconfirmed' was. Oeps.quote:
Staat al een tijd op Bittrex. Daar wilde ik juist mijn wallet inhoud naar dumpen.quote:
No, ik zie geen verschil in de inhoudsloze slowbagger/pump. Jij wel? Het is nog altijd hype dit, crap dat. Geen diss, gewoon realiteit.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[SC] Cryptocurrencies #375 - To go up or not to go up?
[SC] Cryptocurrencies #382 - The Toto is back
No?
Naja.. das de definitie van een slowchat-topic als een SC nu eenmaal op Fok, dus daar is niks nieuws onder de zonquote:Op maandag 30 juni 2014 18:35 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
No, ik zie geen verschil in de inhoudsloze slowbagger/pump. Jij wel? Het is nog altijd hype dit, crap dat. Geen diss, gewoon realiteit.
Ah, beetje triest dan, met de uitzondering voor Danny.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja.. das de definitie van een slowchat-topic als een SC nu eenmaal op Fok, dus daar is niks nieuws onder de zon
Ik zag jou in een ander topic laatst normaal doen. Dus blijkbaar ben je niet zo achterlijk als je je hier altijd voordoet. Waarom doe je het dan toch altijdquote:Op maandag 30 juni 2014 18:37 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ah, beetje triest dan, met de uitzondering voor Danny.
Stabiliseren. Daarna gaat de BC/VRC oorlog beginnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Relaxedsense het volgende:
Wat denken jullie dat VRC gaan doen?
Fixed denk ikquote:Op maandag 30 juni 2014 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stabiliseren. Daarna gaat de DRK/VRC oorlog beginnen.
Gewoon die dip naar ~43-45k afwachten. Heb ik ook gedaan, kon zelfs op 36k kopen, maar die had ik niet verwachtquote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Relaxedsense het volgende:
[..]
Nu kopen of toch nog even wachten rond de 47k?
Thanks
JIJ noemt mij achterlijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zag jou in een ander topic laatst normaal doen. Dus blijkbaar ben je niet zo achterlijk als je je hier altijd voordoet. Waarom doe je het dan toch altijd
Welke geheimtaal?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef crashbangboom het volgende:
Niemand begrijpt jullie geheimtaal overigens, do not shoot me.
komt goed na je inburgeringscursus, althans dan zou je Nederlands op peil moeten zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welke geheimtaal?Overigens begrijp ik de reguliere AEX-gebrabbel niet
Ja dat noem ik jou ja. Heb je je eigen posts wel eens gelezen of is het toeval dat je een beetje als een dwaas achter het toetsenbord zit te rammen en er komt wel eens een begrijpelijk woord uit? Wat ik kan me haast niet voorstellen dat een normaal iemand een hele avond zo kan lopen zieken, zinloze taal uit kan kramen tegen zichzelf want hij weet heel goed dat hij door iedereen wordt genegeerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
JIJ noemt mij achterlijk?
Kun je ook in een ander topic reageren, zeg maar?
En nee, ik ben niet zo achterlijk als sommige ex-M's me probeerden kalt te stellen.
En al helemaal niet in een onzinnige SlowChat. Zonde dat die quotes niet zonder beoordeling gedropt kunnen worden
Ik zou daar een beetje mee oppassen dat getrolquote:Op maandag 30 juni 2014 19:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat noem ik jou ja. Heb je je eigen posts wel eens gelezen of is het toeval dat je een beetje als een dwaas achter het toetsenbord zit en er komt wel eens een begrijpelijk woord uit? Wat ik kan me haast niet voorstellen dat een normaal iemand een hele avond zo kan lopen zieken, zinloze taal uit kan kramen tegen zichzelf want hij weet heel goed dat hij door iedereen wordt genegeerd.
En als je dat 5 uur kan volhouden met jezelf, ben je op z'n minst een beetje 'anders'
Neuh, dat was het enige dat ik even aan je kwijt wildequote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik zou daar een beetje mee oppassen dat getrol
Kun je in dit wel serieuze forum aangeven waar ik precies troll of niet serieus ben.
We are are not in kansas anymore (met de groeten aan toto).
Dus op fora moet men naar gelang de etiquette perfect ABN typen hmm? Justem. Die laatste zin kan ik ook aan jou tegenwerpen want wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
komt goed na je inburgeringscursus, althans dan zou je Nederlands op peil moeten zijn.
/ja hoi, probeer eens wat posts terug te lezen, wie hou je voor je gek?
Ow ja sorry, dit is het bitcoin knuffel topic ipv het bitcoin trap er niet in topic.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Neuh, dat was het enige dat ik even aan je kwijt wildeIk ga weer op de negeermodus. je komt toch alleen maar lastig doen.
Have fun met jezelf en hopelijk heb ik je blij gemaakt door een keer te happen.
Nee, hoor, maar je duidt aan dat je ABN prima begrijpt, dus ook de taal die men in AEX bezigt. Ook al past dat niet . Dus meeballen in dit forum, en niet verstoppen, imho. Dan komt dat helemaal goed, en is er voor elke opinie ruimte - met open vizier.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus op fora moet men naar gelang de etiquette perfect ABN typen hmm? Justem. Die laatste zin kan ik ook aan jou tegenwerpen want wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
Meeste mensen gaan op hun plaat, he, want voor elke pumper die winst behaalt is er legio die geld schuift. Offtopic geen punt, overigens, daarom is het slow onzin chat.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:13 schreef smiths het volgende:
Crashbangboom, vanwaar deze haat aan bitcoins/altcoins en het gepraat erover.
Ik heb jou tijden terug zien posten in de BIT-section, nu ben je weer terug om te bashen.
Waarom eigenlijk?
Laat de mensen hier gewoon over de hypes/pumps/dumps/innovaties van bepaalde coins praten, is toch niets mis mee? Fokkers/lurkers hebben wel profijt aan sommige info die hier wordt verstrekt. Het is niet al te lastig om met bitcoins winst te maken. Dat moet ook jij wel hebben gelezen als je toch door deze topics heen neus.
Uiteraard word er ook veel offtopic gepraat in deze SC, maar dat is een kleinigheidje aangezien het een SC is.
Mijn buy-restje stond nog steeds op 925. Lucky me...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:17 schreef smiths het volgende:
Net wat VOOT kunnen bemachtigen tijdens dat dumpje van iemand.
Ben benieuwd hoever VOOT het gaat schoppen komende week.
http://www.cryptoarticles(...)ping-vootmarket-soon
So lucky.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn buy-restje stond nog steeds op 925. Lucky me...
Nee ik vroeg me af waarom ik elke keer genoemd word hierquote:Op maandag 30 juni 2014 19:22 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Verklaar uw FOK!helden status nader?
Dat was mijn vraag ook,. toch?:)quote:Op maandag 30 juni 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af waarom ik elke keer genoemd word hier
Je staat in de TTquote:Op maandag 30 juni 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af waarom ik elke keer genoemd word hier
Tuurlijk gaan mensen op hun plaat, wie niet? Door vallen leer je op te staan. Das echt niet inherent aan cryptocurrency handel, ook bij normale AEX handel kan je op je plaat gaan. Ook daar geld: voor ieder die winst pakt blijft iemand achter met verlies. Potato potato, beide zijn net zo goed niet anders dan een casino, tis gokkapitaal. Maar omdat cryptocurrency zich nog in een vroeg stadium bevind is het nu meer pionieren dan bij het aloude AEX systeem. Kans op meer winst, maar ook kans op meer verlies.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:16 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Meeste mensen gaan op hun plaat, he, want voor elke pumper die winst behaalt is er legio die geld schuift.
Mooi gezegd.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan mensen op hun plaat, wie niet? Van vallen leer je op te staan. Das echt niet inherent aan cryptocurrency handel, ook bij normale AEX handel kan je op je plaat gaan. Ook daar geld: voor ieder die winst pakt blijft iemand achter met verlies. Potato potato, beide zijn net zo goed niet anders dan een casino, tis gokkapitaal. Maar omdat cryptocurrency zich nog in een vroeg stadium bevind is het nu meer pionieren dan bij het aloude AEX systeem. Kans op meer winst, maar ook kans op meer verlies.
En wat is volgens jou dan het eerlijke, echte verhaal? Dat cryptocurrency ala de .com bubbel dadelijk uit elkaar spat? Ondanks die .com bubbel in 2000 is internet echt niet weggegaan of zoiets als online shoppen. Ondanks die bitcoin ATH november vorig jaar is de boel echt niet als een kaartenhuis in elkaar geklapt omdat Karpeles met Mt. Gox en diens schatkist met de noorderzon vertrok. De groei gaat gewoon met horten en stoten, tot de cryptocurrency markt uitkristalliseert. Tis nu pionieren en afwachten welke coin erover blijft uiteindelijk.
Ik had me voorgenomen om je getrol wederom te negeren , maar ik zie nu eens een stuk tekst van je waar je over nagedacht hebt en toch even op reageer omdat je de plank misslaat.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:16 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Meeste mensen gaan op hun plaat, he, want voor elke pumper die winst behaalt is er legio die geld schuift. Offtopic geen punt, overigens, daarom is het slow onzin chat.
Ik denk dat fokkers/lurkers meer profijt hebben met een eerlijk en gewogen verhaal, wat ze zolang niet hebben kunnen horen. Waarom hebben mensen in deze SC daar zoveel moeite mee (vul zelf maar in?)
In deze SC en in dit forum is ruimte voor beide opinies. Welkom op het echte forum.We are truly not in kansas anymore, toto. En ik verzon de TT niet (als ik dat had gedurft was die wel gesniped door een sneue puistekopje )
Rois komt er weer in hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef roislecxe het volgende:
Goed gezegd hierboven allemaal
En ik denk dat MIN naar een nieuwe high wil vanavond nog
Hoe veel procent gewonnen?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat wat?
Frankrijk wint. das 1 goed.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:45 schreef roislecxe het volgende:
Goed gezegd hierboven allemaal
En ik denk dat MIN naar een nieuwe high wil vanavond nog
Ik had niet ingezetquote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe veel procent gewonnen?
Beter is het minder dan 103, anders kon ik beter all-in op Frankrijk
En de finale NL-DLD hoop ikquote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef Joosie200 het volgende:
Gaat een mooie kwart finale worden: FR vs DLD en mooie halve finale: ARG-NED
BEL-NEDquote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef Joosie200 het volgende:
Gaat een mooie kwart finale worden: FR vs DLD en mooie halve finale: ARG-NED
Kan wel, in de finalequote:Op maandag 30 juni 2014 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onmogelijk. Komt door dat kutsysteem.
Las de quote niet goed of er was een ninjaquote:
Eens.. tis allemaal speculatief, eerst maar zien dat NL voorbij Costa Rica komt na het moeizame winnen van Chili en Mexicoquote:
Halve finale is wel degelijk mogelijk hoor: http://nos.nl/wk2014/schema/quote:Op maandag 30 juni 2014 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onmogelijk. Komt door dat kutsysteem.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Halve finale is wel degelijk mogelijk hoor: http://nos.nl/wk2014/schema/
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Las de quote niet goed of er was een ninja
Kan niet in de finale door dat kutsysteem.
Klopt.. de rode duvels zitten in 'ons' speelhelftquote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Halve finale is wel degelijk mogelijk hoor: http://nos.nl/wk2014/schema/
Even achter elkaar de buren uit het toernooi werken om zelf het WK te winnen is dus mogelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt.. de rode duvels zitten in 'ons' speelhelft
Dat de duvels Amerika naar huis sturen zie ik nog wel gebeuren, maar dat de duvels Messi naar huis sturen?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even achter elkaar de buren uit het toernooi werken om zelf het WK te winnen is dus mogelijk.
Zo sterk vind ik FC Messi ook niet hoor... die hadden ook nog moeite met Nigeria.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat de duvels Amerika naar huis sturen zie ik nog wel gebeuren, maar dat de duvels Messi naar huis sturen?In hun dromen, zou echt een prestatie van jewelste zijn
Hele dikke kans ja. Dat ziet de fifa veel liever natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens.. tis allemaal speculatief, eerst maar zien dat NL voorbij Costa Rica komt na het moeizame winnen van Chili en MexicoMaar DLD-Brazilië gaat ook een leuke halve finale worden, bijna gelijk aan NED-Argentinië
Zul je zien dat het ipv DLD-NED gewoon Brazilië-Argentinië gaat zijn. Geen Europees feestje maar Zuid-Amerikaans feestje in het thuisland
Me dunkt dat je inherent het onderscheid aanduidt tussen 'normale AEX handel' en cryptocurrency. Waarbij 'AEX handel' nauwelijks inherent is aan het 'AEX forum'.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan mensen op hun plaat, wie niet? Door vallen leer je op te staan. Das echt niet inherent aan cryptocurrency handel, ook bij normale AEX handel kan je op je plaat gaan. Ook daar geld: voor ieder die winst pakt blijft iemand achter met verlies. Potato potato, beide zijn net zo goed niet anders dan een casino, tis gokkapitaal. Maar omdat cryptocurrency zich nog in een vroeg stadium bevind is het nu meer pionieren dan bij het aloude AEX systeem. Kans op meer winst, maar ook kans op meer verlies.
En wat is volgens jou dan het eerlijke, echte verhaal? Dat cryptocurrency ala de .com bubbel dadelijk uit elkaar spat? Ondanks die .com bubbel in 2000 is internet echt niet weggegaan of zoiets als online shoppen. Ondanks die bitcoin ATH november vorig jaar is de boel echt niet als een kaartenhuis in elkaar geklapt omdat Karpeles met Mt. Gox en diens schatkist met de noorderzon vertrok. De groei gaat gewoon met horten en stoten, tot de cryptocurrency markt uitkristalliseert. Tis nu pionieren en afwachten welke coin erover blijft uiteindelijk.
Zeg, die TT lokt dit uit. TR gemacht door TTquote:Op maandag 30 juni 2014 20:02 schreef roislecxe het volgende:
is dit het nieuwe voetbaltopic ofzo? TR gemacht voor jullie allemaal inclusief mezelf.
Het is gewoon allemaal de schuld van Toto. ban aangevraagd voor Toto.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg, die TT lokt dit uit. TR gemacht door TT
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal de schuld van Toto. ban aangevraagd voor Toto.
ander subforum heer, doe normaal of tief op.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal de schuld van Toto. ban aangevraagd voor Toto.
doe maar ofzoquote:Op maandag 30 juni 2014 20:13 schreef roislecxe het volgende:
Zou die buywall blijven staan bij MIN... Anders verkoop ik liever en koop goedkoper terug
Hoop dat ie blijft staan en 'oh nom nom nom' stijl opgevroten gaat worden. Ergo nu verkopen en goedkoper terugkopen gaat je nu niet meer lukken ben ik bangquote:Op maandag 30 juni 2014 20:13 schreef roislecxe het volgende:
Zou die buywall blijven staan bij MIN... Anders verkoop ik liever en koop goedkoper terug
Hij wordt al opgegeten. gaat harder dan ik dacht.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoop dat ie blijft staan en 'oh nom nom nom' stijl opgevroten gaat worden. Ergo nu verkopen en goedkoper terugkopen gaat je nu niet meer lukken ben ik bang
In before satoshi ninja'squote:Op maandag 30 juni 2014 20:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij wordt al opgegeten. gaat harder dan ik dacht.
Rois, je VOOT buy is erdoor denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij wordt al opgegeten. gaat harder dan ik dacht.
Blijf gewoon hierquote:Op maandag 30 juni 2014 20:32 schreef roislecxe het volgende:
Ziet er goed uit Katje![]()
Nog ruim 2 weken de tijd
En ik ga ff een film kijken nu. Bij terugkomt staat MIN over de 4k
En ik danquote:Op maandag 30 juni 2014 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijf gewoon hier
Het is zo saai hier zonder jou.
Ben benieuwd wat de gemiddelde geboden prijs is van alle blokken.twitter:barrysilbert twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:25:42Announcement: The SecondMarket / Bitcoin Investment Trust bidding syndicate for the US Marshals bitcoin auction was outbid on all blocks reageer retweet
Ik hoop op 680 of hoger, dumpen na een positief bericht aan het einde van de veiling zou best lame wezenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef smiths het volgende:
Ben benieuwd wat de gemiddelde geboden prijs is van alle blokken.twitter:barrysilbert twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:25:42Announcement: The SecondMarket / Bitcoin Investment Trust bidding syndicate for the US Marshals bitcoin auction was outbid on all blocks reageer retweet
Btc nu op 636 op btc-e
Eind van de week weer ~680 of toch een dump als de veilingsprijs erg nadelig uitpakt.
Ik kan er een maken voor BCquote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Katje, waarom was je niet zo creatief om hiermee te komen?
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Katje, waarom was je niet zo creatief om hiermee te komen?
twitter:barrysilbert twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:25:42Announcement: The SecondMarket / Bitcoin Investment Trust bidding syndicate for the US Marshals bitcoin auction was outbid on all blocks reageer retweet
Goed nieuws toch? Aangenomen dat de winner een outsider is die nu in BTC staptquote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:barrysilbert twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:25:42Announcement: The SecondMarket / Bitcoin Investment Trust bidding syndicate for the US Marshals bitcoin auction was outbid on all blocks reageer retweet
![]()
![]()
En dan niet vermelden hoe hoog die bid was![]()
Ja, ik ga ervan uit dat SecondMarket een heel goed bod heeft gedaan omdat ze lange termijn investeren en al veel coins bezitten (was een win-win voor hen om hoog in te zetten). Ben nu wel erg benieuwd naar de winnende bids.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goed nieuws toch? Aangenomen dat de winner een outsider is die nu in BTC stapt
Heb ik weer...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Katje stop de BTC raket eens in de OP als je wil
Net boven Doge die te laat komt natuurlijk en gooi dan die Quake/Doom creatures op de maan eruitquote:Op maandag 30 juni 2014 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik weer...
Plekje in gedachten? Welke moet weg?
Die quote van mij onderaan van 24 april kan ook wel weg, is inmiddels wel outdated.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik weer...
Veel, OP is onnodig langquote:Op maandag 30 juni 2014 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik weer...
En als we nu met spoilers werken? Vragen open staan > antwoord in spoiler. Maakt de OP wel overzichterlijkquote:
Nah...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
dacht dat je crashbangbooms nieuwe vriendje was.
Had dus wel gekund voor de zoveelste keerquote:Op maandag 30 juni 2014 20:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoop dat ie blijft staan en 'oh nom nom nom' stijl opgevroten gaat worden. Ergo nu verkopen en goedkoper terugkopen gaat je nu niet meer lukken ben ik bang
Mja.. pieken op 34, maar zakte ie dan veel terug? Niet echt toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had dus wel gekund voor de zoveelste keer
Hij blijft pieken op 34.
Ik zou je best willen helpen, maar ik kan nog net een app installeren op mn foon, dan houdt het toch ver opquote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
morgen weer verder. dan ga ik wat codewerk doen. suggesties zijn welkom.
5x op 34 verkopen en 31 inkopen, mwa...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. pieken op 34, maar zakte ie dan veel terug? Niet echt toch?
Dan zou ik zeggen: volg je lef eensquote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
5x op 34 verkopen en 31 inkopen, mwa...
Edit: 3003 staat ie nu zelfs en daar gaat ie nog wel onder.
Volgende stap omhoog ga ik het doen. En zelfs al lukt het 2x en de 3e keer moet je iets hoger erin, dan heb je nog winst in aantal coins denk.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: volg je lef eens
http://www.professorbitcorn.com/
Prof. Doom heeft gezegd
Alle hulp die ik nodig heb is feedback en suggestiesquote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou je best willen helpen, maar ik kan nog net een app installeren op mn foon, dan houdt het toch ver op
Ik denk dat de hulp die jij nodig hebt is een zweep om het wat vlotter af te krijgen. Maar wie ben ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle hulp die ik nodig heb is feedback en suggesties
Dankzij jou ben ik weer bezigquote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik denk dat de hulp die jij nodig hebt is een zweep om het wat vlotter af te krijgen. Maar wie ben ik.
Als ik op 0.75 sta mag dat. Zo niet, dan minstens 2000quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef roislecxe het volgende:
Als BTC nou even op 1200 staat ofzo als ik op vakantie wil ervan zou dat mooi zijn. Wie pumpt BTC tegen die tijd ff 500 punten omhoog?
Op die printscreen?quote:
Je hoeft geen verstand ervan te hebbenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op die printscreen?
Een buy en sellding heb je al. Ik heb geen idee, er zijn vast mensen met meer verstand ervan dan ik
Geschiedenis van de laatste X trades ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft geen verstand ervan te hebben
Niet per se op de screenshot, maar ook functies die je graag wilt zien.
Nu heb ik slechts:
- Koers per coin
- Traden
Staat in de laatste screenshot. Goed kijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geschiedenis van de laatste X trades ofzo?
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Relaxedsense het volgende:
[..]
Nu kopen of toch nog even wachten rond de 47k?
Thanks
Dip afgewacht?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon die dip naar ~43-45k afwachten. Heb ik ook gedaan, kon zelfs op 36k kopen, maar die had ik niet verwacht
FOK!en zult uquote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
Ik was even mn ruzzlescore aan het opvijzelen
Welke minuut?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
Duitsland doet een Duitland extra extra laat lol
Op zn Duits hequote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
Duitsland doet een Duitland extra extra laat lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |