Da's rosbief toch?quote:
Yeah, maar het plaatje uit de vorige OP paste ook niet bij de TTquote:
Ik ookquote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het echt oprecht leuk en grappig van Dirk dus..
Werken daar alleen maar homo's?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:51 schreef Renesite het volgende:
Collega eet regelmatig broodje beenham.
Wij noemen het broodje flamoes. Of Broodje schaamlip.
Denk aan je lijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Als ik een broodje frikadel eet noemt iedereen t ook broodje piemel! Haha haha ha.. ha.. haHumor is relatief en persoonlijk.
I was being sarcastic!quote:
Ik had gehoopt dat hetero's weten dat die beenhamvergelijking niet helemaal opgaatquote:Op maandag 30 juni 2014 14:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een homo zou denk ik niet snel het hebben over een flamoes.
Stel je voor dat je dan thuis komt als vader van drie gillende kinderen die na een slapeloze nacht moe en overwerkt thuiskomt. En dat die kinderen (want vakantie) dan meteen aan je kop gaan zeuren met papapapapapappaapapapappapapapappapapapappapapapappapaaaaawaaromluisterjenietpapa.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:25 schreef Renesite het volgende:
112 mailtjes weer afgewerkt vandaag. Iedereen moet goddomme z'n bek houden![]()
!
Vooral na een slapeloosheids-nachtje![]()
We moeten medelijden hebben met die hetero'squote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dan thuis komt als vader van drie gillende kinderen die na een slapeloze nacht moe en overwerkt thuiskomt. En dat die kinderen (want vakantie) dan meteen aan je kop gaan zeuren met papapapapapappaapapapappapapapappapapapappapapapappapaaaaawaaromluisterjenietpapa.
En dat ze dan op zondagochtend, in plaats van je uit te laten slapen, al om vijf uur 's ochtends aan je bed staan, omdat er een legoblokje kwijt is. Of zoiets.
Ik troost ze vaak.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
We moeten medelijden hebben met die hetero's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |