SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
En hier weer verderEr staat nog een vraag voor u open!!
Was ff zoeken maar ik zie hetquote:Op maandag 30 juni 2014 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
gedichtje van inso_ beetje aangepast!
Top!quote:Op maandag 30 juni 2014 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
gedichtje van inso_ beetje aangepast!
true maar veel VBL users kwamen hier pas toen Ajacied4lf belande en tegenwoordig ook voor uit de GC, btw lavje enig idee hoe ik dat plaatje beetje kan minimaliseren, vond m we BNW waardig maar is beetje groot.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Was ff zoeken maar ik zie hetvoor mij wel het 1ste kamp hoor
![]()
Ik moet ff een gif editor hebben, liefst online. Die ik net vond verneukt het hele plaatje
Meh, had al iets beters gevonden maar het bestandje blijft te groot in bytesquote:Op maandag 30 juni 2014 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
true maar veel VBL users kwamen hier pas toen Ajacied4lf belande en tegenwoordig ook voor uit de GC, btw lavje enig idee hoe ik dat plaatje beetje kan minimaliseren, vond m we BNW waardig maar is beetje groot.
en er zijn wel wat gif editors div gewoon ff googlen gif editor online op google.com
Ze waren er al eerder hoor, na een plaatje wat ik in een spoiler plaatste. En toen zijn ze blijven hangen. En af en toe komen ze nog chillen hier. En sommigen posten nog steeds mee. Tof.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
true maar veel VBL users kwamen hier pas toen Ajacied4lf belande en tegenwoordig ook voor uit de GC, btw lavje enig idee hoe ik dat plaatje beetje kan minimaliseren, vond m we BNW waardig maar is beetje groot.
en er zijn wel wat gif editors div gewoon ff googlen gif editor online op google.com
ja ken het, gewoon even ander plaatje zoeken!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Meh, had al iets beters gevonden maar het bestandje blijft te groot in bytes
Ja maar.. nouuuquote:Op maandag 30 juni 2014 13:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja ken het, gewoon even ander plaatje zoeken!
Een held? Een standbeeld?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Untermenschlich het volgende:
Deze man, deze man is .. held, wat een held. Voor zulke mensen moesten we standbeelden bouwen.
(ik sta nu op de watch list)
Zeker. Vind je niet?quote:
Een held door andermans spullen te slopen?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Zeker. Vind je niet?
Hij voert gewoon uit wat miljoenen dagelijks denken. Hij ging gewoon die grens over. Erg veel respect voor. Zou het zelf niet doen, daar niet van.
Ja. Reuzeheld.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een held door andermans spullen te slopen?
ok, waar woon je kom ik even met een groepje een feestje bouwen in jou huis
en IK KAN FEESTJES BOUWEN!!!!
Ok geef me je adres maar, maakt niet uit of je huis groot genoeg is voor 200 man we maken het wel passendquote:
Kan niet, is niet mijn huis, anders had ik het gegeven sowieso, kun je lachenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok geef me je adres maar, maakt niet uit of je huis groot genoeg is voor 200 man we maken het wel passend
Is daar goeie versie van uit Div?quote:
Ej dat intereseerd jou toch niet, spullen slopen staat gelijk aan HELD dus wat maakt het nu uit of het wel of niet jou huis is!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:48 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Kan niet, is niet mijn huis, anders had ik het gegeven sowieso, kun je lachen
Jaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is daar goeie versie van uit Div?
oh en heb nieuwe avatar!
mooi ff downe, leuk voor de dreumesquote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Javolledige bluray is beschkbaar
Nice one trouwens
Hehe lag het maar zo simpel. Bovendien hoef IK geen held te worden. Hij is een held dat sowieso.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is daar goeie versie van uit Div?
oh en heb nieuwe avatar!
[..]
Ej dat intereseerd jou toch niet, spullen slopen staat gelijk aan HELD dus wat maakt het nu uit of het wel of niet jou huis is!
Oke, laat ik het zo stellen ik gooi je pc aan stukken gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hehe lag het maar zo simpel. Bovendien hoef IK geen held te worden. Hij is een held dat sowieso.
Nee toch niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke, laat ik het zo stellen ik gooi je pc aan stukken gewoon omdat het kan.
of een ander iets wat jou dierbaar is, dan moet je niet gaan jammeren want in jou ogen is die gene dus gewoon een held?
en ja het ligt zo simpel DM even je adres en we komen dat huis waar jij komt even verbouwen, waarom .... omdat het kan, zo simpel is dat!
Oke, ik heb een hekel aan sommige regels in de stad, dus sloop ik de spullen van de buurman..quote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee toch niet.
Die man had een dispuut met de stad. Hij voelde zich belazerd, en terecht als ik het zo bekijk. Verder was hij waarschijnlijk depressief en levensmoe en besloot er met een knaller een einde aan te maken.
Bovendien moet je niet van die praatjes maken. Al gaf ik je mijn adres zou je niets doen want je weet de gevolgen en die wil je niet dragen. Daarom is hij dus een held. Hij ging de grens over wetend wat de gevolgen zouden zijn en hij droeg ze.
En als jij mijn pc zou stuk gooien zou je geen held zijn want je intenties zijn valselijk. Je wilt immers slechts iets tegenover mij bewijzen.
Nee maar hij sloopte alleen dat van de mensen met wie het dispuut had. (van mij had ie ook de hele stad mogen slopen daar niet van, dat was misschien nog heldhaftiger geweest) dus als jij zodanig zou gaan slopen dat je echt een onoverbrugbare grens oversteekt, tuurlijk dan noem ik je gerust een heldquote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke, ik heb een hekel aan sommige regels in de stad, dus sloop ik de spullen van de buurman..
Dat vind jij dus normaal?
En hoe weet jij dat ik dat niet doe?
ik geloof dat je niet helemaal beseft tegen wie je het hier hebt geloof ik
wie wil het m even uitleggen
Zou je niet voor de Nokia Lumia 626 gaan? Lijkt mij veeeel betere keuze...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of de Nokia Lumia 720SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik wil niet stoer doen, ik geef alleen aan dat een stad bepaalde wetten heeft en soms zitten die krom in elkaar, maar dat geeft je niet het recht om even met je buldozer over het huis te denderen van een ambtenaar omdat hij zich aan die regels houd!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee maar hij sloopte alleen dat van de mensen met wie het dispuut had. (van mij had ie ook de hele stad mogen slopen daar niet van, dat was misschien nog heldhaftiger geweest) dus als jij zodanig zou gaan slopen dat je echt een onoverbrugbare grens oversteekt, tuurlijk dan noem ik je gerust een held
en zit je nou stoer te doen? wat jammerlijk
De ene zijn held is de ander zijn crimineel?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik wil niet stoer doen, ik geef alleen aan dat een stad bepaalde wetten heeft en soms zitten die krom in elkaar, maar dat geeft je niet het recht om even met je buldozer over het huis te denderen van een ambtenaar omdat hij zich aan die regels houd!
Ik geef aan ik ben het niet met je eens dus hebben we een dispuut dus kom ik er ook aan met een buldozer, want dat vind je normaal?
deze man had beter een advocaat in de arm kunnen nemen, wat gebeurt er niet alleen zijn zijn problemen niet de wereld uit plus hij mag lange tijd de bak in, ben je dan een held, nee niet echt je bent dan gewoon een dombo en je hebt er nog meer problemen bij ook.
Niet de bak. Hij is dood, zichzelf door de kop geschoten. Hij had vooraf al besloten dat die actie zijn laatste zou zijn. Dat werd achteraf door de politie enzo begrepen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik wil niet stoer doen, ik geef alleen aan dat een stad bepaalde wetten heeft en soms zitten die krom in elkaar, maar dat geeft je niet het recht om even met je buldozer over het huis te denderen van een ambtenaar omdat hij zich aan die regels houd!
Ik geef aan ik ben het niet met je eens dus hebben we een dispuut dus kom ik er ook aan met een buldozer, want dat vind je normaal?
deze man had beter een advocaat in de arm kunnen nemen, wat gebeurt er niet alleen zijn zijn problemen niet de wereld uit plus hij mag lange tijd de bak in, ben je dan een held, nee niet echt je bent dan gewoon een dombo en je hebt er nog meer problemen bij ook.
Sowieso ja, onontkoombaar toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De ene zijn held is de ander zijn crimineel?
Dan heeft hij gewoon de verkeerde baan gekozen, dit vind ik gewoon een debiele actie had wapens aan boord omdat hem onrecht is aangedaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Niet de bak. Hij is dood, zichzelf door de kop geschoten. Hij had vooraf al besloten dat die actie zijn laatste zou zijn. Dat werd begrepen omdat er geen uitweg was.
Recht recht, wie heeft het over recht? Ik heb het over een mens, een ziel, die zo'n krankzinnige wanhoopsdaad heeft uitgevoerd. Leef je in hem in.
Natuurlijk is zijn daad dom,- edit -, daarom zou ik het niet doen. Maar zie de tragiek erachter. Hoe een mensenleven verwoest is geraakt. Ja ik kan dit nu niet meer goed ter woorden brengen. Maar echt, mijn hart gaat naar hem uit. Op verschillende niveaus. Omdat ik dus zijn lijdensweg voor me zie. Maar ook omdat het zo ontzettend gedurfd is. Nee erom lachen kan ik het zeker. Moet ook lijkt me. Heerlijk gewoon overal met de bulldozer overheen. Het is niets! Materiaal!
Ja en Nee, deze mongool zat in een omgebouwde buldozer met een lading wapens aan boord, gewoon een geschifte malloot die terror wou zaaien maakt hem niet uit tegen wie, dat noem ik geen held, dat is het zelfde als Breivik een held noemen doordat hij bijna 100 man heeft omzeep geholpen omdat hij tegen moslims is, terwijl die mensen er geen zak mee te maken hadden met zijn probleem!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De ene zijn held is de ander zijn crimineel?
Ach er is niemand gestorven hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dan heeft hij gewoon de verkeerde baan gekozen, dit vind ik gewoon een debiele actie had wapens aan boord omdat hem onrecht is aangedaan.
Dus moet hij dat maar uitbuiten bij anderen, veel mensen zijn het slachtoffer geworden van deze maloot!
Ik heb 10 jaar niet fatsoenlijk kunnen lopen doordat ik een verbrijzelde knie en enkel had mijn voetbal en survival run Carrière was voorbij, ja ik was boos maar ik ga dan niet met een buldozer naar de persoon heen die mij dat geflikt heeft!
Breivik? Welnee. Dat vind ik geen held. Maar er zullen mensen zijn die hem wel een held vinden.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en Nee, deze mongool zat in een omgebouwde buldozer met een lading wapens aan boord, gewoon een geschifte malloot die terror wou zaaien maakt hem niet uit tegen wie, dat noem ik geen held, dat is het zelfde als Breivik een held noemen doordat hij bijna 100 man heeft omzeep geholpen omdat hij tegen moslims is, terwijl die mensen er geen zak mee te maken hadden met zijn probleem!
Ah... dan stem ik idd ook voor de crimineel optie.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en Nee, deze mongool zat in een omgebouwde buldozer met een lading wapens aan boord, gewoon een geschifte malloot die terror wou zaaien maakt hem niet uit tegen wie, dat noem ik geen held, dat is het zelfde als Breivik een held noemen doordat hij bijna 100 man heeft omzeep geholpen omdat hij tegen moslims is, terwijl die mensen er geen zak mee te maken hadden met zijn probleem!
Jawel die sukkel zelf dat had ik eerst niet gehoord, maar meneer heeft wel veel schade veroorzaakt en anderen in de problemen gebracht, en gelukkig dat er geen onschuldige mensen omgekomen zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ach er is niemand gestorven hoor.
En wat schiet je in de verdediging zeg?Hoe snel voelen sommigen zich wel aangesproken/bedreigd door de acties van anderen.
Hij is dood ja. Had ik al aantal keer gezegd. Maar dat is niet wat jij bedoelde met de slachtoffers die hij gemaakt had.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jawel die sukkel zelf dat had ik eerst niet gehoord, maar meneer heeft wel veel schade veroorzaakt en anderen in de problemen gebracht, en gelukkig dat er geen onschuldige mensen omgekomen zijn.
Ik noem dat geen helden!
Gisteren nog zoals gewoonlijk hebben de voetbalfans hier een rare neiging om een rondtonde te bezetten en feest te vieren, leuk en geen problemen mee.
Waar ik wel een probleem mee had is dat ze een duitse auto gingen slopen die bij die rondtonde aankwam.
Waarom deden ze dat? jah feest!
en ja heb zelf een lidteken op mijn hoofd omdat een mongool een keer een drankje geweigerd werd in een disco, hij vond het schijnbaar normaal om een fles kapot te slaan en mensen in het gezicht en armen te snijden!
Stel voor je buurman heeft een probleem met de gemeente, hij blaast zijn huis op en de helft van het huis waar jij in woont en beschadigt 10 andere woningen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:01 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hij is dood ja. Had ik al gezegd. Maar dat is niet wat jij bedoelde met de slachtoffers die hij gemaakt had.
En als jij niet kunt differentiëren tussen hem en een bende meelopers dan word dit een lastig gesprek vrees ik.
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stel voor je buurman heeft een probleem met de gemeente, hij blaast zijn huis op en de helft van het huis waar jij in woont en beschadigt 10 andere woningen.
Jah ik snap m wel, en ja hij is een held en tja dan slaap ik maar in de openlucht want ik geef hem groot gelijk waarom hij dat doet!
Tja het is altijd lastig oordelen met speculatieve scenario's. Het zou kunnen dat ik hem als held bestempel. Het zou ook kunnen van niet..quote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stel voor je buurman heeft een probleem met de gemeente, hij blaast zijn huis op en de helft van het huis waar jij in woont en beschadigt 10 andere woningen.
Jah ik snap m wel, en ja hij is een held en tja dan slaap ik maar in de openlucht want ik geef hem groot gelijk waarom hij dat doet!
Er ligt nog een heel groot gebied tussen iemands daden begrijpen en een standbeeld voor hem oprichten.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:01 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hij is dood ja. Had ik al aantal keer gezegd. Maar dat is niet wat jij bedoelde met de slachtoffers die hij gemaakt had.
En als jij niet kunt differentiëren tussen hem en een bende meelopers dan word dit een lastig gesprek vrees ik.
Jammer van dat lidteken, überhaupt dat hele moment dat je hebt moeten meemaken. Maar toch zie ik een wereld van verschil.
Waarschijnlijk handelde die man in een staat van agressieve dronkenschap, verstandsverbijstering. Dat gebeurt constant. Dat is niet vergelijkbaar met de zorgvuldige voorbereiding, de originele uitvoer, en de dramatische afloop van hem(die bulldozer man)
Maar dat doet het dus wel als het jou overkomt.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
[..]
Tja het is altijd lastig oordelen met speculatieve scenario's. Het zou kunnen dat ik hem als held bestempel. Het zou ook kunnen van niet..
Dat iets mij persoonlijk zou betrekken zou natuurlijk niet uit moeten maken. Anders ben ik hypocriet.
Klopt. Maar ik zie liever standbeelden van die man dan van Stalin, Napoleon of George Bushquote:Op maandag 30 juni 2014 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er ligt nog een heel groot gebied tussen iemands daden begrijpen en een standbeeld voor hem oprichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is nou de massamoordenaar dan? Bush of hij. En wie krijgt in deze wereld standbeelden? Alles staat op zijn kop.
Ik hoop van nietquote:Op maandag 30 juni 2014 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat doet het dus wel als het jou overkomt.
Stel je woonde in de VS en jou pa werkte voor de gemeente en hij reed dus ook over jou huis!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
[..]
Tja het is altijd lastig oordelen met speculatieve scenario's. Het zou kunnen dat ik hem als held bestempel. Het zou ook kunnen van niet..
Dat iets mij persoonlijk zou betrekken zou natuurlijk niet uit moeten maken. Anders ben ik hypocriet.
Je vraagt eigenlijk of ik net zo zou reageren als ik een van de (materiële) slachtoffers was van hem? Natuurlijk. En sterker nog ik zou mij vereerd voelen. Dat is toch al duidelijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stel je woonde in de VS en jou pa werkte voor de gemeente en hij reed dus ook over jou huis!
geef je dan je pa op de flikker daarom?
omdat jij dan geen dak meer boven je hoofd hebt, of geef je de persoon op de flikker die met een buldozer over jou huis rijd?
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:14 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Je vraagt eigenlijk of ik net zo zou reageren als ik een van (materiële) slachtoffers was van hem? Natuurlijk. En sterker nog ik zou mij vereerd voelen.
oke geef me je adres dan even ik heb een probleem met het bedrijf van je pa of waar je pa voor werkt dan kom ik er straks even aan met een buldozer!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:14 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Je vraagt eigenlijk of ik net zo zou reageren als ik een van de (materiële) slachtoffers was van hem? Natuurlijk. En sterker nog ik zou mij vereerd voelen. Dat is toch al duidelijk?
Hopelijk was ik er dan ook bij aanwezig. Krijg je er gratis een origineel hilarisch spektakel bij ook.
ik zou bijna willen vragen.. zijn de argumenten op?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke geef me je adres dan even ik heb een probleem met het bedrijf van je pa of waar je pa voor werkt dan kom ik er straks even aan met een buldozer!
Kijk, dat is dus exact mijn punt!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:19 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
ik zou bijna willen vragen.. zijn de argumenten op?
Want het spreekt voor zich dat jij hem niet bent en dat ik jou dus nooit zodanig zou kunnen vereren. Temeer omdat ik jouw beweegredenen nu ken, en die zijn vrij kinderlijk, vergeef mijn toon.
Anderzijds zou ik zeker enig respect voor je hebben, omdat je bepaalde klappen gaat krijgen. Want sowieso pakken ze je op. Sowieso gaan ze je dwingen te betalen.[b].. Je praat maar raak jij. Daar ben jij niet klaar voor.
Hoe bedoel je?quote:
oh dan moeten we de jury erbij halen?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
i rest my case, denk gewoon maar na.
Ga je gan hoor, maar geef je eerst even de tijd om het even rustig na te lezen en na te denken over wat je zojuist getypt hebt!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:30 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
oh dan moeten we de jury erbij halen?
Ik kan het toch niet helpen te voelen dat jij gewoon niet zo veel meer toe te voegen hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ga je gan hoor, maar geef je eerst even de tijd om het even rustig na te lezen en na te denken over wat je zojuist getypt hebt!
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:14 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Je vraagt eigenlijk of ik net zo zou reageren als ik een van de (materiële) slachtoffers was van hem? Natuurlijk. En sterker nog ik zou mij vereerd voelen. Dat is toch al duidelijk?
Hopelijk was ik er dan ook bij aanwezig. Krijg je er gratis een origineel hilarisch spektakel bij ook.
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:19 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Anderzijds zou ik zeker enig respect voor je hebben, omdat je bepaalde klappen gaat krijgen. Want sowieso pakken ze je op. Sowieso gaan ze je dwingen te betalen... Je praat maar raak jij. Daar ben jij niet klaar voor.
Ik had het ook iets feestelijker verwacht na gisterenquote:
Ja maar jij bent hem toch niet? Wat haal je je nou in het hoofd. De omstandigheden zijn toch onvergelijkbaar? Jij wilt of beweert dat slechts te willen doen om mij iets te bewijzen...quote:
Schei toch uit zeg. Je verheerlijkt zijn daden gewoon. Niet gezond hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:27 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Vergis je niet. De respect die ik voor je zou hebben zou miniem zijn. Onvergelijkbaar met mijn gevoelens naar hem toe. Ik zou je uiteindelijk een tragisch figuur vinden, met een kinderlijke geest. Zeker je hebt een gedurfde actie begaan en de consequenties gedragen, en daarvoor krijg je mijn prijzen. Maar daar blijft het bij.
Anderzijds. Als je nou zou doorslaan en meteen de hele stad platreed en jezelf door de kop schoot, dan verdien je ook wel een standbeeld.
Het gaat om jou, niet om theguyver.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:38 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja maar jij bent hem toch niet? Wat haal je je nou in het hoofd. De omstandigheden zijn toch onvergelijkbaar? Jij wilt of beweert dat slechts te willen doen om mij iets te bewijzen...
Niet mee eens. Het gaat om ons allebei. Wie zegt dat het niet om hem gaat? Dat is belachelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het gaat om jou, niet om theguyver.
Ik schaam me nergens voor hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schei toch uit zeg. Je verheerlijkt zijn daden gewoon. Niet gezond hoor.
Het gaat in dat voorbeeld om jouw reactie in een hypothetische situatie. Wie daadwerkelijk om die reden jouw huis sloot is irrelevant.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het gaat om ons allebei. Wie zegt dat het niet om hem gaat? Dat is belachelijk.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor hoor.
Nee maar ben ik het niet mee eens dus. De persoon die mijn huis sloopt is juist van belang. Vind ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het gaat in dat voorbeeld om jouw reactie in een hypothetische situatie. Wie daadwerkelijk om die reden jouw huis sloot is irrelevant.
Want? Omdat die in de war is en boos mág hij dat en heb je er begrip voor en vindt hem zelfs een held?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:44 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee maar ben ik het niet mee eens dus. De persoon die mijn huis sloopt is juist van belang. Vind ik.
Precies. Maar de uitvoer moet dan ook ten dele origineel zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want? Omdat die in de war is en boos mág hij dat en heb je er begrip voor en vindt hem zelfs een held?
Zelfs de reden daartoe is irrelevant.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het gaat in dat voorbeeld om jouw reactie in een hypothetische situatie. Wie daadwerkelijk om die reden jouw huis sloopt is irrelevant.
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had het ook iets feestelijker verwacht na gisteren![]()
Nou Scrum, we laten ons de pret niet drukken hoor![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Feestje tijd!
En kusje voor iedereen tijd
Ja hoor. Allemaal een dikke pakkerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Feestje tijd!
Want als iemand anders het om dezelfde reden doet is het opeens niet ok?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:44 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee maar ben ik het niet mee eens dus. De persoon die mijn huis sloopt is juist van belang. Vind ik.
Tja, dat kunnen we niet helpen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:51 schreef Untermenschlich het volgende:
waarom doen jullie toch altijd zo nichterig hier? Ik snap daar geen zak van
Nee natuurlijk niet. Dan is het goed. Maar het ging om guyver die mijn adres wou om met een bulldozer langs te komen, los van het feit dat hij dat nooit zou durven, zou ik zelfs als hij kwam hem geen held vinden, niet zoals hem (bulldozer man). Omdat zijn motieven gemaakter zouden zijn. Er zit geen lijdensweg achter zoals bij hem. Dit klinkt allemaal vreemd zo. Maar goed. Dit s dus hypothetisch, dus ik weet niet hoe het scenario zou uitpakken, het zou maar zo kunnen dat ik wel een held ga vinden..quote:Op maandag 30 juni 2014 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want als iemand anders het om dezelfde reden doet is het opeens niet ok?
Zoals hierboven al geschreven, dat het theguyver was in dat voorbeeld was compleet irrelevant.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:52 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dan is het goed. Maar het ging om guyver die mijn adres wou om met een bulldozer langs te komen, los van het feit dat hij dat nooit zou durven, zou ik zelfs als hij kwam hem geen held vinden, niet zoals hem (bulldozer man)
dat zeg jij,quote:Op maandag 30 juni 2014 15:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals hierboven al geschreven, dat het theguyver was in dat voorbeeld was compleet irrelevant.
Guyver gaat zelfs nog verder, en zegt dat de reden zelf ook irrelevant isquote:
klopt dat zegt hij naderhand, maar dan kun je niet opmaken uit zijn eerdere reacties, toen hij vroeg om mijn adres om langs te komenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Guyver gaat zelfs nog verder, en zegt dat de reden zelf ook irrelevant isBeter lezen jongen.
Dat was mij wel redelijk duidelijk...quote:Op maandag 30 juni 2014 16:05 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
klopt dat zegt hij naderhand, maar dan kun je niet opmaken uit zijn eerdere reacties, toen hij vroeg om mijn adres om langs te komen
Ok. Nou ja. Wattan nog?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat was mij wel redelijk duidelijk...
Volgens volg je het allemaal niet zo goed. Het ging erom of ik hem dan ook een held zou vinden. Nou waarschijnlijk niet nee, waarom heb ik al uitgelegd.quote:oke geef me je adres dan even ik heb een probleem met het bedrijf van je pa of waar je pa voor werkt dan kom ik er straks even aan met een buldozer!
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:51 schreef Untermenschlich het volgende:
Veel plezier ermee zou ik zeggenquote:
Ok. Je voelt je aangesproken. Misschien ben je wel echt nicht?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man man man, wat ben jij een zielig gefrustreerd ventje
Tja. Waarom niet. Maar je bewijst de bulldozer man te weinig eer. Die was juist aardig bij zijn verstand. 1.5 jaar heeft hij zich rustig voorbereid om dat ding te maken.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Veel plezier ermee zou ik zeggenVooral vriendelijk lachen naar de man die met een tank (origineel genoeg?) jouw huis (fuck it, de hele straat!) op komt blazen omdat hij mentaal instabiel is en voor de zoveelste keer af is gewezen.
Wat is er dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:51 schreef Untermenschlich het volgende:
Untermenschlich verwart vriendelijkheid, gezelligheid, grappen en samen lol maken met nichterigheid.quote:
ach zo.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Untermenschlich verwart vriendelijkheid, gezelligheid, grappen en samen lol maken met nichterigheid.
Ik zou toch wel een beetje upset zijn als een tank op mijn huis begint te schietenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:15 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Tja. Waarom niet. Maar je bewijst de bulldozer man te weinig eer. Die was juist aardig bij zijn verstand. 1.5 jaar heeft hij zich rustig voorbereid om dat ding te maken.
Untermenschlich gaat met een roos tussen zijn tanden voor die tank liggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zou toch wel een beetje upset zijn als een tank op mijn huis begint te schietenLijkt me een volledig normale reactie.
quote:
Nou ja, ik vind dit (hierboven) echt - edit - hoor. En dat gaat continue maar zoquote:Op maandag 30 juni 2014 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Feestje tijd!
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:21 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik vind dit (hierboven) echt - edit - hoor. En dat gaat continue maar zo
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Untermenschlich gaat met een roos tussen zijn tanden voor die tank liggen.
Toch vreemd hoe je je zo fixeert op wat het met jou zou doen, in plaats van jezelf gewoon even opzij te zetten. Dat is wat ik gewoon doe. Is dat zo vreemd dan? Ik leef me gewoon meteen in die man in. En snap het gewoon. Ik weet dat ik er zelf niet toe zou komen want het is gewoon te extreem, te zinloos vooral.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wel een interessante om aan de verzekering uit proberen te leggen.
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou vind.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:21 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik vind dit (hierboven) echt - edit - hoor. En dat gaat continue maar zo
ow maar dat weet ik al. Je hebt grotendeels gelijk trouwens. Ik ben inderdaad triest.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik van jou vind.
Hoe jij zegt te reageren wijkt af van wat de meeste mensen zouden doen. Dat valt opquote:Op maandag 30 juni 2014 16:23 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Toch vreemd hoe je je zo fixeert op wat het met jou zou doen, in plaats van jezelf gewoon even opzij te zetten. Dat is wat ik gewoon doe. Is dat zo vreemd dan? Ik leef me gewoon meteen in die man in. En snap het gewoon. Ik weet dat ik er zelf niet toe zou komen want het is gewoon te extreem, te zinloos vooral.
Ja maar waarom bij de meesten willen horen? Niet dat je moet afwijken om het afwijken, begrijp me niet verkeerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe jij zegt te reageren wijkt af van wat de meeste mensen zouden doen. Dat valt op
Denk dat de kunstzinnigheid ervan mij geen ene reet kan interesseren als ik zo'n ding mijn huis in zie verdwijnen...quote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja maar waarom bij de meesten willen horen? Niet dat je moet afwijken om het afwijken, begrijp me niet verkeerd.
haha kijk dan wat een kunstwerk die man gemaakt heeft, in zijn uppie, hoort in een museum thuis
[ afbeelding ]
dit hele verhaal, ik dacht zulke dingen gebeuren alleen in films
tja.. je moet gewoon wat nederiger zijn denk ik danquote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk dat de kunstzinnigheid ervan mij geen ene reet kan interesseren als ik zo'n ding mijn huis in zie verdwijnen...
Dat is ook wel een beetje het vreemde, die bepantsering heb je er niet in 10 minuten opgelast dus hij zat al tijden met dit plan, was niet een opwelling of zoquote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk dat de kunstzinnigheid ervan mij geen ene reet kan interesseren als ik zo'n ding mijn huis in zie verdwijnen...
Zeker. 1,5 jaar heeft hij eraan gewerkt.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het vreemde, die bepantsering heb je er niet in 10 minuten opgelast dus hij zat al tijden met dit plan, was niet een opwelling of zo
Waarom? Mag ik niet boos zijn om geliefden die hij in levensgevaar brengt, huisdieren die hij vermoord, objecten met sentimentele waarde die hij vernietigt, mij dakloos maakt etc etc.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
tja.. je moet gewoon wat nederiger zijn denk ik dan
Dat zal behoorlijk met voorbedachte rade zijn ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het vreemde, die bepantsering heb je er niet in 10 minuten opgelast dus hij zat al tijden met dit plan, was niet een opwelling of zo
Ik heb Frankrijk - Nigeria 2 - 1 en Duitsland - Algerije 4 - 1quote:Op maandag 30 juni 2014 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Wat zijn je voorspellingen vanavond lav?
Ik heb Frankrijk - Nigeria 2 - 1 en Duitsland - Algerije 3 - 0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is zo hypocriet, zo ongelooflijk hypocriet. Je kunt er niet bij.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Nederig zijn tegenover een kerel die jouw huis aan flarden rijdt?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
tja.. je moet gewoon wat nederiger zijn denk ik dan
Het was doorgecalculeerd. Jaren lang aan gewerkt. De haat werd steeds intenser kan ik me zo voorstellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Yes! En we zijn het weer eens (bijna danquote:Op maandag 30 juni 2014 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb Frankrijk - Nigeria 2 - 1 en Duitsland - Algerije 4 - 1
Wordt weer een mooi voetbalavondje Scrum
Valt reuze mee die onschuldige mensen. Hij richtte zich uitsluitend op de mensen die hem hadden bedonderd. Natuurlijk er is collaterale schade.. om zo'n woord te gebruikenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was doorgecalculeerd. Jaren lang aan gewerkt. De haat werd steeds intenser kan ik me zo voorstellen.
Ik vind het egoïstische van zijn daad dat hij er totaal onschuldige mensen bij betrekt. Wat kunnen die er aan doen dat hij problemen heeft met de wet en niet goed bejegend is door instanties?
Rustig maar, denk aan je ademquote:Op maandag 30 juni 2014 16:42 schreef Scrummie het volgende:
En degene die mijn huis met een bulldozer bewerkt bewerk ik daarna met een bulldozer. Ongeacht de reden, want dat zal mij aan mijn reet roesten (of is dat weer te nichterig, unter?).
Nah, die schiet zichzelf voor die tijd door de kop...quote:Op maandag 30 juni 2014 16:42 schreef Scrummie het volgende:
En degene die mijn huis met een bulldozer bewerkt bewerk ik daarna met een bulldozer. Ongeacht de reden, want dat zal mij aan mijn reet roesten (of is dat weer te nichterig, unter?).
De ambtenaar die voor de gemeente werkte toch? Wat kan die er precies aan doen, ontslag nemen?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:43 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Valt reuze mee die onschuldige mensen. Hij richtte zich uitsluitend op de mensen die hem hadden bedonderd. Natuurlijk er is collaterale schade.. om zo'n woord te gebruiken
sowieso, altijd beterquote:Op maandag 30 juni 2014 16:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De ambtenaar die voor de gemeente werkte toch? Wat kan die er precies aan doen, ontslag nemen?
Geeft nietsquote:Op maandag 30 juni 2014 16:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nah, die schiet zichzelf voor die tijd door de kop...
Natuurlijk mag dat. Dat is jouw keuze. Je kiest je eigen leed. Ik zeg alleen, je kan er beter lachend naast staan, dan ben je veel beter af.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom? Mag ik niet boos zijn om geliefden die hij in levensgevaar brengt, huisdieren die hij vermoord, objecten met sentimentele waarde die hij vernietigt, mij dakloos maakt etc etc.
Tjonge jonge . Zonnetje in huis ben je .quote:Op maandag 30 juni 2014 16:46 schreef Untermenschlich het volgende:
die ambtenaar kan me gestolen worden, hij zal er niet van doodgaan lijkt me
Maar wel dakloos worden, emotionele schade, financiele schade etc etc. Waar is je empathie dan he? he? he?!?!1onequote:Op maandag 30 juni 2014 16:46 schreef Untermenschlich het volgende:
die ambtenaar kan me gestolen worden, hij zal er niet van doodgaan lijkt me
Wát!! Ja nu ben ik pissed.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:47 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Dat is jouw keuze. Je kiest je eigen leed. Ik zeg alleen, je kan er beter lachend naast staan, dan ben je veel beter af.
Het is gewoon een vorm van terrorisme, natuurlijk wel grappig om te zien hoe machteloos het apparaat is tegen zo'n iemand, maar dat zeg ik ook alleen maar als niet direct betrokkenequote:Op maandag 30 juni 2014 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was doorgecalculeerd. Jaren lang aan gewerkt. De haat werd steeds intenser kan ik me zo voorstellen.
Ik vind het egoïstische van zijn daad dat hij er totaal onschuldige mensen bij betrekt. Wat kunnen die er aan doen dat hij problemen heeft met de wet en niet goed bejegend is door instanties?
Ach die man zal genoeg medelijden krijgen. Hij kan wel zonder me.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar wel dakloos worden, emotionele schade, financiele schade etc etc. Waar is je empathie dan he? he? he?!?!1one
Anyway... tijd voor leukere dingen
Op het psychotische af jaquote:Op maandag 30 juni 2014 16:50 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Het is juist zo positief.
Klopt natuurlijk. Maar hij werd zelf ook geterroriseerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een vorm van terrorisme, natuurlijk wel grappig om te zien hoe machteloos het apparaat is tegen zo'n iemand, maar dat zeg ik ook alleen maar als niet direct betrokkene
Zeker. Als je dat kan, dan ben je aardig hoog.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Op het psychotische af jaJij komt thuis, ziet een buldozer alles platwerken, niet wetende of je vriendin nog binnen zit, je huisdieren veilig zijn etc, en je gaat er bij staan LACHEN? riiiight...
Aardig de weg kwijt, bedoel je. Toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:52 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Zeker. Als je dat kan, dan ben je aardig hoog.
Ja hoor. Die mumbo jumbo van je kiest zelf je leed. Kotsen moet ik daar van.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:50 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Het is juist zo positief.
Neejquote:Op maandag 30 juni 2014 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aardig de weg kwijt, bedoel je. Toch?
haha dat bedoel ik!quote:Op maandag 30 juni 2014 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Die mumbo jumbo van je kiest zelf je leed. Kotsen moet ik daar van.
Ja wie nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben jij behoorlijk de weg kwijt.
Het begint wel te lopen het topic met die mumbo jumbo al vind ik dat ook grote onzinquote:Op maandag 30 juni 2014 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Die mumbo jumbo van je kiest zelf je leed. Kotsen moet ik daar van.
Ik niet, en de rest in dit topic ook niet. Tenzij op een leuke manier de weg kwijt, want dat zijn we allemaal wel eens.quote:
+1quote:Op maandag 30 juni 2014 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet, en de rest in dit topic ook niet. Tenzij op een leuke manier de weg kwijt, want dat zijn we allemaal wel eens.
Misschien tijd voor jou om eens een gesprekje te voeren met een psych? Maak me toch wel zorgen om je. Dat je niet de nieuwe "Alphen aan de Rijn" aan het plannen bent ofzo. Of de nieuwe Breivik. Want dat wil ik niet op mijn geweten hebben, dat we je daarin hebben laten gaan ofzo.
Och je hebt niet echt goed gelezen he? Je snapt er werkelijk niets van. Veel te simpel van geest. Je bent slimmer dan dat dat weet ik wel. Kerel, ik ben veel te lui voor dat soort dingen. Bovendien heb ik mijn medemens redelijk lief, waarom zou zoiets doen? Ik heb toch allang erkend dat het dom en zinloos is? Je begrijpt gewoon mijn invalshoek niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet, en de rest in dit topic ook niet. Tenzij op een leuke manier de weg kwijt, want dat zijn we allemaal wel eens.
Misschien tijd voor jou om eens een gesprekje te voeren met een psych? Maak me toch wel zorgen om je. Dat je niet de nieuwe "Alphen aan de Rijn" aan het plannen bent ofzo. Of de nieuwe Breivik. Want dat wil ik niet op mijn geweten hebben, dat we je daarin hebben laten gaan ofzo.
Maak er een topic over aan, gaan we er daar verder over praten en houden we het hier gezellig metquote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Och je hebt niet echt goed gelezen he? Je snapt er werkelijk niets van. Veel te simpel van geest. Je bent slimmer dan dat dat weet ik wel. Kerel, ik ben veel te lui voor dat soort dingen. Bovendien heb ik mijn medemens redelijk lief, waarom zou zoiets doen? Ik heb toch allang erkend dat het dom en zinloos is? Je begrijpt gewoon mijn invalshoek niet.
Het zijn hen, die hypocrieten die oorlogen steunen. Die ja knikken voor een nieuwe afghanistan missie, of die ja knikten bij Libie. Die mensen daar moeten we ons zorgen om maken. Die hebben bloed aan hun handen. En je vind ze bij de miljoenen. Dat is de meerderheid. Nou, mooie meerderheid! Ga daar maar lekker bij staan.
Ho is even. Jij begon met je reactie. Beetje suggereren dat ik een potentieel massamoordenaar ben. Mag ik me niet enigszins verdedigen voordat je de AIVD op me afstuurt? Ik zie je daar nog voor aan ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maak er een topic over aan, gaan we er daar verder over praten en houden we het hier gezellig meten
en
![]()
en alle andere nichterige smileys.
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ho is even. Jij begon met je reactie. Beetje suggereren dat ik een potentieel massamoordenaar ben. Mag ik me niet enigszins verdedigen voordat je de AIVD op me afstuurt? Ik zie je daar nog voor aan ook.
Je suggereerde dat toch of niet soms?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Waar heb je het over man.. Dat bedoel ik dus, je hebt een steekje los, indien niet meerdere.
quote:Misschien tijd voor jou om eens een gesprekje te voeren met een psych? Maak me toch wel zorgen om je. Dat je niet de nieuwe "Alphen aan de Rijn" aan het plannen bent ofzo. Of de nieuwe Breivik. Want dat wil ik niet op mijn geweten hebben, dat we je daarin hebben laten gaan ofzo.
Ja, heb er ook weer zin in.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef Tarado het volgende:
Ach straks weer het belangrijkste van onbelangrijke dingen, Koning Voetbal, ik ga er weer voor zitten
Die toon.. Zou dat wat anders kunnen? Dit is een gezelligheidstopicquote:Op maandag 30 juni 2014 16:58 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Och je hebt niet echt goed gelezen he? Je snapt er werkelijk niets van. Veel te simpel van geest. Je bent slimmer dan dat dat weet ik wel. Kerel, ik ben veel te lui voor dat soort dingen. Bovendien heb ik mijn medemens redelijk lief, waarom zou zoiets doen? Ik heb toch allang erkend dat het dom en zinloos is? Je begrijpt gewoon mijn invalshoek niet.
Het zijn hen, die hypocrieten die oorlogen steunen. Die ja knikken voor een nieuwe afghanistan missie, of die ja knikten bij Libie. Die mensen daar moeten we ons zorgen om maken. Die hebben bloed aan hun handen. En je vind ze bij de miljoenen. Dat is de meerderheid. Nou, mooie meerderheid! Ga daar maar lekker bij staan.
Is toch duidelijk! Als je het ergens niet mee eens bent ben je dom/simpel van geestquote:Op maandag 30 juni 2014 17:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die toon.. Zou dat wat anders kunnen? Dit is een gezelligheidstopic
Maar eerst, voedsel!quote:Op maandag 30 juni 2014 17:25 schreef Scrummie het volgende:
Zo, de werkdag zit er weer op! Zoveel mogelijk WK kijken dus
Mits jij het drinkt en niet zijquote:Op maandag 30 juni 2014 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren nuchter thuis gekeken, viel me niet mee, met een biertje spelen ze een stuk beter
Ik kwam samen met de VBL'ers hier. Dat was volgens mij tijdens dat van Boston. De VBLers bleven in de SC hangen, en ik keek nog wat rond in de andere topics.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja tijdens Boston was het. Toen zette één van de VBL'ers een ijverig keukenvloerboenende dame hier . De man achter haar moedigde haar aanquote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kwam samen met de VBL'ers hier. Dat was volgens mij tijdens dat van Boston. De VBLers bleven in de SC hangen, en ik keek nog wat rond in de andere topics.
Het komt vooral door Lav dat velen hier blijven hangen.
Dat was het inderdaad, goed plaatje wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tijdens Boston was het. Toen zette één van de VBL'ers een ijverig keukenvloerboenende dame hier . De man achter haar moedigde haar aan.
Moest er om lachen en het was vrijdagmiddag dus een spoiler.
Hoi Aja![]()
Wat vond je van Frankrijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe wel al heb ik over de 1e helft nog mijn twijfels
De waarheid en niets dan de waarheidquote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zwijg als je ons tegenspreektquote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kwam samen met de VBL'ers hier. Dat was volgens mij tijdens dat van Boston. De VBLers bleven in de SC hangen, en ik keek nog wat rond in de andere topics.
Dat ging niet helemaal zoals Duitsland had gewenst (en de wereld had verwacht)quote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Zo, nu Duitsland tegen Algerije. Dat wordt vast een prachtige wedstrijd![]()
Die Duitsland gaat winnen denk ik. Dik gaat winnen.
Nee!! Aan de andere kant; als we nu wél tegen Duitsland staan in de finale (ga er vanuit dat we die bereikenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal zoals Duitsland had gewenst (en de wereld had verwacht).
Hahahaquote:
Komt goed kerel dwaal niet te ver af manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef lorenzo20 het volgende:
Hoi allen, dit is untermenschlich, ik heb even een kloon aangemaakt. Ik weet dat ik hiermee permanent gebanned word, en dat is alleen maar mooi meegenomen. Gisteren vlak voordat ik gebanned werd had ik de tekst hieronder nog geschreven, wou het net versturen en toen kwam de ban, wel erg toevallig hehe. Maar aangezien ik zometeen voor een tijdje vertrek naar een plek waar geen internet is rond ik het liever meteen allemaal af.
Dus de tekst (enigszins aangepast):
“Dit waren mijn laatste reacties. Zo meteen verander ik mijn wachtwoord en wis mijn email adres. Account wissen kan niet, dus dan maar zo.
Aanvankelijk werd ik lid om die vriend te bespreken. Sindsdien ben ik op veel punten nogal radicaal van mening veranderd, en tot andere inzichten gekomen. Ik kan het verder met niemand hier echt bijzonder goed vinden, wat verder aan mijzelf ligt. Ik heb een veel te explosief karakter en ben helemaal niet gemaakt voor dit soort forums. Ook heb ik al sinds geruime tijd niet echt iets te melden en hang eigenlijk alleen maar wat rond en voeg over het algemeen weinig tot niets toe, daar kan ik Scrummie zeker wel gelijk in geven. Dat steeds terugkomen is een karakterzwakte van me en ik weet dat als ik niet definitief mezelf de toegang ontzeg ik weer (uit verveling) zal terugkomen om te kijken.
Verder vind ik dat het hele “BNW” onderwerp eigenlijk vre-se-lijk negatief en zwaar is. Het werkt in ieder geval wel op mijn gemoedstoestand in. Nu ik voor mijn gevoel ongeveer wel zie hoe het in elkaar steekt wil ik het ook even allemaal loslaten en mij richten op de ontwikkeling van onder andere lichaam en geest. Positievere dingen, meditatie, dat soort dingen en ben serieus aan het overwegen om de Santiago route lopen deze zomer. Dit (BNW) zijn geen gezonde onderwerpen om in te blijven hangen vind ik.
Verder zou ik nogmaals willen aanraden niet zo gemeen en hard te zijn tegen Summers en Lambiekje. Die twee zijn heel veel wijzer dan jullie zoal denken. Ik denk daarom ook dat zij beiden zo weinig posten. Ik zal nogmaals zeggen, ik weet zeker dat het echt geen zin heeft om in de discussie te blijven hangen. Je zicht zal slechts vertroebeld raken hoe meer je in het achterhoede gevecht blijft ronddwalen. De keuze is natuurlijk aan jezelf. Mij maakt het weinig uit. En misschien vinden sommige mensen dit inderdaad plezierig..(ik weet niet hoe dat mogelijk is maar goed)
Wat ik nog als laatste wilde toevoegen aan die discussie van gisteren de mij de ban kostte. Toen ik sprak over je eigen leed kiezen bedoelde ik in de discussie dus dat als een of andere losgeslagen gek je huis komt platwalsen je er beter lachend bij kunt staan dan huilend. Als je daar lachend bij kunt staan ben je dus zo immens wijs en voldaan van binnen dat zulke tegenslagen slechts grappig zullen zijn. Dat was wat ik wilde zeggen, maar dat kwam niet helemaal goed over volgens mij.
Ok groetjes allen, en bedankt voor de gesprekken.”
p.s. Als ik bepaalde mensen hier daadwerkelijk heb beledigd in hun gevoelens dat spijt mij dat. Je moet weten dat ik vreselijke moeite heb om een mens te zien achter de tekst en username voor mijn scherm. Dus Scrummie, je bent gewoon een goeie gast.
pps sorry lavenderr voor al het gezeik maar als ik wat wil afronden dan moet dat gewoon bij mij
Yep. Het lukt mij ook niet om weg te blijven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
En dat Scrummie tof is ben ik helemaal met je eens![]()
Zoals eigenlijk iedereen hier tof is.
Gewoon morgen terugkomen en nee dat is geen zwakte.
Aan die zwakte lijden we hier allemaal
Jij ook al hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep. Het lukt mij ook niet om weg te blijven.
Zwakkeling die ik ben. :p
Nee hoor L ik kom altijd terug alleen in de zomer wat minder vaak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook al he![]()
Ik heb toch een stommiteit uitgehaald B, je lacht je naar als ik het vertel
Ok.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoor L ik kom altijd terug alleen in de zomer wat minder vaak.
Nou vertel het maar dan.
nou ja kan gebeuren toch? Valt er niks te regelen als je het uitlegt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok.
Had wel zin om weer eens een etappe van de Tour met eigen ogen te zien en mee te maken dus keek ik op de lijst en zag dat er op 15 juli een etappe van Malaucene naar Mt. Ventoux was, dus heb een huisje in Malaucène geboekt .
Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat ik op de lijst van 2013 heb gekeken en dat het de 15de juli zelfs eens rustdag is![]()
Is dat slim![]()
Ja lach maar. Helemaal terecht
Nee, ik heb al geboekt en betaald en omdat het op zo'n korte termijn was geen annuleringsverzekering afgesloten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nou ja kan gebeuren toch? Valt er niks te regelen als je het uitlegt?
Waar ik me meer zorgen over maak is dat je mij niet hebt uitgenodigd. Wat nou rustdag :p
owww een weekje. Genoeg kans toch om ergens heen te rijden en de tour live te kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik heb al geboekt en betaald en omdat het op zo'n korte termijn was geen annuleringsverzekering afgesloten.
Heb me er nu maar bij neergelegd dat het sowieso heerlijk is om daar een weekje te vertoeven.
Ja, dat laatste heb je gelijk in. Dat was ook een blunder van me B.
Ze komen er niet eens in de buurt in de week van 12 tot 19 juli.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
owww een weekje. Genoeg kans toch om ergens heen te rijden en de tour live te kijken.
heb ook wel eens vanaf vakantie adres paar uur gereden om een etappe te zien. Niks mis mee. Heerlijk dagje uit.n
daar heb ik slechte herinneringen aan. 2000...nederland italie. In een hotel in frankrijk. Man man wat een afgang.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze komen er niet eens in de buurt in de week van 12 tot 19 juli.
Maar goed, ik ga nu fijn samen met de Fransen ergens in een kroeg de finale van het WK kijken met hopelijk Nederbij.
No hard feelings, je hebt mij nergens mee gekwetst, ik vond je alleen bloed irritantquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef lorenzo20 het volgende:
Hoi allen, dit is untermenschlich, ik heb even een kloon aangemaakt. Ik weet dat ik hiermee permanent gebanned word, en dat is alleen maar mooi meegenomen. Gisteren vlak voordat ik gebanned werd had ik de tekst hieronder nog geschreven, wou het net versturen en toen kwam de ban, wel erg toevallig hehe. Maar aangezien ik zometeen voor een tijdje vertrek naar een plek waar geen internet is rond ik het liever meteen allemaal af.
Dus de tekst (enigszins aangepast):
“Dit waren mijn laatste reacties. Zo meteen verander ik mijn wachtwoord en wis mijn email adres. Account wissen kan niet, dus dan maar zo.
Aanvankelijk werd ik lid om die vriend te bespreken. Sindsdien ben ik op veel punten nogal radicaal van mening veranderd, en tot andere inzichten gekomen. Ik kan het verder met niemand hier echt bijzonder goed vinden, wat verder aan mijzelf ligt. Ik heb een veel te explosief karakter en ben helemaal niet gemaakt voor dit soort forums. Ook heb ik al sinds geruime tijd niet echt iets te melden en hang eigenlijk alleen maar wat rond en voeg over het algemeen weinig tot niets toe, daar kan ik Scrummie zeker wel gelijk in geven. Dat steeds terugkomen is een karakterzwakte van me en ik weet dat als ik niet definitief mezelf de toegang ontzeg ik weer (uit verveling) zal terugkomen om te kijken.
Verder vind ik dat het hele “BNW” onderwerp eigenlijk vre-se-lijk negatief en zwaar is. Het werkt in ieder geval wel op mijn gemoedstoestand in. Nu ik voor mijn gevoel ongeveer wel zie hoe het in elkaar steekt wil ik het ook even allemaal loslaten en mij richten op de ontwikkeling van onder andere lichaam en geest. Positievere dingen, meditatie, dat soort dingen en ben serieus aan het overwegen om de Santiago route lopen deze zomer. Dit (BNW) zijn geen gezonde onderwerpen om in te blijven hangen vind ik.
Verder zou ik nogmaals willen aanraden niet zo gemeen en hard te zijn tegen Summers en Lambiekje. Die twee zijn heel veel wijzer dan jullie zoal denken. Ik denk daarom ook dat zij beiden zo weinig posten. Ik zal nogmaals zeggen, ik weet zeker dat het echt geen zin heeft om in de discussie te blijven hangen. Je zicht zal slechts vertroebeld raken hoe meer je in het achterhoede gevecht blijft ronddwalen. De keuze is natuurlijk aan jezelf. Mij maakt het weinig uit. En misschien vinden sommige mensen dit inderdaad plezierig..(ik weet niet hoe dat mogelijk is maar goed)
Wat ik nog als laatste wilde toevoegen aan die discussie van gisteren de mij de ban kostte. Toen ik sprak over je eigen leed kiezen bedoelde ik in de discussie dus dat als een of andere losgeslagen gek je huis komt platwalsen je er beter lachend bij kunt staan dan huilend. Als je daar lachend bij kunt staan ben je dus zo immens wijs en voldaan van binnen dat zulke tegenslagen slechts grappig zullen zijn. Dat was wat ik wilde zeggen, maar dat kwam niet helemaal goed over volgens mij.
Ok groetjes allen, en bedankt voor de gesprekken.”
p.s. Als ik bepaalde mensen hier daadwerkelijk heb beledigd in hun gevoelens dat spijt mij dat. Je moet weten dat ik vreselijke moeite heb om een mens te zien achter de tekst en username voor mijn scherm. Dus Scrummie, je bent gewoon een goeie gast.
pps sorry lavenderr voor al het gezeik maar als ik wat wil afronden dan moet dat gewoon bij mij
Hoi Scrum!quote:
Ik heb staan: 1-2 voor Zwitserland en 2-3 voor de VSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Scrum!
Wat is jouw voorspelling van vanavond?
Argentinië gaat toch wel winnen met 3-0 dacht ik.
Ik ga vanavond voor de Belgen dus ik voorspel 2-1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb staan: 1-2 voor Zwitserland en 2-3 voor de VS. Ben geloof ik nogal van de underdog en ga het zwaar mis hebben natuurlijk, maar toch
.
Inderdaad, het is echt onvoorspelbaar. Maar dat maakt het des te leuker allemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor de Belgen dus ik voorspel 2-1
We zien het wel Scrum, dit WK is zo onvoorstelbaar onvoorspelbaar![]()
En die vakantie, tja, ik vermaak me wel hoor, een weekje in de Provence, maar het blijft natuurlijk oerstom van me
Ja, lekker lange rit! Dat vind ik leuk hoor, veel leuker dan vliegen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad, het is echt onvoorspelbaar. Maar dat maakt het des te leuker allemaal.
En ja, je zult je vast vermaken, en je weet dat je die fout geen twee keer maakt voor volgend jaar. Ga je met auto vanaf NL?
Ah heerlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, lekker lange rit! Dat vind ik leuk hoor, veel leuker dan vliegen.
Het is 1148 km en je doet er 11.17 uur over. Nou, dat wordt dus veel langer want regelmatig stoppen en files .quote:
Bij zo'n afstand en lange rit maak je van de rit toch een happeningetjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is 1148 km en je doet er 11.17 uur over. Nou, dat wordt dus veel langer want regelmatig stoppen en files .
Ja, dat is zo super. We gaan om 2 uur 's nachts rijden en dan kom je vroeg in de morgen over de Franse grens en zie je de zon opkomen in een mooi glooiend landschap en dan begint je vakantie .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij zo'n afstand en lange rit maak je van de rit toch een happeningetje. Lekker rustig die kant op.. lijkt me fantastisch, onderweg genieten van de omgeving zodra je Frankrijk binnen rijd, heerlijk!
Kan niet beter dusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is zo super. We gaan om 2 uur 's nachts rijden en dan kom je vroeg in de morgen over de Franse grens en zie je de zon opkomen in een mooi glooiend landschap en dan begint je vakantie .
Ja volgende week vrijdagnachtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan niet beter dus. Heerlijk hoor, en al zo snel ook! Volgende week is dat al toch?
Vsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is echt top he?
Wat denk jij van België -VS?
Ooh wat lief van je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Ik hoop België. Toch onze buurtjes. En Sara natuurlijk.
Klinkt goed Sara! Ik heb ook een Samsung. Een S3. Bevalt prima. Ben alleen bang dat de batterij het gaat begeven. Hij loopt zo snel leegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ooh wat lief van je.
Ik heb uiteindelijk een Samsung Galaxy Xcover 2 gekocht
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ooh wat lief van je.
Ik heb uiteindelijk een Samsung Galaxy Xcover 2 gekocht
Wat dan ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Tjacka het volgende:
vandaag weer allemaal dingen uit china gehaald
2-1 voor Belgiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat ik de rest van de wedstrijd in bed ga kijken. Ben bekaf
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
2-1 voor Belgie![]()
Groetjes vanuit Wuustwezel
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
2-1 voor Belgie![]()
Als belgie zo door gaat zie ik nog best wel kans dat ze winnen van Argentiniequote:Op woensdag 2 juli 2014 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, was verdiend maar op het eind liep het nog bijna fout af
Goeiemorgen iedereen
Iedere wedstrijd staat op zich, ik zou voor geen enkele de winnaar al durven uitspreken alleen voor NL zou ik het een afgang vinden als ze het niet redden tegen Costa Ricaquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als belgie zo door gaat zie ik nog best wel kans dat ze winnen van Argentinie![]()
In dit WK geld all bets are off veel verassende uitslagen
ja de laatste wedstrijd van Costa Rica was kielle kiellequote:Op woensdag 2 juli 2014 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd staat op zich, ik zou voor geen enkele de winnaar al durven uitspreken alleen voor NL zou ik het een afgang vinden als ze het niet redden tegen Costa Rica
Dat kan je niet laten lopen, en vanaf dat moment is alles wat mee zit bonusquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja de laatste wedstrijd van Costa Rica was kielle kielleleuk dat ze zover gekomen zijn maar
tot hier en niet verder
Dat had ik al na de winst op Spanjequote:Op woensdag 2 juli 2014 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je niet laten lopen, en vanaf dat moment is alles wat mee zit bonus
Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat had ik al na de winst op Spanje
Gefeliciteerd Saraquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
2-1 voor Belgie![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:55 schreef sararaats het volgende:
Ik had gisteren al genoeg adrenaline in m'n lijf. Eerst versloeg Angelique Kerber Sharapova op Wimbledon en België verslaat de VS op het wk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Onverwacht middagje vrij! Heerlijk, net al een half uurtje lopen ravotten met m'n nichtje van anderhalf, heerlijk is dat
Oh deze kan er nu al wat van, man man, uitdagen etc. Maar ook dat vind ik heerlijk! Hou wel van kinderen, welke leeftijd ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]op die leeftijd gaan ze van owwww wat lief naar mooi mee ouwehoeren daarna peuterpubertijd
2 jonge nichtjes 7 en 8 nieuwe aanwinst 2 maand neefje en de donderstraal van 4 die hier rond denderd, ben er maar druk meequote:Op woensdag 2 juli 2014 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh deze kan er nu al wat van, man man, uitdagen etc. Maar ook dat vind ik heerlijk! Hou wel van kinderen, welke leeftijd ook(op een goeie manier!)
Oh dat zeker, chaos alomquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
2 jonge nichtjes 7 en 8 nieuwe aanwinst 2 maand neefje en de donderstraal van 4 die hier rond denderd, ben er maar druk mee![]()
gooi het spul bij elkaar instant CHAOS!!!
enig idee waar ik een nieuwe BH met batman logo kan kopen scrum, de oppashond ging er vanochtend mee vandoorquote:
Watquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
enig idee waar ik een nieuwe BH met batman logo kan kopen scrum, de oppashond ging er vanochtend mee vandoor
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat! Hahaha nee, eerlijk gezegd geen idee! Ik winkel nooit BH's.
Maar zoiets? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:49 schreef theguyver het volgende:
[..]oeh waar haal je die? haal ik er ook zo'n broekje bij
Geeeeen idee, plaatje van Googlequote:Op woensdag 2 juli 2014 16:49 schreef theguyver het volgende:
[..]oeh waar haal je die? haal ik er ook zo'n broekje bij
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Geeeeen idee, plaatje van Google
Primark Enske nog niet open dus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:59 schreef theguyver het volgende:
[..]crap, morgen zoek ik wel verder.
2 christine le duc winkels hier misschien hebben die dat, deze kwam uit de primark DL
Nope september pas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Primark Enske nog niet open dus?
Christine le Duc kan inderdaad, die hebben sowieso leuke pakjes
Er zitten al scheuren in die broekquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]kwam bij het zoeken ook een mooi setje voor jou tegen lavje!
[ afbeelding ]
quote:
DX.com?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oral b opzetborsteltjes, bluetooth box, motorlaarshoezen
Dat is geen setje VOOR lav, dat is een setje VAN lav. VOOR mij. Toch? Of was dat die natte droom van vannacht?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
of is dat te?![]()
vond wel me vallen ben erger gewend![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is geen setje VOOR lav, dat is een setje VAN lav. VOOR mij. Toch? Of was dat die natte droom van vannacht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Ej tjack had je die spulletjes vam deal extreame gehaald?quote:
altijd banggoodquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ej tjack had je die spulletjes vam deal extreame gehaald?
Precies hard genoegquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond luitjes![]()
Hoe moet dat nou zonder voetbalwedstrijd vanavond?
Gelukkig is VI er wel.
ik heb toch niet te hard gemept Scrum![]()
Ook een mooie streek Sara. Wanneer ga je?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:28 schreef sararaats het volgende:
ach, ik heb het voetbal niet eens gezien maar wel gehoord (de buren hadden een feestje nadat Belgie scoorde en de muren zijn redelijk dun)
Zuid Frankrijk is![]()
ik ga net als vorig jaar naar Saint-Antonin-Noble-Val (Tarn-et-Garonne)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
of is dat te?![]()
vond wel me vallen ben erger gewend![]()
Van 12/7 tot 20/7quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook een mooie streek Sara. Wanneer ga je?
Ook toevallig, ik ga van de 12de tot de 19de.quote:
Meh, stomme beest wil niet blijven zitten met zijn poot en blijft maar janken..quote:
ohhhh eendjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meh, stomme beest wil niet blijven zitten met zijn poot en blijft maar janken..
ff eendjes kijken, kalmeren
Ben dieren liefhebber en we tijdelijk een hond er bij tot die nieuw huis heeft gevonden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ohhhh eendjes
Zo ook maar ff een duik nemen.
Wat is loos met stomme beest?
Toch niet zo'n neem tijdelijk een hond uit Spanje project?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben dieren liefhebber en we tijdelijk een hond er bij tot die nieuw huis heeft gevonden.
maar probleem is beest is lomp ( labrador ) nadat ie gister al overal op heeft lopen bijten van speelgoed tot zie gesprek gister, was hij dus door de iets te kleine woonkamer gerend uitgegleden en zijn poot gebroken, jong beestje erg speels dus nu mijn vakantie geld naar de #^%*%*@^$%^*& voor dieren arts en dan heb ik het nog niet over spul wat ie allemaal niet al gesloopt heeft... pff laatste keer dat ze een geweldig idee heeft...
haha nee, dat niet hoor ( dit is echt maar tijdelijk)quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Toch niet zo'n neem tijdelijk een hond uit Spanje project?
Pics! (met inhoud!)quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]Moge scrum, heb mooi setje gekocht
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]Hahaha..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maareh, wel een batman ding gevonden dus?
Online idd, en in de winkel vond ik ook wat leuks!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha..
Maareh, wel een batman ding gevonden dus?
Goeimorgen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |