SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
En hier weer verderEr staat nog een vraag voor u open!!
Was ff zoeken maar ik zie hetquote:Op maandag 30 juni 2014 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
gedichtje van inso_ beetje aangepast!
Top!quote:Op maandag 30 juni 2014 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
gedichtje van inso_ beetje aangepast!
true maar veel VBL users kwamen hier pas toen Ajacied4lf belande en tegenwoordig ook voor uit de GC, btw lavje enig idee hoe ik dat plaatje beetje kan minimaliseren, vond m we BNW waardig maar is beetje groot.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Was ff zoeken maar ik zie hetvoor mij wel het 1ste kamp hoor
![]()
Ik moet ff een gif editor hebben, liefst online. Die ik net vond verneukt het hele plaatje
Meh, had al iets beters gevonden maar het bestandje blijft te groot in bytesquote:Op maandag 30 juni 2014 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
true maar veel VBL users kwamen hier pas toen Ajacied4lf belande en tegenwoordig ook voor uit de GC, btw lavje enig idee hoe ik dat plaatje beetje kan minimaliseren, vond m we BNW waardig maar is beetje groot.
en er zijn wel wat gif editors div gewoon ff googlen gif editor online op google.com
Ze waren er al eerder hoor, na een plaatje wat ik in een spoiler plaatste. En toen zijn ze blijven hangen. En af en toe komen ze nog chillen hier. En sommigen posten nog steeds mee. Tof.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
true maar veel VBL users kwamen hier pas toen Ajacied4lf belande en tegenwoordig ook voor uit de GC, btw lavje enig idee hoe ik dat plaatje beetje kan minimaliseren, vond m we BNW waardig maar is beetje groot.
en er zijn wel wat gif editors div gewoon ff googlen gif editor online op google.com
ja ken het, gewoon even ander plaatje zoeken!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Meh, had al iets beters gevonden maar het bestandje blijft te groot in bytes
Ja maar.. nouuuquote:Op maandag 30 juni 2014 13:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja ken het, gewoon even ander plaatje zoeken!
Een held? Een standbeeld?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Untermenschlich het volgende:
Deze man, deze man is .. held, wat een held. Voor zulke mensen moesten we standbeelden bouwen.
(ik sta nu op de watch list)
Zeker. Vind je niet?quote:
Een held door andermans spullen te slopen?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Zeker. Vind je niet?
Hij voert gewoon uit wat miljoenen dagelijks denken. Hij ging gewoon die grens over. Erg veel respect voor. Zou het zelf niet doen, daar niet van.
Ja. Reuzeheld.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een held door andermans spullen te slopen?
ok, waar woon je kom ik even met een groepje een feestje bouwen in jou huis
en IK KAN FEESTJES BOUWEN!!!!
Ok geef me je adres maar, maakt niet uit of je huis groot genoeg is voor 200 man we maken het wel passendquote:
Kan niet, is niet mijn huis, anders had ik het gegeven sowieso, kun je lachenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok geef me je adres maar, maakt niet uit of je huis groot genoeg is voor 200 man we maken het wel passend
Is daar goeie versie van uit Div?quote:
Ej dat intereseerd jou toch niet, spullen slopen staat gelijk aan HELD dus wat maakt het nu uit of het wel of niet jou huis is!quote:Op maandag 30 juni 2014 13:48 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Kan niet, is niet mijn huis, anders had ik het gegeven sowieso, kun je lachen
Jaquote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is daar goeie versie van uit Div?
oh en heb nieuwe avatar!
mooi ff downe, leuk voor de dreumesquote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Javolledige bluray is beschkbaar
Nice one trouwens
Hehe lag het maar zo simpel. Bovendien hoef IK geen held te worden. Hij is een held dat sowieso.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is daar goeie versie van uit Div?
oh en heb nieuwe avatar!
[..]
Ej dat intereseerd jou toch niet, spullen slopen staat gelijk aan HELD dus wat maakt het nu uit of het wel of niet jou huis is!
Oke, laat ik het zo stellen ik gooi je pc aan stukken gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hehe lag het maar zo simpel. Bovendien hoef IK geen held te worden. Hij is een held dat sowieso.
Nee toch niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke, laat ik het zo stellen ik gooi je pc aan stukken gewoon omdat het kan.
of een ander iets wat jou dierbaar is, dan moet je niet gaan jammeren want in jou ogen is die gene dus gewoon een held?
en ja het ligt zo simpel DM even je adres en we komen dat huis waar jij komt even verbouwen, waarom .... omdat het kan, zo simpel is dat!
Oke, ik heb een hekel aan sommige regels in de stad, dus sloop ik de spullen van de buurman..quote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee toch niet.
Die man had een dispuut met de stad. Hij voelde zich belazerd, en terecht als ik het zo bekijk. Verder was hij waarschijnlijk depressief en levensmoe en besloot er met een knaller een einde aan te maken.
Bovendien moet je niet van die praatjes maken. Al gaf ik je mijn adres zou je niets doen want je weet de gevolgen en die wil je niet dragen. Daarom is hij dus een held. Hij ging de grens over wetend wat de gevolgen zouden zijn en hij droeg ze.
En als jij mijn pc zou stuk gooien zou je geen held zijn want je intenties zijn valselijk. Je wilt immers slechts iets tegenover mij bewijzen.
Nee maar hij sloopte alleen dat van de mensen met wie het dispuut had. (van mij had ie ook de hele stad mogen slopen daar niet van, dat was misschien nog heldhaftiger geweest) dus als jij zodanig zou gaan slopen dat je echt een onoverbrugbare grens oversteekt, tuurlijk dan noem ik je gerust een heldquote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke, ik heb een hekel aan sommige regels in de stad, dus sloop ik de spullen van de buurman..
Dat vind jij dus normaal?
En hoe weet jij dat ik dat niet doe?
ik geloof dat je niet helemaal beseft tegen wie je het hier hebt geloof ik
wie wil het m even uitleggen
Zou je niet voor de Nokia Lumia 626 gaan? Lijkt mij veeeel betere keuze...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of de Nokia Lumia 720SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik wil niet stoer doen, ik geef alleen aan dat een stad bepaalde wetten heeft en soms zitten die krom in elkaar, maar dat geeft je niet het recht om even met je buldozer over het huis te denderen van een ambtenaar omdat hij zich aan die regels houd!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee maar hij sloopte alleen dat van de mensen met wie het dispuut had. (van mij had ie ook de hele stad mogen slopen daar niet van, dat was misschien nog heldhaftiger geweest) dus als jij zodanig zou gaan slopen dat je echt een onoverbrugbare grens oversteekt, tuurlijk dan noem ik je gerust een held
en zit je nou stoer te doen? wat jammerlijk
De ene zijn held is de ander zijn crimineel?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik wil niet stoer doen, ik geef alleen aan dat een stad bepaalde wetten heeft en soms zitten die krom in elkaar, maar dat geeft je niet het recht om even met je buldozer over het huis te denderen van een ambtenaar omdat hij zich aan die regels houd!
Ik geef aan ik ben het niet met je eens dus hebben we een dispuut dus kom ik er ook aan met een buldozer, want dat vind je normaal?
deze man had beter een advocaat in de arm kunnen nemen, wat gebeurt er niet alleen zijn zijn problemen niet de wereld uit plus hij mag lange tijd de bak in, ben je dan een held, nee niet echt je bent dan gewoon een dombo en je hebt er nog meer problemen bij ook.
Niet de bak. Hij is dood, zichzelf door de kop geschoten. Hij had vooraf al besloten dat die actie zijn laatste zou zijn. Dat werd achteraf door de politie enzo begrepen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik wil niet stoer doen, ik geef alleen aan dat een stad bepaalde wetten heeft en soms zitten die krom in elkaar, maar dat geeft je niet het recht om even met je buldozer over het huis te denderen van een ambtenaar omdat hij zich aan die regels houd!
Ik geef aan ik ben het niet met je eens dus hebben we een dispuut dus kom ik er ook aan met een buldozer, want dat vind je normaal?
deze man had beter een advocaat in de arm kunnen nemen, wat gebeurt er niet alleen zijn zijn problemen niet de wereld uit plus hij mag lange tijd de bak in, ben je dan een held, nee niet echt je bent dan gewoon een dombo en je hebt er nog meer problemen bij ook.
Sowieso ja, onontkoombaar toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De ene zijn held is de ander zijn crimineel?
Dan heeft hij gewoon de verkeerde baan gekozen, dit vind ik gewoon een debiele actie had wapens aan boord omdat hem onrecht is aangedaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Niet de bak. Hij is dood, zichzelf door de kop geschoten. Hij had vooraf al besloten dat die actie zijn laatste zou zijn. Dat werd begrepen omdat er geen uitweg was.
Recht recht, wie heeft het over recht? Ik heb het over een mens, een ziel, die zo'n krankzinnige wanhoopsdaad heeft uitgevoerd. Leef je in hem in.
Natuurlijk is zijn daad dom,- edit -, daarom zou ik het niet doen. Maar zie de tragiek erachter. Hoe een mensenleven verwoest is geraakt. Ja ik kan dit nu niet meer goed ter woorden brengen. Maar echt, mijn hart gaat naar hem uit. Op verschillende niveaus. Omdat ik dus zijn lijdensweg voor me zie. Maar ook omdat het zo ontzettend gedurfd is. Nee erom lachen kan ik het zeker. Moet ook lijkt me. Heerlijk gewoon overal met de bulldozer overheen. Het is niets! Materiaal!
Ja en Nee, deze mongool zat in een omgebouwde buldozer met een lading wapens aan boord, gewoon een geschifte malloot die terror wou zaaien maakt hem niet uit tegen wie, dat noem ik geen held, dat is het zelfde als Breivik een held noemen doordat hij bijna 100 man heeft omzeep geholpen omdat hij tegen moslims is, terwijl die mensen er geen zak mee te maken hadden met zijn probleem!quote:Op maandag 30 juni 2014 14:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De ene zijn held is de ander zijn crimineel?
Ach er is niemand gestorven hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dan heeft hij gewoon de verkeerde baan gekozen, dit vind ik gewoon een debiele actie had wapens aan boord omdat hem onrecht is aangedaan.
Dus moet hij dat maar uitbuiten bij anderen, veel mensen zijn het slachtoffer geworden van deze maloot!
Ik heb 10 jaar niet fatsoenlijk kunnen lopen doordat ik een verbrijzelde knie en enkel had mijn voetbal en survival run Carrière was voorbij, ja ik was boos maar ik ga dan niet met een buldozer naar de persoon heen die mij dat geflikt heeft!
Breivik? Welnee. Dat vind ik geen held. Maar er zullen mensen zijn die hem wel een held vinden.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en Nee, deze mongool zat in een omgebouwde buldozer met een lading wapens aan boord, gewoon een geschifte malloot die terror wou zaaien maakt hem niet uit tegen wie, dat noem ik geen held, dat is het zelfde als Breivik een held noemen doordat hij bijna 100 man heeft omzeep geholpen omdat hij tegen moslims is, terwijl die mensen er geen zak mee te maken hadden met zijn probleem!
Ah... dan stem ik idd ook voor de crimineel optie.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en Nee, deze mongool zat in een omgebouwde buldozer met een lading wapens aan boord, gewoon een geschifte malloot die terror wou zaaien maakt hem niet uit tegen wie, dat noem ik geen held, dat is het zelfde als Breivik een held noemen doordat hij bijna 100 man heeft omzeep geholpen omdat hij tegen moslims is, terwijl die mensen er geen zak mee te maken hadden met zijn probleem!
Jawel die sukkel zelf dat had ik eerst niet gehoord, maar meneer heeft wel veel schade veroorzaakt en anderen in de problemen gebracht, en gelukkig dat er geen onschuldige mensen omgekomen zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:51 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ach er is niemand gestorven hoor.
En wat schiet je in de verdediging zeg?Hoe snel voelen sommigen zich wel aangesproken/bedreigd door de acties van anderen.
Hij is dood ja. Had ik al aantal keer gezegd. Maar dat is niet wat jij bedoelde met de slachtoffers die hij gemaakt had.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jawel die sukkel zelf dat had ik eerst niet gehoord, maar meneer heeft wel veel schade veroorzaakt en anderen in de problemen gebracht, en gelukkig dat er geen onschuldige mensen omgekomen zijn.
Ik noem dat geen helden!
Gisteren nog zoals gewoonlijk hebben de voetbalfans hier een rare neiging om een rondtonde te bezetten en feest te vieren, leuk en geen problemen mee.
Waar ik wel een probleem mee had is dat ze een duitse auto gingen slopen die bij die rondtonde aankwam.
Waarom deden ze dat? jah feest!
en ja heb zelf een lidteken op mijn hoofd omdat een mongool een keer een drankje geweigerd werd in een disco, hij vond het schijnbaar normaal om een fles kapot te slaan en mensen in het gezicht en armen te snijden!
Stel voor je buurman heeft een probleem met de gemeente, hij blaast zijn huis op en de helft van het huis waar jij in woont en beschadigt 10 andere woningen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:01 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hij is dood ja. Had ik al gezegd. Maar dat is niet wat jij bedoelde met de slachtoffers die hij gemaakt had.
En als jij niet kunt differentiëren tussen hem en een bende meelopers dan word dit een lastig gesprek vrees ik.
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stel voor je buurman heeft een probleem met de gemeente, hij blaast zijn huis op en de helft van het huis waar jij in woont en beschadigt 10 andere woningen.
Jah ik snap m wel, en ja hij is een held en tja dan slaap ik maar in de openlucht want ik geef hem groot gelijk waarom hij dat doet!
Tja het is altijd lastig oordelen met speculatieve scenario's. Het zou kunnen dat ik hem als held bestempel. Het zou ook kunnen van niet..quote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stel voor je buurman heeft een probleem met de gemeente, hij blaast zijn huis op en de helft van het huis waar jij in woont en beschadigt 10 andere woningen.
Jah ik snap m wel, en ja hij is een held en tja dan slaap ik maar in de openlucht want ik geef hem groot gelijk waarom hij dat doet!
Er ligt nog een heel groot gebied tussen iemands daden begrijpen en een standbeeld voor hem oprichten.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:01 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hij is dood ja. Had ik al aantal keer gezegd. Maar dat is niet wat jij bedoelde met de slachtoffers die hij gemaakt had.
En als jij niet kunt differentiëren tussen hem en een bende meelopers dan word dit een lastig gesprek vrees ik.
Jammer van dat lidteken, überhaupt dat hele moment dat je hebt moeten meemaken. Maar toch zie ik een wereld van verschil.
Waarschijnlijk handelde die man in een staat van agressieve dronkenschap, verstandsverbijstering. Dat gebeurt constant. Dat is niet vergelijkbaar met de zorgvuldige voorbereiding, de originele uitvoer, en de dramatische afloop van hem(die bulldozer man)
Maar dat doet het dus wel als het jou overkomt.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
[..]
Tja het is altijd lastig oordelen met speculatieve scenario's. Het zou kunnen dat ik hem als held bestempel. Het zou ook kunnen van niet..
Dat iets mij persoonlijk zou betrekken zou natuurlijk niet uit moeten maken. Anders ben ik hypocriet.
Klopt. Maar ik zie liever standbeelden van die man dan van Stalin, Napoleon of George Bushquote:Op maandag 30 juni 2014 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er ligt nog een heel groot gebied tussen iemands daden begrijpen en een standbeeld voor hem oprichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is nou de massamoordenaar dan? Bush of hij. En wie krijgt in deze wereld standbeelden? Alles staat op zijn kop.
Ik hoop van nietquote:Op maandag 30 juni 2014 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat doet het dus wel als het jou overkomt.
Stel je woonde in de VS en jou pa werkte voor de gemeente en hij reed dus ook over jou huis!quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
[..]
Tja het is altijd lastig oordelen met speculatieve scenario's. Het zou kunnen dat ik hem als held bestempel. Het zou ook kunnen van niet..
Dat iets mij persoonlijk zou betrekken zou natuurlijk niet uit moeten maken. Anders ben ik hypocriet.
Je vraagt eigenlijk of ik net zo zou reageren als ik een van de (materiële) slachtoffers was van hem? Natuurlijk. En sterker nog ik zou mij vereerd voelen. Dat is toch al duidelijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stel je woonde in de VS en jou pa werkte voor de gemeente en hij reed dus ook over jou huis!
geef je dan je pa op de flikker daarom?
omdat jij dan geen dak meer boven je hoofd hebt, of geef je de persoon op de flikker die met een buldozer over jou huis rijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |