quote:Op maandag 30 juni 2014 04:49 schreef ChocoFan het volgende:
Mensjes is ga slapen, het was weer gezellig.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 04:53 schreef Miek37 het volgende:
Lach me intussen kapot om het LOT, elk pondje gaat door het mondje topic, zit ene Bram van Loon haar maar continu met ellenlange verhandelingen over bloedsuikers en genetische aanleg te verdedigen tussen alle Caps waarin ze dr laadklep weer vol staat te stouwen, hilarisch!![]()
![]()
Trusten bonbonnetje van me!quote:Op maandag 30 juni 2014 04:49 schreef ChocoFan het volgende:
Mensjes is ga slapen, het was weer gezellig.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 04:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Trusten bonbonnetje van me!![]()
![]()
Ik ga nog ff Cossies bijlezen, een merelconcertje beluisteren (steevast om 5:00u) en dan ga ik ook tukken!
truste
![]()
![]()
![]()
Lot eet uit emotie, net als miljoenen anderenquote:Op maandag 30 juni 2014 04:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer respect voor een mee-eter.
Waarom zou je een slechte gewoonte moeten respecteren.quote:Op maandag 30 juni 2014 04:58 schreef glasshole het volgende:
[..]
Lot eet uit emotie, net als miljoenen anderen
Omdat miljoenen mensen teveel eten, drinken en rokenquote:Op maandag 30 juni 2014 05:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zou je een slechte gewoonte moeten respecteren.
Maar ze wordt niet gehaat om haar slechte gewoontes maar om haar kut karakter.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:04 schreef glasshole het volgende:
[..]
Omdat miljoenen mensen teveel eten, drinken en roken
Er zitten 15 ego's in Utopia, stuk voor stuk kut karaktersquote:Op maandag 30 juni 2014 05:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar ze wordt niet gehaat om haar slechte gewoontes maar om haar kut karakter.
BAM, that's it.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar ze wordt niet gehaat om haar slechte gewoontes maar om haar kut karakter.
De 1 wat meer dan de ander.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:07 schreef glasshole het volgende:
[..]
Er zitten 15 ego's in Utopia, stuk voor stuk kut karakters
Maar lot dreigt met in brand steken, vader die langs komt en vuurwapens.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:08 schreef glasshole het volgende:
[..]
Hier komen we dus niet uit, het zijn en blijven 15 ego's
Een groot ego hebben is op zich niet zo'n probleem maar dan moet je wel bepaalde kwaliteiten hebben om dat ego te rechtvaardigen.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:08 schreef glasshole het volgende:
[..]
Hier komen we dus niet uit, het zijn en blijven 15 ego's
Dat heb ik niet gehoord, zag wel dat Laura Ivan bijna aanvloog toen Vaflessa terecht werd beschuldigd van diefstalquote:Op maandag 30 juni 2014 05:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar lot dreigt met in brand steken, vader die langs komt en vuurwapens.
Vader kent de security etc.
Bed in vlammen zetten, foto's in vlammen zetten, haar pa komt met een geladen wapen.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:12 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, zag wel dat Laura Ivan bijna aanvloog toen Vaflessa terecht werd beschuldigd van diefstal
Sommigen draaien door, logisch als je een half jaar opgesloten zit
lot heft gezeht over haar vader al al neemt ie een gun me hij krijgt me hier uit.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:12 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, zag wel dat Laura Ivan bijna aanvloog toen Vaflessa terecht werd beschuldigd van diefstal
Sommigen draaien door, logisch als je een half jaar opgesloten zit
Interessant, moet zo maar ff wat filmpjes kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bed in vlammen zetten, foto's in vlammen zetten, haar pa komt met een geladen wapen.
Kom op.
Lotte zei het echt, kan het ook niet helpen.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Interessant, moet zo maar ff wat filmpjes kijken.
Dat kan allemaal in die idyllische samenleving waar het veel beter is dan in de echte wereld.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lotte zei het echt, kan het ook niet helpen.
LOLquote:
Dat zou ik ook wel eens willen. Ook als ik vrij ben wordt ik standaard rond 8 uur wakker.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Met wat onderbreking bijna 11 uur geslapen.
Ja minder is dat. Ik slaap meestal 6 uur per nacht. Ik had dit heel erg nodig na al die nachten voetbal kijken en belachelijk laat gaan slapen denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen. Ook als ik vrij ben wordt ik standaard rond 8 uur wakker.
Wat een faal.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
@%#*$(($)%&) Belt er ineens 2 man politie aan.... Ik met een halve hartstuip opendoen, meteen denken aan vreselijke ongelukken, staan die kneuzen bij de verkeerde deur
![]()
slechtttquote:Op maandag 30 juni 2014 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
@%#*$(($)%&) Belt er ineens 2 man politie aan.... Ik met een halve hartstuip opendoen, meteen denken aan vreselijke ongelukken, staan die kneuzen bij de verkeerde deur
![]()
Top.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had verwacht dat ik vandaag een enorme afterdip zou hebben maar voorlopig zit ik nog een beetje in de overwinningsroes. Lekker.
Alles kanquote:Op maandag 30 juni 2014 15:06 schreef Jian het volgende:
Straks die Fransen eruitDan wil ik die zeikerd van een Gijp wel eens horen
Goedemiddag Chocoquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemiddag Choco
Koffiekan, primaIk pak de mokken.
Oh! Dat die moet ik ook nog kijken.quote:
Vorige week weer begonnen. Vandaag de 2e aflevering van het laatste seizoen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh! Dat die moet ik ook nog kijken.
Ik ben wel blij dat het 't laatste seizoen is.
Ja, die van vorige week al gezienquote:Op maandag 30 juni 2014 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vorige week weer begonnen. Vandaag de 2e aflevering van het laatste seizoen.
quote:
Vond het sfeertje en de karakters wel aardig, maar verhaallijn werd steeds minderquote:Op maandag 30 juni 2014 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer boeiend dan? en ja het is goed dat dit het laatste seizoen is.
Klopt, zoals bij de meeste series helaas, alleen is deze bijna afgelopen dus die kijk ik nog wel ff.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vond het sfeertje en de karakters wel aardig, maar verhaallijn werd steeds minder
hoeveel afleveringen per seizoen was het ook alweer?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zoals bij de meeste series helaas, alleen is deze bijna afgelopen dus die kijk ik nog wel ff.
12quote:Op maandag 30 juni 2014 15:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen per seizoen was het ook alweer?
12, een na laatste 10. En deze weet ik nog niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen per seizoen was het ook alweer?
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:33 schreef Joezi het volgende:
Falling skies is ook weer begonnen, iemand al gekeken? Vind het verhaal wel aardig alleen de cast slecht
Ja was wel even wennen, maar nu vind ik hem wel weer gaan. Ik heb inmiddels zoveel gezien dat het mij niet meer zo uitmaakt wie het speelt, als het verhaal maar een beetje boeiend is.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:03 schreef Voxs het volgende:
[..]Die blikken..Moeder "kijk mij is humor hebben" Kind "argh, ik moet doen alsof ik het leuk vind"
quote:
Ik heb een klapper gemaakt met hold 'em, full house op de eerste flop.. had gelukkig bonus ingezetquote:Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope. Frankrijk-Nigeria wordt 1-1, 2-1 of 2-0.
Gefeli. Ik wil een preek gaan houden maar ga het niet doen. De inhoud ken je alquote:Op maandag 30 juni 2014 17:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb een klapper gemaakt met hold 'em, full house op de eerste flop.. had gelukkig bonus ingezet
het is toch allemaal winst geld.. niet erg als ik dat kwijt raak..quote:Op maandag 30 juni 2014 17:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gefeli. Ik wil een preek gaan houden maar ga het niet doen. De inhoud ken je al
Ik slik mijn woorden weer inquote:Op maandag 30 juni 2014 17:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
het is toch allemaal winst geld.. niet erg als ik dat kwijt raak..
Nou het 'comazuipen' en laat slapen in combinatie met op maandag om 07.00 uur beginnen met werken kan deze Truus niet meer aanquote:
Gewoon 1 keer. Jij?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
ook 1 doosje, maar nog geen verzend bevestiging ,het lijkt wel te gaan lukken dus.
Soury is vanochtend opgepakt, ze had wel 25 dozen besteldquote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Voxs het volgende:
[..]Al die paniektrollerij van je was nergens voor nodig
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Soury is vanochtend opgepakt, ze had wel 25 dozen besteld
Wow, serieuze commando skills.quote:
3 dozen, morgen avond bezorgdquote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Soury is vanochtend opgepakt, ze had wel 25 dozen besteld
Zou kunnen, maar dan wel met skills.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef Gert het volgende:
Ik hoop echt dat al jullie cheap asses misgrijpen.
Wel een bevestiging van de bestelling neem ik aan?. Ik heb zaterdagavond besteld dus dat is best vlot.quote:
SC wijnavondje! Wie de meeste flessen weg kan tikkenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een bevestiging van de bestelling neem ik aan?. Ik heb zaterdagavond besteld dus dat is best vlot.
Wel via Post.nl dan krijg je een mail wanneer. Dat is prettig, morgen werk ik de hele dag en na 16:30 komt de handel. Dan ben ik zeker thuis
Ik geloofde er niet zo in, maar het klopt. Al heb ik hebberigheid wel een doos met 50% korting en niet de 20 euro extra. Dat is kutquote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef Gert het volgende:
Ik hoop echt dat al jullie cheap asses misgrijpen.
Die afspraak stond ook al in dat topicquote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
SC wijnavondje! Wie de meeste flessen weg kan tikken
Cheap ass!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloofde er niet zo in, maar het klopt. Al heb ik hebberigheid wel een doos met 50% korting en niet de 20 euro extra. Dat is kut
Ik heb het niet meer zo breedquote:
minstensquote:Op maandag 30 juni 2014 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou die ene zijn enkel gebroken hebben?
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope. Frankrijk-Nigeria wordt 1-1, 2-1 of 2-0.
Redelijk bedrag verloren dus?quote:
Ah ruim een tientje winst dus, netjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Emunike had nog bijna eerste goal gemaakt ook, onterecht afgekeurd
[ afbeelding ]
Wordt een makkie voor de Duitsers... ik zeg 4-0quote:Op maandag 30 juni 2014 20:26 schreef -sabine- het volgende:
En nu?
Wat gaan de Duitsers doen?
Ik zet in op winnen met 3-1.
Veel kijkplezier.
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
nee was vroeg op maar toen straks viel ik opeens in slaap
Niets mis met powernaps.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
nee was vroeg op maar toen straks viel ik opeens in slaap
Dat klopt. Vind ik nooit zo erg.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
maar savonds val je dan zo moeilijk in slaap
Ik heb deze tour wel gezien in Duitsland. Keulen volgens mij. Ik moest heel nodig plassen, mijn man ook en er was alleen plek achter de kerk.quote:
Die kerk in keulen daar ligt toch een koning begraven ofzoquote:Op maandag 30 juni 2014 20:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik heb deze tour wel gezien in Duitsland. Keulen volgens mij. Ik moest heel nodig plassen, mijn man ook en er was alleen plek achter de kerk.
Geen idee.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die kerk in keulen daar ligt toch een koning begraven ofzo
Oke, in de kerk naast het concertgebouw? Geen idee hoe die heet. Ik stap in de auto en bestel de bestemming.quote:
Ik ga niet dansen vandaag.quote:
LOL! Nee. Ik denk dat het van de pit komt. Was geen heftige pit hoor.quote:
Ikquote:Op maandag 30 juni 2014 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga niet dansen vandaag.
[..]
LOL! Nee. Ik denk dat het van de pit komt. Was geen heftige pit hoor.
ik ben een keer in een pit gevallenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
LOL! Nee. Ik denk dat het van de pit komt. Was geen heftige pit hoor.
Ja zoiets dus. Gleed op mijn knie onder de radiator. Vast!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:09 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben een keer in een pit gevallen
is nooit slim om te doen.
al mijn vriendinnen en ik begonnen een pit bij good charlotte.
komen er opeens van die echte mannen![]()
was super grappig. alleen wel blauwe plekken.
Ik ook! Maar ik doe het eigenlijk ook niet vaak meer en al helemaal niet in een heftige metalpit ofzo, maar heel soms kan ik me niet beheersen. Dan zie ik het en moet ik er in maar ik check wel eerst hoe hard het is. Gister was wel ok, alleen werd er op den duur ingegrepen door security.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ikpits. Kan het alleen niet meer. Maar vroeger in mijn ouwe punktijd. Ohhhh.
Mooie beelden van het voetballen op het festival.
Werd je niet gelijk overeind geholpen dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:09 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben een keer in een pit gevallen
is nooit slim om te doen.
al mijn vriendinnen en ik begonnen een pit bij good charlotte.
komen er opeens van die echte mannen![]()
was super grappig. alleen wel blauwe plekken.
ik had een tijd waar ik alleen maar wilde crowdsurfen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:11 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja zoiets dus. Gleed op mijn knie onder de radiator. Vast!
Ha slippers, je was een beetje dom. Maar wel lol hey. Daar gaat het om.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik doe het eigenlijk ook niet vaak meer en al helemaal niet in een heftige metalpit ofzo, maar heel soms kan ik me niet beheersen. Dan zie ik het en moet ik er in maar ik check wel eerst hoe hard het is. Gister was wel ok, alleen werd er op den duur ingegrepen door security.Maar die rondjes mochten wel gewoon. Beiden was alleen niet zo handig op mijn slippers.
jawel maar ik was zelfs heel klein vergeleken met die mannenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Werd je niet gelijk overeind geholpen dan?Ik ben ook wel eens gevallen in een pit.
LOL!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:17 schreef isax het volgende:
hier ben ik schijt voor.
keer merkte ik dat ze dat gingen doen. ik was meteen weg, mietje dat ik ben
samen mietjesquote:
kom dan jonghuhquote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef Joezi het volgende:
Zo hoort een moshpit te zijn, en niet anders stelletje mietjes
Nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oi. Hou je ook van de skinhead subcultuur?
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zijn te kloppen, maar niet door Algerije
Ik hoop stiekem op een finale Nederland-Duitsland.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef waxmask het volgende:
Ow sorry dit is het WK topic, sorry dat ik OT ging...
Moffen naar huis![]()
![]()
![]()
Moffen naar huis!
![]()
![]()
![]()
Ja, gaat ook wel gebeuren denk ik. Maar Algerije is nog de laatste Afrikaanse ploeg toch? Dus die gun ik stiekem wel een overwinning tegen Duitsland.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een finale Nederland-Duitsland.
Ik denk velen met jequote:Op maandag 30 juni 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een finale Nederland-Duitsland.
Whut...quote:
Inderdaad. Duitsland is doorgaans een geoliede machine. Fysiek sterk ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja omdat ze denken dat Nederland dat wint ....... de teleurstelling zal groot zijn
Stiekem hoop ik altijd dat de grond dan open splijt en iedereen opslokt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whut...Heb de originele even gezocht, volgens mij raak je zwaar in trance als je er aan meedoet!
Nee, ik denk dat we wel weer zullen verliezen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja omdat ze denken dat Nederland dat wint ....... de teleurstelling zal groot zijn
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inderdaad. Duitsland is doorgaans een geoliede machine. Fysiek sterk ook.
Dat is ook de bedoeling.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whut...Heb de originele even gezocht, volgens mij raak je zwaar in trance als je er aan meedoet!
De hele wereld of plaatselijkquote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik altijd dat de grond dan open splijt en iedereen opslokt.
Plaatselijk natuurlijk. Mensen die tegen elkaar aan willen springen hebben we niet nodig.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De hele wereld of plaatselijkZulke gedachten heb ik dan niet zo vaak.
Het Nederlandse pessimisme heeft er wel voor gezorgd dat we de poule des doods met verve hebben overleefd.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we wel weer zullen verliezen.
En nadat de bovenkant een jaar braak heeft gelegen:quote:Op maandag 30 juni 2014 22:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat hoort bij Ska en Oi, en het zou je leuk staan denk ik
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
En nadat de bovenkant een jaar braak heeft gelegen:*proest* 'lekker hip en lekker gek'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En nadat de bovenkant een jaar braak heeft gelegen:WaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat hoort bij Ska en Oi, en het zou je leuk staan denk ik
[ afbeelding ]
[..]
En nadat de bovenkant een jaar braak heeft gelegen:Als je deze twee combineert heb je een vrij normaal kapsel. Of ben je kaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HEY! We zitten voetbal te kijken....quote:
op 2.27 gaat ze poppen.. ga het kijken na voetbalquote:
Had het tegen Wax.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
op 2.27 gaat ze poppen.. ga het kijken na voetbal
sorry , was even afgeleid..quote:
ik denk dat hij een hamster op zijn hoofd heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het altijd net zo'n soort commissaris Rex (Tobias Moretti) meets Simon Cowell...
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk dat hij een hamster op zijn hoofd heeft.
Ze spelen met de rem erop, die geven begin van de 2e helft even gas, scoren en gaan dan rustig controleren tot ze eventueel ruimte krijgen voor het 2e doelpunt .....quote:
Ik zie alleen maar gevaar in het Schuimmonster...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee, we zouden niet willen dat Gizmo iets zou overkomen.
Alle troepen verzamelen!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar gevaar in het Schuimmonster...
lol, te lui om een ander plaatje te zoekenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Punkman het volgende:
Iemand een bitterballetje ?
Vers van het gasfornuis.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Punkman het volgende:
Iemand een bitterballetje ?
Vers van het gasfornuis.
[ afbeelding ]
Ja, en ik had deze nog, dus waarom niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol, te lui om een ander plaatje te zoeken
Oei heb ik ook een keer gehad, deksel op de pan is de beste oplossingquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bovenburen gingen frikandellen bakken en hadden een steelpannetje helemaal gevuld met Olie.
Vlam in de pan. en in de arm van de bovenbuurman
jah maar bij een steelpannetje is dat moeilijk, ze besloten daarom maar om er een glas water overheen te kieperenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei heb ik ook een keer gehad, deksel op de pan is de beste oplossing
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah maar bij een steelpannetje is dat moeilijk, ze besloten daarom maar om er een glas water overheen te kieperentoen de halve keuken in de fik.
pannetje hebben ze toen maar naar buiten gegooid, over de railing heen, gelukkig was er niemand in de buurt, de olie schijnt overal heen gevlogen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |