Zeg jij het maar ...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Merci. Waarom ken ik dit niet? Niet uit in Nl, geen aandacht in NL ,al lang geleden uit, leefde ik onder een steen?
Fijn dat hem op zo'n aimabele wijze inkopte..quote:
Lieve Oma Nijn..mag deze onder een spoiler?quote:
Joez, wat zijn de IMG tags van de OP? het is laat...quote:
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
? gewoon zoals normaal [ [url=link]afbeelding[/url] ]
Ze mogen weer weg met hun piratenbootquote:
Jawel.. het moet. Dat staat op mijn wc deurquote:Op maandag 30 juni 2014 00:51 schreef glasshole het volgende:
[..]
Niks moet, het blijft een verschrikkelijke loterij
Costa Ricaanse garnaaltjesquote:Op maandag 30 juni 2014 00:51 schreef Dottey het volgende:
Zo.... en wat hebben jullie gegeten vandaag?
Hamburgers van de braderie voor de deur.... nadat we een helikopter rondvlucht boven de wijk hadden gemaakt!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:51 schreef Dottey het volgende:
Zo.... en wat hebben jullie gegeten vandaag?
Daar gaat NL nog een hele kluif aan hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:52 schreef Jian het volgende:
Ze doen het beiden beter dan Brazilië en Chili
Ze verdienen al niks, alles gaat naar de staatquote:Op maandag 30 juni 2014 00:53 schreef Leandra het volgende:
Als die Grieken nou doorgaan, en desnoods het WK winnen, verdienen die Griekse voetballers dan genoeg om de Griekse Staatsschuld af te lossen?
Oh! Wat tof!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hamburgers van de braderie voor de deur.... nadat we een helikopter rondvlucht boven de wijk hadden gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |