SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jupquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
#riskeverythingquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ouwe fapbeer van me.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou om je mond te houden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wtfIk haal net motm rodriguez uit een 5k pack die ik uit een world cup pack heb
![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker ouwe pik !quote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen gewoon een B elftal opstellen tegen wie dit ook wint.
Alle spelers die niet gespeeld hebben in de basis, in de rust nog Vorm en Krul omwisselen, hebben die ook hun minuten gemaakt.![]()
Het is je gegund, gefeliciteerdquote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel positief bekekenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:17 schreef DutchSL het volgende:
We kunnen gewoon een B elftal opstellen tegen wie dit ook wint.
Alle spelers die niet gespeeld hebben in de basis, in de rust nog Vorm en Krul omwisselen, hebben die ook hun minuten gemaakt.![]()
![]()
Geen idee hoeveel die waard is. Maar had dit toch niet uit een 5k pack verwacht.quote:![]()
Misschien maar even een team omheen maken met tots martinez of zo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
5k packs worden onderschat.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel die waard is. Maar had dit toch niet uit een 5k pack verwacht.![]()
Misschien maar even een team omheen maken met tots martinez of zo.![]()
Enige is dat ik nu 360k heb en nog steeds geen speler kan kopen die mijn team sterker zou maken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Gaat neem ik aan over jouw eigen post?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Zo speel ik. Maar elke if of wat an ook kost meer fan 350k geloof ik
verhaegh rbquote:Op maandag 30 juni 2014 00:27 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Zo speel ik. Maar elke if of wat an ook kost meer fan 350k geloof ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elke keer als jij post denk ik dit:quote:Op maandag 30 juni 2014 00:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat neem ik aan over jouw eigen post?![]()
![]()
En toch wil je een FOK abo afsluiten dus ik denk dat je wel een fuck geeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Elke keer als jij post denk ik dit: [ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
If lahm zou wel kunnen zie ik net. Vind ik alleen de coins niet echt waard denk ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Op advies van iemand van dit forum aangezien jullie al weken zo irritant zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch wil je een FOK abbo afsluiten dus ik denk dat je wel een fuck geeft.![]()
Ok misschien wel een goed idee dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op advies van iemand van dit forum aangezien jullie al weken zo irritant zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan ga je toch weg...? Spaart je ook nog wat centjes die je in pakketjes kunt stoppen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op advies van iemand van dit forum aangezien jullie al weken zo irritant zijn.![]()
Destijds waren ze bezig met KLB 2.0 en werden ze ineens heel erg streng. Maar is alweer hele tijd terug dus wat het precies was weet ik niet meer.quote:Wat deed je dan zoal fout?![]()
Nee, ik laat me niet wegjagen door 2 users. En er zitten veel users die tenminste nog wel normaal kunnen reageren.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg...? Spaart je ook nog wat centjes die je in pakketjes kunt stoppen.![]()
Ohja de klaagbaak revolutiequote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Destijds waren ze bezig met KLB 2.0 en werden ze ineens heel erg streng. Maar is alweer hele tijd terug dus wat het precies was weet ik niet meer.Episch was dat.
![]()
Vertel vertel!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja de klaagbaak revolutieEpisch was dat.
![]()
HUILEN!!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet wegjagen door 2 users. En er zitten veel users die tenminste nog wel normaal kunnen reageren.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Niet meegemaakt?quote:![]()
Er werd een topic gestart, weet niet meer exact de naam, maar het werd de trent om een topic bijna gelijknamig te starten maar met een subtiele verandering. Op deze manier breidde zich dit uit terwijl er geen mods aanwezig waren en heel KLB werd ondergespamd met topics![]()
![]()
een lemming?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet meegemaakt?![]()
Er werd een topic gestart, weet niet meer exact de naam, maar het werd de trent om een topic bijna gelijknamig te starten maar met een subtiele verandering. Op deze manier breidde zich dit uit terwijl er geen mods aanwezig waren en heel KLB werd ondergespamd met topics![]()
Oh, eentje van heel ver terug waar je silver packs ging openen met Engels commentaar. Toen zei je datquote:Op maandag 30 juni 2014 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welk filmpje? Kan me niet herinneren dat ik daar iets over heb gezegd.![]()
dat is weer wat anders. Als jij klaagt over je buurman en ik een topic maak waarin ik doe aksof ik hem benquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was zeker in FIFA 11?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, eentje van heel ver terug waar je silver packs ging openen met Engels commentaar. Toen zei je dat![]()
![]()
![]()
Hier een piccaOok nog enkele dagen ban voor gehad, maar was episch grappig.
Topic over de gebeurtenissen; KLB / KLB 2.0![]()
9611niels met zijn berenpak2quote:Op maandag 30 juni 2014 00:37 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Topic over de gebeurtenissen; KLB / KLB 2.0![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bittersweet memories. Toen mocht je echt helemaal niets meer en kreeg je voor alles een ban in KLBquote:Op maandag 30 juni 2014 00:37 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Topic over de gebeurtenissen; KLB / KLB 2.0
Was wel erg jammer want KLB is juist datgene wat FOK zo mooi maakt. Ik kan daar alles zeggen wat ik wil![]()
Ja, ik kom er nooit meer. Goede zaak eigenlijk wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bittersweet memories. Toen mocht je echt helemaal niets meer en kreeg je voor alles een ban in KLB
Was wel erg jammer want KLB is juist datgene wat FOK zo mooi maakt. Ik kan daar alles zeggen wat ik wil![]()
wat was de grapquote:Op maandag 30 juni 2014 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was een grap, ik heb net mijn tanden al gepoetst.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Met spongebob tandpasta?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was een grap, ik heb net mijn tanden al gepoetst.![]()
Nu is het niet meer zo erg als toen. Kom er nog steeds regelmatigquote:Op maandag 30 juni 2014 00:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, ik kom er nooit meer. Goede zaak eigenlijk wel.![]()
Wordt die coach nou ook geschorst voor de volgende wedstrijd? oF kreeg hij geen kaart maar gewoon weggestuurd?GRAAG VERWIJDEREN![]()
ik zei het nog tegen mi matties ah zemmer. Optelsommetje. Pingel zat er echt al een half uur aan te komen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
Die pingel die NL kreeg was trouwens echt een heerlijke schwalbe van Robben.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij had aan het einde van de eerste helft wel een strafschop moeten krijgen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
Die pingel die NL kreeg was trouwens echt een heerlijke schwalbe van Robben.
Dus karma?![]()
Eerste was wel een penalty dus dat is een mooie compensatie. Maar was wel een mooie zwanenduikquote:Op maandag 30 juni 2014 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
Die pingel die NL kreeg was trouwens echt een heerlijke schwalbe van Robben.![]()
Duurt zo gruwelijk lang dit altijd. Ze hoeven per persoon slechts een keer rustig naar het penaltygebied te lopen, aanloopje, schieten, en weer terug. Valt allemaal wel mee als je het mij vraagt.![]()
Je zegt schwalbe, dat is bijna synoniem aan onterecht.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het onterecht was? Was gewoon mooi.![]()
je wordt per post beter steef ik lig onder de bank van het lachenquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:____________________________________________!
JezusRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie raden jullie aan om tussen depay en robben te zetten in een 433 false 9 formatie? Ik heb op dit moment van persie maar ik houd meer van dribbelaars.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:48 schreef Proxzor het volgende:
Ik heb op dit moment van persie maar ik houd meer van dribbelaars.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wijnaldumquote:Op maandag 30 juni 2014 00:48 schreef Proxzor het volgende:
Wie raden jullie aan om tussen depay en robben te zetten in een 433 false 9 formatie? Ik heb op dit moment van persie maar ik houd meer van dribbelaars.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kuytquote:Op maandag 30 juni 2014 00:48 schreef Proxzor het volgende:
Wie raden jullie aan om tussen depay en robben te zetten in een 433 false 9 formatie? Ik heb op dit moment van persie maar ik houd meer van dribbelaars.![]()
Messi danquote:Op maandag 30 juni 2014 00:48 schreef Proxzor het volgende:
Mastermind DS2quote:Op maandag 30 juni 2014 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Snappen jullie nu nooit dat ik dat soort posts plaats vanwege de reacties die erop gaan komen?![]()
![]()
Koevermans is een zeer vaardige dribbelaar, als hij echter te duur is voor je kun je altijd nog voor Demouge gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 00:48 schreef Proxzor het volgende:
En dan ga je zitten janken als er mensen op je posts reageren.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Snappen jullie nu nooit dat ik dat soort posts plaats vanwege de reacties die erop gaan komen?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij bent gewoon triest.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En dan ga je zitten janken als er mensen op je posts reageren.![]()
Het is eigenlijk net een klein kind.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En dan ga je zitten janken als er mensen op je posts reageren.![]()
worstenbroodje erbijquote:Op maandag 30 juni 2014 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
Snel blikje mountain dew tegen de stresshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jij ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net een klein kind.![]()
Inderdaad haha. Wel grappig 2/4 achtste finales al pingels.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Blij dat het bij ons niet zo ver kwam moet ik zeggen.![]()
Ik denk dat ik morgen lekker een costa ricaassoufflé bij mijn patat neem.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik morgen lekker een costa ricaassoufflé bij mijn patat neem.
Ik wil graag op kamp.. maar niemand neemt op als ik het campbell... #GAGDS2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb geen zin om naar huis te fietsen dus ik denk dat ik een campbell #gads2hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
lekker bezigquote:Op maandag 30 juni 2014 00:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil graag op kamp.. maar niemand neemt op als ik het campbell... #GAGDS2
bohhhhquote:Op maandag 30 juni 2014 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
ik heb geen zin om naar huis te fietsen dus ik denk dat ik een campbell #gads2
mijn tekening valt de hele tijd van de muur maar morgen ga ik mitro glue kopen #gads2hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Even een paar jaar oefenen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als deze erin gaat zegt Umaña gaat Umanahuis.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hoiquote:Op maandag 30 juni 2014 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen humor. Als iemand hoi zegt tegen mij ga je nog lachen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet nog niet of we wel zo blij moeten zijn met costa rica..
spelen nog best drukkend, en onze verdediging..![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen humor. Als iemand hoi zegt tegen mij ga je nog lachen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Huntelaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef DannyDeko het volgende:
Costa Rica
Hoe speelde NL? Was te druk bezig om te kijken (:
Fenomenaal de laatste 5 minutenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef DannyDeko het volgende:
Costa Rica
Hoe speelde NL? Was te druk bezig om te kijken (:![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Slecht. Mexico was beter en Nederland werd geholpen in de laatste minuten door een duikeling van Robben.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:58 schreef DannyDeko het volgende:
Costa Rica
Hoe speelde NL? Was te druk bezig om te kijken (:
Gelukkig toch gewonnen.![]()
Welk lijstjequote:Op maandag 30 juni 2014 00:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Heuj, 4 van de 7 van mijn monsterbet al goed?
![]()
Tik ul'm aansluitingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhquote:Op maandag 30 juni 2014 01:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou even nachtlounge kijken en dan naar bed![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Britse media!
http://www.independent.co(...)-player-9570992.html![]()
![]()
http://nos.nl/wk2014/vide(...)gt-arjen-robben.html
Aanrader.Leuk om zo te zien. Valt me op hoeveel ze praten tijdens de wedstrijd.
Ik moest eerst opzoeken wat grooming wasquote:
Zaten met Trapz vanmiddag nog over te grappen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Britse media!
http://www.independent.co(...)-player-9570992.html![]()
Godverquote:Op maandag 30 juni 2014 01:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zaten met Trapz vanmiddag nog over te grappen.![]()
Staat er toevallig een bron bij "Ozz en Trapzz"?
Beter koopt hij het hele Nederlands elftal bij elkaar....quote:Op maandag 30 juni 2014 01:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zaten met Trapz vanmiddag nog over te grappen.![]()
![]()
![]()
Leuk lijstjequote:Op maandag 30 juni 2014 01:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
De volgende teams door als combi: Arg, Dui, Fra, NL, Costa, Col, Bra @ 8.9
al ben ik van frankrijk nog niet heel zeker..
die vind ik onder druk net als ons NL best kwetsbaar..
Die nigerianen zijn nog best jagend, dus dat kan een leuke pot worden
succes!![]()
Dikke doei groetjes thuusquote:Op maandag 30 juni 2014 01:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al weggegaan uit het gesprek en ik kom deze keer niet meer terug.![]()
Mooi om te zien hoe hij er mee om gaat inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Even overleggen met Dirkie, Klaas vragen 'wil jij?'
Coole kikkert. Weinig emoties totdat de bal er in ligt![]()
![]()
Thnx! Nigeria heeft dikke ruzie in de ploeg en met de bond; ben nog het minst zeker over Argentinie van de overgebleven drie wedstrijdenquote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Leuk lijstje
al ben ik van frankrijk nog niet heel zeker..
die vind ik onder druk net als ons NL best kwetsbaar..
Die nigerianen zijn nog best jagend, dus dat kan een leuke pot worden
succes!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
gaan die kut tortillavreters nog leuk staan doen tegen ons aller Arjen ookquote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Mooi om te zien dat Wijnaldum het nodig vindt om Robben en later ook Huntelaar nog wat dingen in te fluisteren.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe hij er mee om gaat inderdaadEven overleggen met Dirkie, Klaas vragen 'wil jij?'
Coole kikkert. Weinig emoties totdat de bal er in ligt
Ag die jongen zit nog vol met ontladingquote:Op maandag 30 juni 2014 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat Wijnaldum het nodig vindt om Robben en later ook Huntelaar nog wat dingen in te fluisteren.Gezond enthousiasme
![]()
![]()
Leuk jaquote:Op maandag 30 juni 2014 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ag die jongen zit nog vol met ontladingGezond enthousiasme
Ik dacht echt exact hetzelfdequote:Op maandag 30 juni 2014 01:12 schreef DutchSL het volgende:
Die goal van James niet eens in de NOS top 5, stelletje chauvinisten.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ha-mes.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:12 schreef DutchSL het volgende:
Die goal van James niet eens in de NOS top 5, stelletje chauvinisten.![]()
Wijnaldumquote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Good old dirk haha, staat gewoon echt vet lang al zo. Wat een baas![]()
![]()
Dit weekend een hoop mensen gezien die op het randje daarvan zaten hehequote:Op maandag 30 juni 2014 01:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
slapen doe je maar als je dood bent![]()
defqon?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit weekend een hoop mensen gezien die op het randje daarvan zaten hehe![]()
![]()
Kut Griekenlandals Costa Rica in 90 minuten had gewonnen zat ik nu met mijn bips op een tropisch eiland van een fris pilsje te genieten.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je moet je kapitalen nooit van Griekenland af laten hangen. Zonder Grieken had ons land inmiddels ook haar staatsschuld voor de helft afgelost. Maar ja, toen moesten ze ineens uit een crisis geholpen wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 08:11 schreef Revontulet het volgende:
Kut Griekenlandals Costa Rica in 90 minuten had gewonnen zat ik nu met mijn bips op een tropisch eiland van een fris pilsje te genieten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar het is eigenlijk toch ook wel zo...? Robben zit bijna 90 minuten alleen voor een penalty te gaan omdat we eigenlijk niks creëren...quote:Op maandag 30 juni 2014 07:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mexicaanse huilies______!
http://nos.nl/wk2014/arti(...)kjes-van-oranje.html
Dat noemt hij dan slim zijn in de situatie. Als volgende week Ruiz hetzelfde doet tegen ons gaan wij eigenlijk over hetzelfde klagenHypocriet volkje, wij Nederlanders.
![]()
Beetje overdeven natuurlijk want er kwam genoeg andere dreiging van Robben af.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Maar het is eigenlijk toch ook wel zo...? Robben zit bijna 90 minuten alleen voor een penalty te gaan omdat we eigenlijk niks creëren...
Dat noemt hij dan slim zijn in de situatie. Als volgende week Ruiz hetzelfde doet tegen ons gaan wij eigenlijk over hetzelfde klagenHypocriet volkje, wij Nederlanders.
Maar de meeste mensen vergeten hier dat het toen al 1-1 stond en dat de verdediger van Mexico Robben wel gewoon aanraakt (het vallen was wel een beetje overdreven)..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
om die keer dat hij door 2 man in de mangel genomen is nog maar niet te noemen.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje overdeven natuurlijk want er kwam genoeg andere dreiging van Robben af.
Maar de meeste mensen vergeten hier dat het toen al 1-1 stond en dat de verdediger van Mexico Robben wel gewoon aanraakt (het vallen was wel een beetje overdreven)..
toen had hij zeker al op de stip gemoeten.
en ook die laatste kan hij geven, dat hebben wij tenslotte ook meegemaakt met de vrij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die penalty zat er gewoon aan te komenquote:Op maandag 30 juni 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om die keer dat hij door 2 man in de mangel genomen is nog maar niet te noemen.
toen had hij zeker al op de stip gemoeten.
en ook die laatste kan hij geven, dat hebben wij tenslotte ook meegemaakt met de vrij.
Ach, ben je gek. Dat is toch geen penalty. De eerste helft, waarbij hij gevloerd wordt. Waarbij die Mexicaan zijn scheenbeen breekt... dat is een penalty, maar is moeilijk te zien. Ach ja, ik kan het wel begrijpen dat de Mexicanen zich bestolen voelen, want ze waren 80 minuten beter dan ons. Resultaat telt gelukkig.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje overdeven natuurlijk want er kwam genoeg andere dreiging van Robben af.
Maar de meeste mensen vergeten hier dat het toen al 1-1 stond en dat de verdediger van Mexico Robben wel gewoon aanraakt (het vallen was wel een beetje overdreven)..![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 09:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, ben je gek. Dat is toch geen penalty. De eerste helft, waarbij hij gevloerd wordt. Waarbij die Mexicaan zijn scheenbeen breekt... dat is een penalty, maar is moeilijk te zien. Ach ja, ik kan het wel begrijpen dat de Mexicanen zich bestolen voelen, want ze waren 80 minuten beter dan ons. Resultaat telt gelukkig.
Het komt echt door de manier waarop hij valt....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij viel een beetje ala Guidetti toen met die Vertonghen. Door de manier waarop hij valt lijkt het een schwalbe, maar hij werd gewoon geraakt![]()
Je ziet ook dat die bal niet eens haalbaar is voordat de overtreding plaatsvind. Hij zoekt contact en gaat liggen. Het is een mooie fopduik.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt echt door de manier waarop hij valt....
Oh en als we voor elk minimaal contact moeten gaan fluiten voor een strafschop, heeft elke wedstrijd minimaal 10 strafschoppen.![]()
Zoekt contact?quote:Op maandag 30 juni 2014 09:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je ziet ook dat die bal niet eens haalbaar is voordat de overtreding plaatsvind. Hij zoekt contact en gaat liggen. Het is een mooie fopduik.
wat een meester he dat hij dat in die 0.02 seconde allemaal kan overzien.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je ziet ook dat die bal niet eens haalbaar is voordat de overtreding plaatsvind. Hij zoekt contact en gaat liggen. Het is een mooie fopduik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is irrelevant of de bal haalbaar is of niet. Als je een overtreding maakt binnen de 16 dan is het een strafschop. Of het nou een kansrijke positie was of niet. Neem de regels nog eens doorquote:Op maandag 30 juni 2014 09:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je ziet ook dat die bal niet eens haalbaar is voordat de overtreding plaatsvind. Hij zoekt contact en gaat liggen. Het is een mooie fopduik.
Oh en als we voor elk minimaal contact moeten gaan fluiten voor een strafschop, heeft elke wedstrijd minimaal 10 strafschoppen.![]()
![]()
"Slim" in de situatie.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat een meester he dat hij dat in die 0.02 seconde allemaal kan overzien.
Had liever eerlijk gewonnen, maar ach... dit gebeurt tegenwoordig overal.![]()
Ik vind dit geen overtreding.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is irrelevant of de bal haalbaar is of niet. Als je een overtreding maakt binnen de 16 dan is het een strafschop. Of het nou een kansrijke positie was of niet. Neem de regels nog eens door![]()
nog mooie bets voor vandaag mannen![]()
of durven we niet meer door de algehele catastrofe die er bij Costa rica heeft plaats gevonden?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat je vind moet je in de gevonden voorwerpen bak flikkeren of bij de politie brengen.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik vraag me serieus af welke wedstrijd jij hebt zitten kijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 09:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, ben je gek. Dat is toch geen penalty. De eerste helft, waarbij hij gevloerd wordt. Waarbij die Mexicaan zijn scheenbeen breekt... dat is een penalty, maar is moeilijk te zien. Ach ja, ik kan het wel begrijpen dat de Mexicanen zich bestolen voelen, want ze waren 80 minuten beter dan ons. Resultaat telt gelukkig.
Mexico was de eerste helft ietsje beter ja, maar dat leidde nauwelijks tot echte kansen. 2e helft is Mexico in mijn beleving vanaf de 60e minuut niet meer bij Cilissen in de buurt geweest, en was het alles Oranje wat de klok sloeg. Met de kans van Robben (rechts van de goal) en de bal op de paal als gevolg. De Mexicanen 80 minuten lang beter? Best bijzonder dit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iedereen kijkt er anders naarquote:Op maandag 30 juni 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af welke wedstrijd jij hebt zitten kijken
Mexico was de eerste helft ietsje beter ja, maar dat leidde nauwelijks tot echte kansen. 2e helft is Mexico in mijn beleving vanaf de 60e minuut niet meer bij Cilissen in de buurt geweest, en was het alles Oranje wat de klok sloeg. Met de kans van Robben (rechts van de goal) en de bal op de paal als gevolg. De Mexicanen 80 minuten lang beter? Best bijzonder ditik heb wel vaker dat ik mensen dingen hoor zeggen en dan denk HUH? welke wedstrijd heb jij gekeken.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb ik ook best wel vaak inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen kijkt er anders naarik heb wel vaker dat ik mensen dingen hoor zeggen en dan denk HUH? welke wedstrijd heb jij gekeken.
![]()
Maar is jouw afdronk dan ook dat Mexico 80 minuten lang de bovenliggende partij is geweest?quote:Op maandag 30 juni 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen kijkt er anders naarik heb wel vaker dat ik mensen dingen hoor zeggen en dan denk HUH? welke wedstrijd heb jij gekeken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hebben mensen al gespeeld met Januzaj hier? En hoe bevalt hij?
Ik wil'm in een team met wat IMotm-spelers dus ik ben benieuwd!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik had een aantal van die MOTM Cuadrado's en die stegen ook met 40kquote:
Het 'vervelende' alleen is dat ik een team heb waar ik veel mee win en dus niet echt de behoefte heb dit te veranderen_O-![]()
Is Johnbon vergeten zijn Scorito-voorspelling in te vullen? Hij zakt van plek 3 naar 16
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopelijk krijgt hij ook nog een upgrade op zijn TOTS.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik nog winst op hem kon gaan maken
Agh maak je een leuk fitness team erbijquote:Op maandag 30 juni 2014 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had een aantal van die MOTM Cuadrado's en die stegen ook met 40k
Het 'vervelende' alleen is dat ik een team heb waar ik veel mee win en dus niet echt de behoefte heb dit te veranderen_O-
quote:Op maandag 30 juni 2014 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is Johnbon vergeten zijn Scorito-voorspelling in te vullen? Hij zakt van plek 3 naar 16![]()
![]()
Lindgren ook![]()
mijn afdronk was dat nederland zoals wel eerder pas ging voetballen op het moment dat er een aanvaller bij kwam. dit leek de verdediging van mexico iets meer uit elkaar te spelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar is jouw afdronk dan ook dat Mexico 80 minuten lang de bovenliggende partij is geweest?
daarvoor hadden ze natuurlijk een eitje want met 4 man hoef je alleen robben en RvP af te stoppen.
met de komst van depay er in leek BMI ook meer op te komen over de linker kant en had je dus veel meer dreiging.
lang verhaal kort, de eerste 50 minuten was gewoon weer kut met peren en lange ballen naar voren hopen dat hij een keer bij robben of RvP komt.
Daarna ging het een stuk beter en kwam er dreiging van meerdere personen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, ik kan mijn efltal nog wel verbeteren, daar niet van. Maar om 1 of andere reden heb ik geen zin om bijvoorbeeld 150k meer uit te geven voor TOTS Cuadrado terwijl hij niet zo heel veel beter is dan MOTM Cuadradoquote:Op maandag 30 juni 2014 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij ook nog een upgrade op zijn TOTS.
[..]
Agh maak je een leuk fitness team erbij![]()
Maar moet niet zeuren. Coins over is beter dan geen coins![]()
![]()
Godver Sjon, zeg dan gewoon dat je het met me eens bentquote:Op maandag 30 juni 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn afdronk was dat nederland zoals wel eerder pas ging voetballen op het moment dat er een aanvaller bij kwam. dit leek de verdediging van mexico iets meer uit elkaar te spelen.
daarvoor hadden ze natuurlijk een eitje want met 4 man hoef je alleen robben en RvP af te stoppen.
met de komst van depay er in leek BMI ook meer op te komen over de linker kant en had je dus veel meer dreiging.
lang verhaal kort, de eerste 50 minuten was gewoon weer kut met peren en lange ballen naar voren hopen dat hij een keer bij robben of RvP komt.
Daarna ging het een stuk beter en kwam er dreiging van meerdere personen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
BMI is aanvallend gewoon kut.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn afdronk was dat nederland zoals wel eerder pas ging voetballen op het moment dat er een aanvaller bij kwam. dit leek de verdediging van mexico iets meer uit elkaar te spelen.
Daarna ging het een stuk beter en kwam er dreiging van meerdere personen.![]()
wilde ook wel eens lange teksten DSL style makenquote:Op maandag 30 juni 2014 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver Sjon, zeg dan gewoon dat je het met me eens bent
#FreeTrapz![]()
Hoe duur is hij inmiddels?quote:Op maandag 30 juni 2014 10:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo maar even iMOTM Huntelaar uitprobereni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Toen Dos Santos scoorde heb ik er niet over nagedacht, maar als hij een iMOTM had gekregen, was dat echt wel een mooi spelertje geweest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kwestie van een beetje geduld hebben tot het iTOTW uitkomt toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 10:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Best prima ja! Wel boven mijn budget helaas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
van de week ook maar eens wat tijd stoppen in consumables verkopen heb nog een budget van 438cquote:Op maandag 30 juni 2014 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kwestie van een beetje geduld hebben tot het iTOTW uitkomt toch?als er straks wel mooie iMOTM kaarten komen
![]()
deze week eerst het tourlijstje maken
#FreeTrapz![]()
Hij had de meest succesvolle passes naar voren van het hele elftalquote:
Ik heb hem al in concept. Moet voor een Tourpool met vrienden 10 namen geven, en dat is best lastig. Met 10 namen kom je al snel uit op klassementsrenners en sprinters (want garantie op punten), en weinig ruimte voor aanvallers, tijdrijders en kanshebbers voor wit of de bolletjestrui.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van de week ook maar eens wat tijd stoppen in consumables verkopen heb nog een budget van 438cals er straks wel mooie iMOTM kaarten komen
![]()
deze week eerst het tourlijstje maken
Mijn lijstje tot op heden:
Klassement: Contador, Froome, Nibali, Valverde
Sprint: Kristoff, Kittel, Cavendish, Greipel, Sagan, Demare
En dat zijn er dan al 10
Zou er graag nog Cancellara aan toevoegen, maar er is maar 1 tijdrit (en Martin is ook heel sterk), en er is een kasseienrit waar hij wel een kanshebber is...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
As usualquote:Op maandag 30 juni 2014 11:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij had de meest succesvolle passes naar voren van het hele elftal![]()
Het is ook moeilijk om naar achteren te spelen als een verdedigerquote:Op maandag 30 juni 2014 11:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij had de meest succesvolle passes naar voren van het hele elftal![]()
Doen ze anders regelmatig. Te vaak zelfs vind ikquote:Op maandag 30 juni 2014 11:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om naar achteren te spelen als een verdedigerFeyenoord Rotterdam![]()
ik doe altijd mee met een poule waar renners waarde hebben. opzich wel leuk opgezet je moet minimaal 8 renners nemen maar mag er ook 40 nemen.je hebt 1 miljoen om uit te geven en renners hebben de waarde van 200K 150K 100K 50K en 25Kquote:Op maandag 30 juni 2014 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem al in concept. Moet voor een Tourpool met vrienden 10 namen geven, en dat is best lastig. Met 10 namen kom je al snel uit op klassementsrenners en sprinters (want garantie op punten), en weinig ruimte voor aanvallers, tijdrijders en kanshebbers voor wit of de bolletjestrui.
Mijn lijstje tot op heden:
Klassement: Contador, Froome, Nibali, Valverde
Sprint: Kristoff, Kittel, Cavendish, Greipel, Sagan, Demare
En dat zijn er dan al 10
Zou er graag nog Cancellara aan toevoegen, maar er is maar 1 tijdrit (en Martin is ook heel sterk), en er is een kasseienrit waar hij wel een kanshebber is...
dit dwingt wel tot keuzes maken vorig jaar was quintana bijvoorbeeld 100K dit soort renners moet je er uit zien te pikken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou, bij ons doet Kees Kwakman toch echt niet veel anders dan dat. Tikkie terug Keesquote:Op maandag 30 juni 2014 11:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om naar achteren te spelen als een verdediger
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De andere verdedigers wisten elkaar goed te vinden...quote:Op maandag 30 juni 2014 11:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om naar achteren te spelen als een verdedigerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Blind had er anders alle moeite van de wereld mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om naar achteren te spelen als een verdediger![]()
hopen dan maar iddquote:Op maandag 30 juni 2014 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kwestie van een beetje geduld hebben tot het iTOTW uitkomt toch?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
In dat geval ga je hele andere afwegingen maken inderdaad. Dan zoek je naar renners die "waar voor hun geld zijn".quote:Op maandag 30 juni 2014 11:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doe altijd mee met een poule waar renners waarde hebben. opzich wel leuk opgezet je moet minimaal 8 renners nemen maar mag er ook 40 nemen.je hebt 1 miljoen om uit te geven en renners hebben de waarde van 200K 150K 100K 50K en 25K
dit dwingt wel tot keuzes maken vorig jaar was quintana bijvoorbeeld 100K dit soort renners moet je er uit zien te pikken.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |