SPOILER: Kaarten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)300186459/index.html
Met een Robben kom je daar wel een paar keer doorheen. Voetballend er doorheen komen is inderdaad lastig.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Griekenland is voor niemand makkelijk. Verschrikkelijk compact, ingespeeld en conditioneel sterk. Die krijg je echt niet gek.
Waar? Lijkt me erg grappig namelijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, een plaatje van Nederland - Whales
Op TV net in die staatsloterij reclamequote:Op zondag 29 juni 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar? Lijkt me erg grappig namelijk.
Die halve wenkbrauwen van hem kan ik echt niet uitstaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet Nederland bij voorbaat niet, maar een individuele actie kan zeker tegen Griekenland een hoop verbloemen inderdaad maar makkelijk...quote:Op zondag 29 juni 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met een Robben kom je daar wel een paar keer doorheen. Voetballend er doorheen komen is inderdaad lastig.
Niks zal echt makkelijk gaan bij Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doet Nederland bij voorbaat niet, maar een individuele actie kan zeker tegen Griekenland een hoop verbloemen inderdaad maar makkelijk...
Ik zou Giroud gewoon wekelijks opstellen ipv Campbellquote:
Da's de samenvatting van de mening van de commentator, die te lezen is bij de livestreamquote:Op zondag 29 juni 2014 22:50 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Waar wordt dat gezegd? zie reclame op CANVAS...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |