abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141735777
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef getfitbysmith het volgende:

[..]

Ok dus die "vriend" van jou ziet er slechter uit dan jij, maar zijn vriend ziet er wel beter uit?
Ik praat dubbel, die vriend van mij ziet er beter uit ( heeft een vriendin, die lijkt op een pot..) en de vriend van hem is een kneus, daarover ging de 2e zin
pi_141735929
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 20:00 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik praat dubbel, die vriend van mij ziet er beter uit ( heeft een vriendin, die lijkt op een pot..) en de vriend van hem is een kneus, daarover ging de 2e zin
Beide twee kneuzen dus, wie heeft er nou een pot als vriendin :')
Gewoon negeren die idioten.
pi_141738557
Oke, ik heb hem net gesproken. hij zei dat die niet boos was maar dat het wel kut met hem ging
dus ik vroeg waarom.. :D

het is uit tussen hem en vriendin.
pi_141744641
quote:
14s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oke, ik heb hem net gesproken. hij zei dat die niet boos was maar dat het wel kut met hem ging
dus ik vroeg waarom.. :D

het is uit tussen hem en vriendin.
:{ Ik zou je ook niet uitnodigen.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:08:55 #55
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_141759351
Als ik het zo lees probeer je je krampachtig vast te klampen aan je "vriend", die liever met anderen omgaat. Die lui zijn jou liever kwijt dan rijk en die vriend van je lijkt hun kant te kiezen.

Waarom zou je daar nog energie aan verspillen? Beter zoek mensen die je wél waarderen om hoe je bent, dan een derde wiel te willen zijn van een wagen die toch je smaak niet is.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_141849144
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat die een keer wat met een andere vriendengroep wilt doen kan best, maar wel een naaistreek dat die er dan over gaat liegen :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')