quote:Op zondag 29 juni 2014 18:05 schreef Jian het volgende:
PaRoDiUzZ 3-1
Lies 2-1
Bacon 3-0
Pavement 2-2 ned wint na penalties
Aimbot 1-0
NZ 2-0
Parlay 2-1
Choco 4-1
Joezi 5-1
oma-Nijn 4 - 1
Miek 1-1 (Ned verliest na penalty's)
Voxs 3-1
Punkman 2-1
Gizmogirl 3-1
Inodder 3 -1
SaBien 4-2
37metrijst 1-0
Muis 3-1
Isax 3-2
Ygritte 3-2
Jian 0-2
chufi 4-0
Pullup 2-0
Deisyy 3-1
Brain 1-2
Mummie 5-5 (Duitsland wint in de verlenging)
Ja, en dan moet ik hem zeker ook nog zelf plaatsen hier...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pak hem erbij en vergroot je eigen score uit![]()
Wat heb je nu gewonnen? Veer in je reet zeker.
Is al gebeurtquote:Op zondag 29 juni 2014 20:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ik hem zeker ook nog zelf plaatsen hier...
Dank u, dank uquote:Op zondag 29 juni 2014 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
Lies, Parlay en Punk hadden het goed.![]()
Gefeliciteerd.![]()
alsjeblieftquote:Op zondag 29 juni 2014 20:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ik hem zeker ook nog zelf plaatsen hier...
ow ja shitquote:Op zondag 29 juni 2014 20:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die zouden we toch alleen voor privé gebruik houden![]()
En Vanflessa weer over de zeikquote:Op zondag 29 juni 2014 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
OMG lot gaat zingen
waar is de sirene nu?
vanes gaat rellen, vanavond nogquote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja die heb ik ook op, is toch leuker.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:15 schreef nachtzuster het volgende:
Oleeeee Oleejoleeeeeeee!!!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zaterdagavond. Spannondquote:Op zondag 29 juni 2014 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kwart Finale: 5 juli 22.00 uur Nederlandse tijd: ??? – Nederland in Salvador
Ik geloof google vaak welquote:Op zondag 29 juni 2014 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat is wat ik op google vond, ik ga er maar vanuit
Ik zei het al, Oranje moffen! Wir sind stolz auf unsere jungsquote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere, het leken wel Duitsers die Nederlanders..
Je had het al voorspeld..KutHollanders altijd in die laatste minuten..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei het al, Oranje moffen! Wir sind stolz auf unsere jungs
Eine Schwalbe macht den Sommerquote:Op zondag 29 juni 2014 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei het al, Oranje moffen! Wir sind stolz auf unsere jungs
Dit keer wel zuinig zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:41 schreef Joezi het volgende:
Maarja dat had ik vorige keer allemaal verespeeld
dat was leukquote:
En nu Lotte janken.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat was leuk![]()
![]()
![]()
nu gaat ze sneu doen tegen Colinda, en als ze om 12 uur geen naam heeft gaat ze weg.
zouden we die mazzel hebben?
Wats gebeurt?>quote:Op zondag 29 juni 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu Lotte janken.
2.50 weer waard deze maand.![]()
Schuimpjes hebben gezegd dat het jatten over vanfles en lotte ging. vanes boos op ivan en heeft hem aangevallen. niet fysiek helaas, nu lotte janken omdat ze een naam wil van ivan.quote:
lotte zie net, mijn faduuuur haalt me hier boinnen 24 uur weg als het moet. die rijd hier zo door het hek heen. fuck securety, die kent ie allemaal.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu Lotte janken.
2.50 weer waard deze maand.![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
lotte zie net, mijn faduuuur haalt me hier boinnen 24 uur weg als het moet. die rijd hier zo door het hek heen. fuck securety, die kent ie allemaal.
heb je alle actie gemist, top avond en nog niet voorbijquote:
hmm keek net even, maar wist niet wat er precies aan de hand is.. loopt vast weer met een sisser afquote:Op zondag 29 juni 2014 21:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb je alle actie gemist, top avond en nog niet voorbij![]()
![]()
![]()
vanessa is de pan uit geflipt en laura en lotte ook.
gasten hebben gemeld dat lot en vanes de dieven zijn en nou gaan ze los tegen Ivan
zometeen centraal ik hoop dat ze erop doorgaan
ja is weer rustig, tijd voor VIquote:Op zondag 29 juni 2014 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm keek net even, maar wist niet wat er precies aan de hand is.. loopt vast weer met een sisser af![]()
Nu weert voetjabal! [ afbeelding ]
We zijn Duitsers geworden....quote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Baconbus het volgende:
Ik had er geen hoop in de laatste tien minuten. Helaas.
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben er weer.
Waar wil je het over hebben?
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap, heb je een zakdoekje nodig of een schouder om op te huilen?
Heel gezellig zo te zienquote:
Heb je het leuk gehad?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:43 schreef sararaats het volgende:
![]()
HUP HOLLAND HUP!!! goed gedaan hoor!!
ik was naar een verjaardagsfeest en gelukkig scheen de zon alhoewel het vanmorgen hard regende.
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. het was lekker eten en gezellig.
Mooiquote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. het was lekker eten en gezellig.
wel overleefd?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een spanning en wat een feest. En alles er tussen in.
Kom maar even lekker tot rustquote:
Heb jij even geluk. Vanavond mijn eerste grijze haar gekregenquote:
Gert neemt je mod shift over liesquote:
Duurt even maar komt goed. Dat ïnterview" was een geweldige afsluiter. Tranen lachen.quote:
Maar hoeveel kinderen heb je dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duurt even maar komt goed. Dat ïnterview" was een geweldige afsluiter. Tranen lachen.
Bedankt voor je gezelligheid en Piet, mocht je heel toevallig meelezen, jullie ook!
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hoeveel kinderen heb je dan?
Parkpop-verslag: de bejaardensoos 10CC kreeg het bijna voor elkaar om de overwinningsroes te ontnuchteren. Gelukkig was er op het andere podium een echt lekkere Nederlandse band: Kensington. Veesd!
[ afbeelding ]
heb je dyslexie opgelopen vanavond?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Parkpop-verslag: de bejaardensoos 10CC kreeg het bijna voor elkaar om de overwinningsroes te ontnuchteren. Gelukkig was er op het andere podium een echt lekkere Nederlandse band: Kensington. Veesd!
[ afbeelding ]
quote:
wie weet zit je met je buurman op deze chat nuquote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
![]()
En dit keer zijn het niet de usual suspects...
![]()
![]()
FOK! begint een beetje lange tenen te krijgen.
ik heb korte tenenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
![]()
En dit keer zijn het niet de usual suspects...
![]()
![]()
FOK! begint een beetje lange tenen te krijgen.
Ja die handen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was toen toevallig niet daar....quote:Op zondag 29 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eerste concert van coldplay op glastonburry was ik bij toevalig
Wat helaas?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Baconbus het volgende:
Ik had er geen hoop in de laatste tien minuten. Helaas.
Heb je Joey weleens boterhammen met pindakaas zien beleggen?quote:
Het wordt heus nog 1-1quote:Op zondag 29 juni 2014 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Griekenland mag om mij winnen.
ik hou hoop
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef glasshole het volgende:
[..]
Het wordt heus nog 1-1
Iets met geluk
That's racist.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef glasshole het volgende:
Popiejopielopoulos gaat scoren, let maar op!
Kicken foto!quote:
Deed ik een lettertje verkeerd typen of zo, taalnazi! Ik was wel degene die met molotov cocktails klaar stond om naar de Mexicaanse ambassade hier in Den Haag te rijden en daarna naar al die taco vreetschuren!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:04 schreef isax het volgende:
[..]
heb je dyslexie opgelopen vanavond?![]()
fijn dat jullie het leuk hebben gehad
Ik hou ze al in de gaten.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Deed ik een lettertje verkeerd typen of zo, taalnazi! Ik was wel degene die met molotov cocktails klaar stond om naar de Mexicaanse ambassade hier in Den Haag te rijden en daarna naar al die taco vreetschuren!![]()
Gelukkig was het niet nodig!![]()
Ik bewaar de zooi wel voor Costa Rica. Die ambassade krijgt dan extra veel molotovs want costaricaanse restaurants hebben we hier niet.
Dus dat was geel en dat tikje op de voet was ook geel. Dan kun je echt geen onderscheid maken. Kutscheids.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Cool.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik hou ze al in de gaten.![]()
[ afbeelding ]
straks leest de ambassade mee en mag je als nog komenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Deed ik een lettertje verkeerd typen of zo, taalnazi! Ik was wel degene die met molotov cocktails klaar stond om naar de Mexicaanse ambassade hier in Den Haag te rijden en daarna naar al die taco vreetschuren!![]()
Gelukkig was het niet nodig!![]()
Ik bewaar de zooi wel voor Costa Rica. Die ambassade krijgt dan extra veel molotovs want costaricaanse restaurants hebben we hier niet.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat was geel en dat tikje op de voet was ook geel. Dan kun je echt geen onderscheid maken. Kutscheids.
Bij mij ook, ik moet die kansloze bets van Nederland-Mexico goed maken.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]Costa Rica is mijn zekerheidje, er staat veel op het spel.
Daarvoor kun je de vlakke achterzijde van je hand gebruiken.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef waxmask het volgende:
Irritante van het WK is, dat zelfs mijn wijf nu denkt verstand te hebben van voetbal...
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarvoor kun je de vlakke achterzijde van je hand gebruiken.
ik had de wedstrijd nederland-chili goed verspeldquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef waxmask het volgende:
Irritante van het WK is, dat zelfs mijn wijf nu denkt verstand te hebben van voetbal...
kom vechten dan vrouw mensquote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
ik had de wedstrijd nederland-chili goed verspeld
Dan heb je 't alsnog fout, want je moest 'm voorspellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarvoor kun je de vlakke achterzijde van je hand gebruiken.
Geil...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
Met je dikke zwans.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan ga ik wel en zeg BDS dat je wat later komt...
ik haal 12 uur niet meerquote:Op zondag 29 juni 2014 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
prima en dan zeg jij dat je mij bentquote:Op zondag 29 juni 2014 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus toch!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef glasshole het volgende:
Ik hoop toch dat de Grieken gaan scoren, krijgen we een toetje
ik wilde eigenlijk dat nederland verloorquote:Op zondag 29 juni 2014 23:51 schreef Gert het volgende:
Godverdomme!!
Wat een heerlijk WK is dit toch!
We juichen tot e er bij neervallen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:51 schreef Gert het volgende:
Godverdomme!!
Wat een heerlijk WK is dit toch!
redbull geeft je vleugelsquote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Oh nee he? Ik ben al zo op. Verlenging.
Maar dit was toch een gevalletje, mooi over 5 minuten kan ik weer lekker sjorren...niet dus....quote:
Krijg toch wel mn inzet terug nu?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zullen we samen in een hoekje gaan janken?![]()
![]()
Er is zo vijf minuten pauze..maar als je er zo een bent die gelijk in slaap sukkelt...tja..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar dit was toch een gevalletje, mooi over 5 minuten kan ik weer lekker sjorren...niet dus....
Meestal wel het doel...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is zo vijf minuten pauze..maar als je er zo een bent die gelijk in slaap sukkelt...tja..
2 keer klaar kunnen laten zuigen door een tandenloze junkhoer...mmmm geen tanden....quote:Op zondag 29 juni 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]daar had je wel iets moois van kunnen kopen
Winst van Nederland weer foetsie..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb op full time ingezet, dat is 90 minuten. Dus.
Ik beschouw het meer als een handige bijkomstigheidquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:58 schreef GekkePoes het volgende:
collega "Ik drink heel gezond, altijd een heel pak Fristi per dag daar zit melk en heel veel fruit in"
Ik overpeins een hele dag soms in bed, dus lastig slaap te pakken...quote:Op zondag 29 juni 2014 23:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik beschouw het meer als een handige bijkomstigheid
ff terug pakken met roulettequote:Op zondag 29 juni 2014 23:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die wilde ik juist goedmaken hiermee, slechte WK-dag.
Wat had je voor Nederland dan? ingewikkelde bets?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die wilde ik juist goedmaken hiermee, slechte WK-dag.
Mijn bets vooraf waren best goed, maar ik dacht 10 minuut voor tijd dat 't 0-1 zou blijven dus ging daar dik op inzetten.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat had je voor Nederland dan? ingewikkelde bets?
lol niet normaal he.. 1-1 kon nog wel maar dan ook nog een penalquote:Op maandag 30 juni 2014 00:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mijn bets vooraf waren best goed, maar ik dacht 10 minuut voor tijd dat 't 0-1 zou blijven dus ging daar dik op inzetten.
Snap die gedachtengang wel, maar doe mij dan toch maar de haast ondragelijke spanning van de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk dat nederland verloor![]()
puur omdat ik het zo spannend vind altijd![]()
vorige wk heb ik gemist behalve 2 wedstrijden. was helemaal niet zo erg
Ze flirt met hemquote:Op maandag 30 juni 2014 00:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
En als je wint gaat ze naakt? Ik snap em niet...
Ken ik niet. Ga ik eens bekijkenquote:
heb je wel een veer gehad?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
lol ik ben ook kapotquote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen denk ik.Ik wil dit zo graag zien maar op.
Dat kleine stukje overtuigde me al.quote:
Ik moet bij die Grieken de hele tijd denken aan die ploeg die toen Europees kampioen werd, die konden er ook geen klote van, maar ze wonnen welquote:Op maandag 30 juni 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar dat levert niks opPenals verliezen ze denk ik ook
Luciferstokjes, sterke koffie, bezem in je jurk vast zetten achter de bank met wat zware boeken..quote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen denk ik.Ik wil dit zo graag zien maar op.
Trailerquote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat kleine stukje overtuigde me al.
Ik ga er naar kijken
hmm ja maar ook lastig tegen voetballenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet bij die Grieken de hele tijd denken aan die ploeg die toen Europees kampioen werd, die konden er ook geen klote van, maar ze wonnen wel
Knuffel.quote:
Ooh! Ik ga zo nog even douchen voor het slapen. Goed plan.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef glasshole het volgende:
Ik ga me alvast opmaken voor strafschoppen
In de badkamer
Merci. Waarom ken ik dit niet? Niet uit in Nl, geen aandacht in NL ,al lang geleden uit, leefde ik onder een steen?quote:
Douchen is relaxt, slaap lekker straksquote:Op maandag 30 juni 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knuffel.
[..]
Ooh! Ik ga zo nog even douchen voor het slapen. Goed plan.
Als je wint, heb je vriendenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
maakt al niet meer uit, ik heb een flinke win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |