Het slechte veld zal voor het eerst in het voordeel van Oranje werken. Als ze verliezen zal het komen omdat ze niet onder de druk uit kunnen komen door de lange ballen op Robben en Van Persie. Overigens ben ik niet onder de indruk van de effectiviteit van de Mexicaanse aanvallers. Na 215 minuten op dit WK hadden ze slechts 1 keer gescoord.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:02 schreef Rabieluh het volgende:
We verliezen door de hitte maar niet op de manier dat we denken, de scheids laat geen drinkpauzes toe, de Jong is opstanding en drinkt toch, 2e geel.
Tot zo ver mijn door zenuwen gevoede idiote theorie.
Tsja, mee eens hor.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:06 schreef Confetti het volgende:
Flikker toch op met die Dirk. Hij weet niks van rugdekking geven, buitenspelval en ga zo maar door.
Dit wordt een afgang. Chili was geen test.
Ok, bedankt Confetti.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:06 schreef Confetti het volgende:
Flikker toch op met die Dirk. Hij weet niks van rugdekking geven, buitenspelval en ga zo maar door.
Dit wordt een afgang. Chili was geen test.
Tsja, ik denk vroeg scoren.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:07 schreef MakkieR het volgende:
wat is nou het beste scenario? een vroeg doelpunt? of laat in de wedstrijd
Een voorsprong aan het einde van de 2e helft.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:07 schreef MakkieR het volgende:
wat is nou het beste scenario? een vroeg doelpunt? of laat in de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |