is wel iets voor lmi jaquote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf jij neemt een kamer zonder hem gezien te hebben?![]()
ja boeiequote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit ken ik van een topic hier ergens van een userquote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
had je dit al gelezen
28-06-2014, 23:28
LETMEIN zit met zijn laptopje te relaxen in de McDonald's in Doetinchem. Over een half uurtje sluit de McDonald's, en de manager maakt dit LETMEIN duidelijk. Op dat moment komen er enkele sjonnies de McDonald's binnengelopen en direct lopen ze naar LETMEIN toe. "Monsieur, parles Francais?" vraagt één van de sjonnies hem. Angstig kijkt LETMEIN om zich heen nadat hij de vraag met nee beantwoord heeft. De sjonnies pakken een tafeltje en één van de sjonnies pakt een telefoon en begint te bellen. LETMEIN durft nu niet meer naar buiten, maar hij zal toch zo eens naar zijn studentenkamer toe moeten.
00:00, de McDonald's gaat sluiten. Twee van de sjonnies zijn inmiddels weggelopen naar buiten om een sigaretje te roken, de andere twee zitten nog opvallend veel naar LETMEIN te kijken. Angstig loopt LETMEIN naar buiten waar hij aan één van de sjonnies vraagt: "Bonjour, quel est Point du Jour?" LETMEIN weet het antwoord zelf al, namelijk rechtsaf. De sjonnie antwoordt links en wijst hem dus de verkeerde kant op. LETMEIN besluit naar links te lopen om te kijken wat hun plan is. Al snel ziet hij een geblindeerd busje met daarop "WP's busje" aan komen rijden en wordt hij het busje ingesleept. LETMEIN poept in zijn broek van angst en wanneer de sjonnies en wietparkiet dit merken, doen ze hun armen om hem heen en troosten ze hem.
Drie jaar later zijn LETMEIN en één van de sjonnies nog altijd gelukkig getrouwd.
Einde.
Nu maar hopen dat het echt een kutplaats isquote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, was in Frankrijk. "ik word zo beroofd"quote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit ken ik van een topic hier ergens van een user
kom maarquote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef zwerty het volgende:
[..]
hahaha grappig want jij kent me niet en je doet wel gemeen tegen me
gestopt met lezen na de derde keer McDonalds in twee zinnenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
had je dit al gelezen
28-06-2014, 23:28
LETMEIN zit met zijn laptopje te relaxen in de McDonald's in Doetinchem. Over een half uurtje sluit de McDonald's, en de manager maakt dit LETMEIN duidelijk. Op dat moment komen er enkele sjonnies de McDonald's binnengelopen en direct lopen ze naar LETMEIN toe. "Monsieur, parles Francais?" vraagt één van de sjonnies hem. Angstig kijkt LETMEIN om zich heen nadat hij de vraag met nee beantwoord heeft. De sjonnies pakken een tafeltje en één van de sjonnies pakt een telefoon en begint te bellen. LETMEIN durft nu niet meer naar buiten, maar hij zal toch zo eens naar zijn studentenkamer toe moeten.
00:00, de McDonald's gaat sluiten. Twee van de sjonnies zijn inmiddels weggelopen naar buiten om een sigaretje te roken, de andere twee zitten nog opvallend veel naar LETMEIN te kijken. Angstig loopt LETMEIN naar buiten waar hij aan één van de sjonnies vraagt: "Bonjour, quel est Point du Jour?" LETMEIN weet het antwoord zelf al, namelijk rechtsaf. De sjonnie antwoordt links en wijst hem dus de verkeerde kant op. LETMEIN besluit naar links te lopen om te kijken wat hun plan is. Al snel ziet hij een geblindeerd busje met daarop "WP's busje" aan komen rijden en wordt hij het busje ingesleept. LETMEIN poept in zijn broek van angst en wanneer de sjonnies en wietparkiet dit merken, doen ze hun armen om hem heen en troosten ze hem.
Drie jaar later zijn LETMEIN en één van de sjonnies nog altijd gelukkig getrouwd.
Einde.
ik hoop t voor hemquote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het echt een kutplaats is
Oh wacht is een vereiste van gemeen doen iemand moeten kennen?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef zwerty het volgende:
[..]
hahaha grappig want jij kent me niet en je doet wel gemeen tegen me
xdquote:Op zondag 29 juni 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
gestopt met lezen na de derde keer McDonalds in twee zinnen
nou ja, het lijkt me wel logisch dat je een reden hebt om zo te doen tegen iemandquote:Op zondag 29 juni 2014 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh wacht is een vereiste van gemeen doen iemand moeten kennen?
oh wow dm even je nummer dan leer ik je wel kennen
ze is niet lelijk neequote:Op zondag 29 juni 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
zwer is echt lekker ding hoor wp
ik zou maar uitkijken
ze is een lekker ding ik zou maar uitkijken?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
zwer is echt lekker ding hoor wp
ik zou maar uitkijken
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze is een lekker ding ik zou maar uitkijken?
Ik heb geen reden nodigquote:Op zondag 29 juni 2014 16:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
nou ja, het lijkt me wel logisch dat je een reden hebt om zo te doen tegen iemand
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |