Zou je bij je volgende post ietwat minder kotsende smileys kunnen gebruiken? Ik zou graag iets kleurrijkers zien, met een beetje van dat nieuwe wit op een geblurrede foto? Maar dan niet al te hipsterachtig aub.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef Zaktabak het volgende:
Wat een kutwerk heb ik soms toch ook.![]()
![]()
Met je achterlijke wensen, geweigerde doorberekeningen en onstabiel salaris![]()
![]()
![]()
![]()
Pak je spullen maarquote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef Zaktabak het volgende:
Wat een kutwerk heb ik soms toch ook.![]()
![]()
Met je achterlijke wensen, geweigerde doorberekeningen en onstabiel salaris![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef Bapple het volgende:
Je heb nooit geen geld! KANKAH BOEF!
Op je maul! Optyfe! Gauw!
Tiiiyfus hoer.
Stuur de klant nu voor de 4de keer een revisie in een zip bestandje.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou je bij je volgende post ietwat minder kotsende smileys kunnen gebruiken? Ik zou graag iets kleurrijkers zien, met een beetje van dat nieuwe wit op een geblurrede foto? Maar dan niet al te hipsterachtig aub.
SPOILER: beetje positiviteitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Daar had ik het van de week met een meisje uit Engeland over die er wasquote:
Verkapte " Er was een meisje in mijn aanwezigheid " post.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar had ik het van de week met een meisje uit Engeland over die er wasHoe zij echt een jonge versie van haar vader is.
Was haar vader wel lekker?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar had ik het van de week met een meisje uit Engeland over die er wasHoe zij echt een jonge versie van haar vader is.
Nee ik liet haar de gelijkenis van Amalia en WimLex zien, hannes.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was haar vader wel lekker?
http://static2.volkskrant(...)media_xl_2341050.jpg
Snap niet dat ze het zo ver laten komen, wordt straks onze Koningin. Zeker van Maxima zou je toch wel verwachten dat ze hier op let
Ooit de evolutie van Maxima gezien? Die had als kind/puber ook een bolle toet, maar droogde heel mooi op.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was haar vader wel lekker?
http://static2.volkskrant(...)media_xl_2341050.jpg
Snap niet dat ze het zo ver laten komen, wordt straks onze Koningin. Zeker van Maxima zou je toch wel verwachten dat ze hier op let
Waarom kijk jij met haar naar foto's van Amalia en Willyquote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik liet haar de gelijkenis van Amalia en WimLex zien, hannes.
Laat haar voortaan gewoon je lul zien en zeg dat dit jouw koning isquote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik liet haar de gelijkenis van Amalia en WimLex zien, hannes.
Ik ben niet zo goed met meisjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom kijk jij met haar naar foto's van Amalia en Willy
Kleine landen hebben vaker nog een monarchie dan grote landen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind t wel tof dat wij als kleine landje nog een Monarchie hebben.
Mwah, Marokko, S-A, Japan, Camdodja etc. zijn niet heel klein vind ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kleine landen hebben vaker nog een monarchie dan grote landen.
Ik ben groot fan van Beatrixquote:Op maandag 30 juni 2014 16:36 schreef Zaktabak het volgende:
Totaal niet koningshuis gezind, maar vind Willem-Alexander serieus een toffe peer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |