Probeer je ons geschiedenis bij te brengen?quote:
Ik raakte half in paniek!quote:
Maak je niet druk, Joezi vindt alle TT's matig.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik raakte half in paniek!![]()
maak wel een nieuwe aan dan...... TopicTitel invullen.... blanco..... OH NEE!![]()
![]()
dit is gewoon het beste wat ik er effe van kon maken! Vergeef me
Ik was even elders in gesprek...quote:Op zondag 29 juni 2014 03:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niets joh, geloof niet dat inodder het erg vind of door had in dit geval.
Nu moet ik huilen!quote:Op zondag 29 juni 2014 03:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Spelfout, geen interpunctie. Eindconclusie: slechte TT.
Zal ik er nog eentje nemen dan.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nu moet ik huilen!![]()
Heb je vandaag genoeg gedronken, lieverd?
It wasn't mequote:Op zondag 29 juni 2014 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
Inodder en Choco.
Hebben jullie ons iets te vertellen?
quote:
Whut!quote:Op zondag 29 juni 2014 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
Inodder en Choco.
In bier zit ook waterquote:
Jij Choco ik ben er maar druk mee....quote:Op zondag 29 juni 2014 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
Inodder en Choco.
Wijn bah. En bier ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:46 schreef glasshole het volgende:
[..]
Als je na elk wijntje een glaasje water neemt minder
* Dottey pakt haar Duct tapequote:
Zie dit maar als een soort van vluchtquote:
Is wel goed spul! Zit alleen iets teveel suiker in.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat drink ik nu echt toevallig, de enige echte
Ja bummer. Misschien ooit.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je nou geen mod was hadden we allang gecamsext
*proest*, busted.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja bummer. Misschien ooit.
Tot die tijd neem je genoegen met mijn fobo zag ik.
Grotendeel van de rest doet daar aan mee.. die gaan dat vuurtje niet opstokenquote:Op zondag 29 juni 2014 03:47 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Iwan is de enigste die z'n bek los trekt over het geld jatten etc,de rest is te achterbaks,te laf
Ja je mag alleen de echte tuurlijk. Die blijft het lekkerstquote:Op zondag 29 juni 2014 03:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat drink ik nu echt toevallig, de enige echte
Fobo's kijken, goed idee.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgt Isa de schuld van al het jatten omdat ze ooit een broccoli heeft gepakt, wacht maar af.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Grotendeel van de rest doet daar aan mee.. die gaan dat vuurtje niet opstoken
hmmm nee die kwam op dat moment rechtstreeks uit mijn hartquote:Op zondag 29 juni 2014 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
Joez, je had laatst een gedichtje voor me die ik wel fobo waardig vind. Maar ik ben lui enzo, weet je hem nog?
zwaaien? Langsgaan?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Ach boeiend, ik ga naar iedereen zwaaien waar ik langs ga.
Waar was je nou!?quote:
lol te oudquote:Op zondag 29 juni 2014 03:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je komt niet eens meer bij mij langs.
Ik reageerde toen lullig. Maar het was lief.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm nee die kwam op dat moment rechtstreeks uit mijn hart
Van wat?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:58 schreef Inodder het volgende:
Ik bedoelde gewoon hier wat "leuks " posten
Die van mij zijn al een keer de ronde gegaan. Laten de heren maar eens wat zien. De dames die hier nu zijn hebben allemaal een gezichts foto. Nu jullie nog. Daarna weg halen mag natuurlijk weer.quote:
Weet het ook niet meer, wel dat je weer eens lullig reageerdequote:Op zondag 29 juni 2014 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik reageerde toen lullig. Maar het was lief.
Het WK hangt van nachten en lol aan elkaar ik zou niet meer weten wanneer je het postte, eergister ofzo?
lol het ziet er ook wel heel ouderwets uit qua vormgeving enzoquote:Op zondag 29 juni 2014 04:03 schreef Dottey het volgende:
Ik was gewoon de helft van mijn eigen fobo vergeten![]()
Leuk om weer even te lezen
Dat klopt.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje, weet je hoe het met Peter 6000 is?
quote:Op zondag 29 juni 2014 04:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het ziet er ook wel heel ouderwets uit qua vormgeving enzo
Heeft pavement al voor me gedaan...quote:Op zondag 29 juni 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van mij zijn al een keer de ronde gegaan. Laten de heren maar eens wat zien. De dames die hier nu zijn hebben allemaal een gezichts foto. Nu jullie nog. Daarna weg halen mag natuurlijk weer.
quote:Op zondag 29 juni 2014 04:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heeft pavement al voor me gedaan...
Maar vooruit... Hier is ie nog een keer
[ afbeelding ]
Ik zie deze nu pas. Ben je op parkpop?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij Choco ik ben er maar druk mee....
Maar in dit geval betrof het een gesprek over parkpop met 1 van de kameraden...
Een mietje ben ik niet. Het zal het 2e dan wel zijn....quote:Op zondag 29 juni 2014 04:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Of je bent een mietje of je bent heel lelijk
quote:Op zondag 29 juni 2014 04:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Een mietje ben ik niet. Het zal het 2e dan wel zijn....
Da's nog afwachten....quote:Op zondag 29 juni 2014 04:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Ben je op parkpop?
Ja, gek he. Je Facebook geef je zo aan iedereen en hier doet iedereen krampachtig over een pic.quote:Op zondag 29 juni 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Was gemeen grapje, zal best wel meevallen denk ik..
Al zullen we het nooit weten omdat de meeste mannen geen foto durven te laten zien.![]()
Ja is best wel raar. Plaats jij dan eens een profile pic.quote:Op zondag 29 juni 2014 04:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, gek he. Je Facebook geef je zo aan iedereen en hier doet iedereen krampachtig over een pic.
quote:Op zondag 29 juni 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is best wel raar. Plaats jij dan eens een profile pic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |