Wat heb je met je internet adapter gedaan dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:07 schreef Joezi het volgende:
Internet adapter ligt eruit, moet ik weer op 1 streepje stink wifi
Dat is internet via stroomkabel.. die knalt er elke week een keer uit.. moet ik naar het souterrain waar andere mensen wonen om de andere adapter te resettenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je met je internet adapter gedaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel op te lossen met een relais en wat andere prutsdingen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is internet via stroomkabel.. die knalt er elke week een keer uit.. moet ik naar het souterrain waar andere mensen wonen om de andere adapter te resetten
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef chufi het volgende:
Zag net zoietshe bah, daar poepen ze uit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan wel de router op afstand resetten maar niet dat dingquote:Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Is wel op te lossen met een relais en wat andere prutsdingen.
Tis gewoon een knop omzetten hoor, het is iets primitiefs wat je gewoon uit kan schakelenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof er zo niets van dat je een lekkere kont niet zou willen nemen.
Ok tis niet allen de kont .. Persoonlijkheid speelt ook meequote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof er zo niets van dat je een lekkere kont niet zou willen nemen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis gewoon een knop omzetten hoor, het is iets primitiefs wat je gewoon uit kan schakelen
Valt rationeel gezien ook wel mee toch? die 10 seconden voor al dat werkquote:Op zondag 29 juni 2014 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het is redelijk primitief. Maar wel lekker.
Dat is wel belangrijk ja. En zo niet, vlag over de kop en neuken voor het vaderland.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok tis niet allen de kont .. Persoonlijkheid speelt ook mee
Arme jongen, ik krijg bijna medelijden met je dat je schijnbaar nog niets goeds hebt ervaren.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Valt rationeel gezien ook wel mee toch? die 10 seconden voor al dat werk
Wel een dikke in ieder geval, of dat nou ook lekker is...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef chufi het volgende:
Choco meisjes hebben vaak een lekkere kont ..
Ik heb die Brasiliaanse vlag al eens gestreken daar in Rioquote:Op zondag 29 juni 2014 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk ja. En zo niet, vlag over de kop en neuken voor het vaderland.
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb die Brasiliaanse vlag al eens gestreken daar in Rio
Hoeft niet hoor, tis maar bedoelt om je te verleiden om je voort te plantenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jongen, ik krijg bijna medelijden met je dat je schijnbaar nog niets goeds hebt ervaren.
Heb je daar hoertjes gepakt?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb die Brasiliaanse vlag al eens gestreken daar in Rio
Heb ik al gedaan en nieuwe kan ik niet meer krijgen, des te leuker is het nu om te genieten.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, tis maar bedoelt om je te verleiden om je voort te planten
Coolquote:Op zondag 29 juni 2014 02:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was op kreta toen ze europees kampioen werden![]()
Ik zat op het eiland santorini bij een kennis en gingen naar athene voor de finalequote:
Waar liep het op stuk?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Long story, maar ik spreek dr nog steeds
Zelfs hier geweest
Mooi eiland. Mijn zus is er ook geweest.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zat op het eiland santorini bij een kennis en gingen naar athene voor de finale
heel mooi en duur ik was daar omdat mijn neef reisleider was alles goedkoop anders is het niet te betalenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi eiland. Mijn zus is er ook geweest.
Charisteasquote:Op zondag 29 juni 2014 02:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zat op het eiland santorini bij een kennis en gingen naar athene voor de finale
Daar snap ik ook geen reet van.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
χαχαχαχα φιλε φοβερος!! θυμαμαι κι εγω,αν και δεν εχω πολλη ποικιλια!! ΜΕ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΜΕ ΙΣΠΑΝΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΠΙΤΣΑ ΜΕ ΡΩΣΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΓΑΛΑΤΟΠΙΤΑ ΜΕ ΓΑΛΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΣΕΧΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ,ΟΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΠΟΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΙΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ... ΤΕΛΙΚΟ ΗΜΟΥΝ Σ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΟΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕ 20.000 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΟΣΜΟΣ!! ΔΟΞΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ!!)
Wat zou hier staan?
ala google translate:quote:Op zondag 29 juni 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
χαχαχαχα φιλε φοβερος!! θυμαμαι κι εγω,αν και δεν εχω πολλη ποικιλια!! ΜΕ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΜΕ ΙΣΠΑΝΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΠΙΤΣΑ ΜΕ ΡΩΣΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΓΑΛΑΤΟΠΙΤΑ ΜΕ ΓΑΛΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΣΕΧΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ,ΟΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΠΟΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΙΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ... ΤΕΛΙΚΟ ΗΜΟΥΝ Σ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΟΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕ 20.000 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΟΣΜΟΣ!! ΔΟΞΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ!!)
Wat zou hier staan?
Ik heb gewoon geluk dat een neef van mij in de touristen branche werktquote:Op zondag 29 juni 2014 02:26 schreef chufi het volgende:
Ik ben ooit naar Griekenland gevaren met de boot vanuit Rotterdam .. We zouden Santorini aandoen, maar tijdsnood bracht ons direct op Kreta
Deze was leuk, doe nog eens zo'n ouwe.quote:
vla ETEN MET FRANKRIJK IN ATHENEquote:Op zondag 29 juni 2014 02:27 schreef isax het volgende:
[..]
ala google translate:
chachachacha pal verschrikkelijk! en ik herinner me, hoewel ik niet veel variatie! MET HUIS IN PORTUGAL SPANJE HUIS Igoumenitsa PIZZA ETEN MET RUSLAND HOUSE in Igoumenitsa vla ETEN MET FRANKRIJK IN ATHENE EN NA DE Omonia VOOR PANIGYRISMOUS met de Tsjechische HUIS IN Igoumenitsa, waar hij gebleven kopjes en borden uit het raam ... Ik gevolgd door een laatste VRIEND VAN MIJN VADER EN NA DE STAD WAAR IGOUMENITSAS viert 20.000 PLUS EN WERELD! DOXASMENES DAGEN!
Oh ja die ouwequote:Op zondag 29 juni 2014 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze was leuk, doe nog eens zo'n ouwe.
Ik weet wel dat πολλη 'veel' betekent.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
Wat zou hier staan?
En ik moet weten wat er in het hoofd omgaat van mijn tienerdochter. Ik leer heel veel van zulke seriesquote:
lol deed ik ook wel eens, maar ging ook wel eens foutquote:Op zondag 29 juni 2014 02:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wodka tonics wegtikken aan de bar 10 euro per stuk ofzo en gewoon snel wegwezen zonder te betalen![]()
![]()
uhhh heb het in een boek geschreven. maar mijn favo is mega basic.quote:
Dat is inderdaad wel een goed recept: "ga naar een couscous restaurant."quote:Op zondag 29 juni 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
uhhh heb het in een boek geschreven. maar mijn favo is mega basic.
in amsterdam heb je een couscous restaurant
gewoon klontje boter?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
uhhh heb het in een boek geschreven. maar mijn favo is mega basic.
in amsterdam heb je een couscous restaurant
Je kunt in deze SC genoeg pammetjes verzamelenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:34 schreef Dottey het volgende:
Goeden avond allen![]()
ik kan weer eens niet de slaap vatten.. *zucht*
Toestand.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:34 schreef Dottey het volgende:
Goeden avond allen![]()
ff kijken of ik het nummer nog weet toen we met de jeep wegreden straal bezopenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol deed ik ook wel eens, maar ging ook wel eens fout
Halleu.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:34 schreef Dottey het volgende:
Goeden avond allen![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt in deze SC genoeg pammetjes verzamelen
Nou echt een toestand! Ik ben nog helemaal onthutst door Chili denk ikquote:
Bij mij werken ze toch niet dus ze mag ze hebbenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik raak er alleen daaps van.. meer niet..quote:Op zondag 29 juni 2014 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij werken ze toch niet dus ze mag ze hebben
En dan moet de wedstrijd van morgen nog komen...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou echt een toestand! Ik ben nog helemaal onthutst door Chili denk ik
ik zit al krapquote:Op zondag 29 juni 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb volle vertrouwen dat Colombia ze er wel uit werktquote:Op zondag 29 juni 2014 02:37 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan moet de wedstrijd van morgen nog komen...
Schiet dan ook niet op.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik raak er alleen daaps van.. meer niet..
Ja! Zepig idd..quote:
Gierende banden scheurden we daar wegquote:Op zondag 29 juni 2014 02:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ff kijken of ik het nummer nog weet toen we met de jeep wegreden straal bezopen
Daar heb je helemaal gelijk in. Mijn moeder kon echt niet koken en mijn pa kan niet eens een ei bakken.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:38 schreef isax het volgende:
jullie hebben gewoon geen goede culinaire opvoeding gehad
ik kreeg echt van alles op mijn boord gegooitquote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Mijn moeder kon echt niet koken en mijn pa kan niet eens een ei bakken.
Dank je, klinkt lekker.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef chufi het volgende:
Morgen wordt een warme dag dus jongens ...
En voor Choco
Dat nummer vergeet je nooitquote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gierende banden scheurden we daar weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel! Mijn moeder kon niet koken.. mijn vader altijd aan het werk. Dus ik kookte al voor een heel huishouden vanaf toen ik 8 jaar wasquote:Op zondag 29 juni 2014 02:38 schreef isax het volgende:
jullie hebben gewoon geen goede culinaire opvoeding gehad
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie gooit dat filmpje van joey er even in?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In ierland ook een keer uit een hostel gevlucht omdat ik geen geld meer had om te betalen want er was geen pinquote:
Ik vind het ook echt naar zeepsop smaken! Ik dacht altijd dat ik de enige was....quote:Op zondag 29 juni 2014 02:42 schreef Joezi het volgende:
Ik lust eigenlijk alles. Vroeger heb ik alles moeten leren eten, gewoon eten wat de pot schaft dus. Toch is er een ding wat ik absoluut niet kan eten: koriander. En ik ben volgens mij lang niet de enige, er zijn echte ‘koriander haters’.
Het smaak voor mij net alsof iemand Dreft over m’n eten heeft gegooid. Het smaak gewoon naar zeep. Ik kan me dus niet voorstellen dat er mensen zijn die het wel lusten.
Die baslijn uit the knightrider is episch.quote:
Ik kan me niet herinneren dat een gerecht ooit overdreven naar zeep smaakte, dus ik ben dat spul dan mooi ontlopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:42 schreef Joezi het volgende:
Ik lust eigenlijk alles. Vroeger heb ik alles moeten leren eten, gewoon eten wat de pot schaft dus. Toch is er een ding wat ik absoluut niet kan eten: koriander. En ik ben volgens mij lang niet de enige, er zijn echte ‘koriander haters’.
Het smaak voor mij net alsof iemand Dreft over m’n eten heeft gegooid. Het smaak gewoon naar zeep. Ik kan me dus niet voorstellen dat er mensen zijn die het wel lusten.
Gisterennacht te horen gekregen dat we dat als sketch moeten gaan opvoeren op een bruiloftsfeestquote:
En ik weet nu hoe koriander dus smaakt. En klopt, een zeep smaak.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt naar zeepsop smaken! Ik dacht altijd dat ik de enige was....
Het schijnt in je genen te zitten of je het wel of niet lekker vindt.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt naar zeepsop smaken! Ik dacht altijd dat ik de enige was....
Dus je maakt zelf iets en dan moet je ervan kokhalsen?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:44 schreef isax het volgende:
ik ging laatst summer rolls maken.
zag er zo lekker uit op plaatjes.
kokhalsen dat ik moest
Als je gekookte bloemkool niets vindt, dan zul je spruitjes toch ook wel een beetje lastig vinden?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:45 schreef Dottey het volgende:
Overigens lust ik buiten Koriander en Bloemkool zo een beetje alles![]()
mits het niet prut gekookt is
recept volgen en geloven dat Koriander best lekker smaakt...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus je maakt zelf iets en dan moet je ervan kokhalsen?
ja lag aan de rijstvellen. kreeg het niet goed wegquote:Op zondag 29 juni 2014 02:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus je maakt zelf iets en dan moet je ervan kokhalsen?
Neeeeeeeeee!!! JUMMIE! SPRUITJESquote:Op zondag 29 juni 2014 02:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je gekookte bloemkool niets vindt, dan zul je spruitjes toch ook wel een beetje lastig vinden?
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gisterennacht te horen gekregen dat we dat als sketch moeten gaan opvoeren op een bruiloftsfeest![]()
Compleet met dansjes... oh my!
hahaha vet he die knightriderquote:
Bloedworst mag ik niet eten.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:47 schreef isax het volgende:
ik lus alles behalven groenten uit blik/pot en spuitjes.
en koeietong
en bloedworst.
quote:
Schijnt echt ranzig te zijn en verschrikkelijk te stinken.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:48 schreef isax het volgende:
durians zijn ook niet zo mijn ding moet ik toegeven.
Lekker op grootmoeders manier.... met een klontje boter over de groene boontjes..quote:
Dat deed ik eerst ook, maar uiteindelijk vind ik boontjes lekkerder zonder nootmuskaat.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lekker met een klontje boter over de groene boontjes
het is super zoet maar de geur van rot vlees verpest het gewoon.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnt echt ranzig te zijn en verschrikkelijk te stinken.
boontjes met maggiequote:Op zondag 29 juni 2014 02:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lekker op grootmoeders manier.... met een klontje boter over de groene boontjes..
en dan de boontjes met je handen eten
Nee laat ik het niet erger maken , met buitenlandse dingen ...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:47 schreef isax het volgende:
ik lus alles behalven groenten uit blik/pot en spuitjes.
en koeietong
en bloedworst.
ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 29 juni 2014 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee laat ik het niet erger maken , met buitenlandse dingen ...
Ach, het is heel erg zout, ik kan me het eigenlijk wel voorstellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:52 schreef Dottey het volgende:
ik ken iemand die maggie over der patat deed...
onbegrijpelijk
chocolade met kaneelquote:
maar dat vind ik ook niet normaal!quote:Op zondag 29 juni 2014 02:53 schreef isax het volgende:
zelfs mijn vader, die echt alles eet, at dit niet
ik heb honger.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:52 schreef Dottey het volgende:
maar buiten dat we het weer over eten hebben![]()
hoe is het verder?
sompige patatjes...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, het is heel erg zout, ik kan me het eigenlijk wel voorstellen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:54 schreef ChocoFan het volgende:
Zo nu wel gelukt hoop ik.
Wie kent deze serie nog?
Die wilde ik net posten!quote:Op zondag 29 juni 2014 02:54 schreef ChocoFan het volgende:
Wie kent deze serie nog?
mijn vader ging vanaf '91 ofzo daar heen. raarste verhalen.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:54 schreef ChocoFan het volgende:
Wie kent deze serie nog?
obladi obla da... *zingt lekker vals*quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Cool chick en nu naar bed .. Ik dan
Wat jullie doen zal me .....
tout of dutyquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Cool chick en nu naar bed .. Ik dan
Wat jullie doen zal me .....
Oh tof!quote:Op zondag 29 juni 2014 02:58 schreef glasshole het volgende:
Ik heb nog zwart-wit foto's van de opnames van Ciske de rat, m'n vader werkte bij de televaag
Ik vond die hond altijd coolquote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Cool!! Beste supercell.
Deze serie keek ik 's nachts wel eens een paar jaar geleden:
lol probeer je de COS schoon te houden?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Oh tof!
Zitten er mooie plaatjes tussen?
quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Cool!! Beste supercell.
Ik ook, maar wel langer dan een paar jaar geleden.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Cool!! Beste supercell.
Ze hadden toch van die grote honden op dat landgoed?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vond die hond altijd cool
Jake? ofzo?
2 Dobbermans zover ik weet.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hadden toch van die grote honden op dat landgoed?
ja.. dobberman geloof ik..quote:Op zondag 29 juni 2014 03:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hadden toch van die grote honden op dat landgoed?
Oh ik dacht dat we het nog over magnum hadden.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. dobberman geloof ik..
maar ik doelde op die van die fatman.. die had een engelse bulldog
Oh ja.. sorry .. soms ga ik wel eens van de hak op de tak in dezelfde brainfartquote:Op zondag 29 juni 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we het nog over magnum hadden.![]()
En ja van the Fatman was die hond ook briljant.
Herkenbaarquote:Op zondag 29 juni 2014 03:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Oh ja.. sorry .. soms ga ik wel eens van de hak op de tak in dezelfde brainfart
Ik vond dat soort dingen heel erg irritant, met die touwtjes.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:11 schreef isax het volgende:
mijn broer en ik keken dit altijd samen
ik snapte er natuurlijk niet veel van
Ik schrok even, dacht dat ik wortelmeisje in de COS had gepost.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:11 schreef Recce het volgende:
Ivan is ondertussen bezig met Allah Hakbar praktijken op de stream.
dat was pas leuk geweestquote:Op zondag 29 juni 2014 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schrok even, dacht dat ik wortelmeisje in de COS had gepost.
Haha, dan was je gewoon gebanned door mootie.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hier met al die luiquote:Op zondag 29 juni 2014 03:11 schreef Recce het volgende:
Ivan is ondertussen bezig met Allah Hakbar praktijken op de stream.
Had je dan jezelf een ban gegeven?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je die vrolijke vrienden nou eens uitnodigt, dan hebben wij er even wat minder last van.
Weer eens geil? Ja want ik ben altijd geil natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je weer eens geil? Wat heb je gedaan vanaaf?
Ik dacht dat het een parodie op iets zou zijn. Nou sta ik door jou ook op de zwarte lijst.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb een film gekeken en voetbal. Mijn opwindende leventje mensen!
quote:
met voetbal heb je in ieder geval veel pieken en diepe dalenquote:Op zondag 29 juni 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb een film gekeken en voetbal. Mijn opwindende leventje mensen!![]()
Was je ook voor Chili? En welke film heb je gekeken?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb een film gekeken en voetbal. Mijn opwindende leventje mensen!![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 03:19 schreef Joezi het volgende:
Stop met je verhalen over democratie
Alles lijkt de falen en blijkt een fantasie
Die zogenaamde vrijheid is slechts een illusie
En wij zien jullie daden als pure tirannie
Heb je nog wel eens contact met Johan?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:23 schreef Dottey het volgende:
hmz.. ik ben denk ik niet zo van die plaatjes
Jij bent toch onze plaatjes bewerkster?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:23 schreef Dottey het volgende:
hmz.. ik ben denk ik niet zo van die plaatjes
We weten allemaal wat jee bedoelt.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:21 schreef Inodder het volgende:
[..]nou ben ik weer soort van... Laat maar
Dat was om verschillende redenen heel spannend.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
met voetbal heb je in ieder geval veel pieken en diepe dalen
Die wedstrijd heb ik niet gezien maar ik had het Chilli gegund.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je ook voor Chili? En welke film heb je gekeken?
Nee, niet echt. Nog wel recentelijk gezien en effe mee gekletst. Hij zag er maar moe uitquote:
quote:
lekker koesen dan!quote:Op zondag 29 juni 2014 03:27 schreef Inodder het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen als op en top nachtdier... Maar mijn oogjes vallen af en toe dicht
Tja je wordt ouder hèquote:Op zondag 29 juni 2014 03:27 schreef Inodder het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen als op en top nachtdier... Maar mijn oogjes vallen af en toe dicht
We hoeven niet te rekenen op een doorstart van Studio Vlemmix? Dat was al met al vermakelijker dan Utopia natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Nog wel recentelijk gezien en effe mee gekletst. Hij zag er maar moe uit
ik vind de spatie de leukste toets, en jij ?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt last van de Engelse ziekte.(plaatjesbewerkster is beter)
Ik heb geen idee.. Ik zit niet in de info loopquote:Op zondag 29 juni 2014 03:29 schreef Recce het volgende:
[..]
We hoeven niet te rekenen op een doorstart van Studio Vlemmix? Dat was al met al vermakelijker dan Utopia natuurlijk.
Ik ben getrouwd met de backspace.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik vind de spatie de leukste toets, en jij ?
Ik heb er ook zin in... Maar morgen komt niet zo goed uit... Dan ga ik voetbal kijken... Sorryquote:
Mijn laptop slaat ervan op hol, dus dat kan wel kloppenquote:
In deze tijd miljoenen investeren in een branch waar ze bij bosjes omvallen... Goede raadgever ben jij.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom begin je niet voor jezelf? Ik zie genoeg potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |