Het waren niet duidelijke rode kaarten. Om escalatie voor de rest van de wedstrijd te verkomen gaf hij geel, wat ook best kon.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom vond je hem goed dan? Hij had Cavani geel moeten geven en hij had ook zeker een keer rood moeten trekken.
Knap dat iemand na 30 jaar nog steeds zo hulpeloos voor een camera kan staanquote:
Zodat jij weer het stalkertje kunt spelen?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien moet je er een gefrustreerde post over plaatsen op 9lives.be
Uiteraard, train ik m'n lachspieren weer mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zodat jij weer het stalkertje kunt spelen?
Stylo Production 2.0.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:06 schreef mrstylo het volgende:
Wat onrespectvol om zo op de raam te kloppen om iemand weg te sturen die gewoon aan het werk is.
NOS
Ik hoop het ook, Colombia heeft een leuk team en ze doen het goed, ze verdienen het om ver te komen,quote:Op zondag 29 juni 2014 00:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Colombia gaat Brazilie gewoon uit het toernooi zetten
Helaas, ik was net al zeer tegen mijn zin andere kamelenteentjes aan het bekijken op het internet ter vergelijking, je weet wel onderzoek.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om jullie in de waan te laten, maar aangezien dat broekje niet strak zit lijkt een cameltoe mij niet waarschijnlijk.
Als jij dan weer eens de avond van je leven hebt, zal ik morgen wel weer eens een post plaatsen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uiteraard, train ik m'n lachspieren weer mee.
Ik kan werkelijk niet wachten.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij dan weer eens de avond van je leven hebt, zal ik morgen wel weer eens een post plaatsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |