Die jat ik evenquote:
Dat wordt een nachtmens, dat zie je gelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
GRAF kutkind van de bovenburen... nog geen 3 jaar oud en huppelt met een enorm pleuriskabaal iedere avond rond tot half 11, en 's morgens hoor je tot 10 uur niets. Lijkt wel een half tamme Utopiaan. Misschien voortaan 's ochtends om 6 uur kabouter Plop i.o.d. dergelijks op levensgevaarlijk zetten
[ afbeelding ]
Waar is de tijd gebleven dat kindertjes onder de 14 jaar s avonds om half 8 in bed lagen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
GRAF kutkind van de bovenburen... nog geen 3 jaar oud en huppelt met een enorm pleuriskabaal iedere avond rond tot half 11, en 's morgens hoor je tot 10 uur niets. Lijkt wel een half tamme Utopiaan. Misschien voortaan 's ochtends om 6 uur kabouter Plop i.o.d. dergelijks op levensgevaarlijk zetten
[ afbeelding ]
Gaat wat worden als hij naar school moet, gaat hij zeker alleen ;s middagsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtmens, dat zie je gelijk.
Voor Oranje natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha. Vroegahquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat kindertjes onder de 14 jaar s avonds om half 8 in bed lagen?
avondschoolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gaat wat worden als hij naar school moet, gaat hij zeker alleen ;s middags
Je kan je niet voorstellen wat een pestkabaal dat jong maakt. Zeker looien schoenen aan, misschien maar in bad donderen danquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je kan je niet voorstellen wat een pestkabaal dat jong maakt. Zeker looien schoenen aan, misschien maar in bad donderen dan
Toepasselijke shitquote:
Voor Kuipers dus...quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
SC Nederland-Mexico
PaRoDiUzZ 3-1
Lies 2-1
Bacon 3-0
Pavement 2-2 ned wint na penalties
Aimbot 1-0
NZ 2-0
Parlay 2-1
Choco 4-1
Joezi 5-1
oma-Nijn 4 - 1
Miek 1-1 (Ned verliest na penalty's)
Voxs 3-1
Punkman 2-1
Gizmogirl 3-1
Inodder 2 -1
SaBien 4-2
37metrijst 1-0
Muis 3-1
Over 20 minuten waarschijnlijk http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/#.U68IuJSSxJZquote:
YW. namens Souryquote:
Ik vind dit niet zo spectaculair. Als er nou iemand inzat. Of mis ik iets? Gaat die capsule vliegen ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Over 20 minuten waarschijnlijk http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/#.U68IuJSSxJZ
ja joh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef Joezi het volgende:
Zou onze nationale held Tanja ook een beetje blij zijn?
FYPquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef Joezi het volgende:
Zou onze nationale oorlogsmisdadiger Tanja ook een beetje blij zijn?
Nijmeijer ? Ik moet altijd aan een stofzuiger denken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef Joezi het volgende:
Zou onze nationale held Tanja ook een beetje blij zijn?
het is een schotel met vier stuwraketten die gaat ingezet worden voor onderzoek naar intergalactische landingen (systemen)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo spectaculair. Als er nou iemand inzat. Of mis ik iets? Gaat die capsule vliegen ofzo?
Oke, dat is wel interessant als er beelden van zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
het is een schotel met vier stuwraketten die gaat ingezet worden voor onderzoek naar intergalactische landingen (systemen)
Een nieuw model dus. Nu de ruimte ingevlogen en dan straks de raketten aan en dan kijken of hij het gaat doen. Er zitten vier on board camera's op. Geen mensen in.
http://nos.nl/op3/artikel(...)iegende-schotel.html
Ik heb al een doos besteld, morgen is mijn moeder de sjaak. Nog een doosquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier, dit vind je leuk.
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!)
Werkt echt.
Die had die muis allang gevondenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier, dit vind je leuk.
Werkt echt.
Ze gaan straks eerst het laten spinnen en een raket aanzetten. Dan een soort donut uit het ding laten. Dat is een testlandingsgestel..daarna nog iets van een parachut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, dat is wel interessant als er beelden van zijn.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al een doos besteld, morgen is mijn moeder de sjaak. Nog een doos
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, dat is wel interessant als er beelden van zijn.
Maar daar zijn geen live beelden van?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze gaan straks eerst het laten spinnen en een raket aanzetten. Dan een soort donut uit het ding laten. Dat is een testlandingsgestel..daarna nog iets van een parachut.
Dat ding willen ze inzetten om te testen of zwaardere voertuigen op mars kunnen landen.
jawel..nu zie je steeds de controllroom. Ze hebben ook buitenboordcamera's ik neem aan dat ze die zo laten zien. Ze verwachten om 23.05 te beginnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar daar zijn geen live beelden van?
Ik had twee keer besteld, maar daar trappen ze niet in. Maar ja toch 50%.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ook nog die code ga proberen die verderop in het topic staat,
ik twijfel of ik er een naar mijn huis stuur. maar dan word die bij de huisbaas afgeleverd (bedrijf onder mijn huis)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ook nog die code ga proberen die verderop in het topic staat,
In dat topic staat hoe je het meerdere keren kan doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had twee keer besteld, maar daar trappen ze niet in. Maar ja toch 50%.
Moeders is de sjaak morgen
En dat is een probleem?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
ik twijfel of ik er een naar mijn huis stuur. maar dan word die bij de huisbaas afgeleverd (bedrijf onder mijn huis)
Oh dear.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In dat topic staat hoe je het meerdere keren kan doen.
We kunnen nog 2 x een doosje voor een tentje bestellenquote:
jammer dat de website bij mij op [even geduld aub] vastlooptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier, dit vind je leuk.
Werkt echt.
En wijn drinken is niet netjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef isax het volgende:
[..]
beetje nette mensen![]()
en ik zweer je dat de post word gejat door de buurvrouw.
Kan je het niet naar je ouders laten sturen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef isax het volgende:
[..]
beetje nette mensen![]()
en ik zweer je dat de post word gejat door de buurvrouw.
Een tientje hoop ik. Die tent ga ik niet inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen nog 2 x een doosje voor een tentje bestellen
Na een doosje wijn welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Een tientje hoop ik. Die tent ga ik niet in
mijn moeder zuipt sneller als ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je het niet naar je ouders laten sturen?
Na een doos wel jaquote:
zeer netjes!quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef isax het volgende:
[..]
mijn moeder zuipt sneller als ik![]()
nee kan ook wel.
Joh ....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef isax het volgende:
[..]
zeer netjes!
ik ben keer ergens een fles van hun tegen gekomen
netjes naar hun toe gebracht, beetje duur wijntje was dat![]()
ik zweer je dat die mensen qoute 500 waardig zijn.
lol ik heb ook een doosje gedaan, ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In dat topic staat hoe je het meerdere keren kan doen.
Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb ook een doosje gedaan, ben benieuwd
Altijd leuk, dat soort dingen op FOK!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb ook een doosje gedaan, ben benieuwd
hoe duur denk jij dat een pandje op de dam kost?quote:
pvc buisenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Altijd leuk, dat soort dingen op FOK!
Ik heb geeneens een wijnrek.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu nog vliegende auto's.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
Tering, Internet... wat een geweldig medium
Lolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
hmm rood soepel afgeprijst naar 5,95 ofzo, kan het nie zo snel terugvinden
Ik twijfel altijd of ik de goede heb besteld, maar voor mij geen rood in de zomer, ik heb rosé besteld en denk dat ik nog in der herhaling ga voor wittequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
hmm rood soepel afgeprijst naar 5,95 ofzo, kan het nie zo snel terugvinden
Ik vind rood ook beter in de winter met mijn nep haard aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of ik de goede heb besteld, maar voor mij geen rood in de zomer, ik heb rosé besteld en denk dat ik nog in der herhaling ga voor witte
Oh cool.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.culy.nl/inspiratie/diy-maak-je-eigen-wijnrek/
met beschrijving
Je wil me blocken maar 't lukt niet? lol.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee , maar werken doet het nog steeds niet
Ik wil dat ook wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je wil me blocken maar 't lukt niet? lol.
Zullen we gewoon Deis?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of ik de goede heb besteld, maar voor mij geen rood in de zomer, ik heb rosé besteld en denk dat ik nog in der herhaling ga voor witte
We kunnen ook als schuimpjesquote:
Ik ben aan je gewend, het valt wel meequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik zou het even navragen, om 't werkend te krijgen.
Gelukkig. Naar ventje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben aan je gewend, het valt wel mee
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef isax het volgende:
als iemand keer zo'n actie ziet voor fatboys
laat even weten
Ach wat ik allemaal naar mijn hoofd heb gekregen valt dat echt mee.quote:Op [url=b UTO / [UTOPIA SC #307] In bets we trust ; James Rodriguez is een eindbaas 28 juni 2014 23:21[/url] schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig. Naar ventje.
Op een ander account?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nog een doosje wit besteld
Oh sjesusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, met deze code: TN465
No problemo.
Ik ben as we speak mijn cookies aan het verwijderen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nog een doosje wit besteld
Jij als cookie liefhebber kan gewoon je cookies laten staan en deze code gebruiken TN465quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben as we speak mijn cookies aan het verwijderen.
Eén van mijn katten is dol op wattips en zit er altijd op te wachten totdat ik het kastje in de badkamer open laat staan zodat hij er één uit kan pikken.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van mijn katten is dol op wattips en zit er altijd op te wachten totdat ik het kastje in de badkamer open laat staan zodat hij er één uit kan pikken.
voor hoeveel uur deze keer?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Jongens het is weer uit tussen Ruud en Bill
Tegen de tijd dat ik de streams aan heb gezet is het weer aanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Jongens het is weer uit tussen Ruud en Bill
Ik kan niet op die website komenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Soury het volgende:
Subtotaal:¤ 29,94
incl. BTW 21%:¤ 5,20
Verzendkosten:¤ 0,00
Alstublieft ¤ 20 korting via Try-Out: ¤ -20,00
Totaal:¤ 9,94
Ik moet ruimte maken
Ik ga wel even wegquote:
Goed gedaanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Soury het volgende:
Subtotaal:¤ 29,94
incl. BTW 21%:¤ 5,20
Verzendkosten:¤ 0,00
Alstublieft ¤ 20 korting via Try-Out: ¤ -20,00
Totaal:¤ 9,94
Ik moet ruimte maken
Ik lach me kapot. Als het maar goed gaatquote:
Ja leuk.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uw bestelling is succesvol afgerond.
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen
Volgens dat topic gaan we samen proeven, lees zuipenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat soort zaken hoor je te delen.
En dat is 12quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uw bestelling is succesvol afgerond.
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen
quote:
18 inclusief een foutjequote:
Dat kan niet goed gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens dat topic gaan we samen proeven, lees zuipen
Neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef Joezi het volgende:
Jullie weten wel dat jullie strafbaar zijn he?
Laat ze nou even.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef Joezi het volgende:
Jullie weten wel dat jullie strafbaar zijn he?
Ze kunnen je verplichten om de daadwerkelijke prijs te betalen omdat je voorkennis hebt in deze casus.quote:
Ja doeg he?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze kunnen je verplichten om de daadwerkelijke prijs te betalen omdat je voorkennis hebt in deze casus.
En hoe weten ze dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze kunnen je verplichten om de daadwerkelijke prijs te betalen omdat je voorkennis hebt in deze casus.
Dan moet ik verhuizenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daarop kan een boete komen die maximaal op kan lopen tot 460 euro per fles (ex BTW)
En hoe kunnen ze dat aantonen? Volgens hun webshop krijg je 50% korting en je hebt een code gekregen. Nee hoor. de prijs die zij aangeven is de prijs die betaald moet worden. Hun fout.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Joezie loopt te zieken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
En hoe kunnen ze dat aantonen? Volgens hun webshop krijg je 50% korting en je hebt een code gekregen. Nee hoor. de prijs die zij aangeven is de prijs die betaald moet worden. Hun fout.
ja..ik lette even niet opquote:
Gaan we gezellig met z'n allen zitten. Jij had ook een doosje toch? Wijntje erbij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Door de code, die persoonsgebonden is.
Die code is voor 1 persoon, valt echt wel op als iedereen daarmee bestellingen plaatst. Ik hoop voor jullie (en mij lol) dat het met een sisser afloopt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
En hoe kunnen ze dat aantonen? Volgens hun webshop krijg je 50% korting en je hebt een code gekregen. Nee hoor. de prijs die zij aangeven is de prijs die betaald moet worden. Hun fout.
Ik kan me er niet zo druk om maken. Zijn wel vaker zulke dingen op FOK langsgekomen, altijd goed gegaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die code is voor 1 persoon, valt echt wel op als iedereen daarmee bestellingen plaatst. Ik hoop voor jullie (en mij lol) dat het met een sisser afloopt.
Dan hadden ze er een beveiliging in moeten maken. Zat codes die je niet kan verspreiden. Daarnaast: de prijs die ze voorstellen is de prijs waarvoor je het krijgt. Bij wet geregeld.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die code is voor 1 persoon, valt echt wel op als iedereen daarmee bestellingen plaatst. Ik hoop voor jullie (en mij lol) dat het met een sisser afloopt.
wat is eigenlijk de connectie tussen fok en geenstijl?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
Het staat trouwens al op Geenstijl, met link naar FOK![]()
Geen?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
wat is eigenlijk de connectie tussen fok en geenstijl?
Geenstijl heeft het gemaakt, en FOK nietquote:Op zondag 29 juni 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
maar met heel weinig klassequote:Op zondag 29 juni 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geenstijl heeft het gemaakt, en FOK niet
Pavement met zijn eauk en fipeau. Verder niksquote:Op zondag 29 juni 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
Je voelt je als een vis in het water toch?quote:
helemaalquote:Op zondag 29 juni 2014 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je voelt je als een vis in het water toch?
Lul maar een slag in de ronte.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
helemaal![]()
zit lekker op mijn plastic tuinstoel in de voortuin.
Nee ik weet het echt niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
jij liegt! ik voel het in mijn tenen.
jij weet alles.
Tokkie op je tuinstoel.quote:
Je bent je medicatie kwijt.quote:
Zo is dat. Ik heb een tokkie bankjequote:
Slijmbalquote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het altijd heel gezellig uit zien.
zag laatst iemand bbqen in de voortuin
Hier is de stoep de voortuin. Met zwembadjes en al.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het altijd heel gezellig uit zien.
zag laatst iemand bbqen in de voortuin
Voorspelbaar en je zet je zelf voor lul.quote:
duiken de kindjes er dan ook gewoon bij de buren er in?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier is de stoep de voortuin. Met zwembadjes en al.
Ja hoor, één grote familie. En ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:24 schreef isax het volgende:
[..]
duiken de kindjes er dan ook gewoon bij de buren er in?
Het heeft een stijl ja..quote:
lekkere rolmops die je bentquote:Op zondag 29 juni 2014 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Voorspelbaar en je zet je zelf voor lul.
quote:Op zondag 29 juni 2014 00:40 schreef Voxs het volgende:
Cos zeer verlate update: Billy heeft het uitgemaakt..voor de geïnteresseerden..
edit: het lijkt weer aan te zijn..
Hoe kom je daar nou bijquote:
Nou dat zijn jou woorden.quote:
Ja zechquote:
Sst beterquote:Op zondag 29 juni 2014 00:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat zit jij nou altijd te klooien met die plaatjes?
Kan jij dat ook niet doen btwquote:Op zondag 29 juni 2014 00:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat zit jij nou altijd te klooien met die plaatjes?
Nietszeggende shit dusquote:Op zondag 29 juni 2014 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn gifjes zijn van een natuurlijke schoonheid.
Ik denk dat je het even gemist hebt misschien maar gifjes is zo vorige week.quote:
Topquote:
ja kan wel, ze wisselen ook om het uur ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 01:10 schreef isax het volgende:
[..]
kan je eigenlijk steeds kiezen wie je wil? man of vrouw?
Ik speelde vroeger wel eens caribbean stud in het casino. Die jackpot was toen hoger dan 1 miljoen euro. De eerste 4 kaarten waren 4 kaarten van een royal flush. Was wel even spannend toen ik die vijfde kaart squeesde.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
jep laag zitten en die bonus is wel leuk
Had je een boner?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger wel eens caribbean stud in het casino. Die jackpot was toen hoger dan 1 miljoen euro. De eerste 4 kaarten waren 4 kaarten van een royal flush. Was wel even spannend toen ik die vijfde kaart squeesde.
waar zitten die mensjes eigenlijk? mag toch niet in nederland?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja kan wel, ze wisselen ook om het uur ofzo
Ik heb geen geluk met jackpots. Ik ben een paar keer dichtbij geweest maar zat er steeds naast.quote:
In de kastquote:Op zondag 29 juni 2014 01:18 schreef isax het volgende:
[..]
waar zitten die mensjes eigenlijk? mag toch niet in nederland?
150 uit laten betalen en wijn bestellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
lol ik ging van 100 euro naar 10 euro en nu sta ik op 180, wat is wijsheid in deze casus?
Maak er 200 van en cashenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
lol ik ging van 100 euro naar 10 euro en nu sta ik op 180, wat is wijsheid in deze casus?
wat is statistisch de kans op de bonus met hold em tegen bank?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen geluk met jackpots. Ik ben een paar keer dichtbij geweest maar zat er steeds naast.
Deze is ook leuk. Elke aflevering speelt een amateur (die zich gekwalificeerd heeft) tegen pro's. De buy-in voor deze amateur (loose cannon) wordt betaald door Pokerstars. Wiggins is de amateur en hij zit in een hand met Phil Helmuth.quote:
Ik weet niet hoe het spel werkt.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat is statistisch de kans op de bonus met hold em tegen bank?
Die duurt 10 minuten man.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze is ook leuk. Elke aflevering speelt een amateur (die zich gekwalificeerd heeft) tegen pro's. De buy-in voor deze amateur (loose cannon) wordt betaald door Pokerstars. Wiggins is de amateur en hij zit in een hand met Phil Helmuth.
Had je al eens geplaatst volgens mij. Ik heb er in ieder geval stukjes van gezien.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had je al eens geplaatst volgens mij. Ik heb er in ieder geval stukjes van gezien.
Deze kon ik nog niet.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze kon ik nog niet.![]()
En ik heb eindelijk het filmpje gevonden wat ik ook nog wilde laten zien.
Ook vet cool.![]()
In ambulances mag niet hier ..quote:Op zondag 29 juni 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze kon ik nog niet.![]()
En ik heb eindelijk het filmpje gevonden wat ik ook nog wilde laten zien.
Ook vet cool.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |