Die jat ik evenquote:
Dat wordt een nachtmens, dat zie je gelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
GRAF kutkind van de bovenburen... nog geen 3 jaar oud en huppelt met een enorm pleuriskabaal iedere avond rond tot half 11, en 's morgens hoor je tot 10 uur niets. Lijkt wel een half tamme Utopiaan. Misschien voortaan 's ochtends om 6 uur kabouter Plop i.o.d. dergelijks op levensgevaarlijk zetten
[ afbeelding ]
Waar is de tijd gebleven dat kindertjes onder de 14 jaar s avonds om half 8 in bed lagen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
GRAF kutkind van de bovenburen... nog geen 3 jaar oud en huppelt met een enorm pleuriskabaal iedere avond rond tot half 11, en 's morgens hoor je tot 10 uur niets. Lijkt wel een half tamme Utopiaan. Misschien voortaan 's ochtends om 6 uur kabouter Plop i.o.d. dergelijks op levensgevaarlijk zetten
[ afbeelding ]
Gaat wat worden als hij naar school moet, gaat hij zeker alleen ;s middagsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtmens, dat zie je gelijk.
Voor Oranje natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha. Vroegahquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat kindertjes onder de 14 jaar s avonds om half 8 in bed lagen?
avondschoolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gaat wat worden als hij naar school moet, gaat hij zeker alleen ;s middags
Je kan je niet voorstellen wat een pestkabaal dat jong maakt. Zeker looien schoenen aan, misschien maar in bad donderen danquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je kan je niet voorstellen wat een pestkabaal dat jong maakt. Zeker looien schoenen aan, misschien maar in bad donderen dan
Toepasselijke shitquote:
Voor Kuipers dus...quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
SC Nederland-Mexico
PaRoDiUzZ 3-1
Lies 2-1
Bacon 3-0
Pavement 2-2 ned wint na penalties
Aimbot 1-0
NZ 2-0
Parlay 2-1
Choco 4-1
Joezi 5-1
oma-Nijn 4 - 1
Miek 1-1 (Ned verliest na penalty's)
Voxs 3-1
Punkman 2-1
Gizmogirl 3-1
Inodder 2 -1
SaBien 4-2
37metrijst 1-0
Muis 3-1
Over 20 minuten waarschijnlijk http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/#.U68IuJSSxJZquote:
YW. namens Souryquote:
Ik vind dit niet zo spectaculair. Als er nou iemand inzat. Of mis ik iets? Gaat die capsule vliegen ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Over 20 minuten waarschijnlijk http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/#.U68IuJSSxJZ
ja joh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef Joezi het volgende:
Zou onze nationale held Tanja ook een beetje blij zijn?
FYPquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef Joezi het volgende:
Zou onze nationale oorlogsmisdadiger Tanja ook een beetje blij zijn?
Nijmeijer ? Ik moet altijd aan een stofzuiger denken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef Joezi het volgende:
Zou onze nationale held Tanja ook een beetje blij zijn?
het is een schotel met vier stuwraketten die gaat ingezet worden voor onderzoek naar intergalactische landingen (systemen)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo spectaculair. Als er nou iemand inzat. Of mis ik iets? Gaat die capsule vliegen ofzo?
Oke, dat is wel interessant als er beelden van zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
het is een schotel met vier stuwraketten die gaat ingezet worden voor onderzoek naar intergalactische landingen (systemen)
Een nieuw model dus. Nu de ruimte ingevlogen en dan straks de raketten aan en dan kijken of hij het gaat doen. Er zitten vier on board camera's op. Geen mensen in.
http://nos.nl/op3/artikel(...)iegende-schotel.html
Ik heb al een doos besteld, morgen is mijn moeder de sjaak. Nog een doosquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier, dit vind je leuk.
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!)
Werkt echt.
Die had die muis allang gevondenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier, dit vind je leuk.
Werkt echt.
Ze gaan straks eerst het laten spinnen en een raket aanzetten. Dan een soort donut uit het ding laten. Dat is een testlandingsgestel..daarna nog iets van een parachut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, dat is wel interessant als er beelden van zijn.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al een doos besteld, morgen is mijn moeder de sjaak. Nog een doos
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, dat is wel interessant als er beelden van zijn.
Maar daar zijn geen live beelden van?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze gaan straks eerst het laten spinnen en een raket aanzetten. Dan een soort donut uit het ding laten. Dat is een testlandingsgestel..daarna nog iets van een parachut.
Dat ding willen ze inzetten om te testen of zwaardere voertuigen op mars kunnen landen.
jawel..nu zie je steeds de controllroom. Ze hebben ook buitenboordcamera's ik neem aan dat ze die zo laten zien. Ze verwachten om 23.05 te beginnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar daar zijn geen live beelden van?
Ik had twee keer besteld, maar daar trappen ze niet in. Maar ja toch 50%.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ook nog die code ga proberen die verderop in het topic staat,
ik twijfel of ik er een naar mijn huis stuur. maar dan word die bij de huisbaas afgeleverd (bedrijf onder mijn huis)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ook nog die code ga proberen die verderop in het topic staat,
In dat topic staat hoe je het meerdere keren kan doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had twee keer besteld, maar daar trappen ze niet in. Maar ja toch 50%.
Moeders is de sjaak morgen
En dat is een probleem?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
ik twijfel of ik er een naar mijn huis stuur. maar dan word die bij de huisbaas afgeleverd (bedrijf onder mijn huis)
Oh dear.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In dat topic staat hoe je het meerdere keren kan doen.
We kunnen nog 2 x een doosje voor een tentje bestellenquote:
jammer dat de website bij mij op [even geduld aub] vastlooptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier, dit vind je leuk.
Werkt echt.
En wijn drinken is niet netjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef isax het volgende:
[..]
beetje nette mensen![]()
en ik zweer je dat de post word gejat door de buurvrouw.
Kan je het niet naar je ouders laten sturen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef isax het volgende:
[..]
beetje nette mensen![]()
en ik zweer je dat de post word gejat door de buurvrouw.
Een tientje hoop ik. Die tent ga ik niet inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen nog 2 x een doosje voor een tentje bestellen
Na een doosje wijn welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Een tientje hoop ik. Die tent ga ik niet in
mijn moeder zuipt sneller als ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je het niet naar je ouders laten sturen?
Na een doos wel jaquote:
zeer netjes!quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef isax het volgende:
[..]
mijn moeder zuipt sneller als ik![]()
nee kan ook wel.
Joh ....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef isax het volgende:
[..]
zeer netjes!
ik ben keer ergens een fles van hun tegen gekomen
netjes naar hun toe gebracht, beetje duur wijntje was dat![]()
ik zweer je dat die mensen qoute 500 waardig zijn.
lol ik heb ook een doosje gedaan, ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In dat topic staat hoe je het meerdere keren kan doen.
Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb ook een doosje gedaan, ben benieuwd
Altijd leuk, dat soort dingen op FOK!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb ook een doosje gedaan, ben benieuwd
hoe duur denk jij dat een pandje op de dam kost?quote:
pvc buisenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Altijd leuk, dat soort dingen op FOK!
Ik heb geeneens een wijnrek.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu nog vliegende auto's.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
Tering, Internet... wat een geweldig medium
Lolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
hmm rood soepel afgeprijst naar 5,95 ofzo, kan het nie zo snel terugvinden
Ik twijfel altijd of ik de goede heb besteld, maar voor mij geen rood in de zomer, ik heb rosé besteld en denk dat ik nog in der herhaling ga voor wittequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
hmm rood soepel afgeprijst naar 5,95 ofzo, kan het nie zo snel terugvinden
Ik vind rood ook beter in de winter met mijn nep haard aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of ik de goede heb besteld, maar voor mij geen rood in de zomer, ik heb rosé besteld en denk dat ik nog in der herhaling ga voor witte
Oh cool.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.culy.nl/inspiratie/diy-maak-je-eigen-wijnrek/
met beschrijving
Je wil me blocken maar 't lukt niet? lol.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee , maar werken doet het nog steeds niet
Ik wil dat ook wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je wil me blocken maar 't lukt niet? lol.
Zullen we gewoon Deis?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of ik de goede heb besteld, maar voor mij geen rood in de zomer, ik heb rosé besteld en denk dat ik nog in der herhaling ga voor witte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |