Dat ben je wel, een skeere clown.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:11 schreef Cresbot het volgende:
[..]
Pardon? Is toch een terechte klacht, ik ben geen clown.
Skeere pinpas.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:11 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Dat ben je wel, een skeere clown.
Met een hamer er op slaan tot het pasje wel in de pinautomaat past? (of gewoon schoonmaken)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:07 schreef Cresbot het volgende:
Ik probeer mijn pasje erin te stoppen maar hij blijft steken
Ben gewoon te lui om een nieuwe pasje te halen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:12 schreef ls470 het volgende:
[..]
Met een hamer er op slaan tot het pasje wel in de pinautomaat past? (of gewoon schoonmaken)
Heb zo'n vermoeden dat je je kleine pikkie erin probeert te schuiven. Opzich vreemd dat 't dan niet past, ja.quote:
Bedankt voor de tip, lijkt me een geweldige ervaring!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:13 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat je denkt dat je je kleine pikkie erin probeert te schuiven. Opzich vreemd dat 't dan niet past, ja.
En met hamer erop slaan desnoods, zoals hierboven staat. Laat ons weten hoe het was.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:13 schreef Cresbot het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, lijkt me een geweldige ervaring!
Excuses aanvaard. Ik wens u veel geluk in uw verdere leven.quote:
Dank.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Ik wens u veel geluk in uw verdere leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |