SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Daarom sporzaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel weer Arno VermeulenDus die zal wel weer van alles over Kuipers gaan zeggen.
![]()
![]()
En dat raak je dan allemaal kwijt, want God wil dat Brazilië de finale haalt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef The_Yakuza het volgende:
Als het Bra - Col wordt gaat er echt een sloot geld op Colombia![]()
God als in de FIFA?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dat raak je dan allemaal kwijt, want God wil dat Brazilië de finale haalt.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
'Het is net alsof je je vwo examen, autorijbewijs en afstuderen op de universiteit op 1 avond moet halen'GRAAG VERWIJDEREN![]()
iddquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef The_Yakuza het volgende:
'Het is net alsof je je vwo examen, autorijbewijs en afstuderen op de universiteit op 1 avond moet halen'
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ALLEMAAL DIRECT INZETTEN DAT BRAZILIE DE FINALE HAALT!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/arti(...)ij-finale-halen.htmlGRAAG VERWIJDEREN![]()
sporza maar opgezetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ALLEMAAL DIRECT INZETTEN DAT BRAZILIE DE FINALE HAALT!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heeft BBC niet alle wedstrijd rechten ofzo?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nopequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft BBC niet alle wedstrijd rechten ofzo?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Was daarvoor al genomen. Hele bekende variant.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom probeert James weg te dribbelen als ie een corner moet nemen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Deden ze in de poule ook al een keer, maar de arbitrage snapt het nooitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was daarvoor al genomen. Hele bekende variant.![]()
![]()
zo bekend dat ik het nog nooit heb gezien en dat het elke keer wordt afgefloten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was daarvoor al genomen. Hele bekende variant.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo bekend dat ik het nog nooit heb gezien en dat het elke keer wordt afgefloten?
Ja, precies.Echt hè. Dit dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deden ze in de poule ook al een keer, maar de arbitrage snapt het nooitZo kut.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, precies.
[..]
Echt hè. Dit dus.Zo kut.
Ik kijk niet zo intens veel voetbal en heb 'm echt al tientallen keren langs zien komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
Het staat op youtube dan moet je het kennen.Dacht in ieder geval dat iedereen 'm inmiddels wel kende.
Gast ik kijk heul niet zoveel voetbal en ik heb het meerdere keren gezienquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
Het staat op youtube dan moet je het kennen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo intens veel voetbal en heb 'm echt al tientallen keren langs zien komen.Dacht in ieder geval dat iedereen 'm inmiddels wel kende.
![]()
![]()
GODVERDOMME ! LEKKKKKKKKEERRRRRRR!quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verwacht een prijsstijging van TOTS Rodriguez na die goal.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gisteravond deed hij het bijna elke keer.. maar nu doet hij het niet. En ik wil ook niet mijn console aandoen want dan mis ik iets van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:33 schreef WezepAFCA het volgende:
Die mobiele app doet het al weken niet bij mij DS2![]()
Ik heb nog wel een Vélez en wat andere Colombianen in de club.. die ga ik in de rust maar even erop zetten.![]()
Als Kuipers deze pot foutloos fluit is de kans gewoon groot dat hij de finale fluit als Nederland 'm niet haalt.
Laten we hopen dat ie m niet mag fluitenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
Als Kuipers deze pot foutloos fluit is de kans gewoon groot dat hij de finale fluit als Nederland 'm niet haalt.![]()
![]()
Waarom neem ik die Belgen nooit serieus als ze over voetbal praten?![]()
Beter dim je effe. Ik sta namelijk veel hoger dan jij in die Scorito poule.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom neem ik die Belgen nooit serieus als ze over voetbal praten?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net of die score door je Belgische kant komt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter dim je effe. Ik sta namelijk veel hoger dan jij in die Scorito poule.
Die 50k packs waren niet echt goed.. maar goed, dat verlies probeer ik goed te maken door Colombianen uit mijn club te verkopen.![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of die score door je Belgische kant komt.
Boooohh. Kenneth heeft dezelfde patta's als POTS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Even zo'n nieuwe borrelworst testen.
inb4 gayjokesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
![]()
Was al ffkes geleden ja.quote:Hij speelt op 10 sukkel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
hopen op nog een MOTM James. krijgen we een 88 versie, misschien wel als RW
![]()
Daar zou ik echt alles voor over hebben. Maar ja, je weet het nooit met EA...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
hopen op nog een MOTM James. krijgen we een 88 versie, misschien wel als RW
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eigenlijk heb jij dit jaar meer geluk dan Maver.. in het begin Ronaldo en nu deze Di Maria. Maar bêst genochquote:![]()
![]()
Die Ronaldo kon amper uit johquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij dit jaar meer geluk dan Maver.. in het begin Ronaldo en nu deze Di Maria. Maar bêst genochEn als ik iets open en er zit niks in dan post ik het niet.
![]()
Ze spellen 442, Cuadrado staat links en James staat Rechts. In de spits stond Martinez met Teofiloquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was al ffkes geleden ja.
[..]
Hij speelt op 10 sukkel.![]()
ik lees op twitter toch echt iets andersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ze spellen 442, Cuadrado staat links en James staat Rechts. In de spits stond Martinez met Teofilo![]()
Ik post al als ik een speler van 3k in een silver pack heb. Maar ik vind dat dan ook leuker dan gold packs. Ik hoopte dat ik nu ook een keer iets uit een 50k pack ging halen maar helaas.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Ronaldo kon amper uit johEn als ik iets open en er zit niks in dan post ik het niet.
![]()
ColombiaDie maken echt gehakt van Brazilie.
vier-vier-tweequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ze spellen 442, Cuadrado staat links en James staat Rechts. In de spits stond Martinez met Teofilo![]()
Nou, schop die frustratie van jullie af mannenColombia & Brazil bet nu wel redelijk veilig denk ik.
![]()
Vechten maar want ik heb jouw voorbeeld gevolgdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef Toefjes het volgende:
Nou, schop die frustratie van jullie af mannenColombia & Brazil bet nu wel redelijk veilig denk ik.
![]()
![]()
1-0 in gele kaartenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vechten maar want ik heb jouw voorbeeld gevolgd![]()
![]()
nicequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik een soort supercombi van 7: Bra + Col + Ned + Cos + Dui + Fra + Arg doorwat voor odds?
Dat is 1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Sjongejonge wat een prachtgoal. En nu kaarten pakken Uruguay![]()
![]()
Grappige is dat Rodriguez volgend jaar wel weer 83/84 zal zijn ondanks zijn 100.000 inform/motm kaarten![]()
![]()
Dat is EA. Maar als hij naar een grote(re) club gaat wordt het een 85/86.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef Kiid het volgende:
Grappige is dat Rodriguez volgend jaar wel weer 83/84 zal zijn ondanks zijn 100.000 inform/motm kaarten![]()
8,7 geloof ik. Heb er maar 2,50 opgezetquote:
Daarnaast nog een combi met Col + Arg + Fra + Dui door @ 2.5 met tien euro en nog een paar van zulke combos
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
8,7 geloof ik. Heb er maar 2,50 opgezet
Daarnaast nog een combi met Col + Arg + Fra + Dui door @ 2.5 met tien euro en nog een paar van zulke combos
Dui en Fra door is gewoon gratis geld; dat Nigeria heeft dikke fitties in de selectie, incl stakingenGRAAG VERWIJDEREN![]()
en Algerije ook nog eens ramadan erbijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Dui en Fra door is gewoon gratis geld; dat Nigeria heeft dikke fitties in de selectie, incl stakingen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oja idd. Zat even te bedenken wat er met Algerije was, maar dat dusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en Algerije ook nog eens ramadan erbij
GRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |