The Wow battle niet gezien tussen mij en Ntmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:28 schreef Teddyburrr het volgende:
De dag dat twee fokkers met elkaar gaan vechten, is de dag dat ik in een eeuwige lachkick verzeild raak.
Jongen ik versla je sowiesoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
The Wow battle niet gezien tussen mij en Ntm. Ze is nu nog healing potions aan het brewen
Ik vind ruzies tussen exen op FOK! ook zeer vermakelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:28 schreef Teddyburrr het volgende:
De dag dat twee fokkers met elkaar gaan vechten, is de dag dat ik in een eeuwige lachkick verzeild raak.
Stel dat je een penis had die is veranderd in een vagina. Zou je Adriana Lima dan scharen?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Stel dat je een penis had die is veranderd in een vagina. Zou je Adriana Lima dan scharen?
Ik zou Adriana Lima doen, enige uitzondering wel. Heb geen penis (meer)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Stel dat je een penis had die is veranderd in een vagina. Zou je Adriana Lima dan scharen?
Altijd in de keuken jwzquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik ben spreek voor Ntm, ik ben haar man. Ze mag niks zeggen. Ze is nu baklava maken,
gr gr
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die ketting moet strakker en korter want je kan nog bij de computer komen.
Jouw pimphand is wel vet sterk hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die ketting moet strakker en korter want je kan nog bij de computer komen.
Jatoch, jeweet, wollah wollah.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:46 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Jouw pimphand is wel vet sterk hoor.
Zeau hey poe poe
majoun dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:45 schreef ntm het volgende:
[..]Als je dat doet maak ik geen baklava meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |