Op de GSoD kan hij zich voor het eerst metenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:08 schreef wimderon het volgende:
Wordt tijd dat De Nor naar de PDC gaat.
Hoe komt het nou dat darters er altijd zo uit zien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sarah Brent heeft zich gekwalificeerd voor Lakeside. Kort pittig kapsel en één oorbel.
[ afbeelding ]
de_boswachter vindt dit leuk.
Mieke de Boer zag er niet onaardig uit. Die stond ook vrij snel in de Playboy als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe komt het nou dat darters er altijd zo uit zien?
Bambiquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mieke de Boer zag er niet onaardig uit. Die stond ook vrij snel in de Playboy als ik het me goed herinner.
Mwah die had ook een beetje een paardenkop. Staat wel hoger in de pikorde dan Karin Krappen inderdaad ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mieke de Boer zag er niet onaardig uit. Die stond ook vrij snel in de Playboy als ik het me goed herinner.
twitter:NDBdarts twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 19:17:22Morgen rond 13:30 (CET) De Lakeside draw! reageer retweet
Tja darts is nou eenmaal geen hockey of volleybal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mwah die had ook een beetje een paardenkop. Staat wel hoger in de pikorde dan Karin Krappen inderdaad ja.
Funfact (nou ja, fun): Mandigers is voor PSV.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hughes wint, 3-1.
Zo Mandigers v Robson
Als je, volgens de Eurosportgoden, uit Eindhoven komt, is dat niet verrassend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Funfact (nou ja, fun): Mandigers is voor PSV.
Dat zie je wel aan zijn kop.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Funfact (nou ja, fun): Mandigers is voor PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |